www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 21:53:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1198 1199 1200 1201 1202 [1203] 1204 1205 1206 1207 1208 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780248 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32531 Dátum: 2008 November 18, 18:01:25 »

Egyszer a kezemben fogva pucolgattam a  karburátorát, amikor véletlenül megnyomtam valami kallantyút az oldalán.
Kb. fél méterről pont a szemem közepébe spriccolt. Cry
Hát az nem kellemes Én mióta múlkor gond volt a szememmel, azóta a levest is védőszeművegben eszem.. Najó nem, de tényleg azóta fúráskoz is meg mindenhez felveszem. Meg kesztyűt és fülvédőt is ha kell.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32530 Dátum: 2008 November 18, 17:59:50 »

Én sasoltam, amikor spriccel akkor telibe lövi a szelepet. Mire kinyit már a gyorsítóból nem jön.  Roll Eyes
Egyszer a kezemben fogva pucolgattam a  karburátorát, amikor véletlenül megnyomtam valami kallantyút az oldalán.
Kb. fél méterről pont a szemem közepébe spriccolt. Cry
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32529 Dátum: 2008 November 18, 10:55:33 »

A jeladón lehet állítani. Van egyszer lehetőség a határoló fülek állítására is, meg van egyszer az a lehetőség, hogy az úszó rúdján hajlítasz. Én az utóbbit választanám, de jelzem, hogy SOHA nem lesz pontos a szintjelződ.
Egyébiránt a bibi akkor van, ha az utolsó 5-10 liternél csal nem kicsit a visszajelző felfelé.
nekem pl a felső felében 2x olyan gyorsan süllyed a mutató, mint az alsóbb régiókban, de legalul teljesen pontos, ha üreset mutat akkor az is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32528 Dátum: 2008 November 17, 23:07:57 »

benzinszint jelzőjén hogyan lehet állítani? lehet egyáltalán? 16 l elfogyasztása után kezd el lejjebb menni a mutató.. help Huh
A jeladón lehet állítani. Van egyszer lehetőség a határoló fülek állítására is, meg van egyszer az a lehetőség, hogy az úszó rúdján hajlítasz. Én az utóbbit választanám, de jelzem, hogy SOHA nem lesz pontos a szintjelződ.
Egyébiránt a bibi akkor van, ha az utolsó 5-10 liternél csal nem kicsit a visszajelző felfelé.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32527 Dátum: 2008 November 17, 20:47:44 »

én már láttam 1.9td motort t2-be

émmeg kispolákban
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #32526 Dátum: 2008 November 17, 20:42:55 »

Gondoltam hogy van valami bibi, mert még nem láttam dízel motort T2 ben.

Gondolkoztam egy 1.9td motor beépítésében amihez ugyebár kell a dízel váltó, mert más az áttétele a benzinesétől.
én már láttam 1.9td motort t2-be
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32525 Dátum: 2008 November 17, 20:08:34 »

Ja meg a vonóhorgozás az hogy megy.

Most készül a dokám és kellene ré vonóhorog. Amit faszánzosan meg is tudnék csinálni egy másik buszon lévő alapján. Csak azt nme tudom hogy hogy történik a papírozása. Mi alapján írják be a vontatható tömeget. Tuladonképpen hogy is megy ez az egész, mi a menete.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32524 Dátum: 2008 November 17, 19:49:28 »

Sima ügy. Más a felfogatása és oldalt van a váltórudazat (nem szemben). Ja és persze a dízel motor felfogatása is más.
Pont ennyire sima ügy beépíteni egy M6 BMW váltót is. Akkor meg miért ne azt?

Egyébként mivel jobb egy T3 váltó egy T2 váltónál?
Gondoltam hogy van valami bibi, mert még nem láttam dízel motort T2 ben.

Gondolkoztam egy 1.9td motor beépítésében amihez ugyebár kell a dízel váltó, mert más az áttétele a benzinesétől.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32523 Dátum: 2008 November 17, 19:45:21 »

Sima ügy. Más a felfogatása és oldalt van a váltórudazat (nem szemben). Ja és persze a dízel motor felfogatása is más.
Pont ennyire sima ügy beépíteni egy M6 BMW váltót is. Akkor meg miért ne azt?

Egyébként mivel jobb egy T3 váltó egy T2 váltónál?

meg ugye 6 centivel hosszabb is, annyival menne hátrébb a motor, úgyhogy a kereszttartó se talál be a helyére
satöbbi
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #32522 Dátum: 2008 November 17, 19:43:33 »

az a kb 60-80 fok, amit kapnak a burkoló lemezek, mintegy lófasz.
egy jóérzésű radiátor is ilyen meleg és békésen elvan a trináttal/neoluxszal
Azé nem mindegy.A radiátorra is hőálló festék dukál.Bár elvan mindenféle festékkel,de sárgul a hő hatására a fehér festék.Az tuti,hogy mindegy milyen a festék hőállósága,lényeg,hogy legalább olajálló legyen,mivel benzin tényleg nem kell hogy ott legyen.

-Ha olcsón akarod,akkor jó a neolux,mivel benzin olajálló.S szerintem jól álna neki az elképzelt szín.
Én speckó Adhezor festékkel fújtam, ami rozsdagátló alapozó,zománc egyben valamint hőálló.De mint kiderült,az olajat nem bírja.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32521 Dátum: 2008 November 17, 19:43:14 »

Helló, szeva mindenkinek.

Gyors kérdésem lenne a hozzáértők felé.

Mekkora meló lenne beleépíteni egy T3-as dízel váltót T2-b be?
Meg nem tudom hogy egyáltalán bele megyé.
Esetleg a váltófelfogatást átkkel építeni, én ennyire gondoltam elsőre. Ami szerintem kivitelezhető.

Vagy ez egy nagy baromság amit ide leírtam?

Sima ügy. Más a felfogatása és oldalt van a váltórudazat (nem szemben). Ja és persze a dízel motor felfogatása is más.
Pont ennyire sima ügy beépíteni egy M6 BMW váltót is. Akkor meg miért ne azt?

Egyébként mivel jobb egy T3 váltó egy T2 váltónál?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32520 Dátum: 2008 November 17, 19:42:00 »

Helló, szeva mindenkinek.

Gyors kérdésem lenne a hozzáértők felé.

Mekkora meló lenne beleépíteni egy T3-as dízel váltót T2-b be?
Meg nem tudom hogy egyáltalán bele megyé.
Esetleg a váltófelfogatást átkkel építeni, én ennyire gondoltam elsőre. Ami szerintem kivitelezhető.

Vagy ez egy nagy baromság amit ide leírtam?


röviden: felejtsd el
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32519 Dátum: 2008 November 17, 19:38:40 »

Helló, szeva mindenkinek.

Gyors kérdésem lenne a hozzáértők felé.

Mekkora meló lenne beleépíteni egy T3-as dízel váltót T2-b be?
Meg nem tudom hogy egyáltalán bele megyé.
Esetleg a váltófelfogatást átkkel építeni, én ennyire gondoltam elsőre. Ami szerintem kivitelezhető.

Vagy ez egy nagy baromság amit ide leírtam?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32518 Dátum: 2008 November 17, 07:31:01 »

Az a legjobb, ha a minél inkább akadálymentesen sprickol be a benzin a motorba. És a bogár motorja olyan szinten ki van hegyezve, hogy a legkisebb elállítódást is komoly és jól érezhető teljesítményvesztéssel jutalmazza.

A fenti két mondatom közül az egyik hazugság.
: ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32517 Dátum: 2008 November 16, 22:19:57 »

reméljük valaki precíz meg tudja mondani, mi a jobb

Az a legjobb, ha a minél inkább akadálymentesen sprickol be a benzin a motorba. És a bogár motorja olyan szinten ki van hegyezve, hogy a legkisebb elállítódást is komoly és jól érezhető teljesítményvesztéssel jutalmazza.

A fenti két mondatom közül az egyik hazugság.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32516 Dátum: 2008 November 16, 20:49:23 »

mér is nem tökmindegy, hogy amikor álló motornál nyomogatjátok a gyorsítót, akkor hova spriccel? járó motornál a karbi torkában akkora huzat van, hogy a benzinnek még arra sincs ideje, hogy végiggondolja, hogy hol van, mert addigra már rég sokkal odébb van...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32515 Dátum: 2008 November 16, 20:44:36 »

(esetleg talán vagy a tököm tudja, én is csak tippelgetek)
reméljük valaki precíz meg tudja mondani, mi a jobb
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32514 Dátum: 2008 November 16, 20:43:22 »

aha, én is csak tippelek, de sztem jobb ha nem folyik rá, nem? vagy mivel a szívócső kanyarodik, úgyis mindegy??

Azért gondoltam, hogy még a torokban a szűkületre irányítva jobban szétporlik. (esetleg talán vagy a tököm tudja, én is csak tippelgetek)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32513 Dátum: 2008 November 16, 19:52:36 »

Éppen a torok fala mellé?
aha, én is csak tippelek, de sztem jobb ha nem folyik rá, nem? vagy mivel a szívócső kanyarodik, úgyis mindegy??
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32512 Dátum: 2008 November 16, 19:49:56 »

nem lehet hogy oda célozz ahol már épp nyílik?
Éppen a torok fala mellé?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32511 Dátum: 2008 November 16, 19:45:30 »

Én sasoltam, amikor spriccel akkor telibe lövi a szelepet. Mire kinyit már a gyorsítóból nem jön.  Roll Eyes
nem lehet hogy oda célozz ahol már épp nyílik?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32510 Dátum: 2008 November 16, 19:44:14 »

gázra ugye nyit a szelep, szerintem közvetlenül bele a torokba

Én sasoltam, amikor spriccel akkor telibe lövi a szelepet. Mire kinyit már a gyorsítóból nem jön.  Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32509 Dátum: 2008 November 16, 19:42:13 »


A gyorsító fúvókának az U alakú csőve hova kell hogy spriccelje a benyát?
Közvetlenül a torokba a fojtószelepre vagy a karbi szűkületére?
gázra ugye nyit a szelep, szerintem közvetlenül bele a torokba
RNIE
« Hozzászólás #32508 Dátum: 2008 November 16, 18:42:52 »

hát nem ..... Tongue

5x112-re kéne vagy 120-ról vagy 108-ról
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #32507 Dátum: 2008 November 16, 18:41:52 »

osztókörmódosítónál mindegy hogy miről mire?
hát nem ..... Tongue

RNIE
« Hozzászólás #32506 Dátum: 2008 November 16, 18:38:15 »

osztókörmódosítónál mindegy hogy miről mire?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32505 Dátum: 2008 November 16, 18:05:17 »

annyi minden hogy egyszerűen nincs kedvem nekifogni :-(

Én nekifogtam, marha hideg szél fújt.

Ki és megfagytam rendesen.

Volt:

- 1 karbipucc és állítás.
- 3 db gyújtáskábelt kicseréltem, mert mindegyik szakadt volt. (nem is értem hogy ment vele a moci, mondjuk alapjárat fölött rángatott rendesen)
- olajgombánál picit eresztette az olajat, kiszedtem visszaraktam

Majdnem tökéletes lett, szépen jár könnyen indul, nem rángat és húz mint atom.

A gyorsító fúvókának az U alakú csőve hova kell hogy spriccelje a benyát?
Közvetlenül a torokba a fojtószelepre vagy a karbi szűkületére?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #32504 Dátum: 2008 November 16, 17:49:22 »

erről volt itt szó kb 2 éve és én akkor stuntmester tanácsára sima nemhőálló sprével lefútam
azóta is mint az új , semmi baja tökéletes
csak arra kell vigyázni, hogy nehogy benzin kerüljön rá
bár egészséges motoroknál nem is kerülhet oda Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32503 Dátum: 2008 November 16, 13:47:39 »

Ezt mivel lehet lefényezni hogy rajta is maradjon egyébként? Nem nem akarok festeni csak felmerült korábban hogy mégis és azért érdekelne.
Ha szinterezni nem akarom, akkor otthogy le lehet simán fújni ami raja is fog maradni? Nem esik le hő hatására? Jah igen. Nem hőálló sprével, csak simával.

az a kb 60-80 fok, amit kapnak a burkoló lemezek, mintegy lófasz.
egy jóérzésű radiátor is ilyen meleg és békésen elvan a trináttal/neoluxszal



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32502 Dátum: 2008 November 16, 12:24:59 »

Garázsban le tudjuk venni a karbit? Be tudjuk tenni az ablakot? Tudjuk építeni a garázst? :-))))
Holnap járj arra, azzal megyek be.

ok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32501 Dátum: 2008 November 16, 12:22:37 »

Garázsban le tudjuk venni a karbit? Be tudjuk tenni az ablakot? Tudjuk építeni a garázst? :-))))
Holnap járj arra, azzal megyek be.

garázs az van :-)
a kocsit azt kipróbálnám ha erre jársz
ha nem akkor majd megyek én egyszer
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32500 Dátum: 2008 November 16, 12:17:32 »

3/4 3-ig ráérek, kb fél 2 felé tudnék odaérni. Sok dologra nem jutna idő... :-(((
Na meg az idő sem annyira szép, egész délelőtt kint voltam. Fűtött garázs? :-)

garázs az van :-)
a kocsit azt kipróbálnám ha erre jársz
ha nem akkor majd megyek én egyszer

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32499 Dátum: 2008 November 16, 12:15:29 »

3/4 3-ig ráérek, kb fél 2 felé tudnék odaérni. Sok dologra nem jutna idő... :-(((
Na meg az idő sem annyira szép, egész délelőtt kint voltam. Fűtött garázs? :-)

választhatsz 100dologból :-))
ponyvagarázs
oldalablak ki-be
karbi lefel
stb
stb
stb............

annyi minden hogy egyszerűen nincs kedvem nekifogni :-(

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32498 Dátum: 2008 November 16, 12:13:28 »

Mit kell szmbzni?

választhatsz 100dologból :-))
ponyvagarázs
oldalablak ki-be
karbi lefel
stb
stb
stb............

annyi minden hogy egyszerűen nincs kedvem nekifogni :-(

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32497 Dátum: 2008 November 16, 12:10:47 »

Mit kell szmbzni?

gyere át megnézném
sütöttem pogit meg szmbzni is van mit
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32496 Dátum: 2008 November 16, 12:00:37 »

erről volt itt szó kb 2 éve és én akkor stuntmester tanácsára sima nemhőálló sprével lefútam
azóta is mint az új , semmi baja tökéletes

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 16, 12:34:56 írta tazoli »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32495 Dátum: 2008 November 16, 11:58:05 »

Ezt mivel lehet lefényezni hogy rajta is maradjon egyébként? Nem nem akarok festeni csak felmerült korábban hogy mégis és azért érdekelne.
Ha szinterezni nem akarom, akkor otthogy le lehet simán fújni ami raja is fog maradni? Nem esik le hő hatására? Jah igen. Nem hőálló sprével, csak simával.
erről volt itt szó kb 2 éve és én akkor stuntmester tanácsára sima nemhőálló sprével lefútam
azóta is mint az új , semmi baja tökéletes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32494 Dátum: 2008 November 16, 11:55:42 »

üdvw mindenkinek!
a motorburkoló lemezeket az autó színére(bézs) vagy feketére fényezzem
nincs képe valakinek bézs motor térről?
sok színes motor burkolatot láttam de nem mind tetszik, bézsbe még nem láttam

Ezt mivel lehet lefényezni hogy rajta is maradjon egyébként? Nem nem akarok festeni csak felmerült korábban hogy mégis és azért érdekelne.
Ha szinterezni nem akarom, akkor otthogy le lehet simán fújni ami raja is fog maradni? Nem esik le hő hatására? Jah igen. Nem hőálló sprével, csak simával.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32493 Dátum: 2008 November 16, 11:53:27 »

Hajszárító nyert. Kb 3 nagy darabban lejött.

gyere át megnézném
sütöttem pogit meg szmbzni is van mit

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32492 Dátum: 2008 November 16, 11:37:36 »

Hajszárító nyert. Kb 3 nagy darabban lejött.

Először megpróbálom a hajszárítót, az a legkevesebb macera, aztán meglássuk. :-)

Oldalak: 1 ... 1198 1199 1200 1201 1202 [1203] 1204 1205 1206 1207 1208 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.