www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:24:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1197 1198 1199 1200 1201 [1202] 1203 1204 1205 1206 1207 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781962 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #32571 Dátum: 2008 November 22, 16:20:12 »

szép fába vágtad a fejszédet, tesó :-))

az örök mondás erre is igaz:
ne vetkőzz, szopni fogsz
köszönöm a biztató szavakat, tudtam, hogy számíthatok Rád.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32570 Dátum: 2008 November 22, 16:03:25 »

Igen, ezzel tisztában vagyok. Van ablak, amit cserélni is akarok, mert annyira karcos, hogy azt már felpolírozni sem lehetne sztem.
Úgy tudom sok helyen ragasztott a cucc, oda milyen ragasztó illene, kell-e alá valamit tenni...satubbi

szép fába vágtad a fejszédet, tesó :-))

az örök mondás erre is igaz:
ne vetkőzz, szopni fogsz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #32569 Dátum: 2008 November 22, 15:49:19 »

Hat ragasztasrol az jut eszembe, hogy nekem a tetokarpit folott levo ragasztott hangszigetelo szovetdarabok egyszercsak lemelegedtek(?) a lemezrol es rapottyantak a tetokarpitra. Aztan a ragaszto meg atdiffundalt a tetokarpitba, jo foltos lett. Ugyhogy ha van leirasod a tetokarpit cserejevel kapcsolatban akkor engem is erdekel ... ;-)
Ajajjj
A kárpit szép, de leírást nem kaptam hozzá, de ha találok valami hasznosat mindenképpen megosztom

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32568 Dátum: 2008 November 22, 15:37:39 »

Igen, ezzel tisztában vagyok. Van ablak, amit cserélni is akarok, mert annyira karcos, hogy azt már felpolírozni sem lehetne sztem.
Úgy tudom sok helyen ragasztott a cucc, oda milyen ragasztó illene, kell-e alá valamit tenni...satubbi
Hat ragasztasrol az jut eszembe, hogy nekem a tetokarpit folott levo ragasztott hangszigetelo szovetdarabok egyszercsak lemelegedtek(?) a lemezrol es rapottyantak a tetokarpitra. Aztan a ragaszto meg atdiffundalt a tetokarpitba, jo foltos lett. Ugyhogy ha van leirasod a tetokarpit cserejevel kapcsolatban akkor engem is erdekel ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #32567 Dátum: 2008 November 22, 15:35:58 »

Csak egy jotanacs: ha regiek az ablakkedereid, akkor erdemes egy uttal azokat is cserelni (az ablakokat ugyis ki kell venni...)!
Igen, ezzel tisztában vagyok. Van ablak, amit cserélni is akarok, mert annyira karcos, hogy azt már felpolírozni sem lehetne sztem.
Úgy tudom sok helyen ragasztott a cucc, oda milyen ragasztó illene, kell-e alá valamit tenni...satubbi

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32566 Dátum: 2008 November 22, 15:31:03 »

tudtok valaki használható leírást, vagy oldalt, ahol a tetőkárpit cseréjét érthetően leírják?
Cserélni szeretném, de ésszel, ha már beruháztam egy újat.
Csak egy jotanacs: ha regiek az ablakkedereid, akkor erdemes egy uttal azokat is cserelni (az ablakokat ugyis ki kell venni...)!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #32565 Dátum: 2008 November 22, 15:28:28 »

tudtok valaki használható leírást, vagy oldalt, ahol a tetőkárpit cseréjét érthetően leírják?
Cserélni szeretném, de ésszel, ha már beruháztam egy újat.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32564 Dátum: 2008 November 22, 07:34:47 »

Egyébként a külön alapjárati rendszer csak emissziós okokból jobb, minden másban rosszabb...

akkor lehet, hogy én vagyok béna, de az ilyennel szerelt karbikon atomstabil alapjáratot tudok állítani, a régebbieken (pl. pict2) meg nem.
szarjak a markomba? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32563 Dátum: 2008 November 22, 07:34:15 »

Hali.

Nekem az 1.6-oson van, most hogy már sikerült rendesen felfúvókáznom nincs vele gond. Nagy előnye, hogy könnyű beállítani.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32562 Dátum: 2008 November 21, 22:03:30 »

Hali.

Akkor marad a 30-3-as.

Az alkatrészekben árul a Szeki egy 30-2-est,és eléggé gondolkodóba ejtett,mert gyári,új karbi.

Kösz a választ!

Nem csodálkozom rajta, az új karbinál nincs jobb! Egyébként a külön alapjárati rendszer csak emissziós okokból jobb, minden másban rosszabb...
De nem akarlak rábeszélni.... Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #32561 Dátum: 2008 November 21, 21:56:01 »

1.3-ason próbáltam mind a kettőt, teljesen cserszabatosak.

miért tervezed a cserét?
a pict3-as korszerűbb, van külön alapjárati rendszere, estébé, estébé...
Hali.

Akkor marad a 30-3-as.

Az alkatrészekben árul a Szeki egy 30-2-est,és eléggé gondolkodóba ejtett,mert gyári,új karbi.

Kösz a választ!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32560 Dátum: 2008 November 21, 21:41:25 »

Valaki próbálta már 1.2-es motoron a 30 Pict-2-es karbit?

Rá tudnám tenni 30 Pict-3 helyett?

1.3-ason próbáltam mind a kettőt, teljesen cserszabatosak.

miért tervezed a cserét?
a pict3-as korszerűbb, van külön alapjárati rendszere, estébé, estébé...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32559 Dátum: 2008 November 21, 17:22:43 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32558 Dátum: 2008 November 21, 17:21:11 »

stunt

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #32557 Dátum: 2008 November 20, 20:41:27 »

Valaki próbálta már 1.2-es motoron a 30 Pict-2-es karbit?

Rá tudnám tenni 30 Pict-3 helyett?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32556 Dátum: 2008 November 20, 13:05:21 »

az akksi és a kapcsoló között legyen egy lengőbiztosíték is!
én is nemrég vettem, kb 300ft és akkora késes biztit raksz bele, amekkora kell. nekem a kompresszoros kürthöz 20Amperes

valahogy ki kéne derítened hány wattos

Várjatok már találtam egy elektronikai technikust, aki egy öreg fószernál dolgozik. Sztem azokkal meg tudjuk úgy csinálni hogy nem gyullad ki a kocsi. =) Írom majd az eredményt.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32555 Dátum: 2008 November 20, 12:51:42 »

Ülésfűtést kötött már be valaki?

Be van építve a két első ülésbe, de a ülés alatt csak a kábel vége lóg ki. 3 szál.
Milyen kapcsolót tegyek rá? Hova kössem be? Direktre kössem az akksira a két ülés vezetékét, és egy egyszerű billenő kapcsolóval oldjam meg ha fűtést akarok? Gondolom 12V-s a cucc, fokozatokat nem akarok nagyon rajta... Ne bonyolítsuk a rendszert nagyon. =) Jah a 3 szálból egyik föld gondolom én... Az beltérben alvázra mondjuk valahol ahol épp fúrás-faragás nélkül rögzíteni tudom megfelel? És ez mennyire lesz tűzveszélyes a végén?  Huh

az akksi és a kapcsoló között legyen egy lengőbiztosíték is!
én is nemrég vettem, kb 300ft és akkora késes biztit raksz bele, amekkora kell. nekem a kompresszoros kürthöz 20Amperes

valahogy ki kéne derítened hány wattos
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32554 Dátum: 2008 November 20, 12:30:15 »

Ülésfűtést kötött már be valaki?

Be van építve a két első ülésbe, de a ülés alatt csak a kábel vége lóg ki. 3 szál.
Milyen kapcsolót tegyek rá? Hova kössem be? Direktre kössem az akksira a két ülés vezetékét, és egy egyszerű billenő kapcsolóval oldjam meg ha fűtést akarok? Gondolom 12V-s a cucc, fokozatokat nem akarok nagyon rajta... Ne bonyolítsuk a rendszert nagyon. =) Jah a 3 szálból egyik föld gondolom én... Az beltérben alvázra mondjuk valahol ahol épp fúrás-faragás nélkül rögzíteni tudom megfelel? És ez mennyire lesz tűzveszélyes a végén?  Huh
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32553 Dátum: 2008 November 20, 12:18:58 »

S.O.S.!

Sürgősen keresek bontott, jó dinamót 12v-osat!!
Sürgős!
Az enyém gyakorlatilag megette a zsírúj szénkeféket (is).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32552 Dátum: 2008 November 20, 09:18:25 »

Eloszor alvazvedelem, utana fenyezes? :-o

én az üregvédelmet is megcsinálnám, hogy amikor a vizes csiszolás van akkor már védve legyen mindenhol
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32551 Dátum: 2008 November 19, 23:08:42 »

Üdv. A hangszóróvezetéket hol a legegyszerűbb a hátsó ülés alá elvezetni elölről?
Nekem az előző tulaj csinált egy likat a műszerfal tövének az aljára. Ott be a szőnyeg alá, és a padlóváz gerince mellett végig. Hangszóró meg az ülés alatti kárpitokban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32550 Dátum: 2008 November 19, 23:05:59 »

Miért, belepattan a szikra a füledbe? Mert akkor rossz irányba nézel, nem látod, mit flexelsz-fúrsz, tehát nem lesz valami pontos... Evil
Most jutottam el oda, hogy az asztalos munkákhoz fülvédőt fogok használni a zaj miatt. Amikor a csiszológéppel dolgozok egy egész délutánt, rendesen csöng a fülem. Flexnél vasas munkáknál hatványozott a zajterhelés ehhez képest.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #32549 Dátum: 2008 November 19, 20:12:24 »

Eloszor alvazvedelem, utana fenyezes? :-o

Egyéb ként a FRISS fényezés, akármilyen 2K anyag is lehet nem szereti a nitró higitót ha esetleg összefröccsented az alvázvédővel.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #32548 Dátum: 2008 November 19, 20:11:01 »

Eloszor alvazvedelem, utana fenyezes? :-o

Nincs azzal semmi gond.. nekem, is a küszöböt elragasztottuk kirücsiztük (festhető alvázvédővel) aztán rákerült a szín.
Alvázomon a doblemezekken, sárvédőkön rahmenkoffon stb stb  összesen 10 kg alvázvédő let felsprickolva.. )
Mindez fényezés előtt fillerezés után! Tongue
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #32547 Dátum: 2008 November 19, 20:08:33 »

Eloszor alvazvedelem, utana fenyezes? :-o

persze,frissen dukkózott kocsi környékén már nem fogunk alvázvédővel trutyizni.könnyebb az alvázvődővel bejavítani ahová festék megy mint fordítva

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32546 Dátum: 2008 November 19, 20:04:45 »

lealvázvédve,jöhet majd a csiszolás,előkészítés,gittelés
Eloszor alvazvedelem, utana fenyezes? :-o


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #32545 Dátum: 2008 November 19, 20:03:41 »

mai szmb.a 64-es kikerült a garázsból,melegebb időben folytatódik a projekt,most téli szünet.hegesztés 95%-ban kész,motorikusan oké,lealvázvédve,jöhet majd a csiszolás,előkészítés,gittelés.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32544 Dátum: 2008 November 19, 19:36:29 »

Szerelős kérdés:
Sebességváltón mindenféle fedelek tömítésére milyen paszta ajánlott?
Gondolom, hogy legyen olajálló, ha szükséges szét lehessen bontani valamikor, hőállóság nem fontos....
Vagy elég csak egyszerű papírtömítés?
(A pasztához is kell papír, vagy jó magában?)
(Nem Bogarat buherálok.)
Szvsz ha nem tudod megvenni a gyári tömítést, akkor papír meg hőálló motortömítő paszta(ált, vörös színű de ki tudja,,,).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32543 Dátum: 2008 November 19, 19:34:59 »

Szerelős kérdés:
Sebességváltón mindenféle fedelek tömítésére milyen paszta ajánlott?
Gondolom, hogy legyen olajálló, ha szükséges szét lehessen bontani valamikor, hőállóság nem fontos....
Vagy elég csak egyszerű papírtömítés?
(A pasztához is kell papír, vagy jó magában?)
(Nem Bogarat buherálok.)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32542 Dátum: 2008 November 19, 19:18:59 »

CSipogókat tegyek? és ha igen hova?
Hat erre en mar nem tudok valaszolni, hifizeshez nem ertek. :-) Kerdezd SixtusAngelt meg Qzmat... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32541 Dátum: 2008 November 19, 19:09:31 »

Ammeg mintha a vezetonel a labterben jonne be, baloldalt, a kocsi oldala fele, a biztositektablanal lejjebb, szinten a karpit alatt. Ott gyarilag is van egy lyuk sztem, mindenfele vezetekek kozlekednek rajta ki-be.
Áhá, holnap meglesem. Köfi! CSak mert hifi beépítésben vagyok, és leghátulra már van vezeték vezetve (előző tujal rendes volt) csak az ülés alá nem. CSipogókat tegyek? és ha igen hova?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32540 Dátum: 2008 November 19, 19:04:39 »

Aha, de  a csomagtérből (elölről) hogy jut el az utastérig?
Ammeg mintha a vezetonel a labterben jonne be, baloldalt, a kocsi oldala fele, a biztositektablanal lejjebb, szinten a karpit alatt. Ott gyarilag is van egy lyuk sztem, mindenfele vezetekek kozlekednek rajta ki-be.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32539 Dátum: 2008 November 19, 19:03:25 »

Nekem az egyik kocsimban a baloldali futescsatorna mellett megy el, a karpitozas alatt.
Aha, de  a csomagtérből (elölről) hogy jut el az utastérig?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32538 Dátum: 2008 November 19, 19:01:31 »

Üdv. A hangszóróvezetéket hol a legegyszerűbb a hátsó őlés alá elvezetni elölről?
Nekem az egyik kocsimban a baloldali futescsatorna mellett megy el, a karpitozas alatt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32537 Dátum: 2008 November 19, 18:59:19 »

Üdv. A hangszóróvezetéket hol a legegyszerűbb a hátsó ülés alá elvezetni elölről?
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 19, 19:03:45 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #32536 Dátum: 2008 November 19, 16:57:45 »

Na ma végre bekerültek a gyári ülések a bogárba.
Nem mondom, érdekes volt a próbamenet - a plusz rugók az ülésben szinte kisimitják az útegyenetlenségeket, de a kanyarokban mindig úgy éreztem leesek  Smiley 15 perc alatt megszoktam, és már nagyon kényelmesnek találtam. Nemhiába, ebben is mind mindenben a gyári a legjobb.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32535 Dátum: 2008 November 18, 21:29:22 »

Hát az nem kellemes Én mióta múlkor gond volt a szememmel, azóta a levest is védőszeművegben eszem.. Najó nem, de tényleg azóta fúráskoz is meg mindenhez felveszem. Meg kesztyűt és fülvédőt is ha kell.
Miért, belepattan a szikra a füledbe? Mert akkor rossz irányba nézel, nem látod, mit flexelsz-fúrsz, tehát nem lesz valami pontos... Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32534 Dátum: 2008 November 18, 19:06:01 »

Biztonságos keksz.  Grin
De jobb így tényleg, főleg rájöttem mióta szarba voltam...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32533 Dátum: 2008 November 18, 19:03:39 »

Hát az nem kellemes Én mióta múlkor gond volt a szememmel, azóta a levest is védőszeművegben eszem.. Najó nem, de tényleg azóta fúráskoz is meg mindenhez felveszem. Meg kesztyűt és fülvédőt is ha kell.
Biztonságos keksz.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32532 Dátum: 2008 November 18, 18:17:10 »

azóta fúráskoz is meg mindenhez felveszem
Nagyon helyes! 


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1197 1198 1199 1200 1201 [1202] 1203 1204 1205 1206 1207 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.