www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 11:25:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1187 1188 1189 1190 1191 [1192] 1193 1194 1195 1196 1197 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14791149 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32971 Dátum: 2008 December 10, 19:49:59 »

gonzóban mindig is bíztam.
nekem a legjobb eredményem 1 motor/év volt, legyőzött :-))
kupa helyett majd a sör jolfog esni Wink
köszönöm az elismerést Wink Grin Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32970 Dátum: 2008 December 10, 19:49:02 »

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen
hozzáteszem az egyik motor nem alattam ment el!!!azt pont neked kelett volna kordában tartanod ;)135 Wink
a másikat meg egy szerelö xarul löte be.....mindegy
te csak keresd a megoldásokat aztánn ha kikisérletezted,mehet az enyébe Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32969 Dátum: 2008 December 10, 19:39:57 »

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen

gonzóban mindig is bíztam.
nekem a legjobb eredményem 1 motor/év volt, legyőzött :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32968 Dátum: 2008 December 10, 19:22:21 »

a kipuff dob és a blokk között szépen elücsörög.
még be is tudod tenni a kicsi kezedet, hogy lecsavard a szűrőt.

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32967 Dátum: 2008 December 10, 14:21:22 »

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.
Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.

a kipuff dob és a blokk között szépen elücsörög.
még be is tudod tenni a kicsi kezedet, hogy lecsavard a szűrőt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32966 Dátum: 2008 December 10, 12:24:27 »

ez milyen tartó?

"univerzális"  Grin
vaterán vettem

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32965 Dátum: 2008 December 10, 12:20:38 »

ez milyen tartó?
én is készülök

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32964 Dátum: 2008 December 10, 11:51:00 »

Ja mit lehet tenni, mielőtt megeszi az autómat a fékfolyadék? Undecided

Én arra gondoltam valahogy letenni a pótkerékzsebbe vagy hídra vagy mittomén. A folyás akkor úgyis meglesz mindörökké, hát akkor egye a környezetet ne az autót.  Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32963 Dátum: 2008 December 10, 11:49:33 »

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.

Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.

én is készülök

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32962 Dátum: 2008 December 10, 11:47:42 »

amugy a gyári mexikoi olajtartályon is van enyimen is volt eltört van egy gyári vissza jelzö(eladóm is van)
töltést,fékolaj szinet,behuzott kéziféket,meg aszem elakadás jelzö müködését jelzi vissza

nekem nincs rajta  Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32961 Dátum: 2008 December 10, 11:31:45 »

Erre mi a megoldás?
Ugyanezzel a problámával küzdök, a fityóban. Már több garnitúra csövet próbáltam, de ...  Embarrassed
A kereskedelemben kapható, márkás üzemanyagcsövek olajállóak ugyan, de a fékfolyadék előbb-utóbb mindet "megeszi".

Ja mit lehet tenni, mielőtt megeszi az autómat a fékfolyadék? Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32960 Dátum: 2008 December 10, 11:28:19 »

egyáltalán, a bogáron hogy fér el?

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.

Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32959 Dátum: 2008 December 10, 11:20:38 »

Üdv!
Kitudja a külsőolajszűrős olajpumpát fel lehet szerelni Typ2 motorra, márcsak azért is kérdezem mert annál pont ott megy el a motortartó vas.
Vagy csak át kell hefetelni a vasat egy kicsit.

egyáltalán, a bogáron hogy fér el?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32958 Dátum: 2008 December 10, 11:10:53 »

Üdv!
Kitudja a külsőolajszűrős olajpumpát fel lehet szerelni Typ2 motorra, márcsak azért is kérdezem mert annál pont ott megy el a motortartó vas.
Vagy csak át kell hefetelni a vasat egy kicsit.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32957 Dátum: 2008 December 10, 08:52:05 »

én minimális gumicsővel , és a képen látható kék műanyag csővel fogom megoldani a fékolaj elvezetést
amugy a gyári mexikoi olajtartályon is van enyimen is volt eltört van egy gyári vissza jelzö(eladóm is van)
töltést,fékolaj szinet,behuzott kéziféket,meg aszem elakadás jelzö müködését jelzi vissza

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32956 Dátum: 2008 December 10, 08:49:13 »

A fékolaj "átkönnyezik" a gumicsövön, szerintem minden rendben lesz nálad is.  Én próbáltam több fajta csövet de mindegyiknél ugyan az volt a helyzet.

Erre mi a megoldás?
Ugyanezzel a problámával küzdök, a fityóban. Már több garnitúra csövet próbáltam, de ...  Embarrassed
A kereskedelemben kapható, márkás üzemanyagcsövek olajállóak ugyan, de a fékfolyadék előbb-utóbb mindet "megeszi".

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #32955 Dátum: 2008 December 10, 08:10:20 »

És hogy lehet átteni azt a tartályt máshova? Vagy hogy lehet megcsinálni hogy ne eressze az olajat? Nem csöpög nálam szabályosan, de a festéket szépen ráncolja fel a tartály alatti részeken tehát valahol szivárog. Meg megy le is ahol a fűtéscső Y-ja van, az A oszlop tövéhez is...
én minimális gumicsővel , és a képen látható kék műanyag csővel fogom megoldani a fékolaj elvezetést

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #32954 Dátum: 2008 December 09, 23:43:28 »

a pálca hajlított végén van egy biztosító lemez, hogy üzem közban le ne essen, ha ezt is fel tudod rakni született nőgyógyász vagy Grin
fecszso kolléga még most pakolja össze a gépet, szerintem nincs kész annyira, hogy nehéz legyen ki kapni a motort
Ha üzem közben letud esni valakinek az nagy pech, de szinte fizikai lehetetlen.Kb másfél cm van bent .Nekem nem 10 éve van bogaram, de nem emlékszem, hogy rajtunk kívül berakta valaki azt a rögzítőt.És működött egész eddig.Én nem tettem volna vissza, de WildDaemon azt hiszem bepakolta a rögzítőt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32953 Dátum: 2008 December 09, 23:32:09 »

Én azért először megpróbálnám.Szeretem a kihívásokat.
a pálca hajlított végén van egy biztosító lemez, hogy üzem közban le ne essen, ha ezt is fel tudod rakni született nőgyógyász vagy Grin
fecszso kolléga még most pakolja össze a gépet, szerintem nincs kész annyira, hogy nehéz legyen ki kapni a motort

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #32952 Dátum: 2008 December 09, 23:25:21 »

nagyon-nagyon sok szívástól kímélnéd meg magad ha ki vennéd azt a motort
Én azért először megpróbálnám.Szeretem a kihívásokat.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32951 Dátum: 2008 December 09, 23:20:04 »

Szakik!
A termosztát rudazatát be lehet tenni beszerelt motornál is vagy csak ha kinn van a motor?
nagyon-nagyon sok szívástól kímélnéd meg magad ha ki vennéd azt a motort

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #32950 Dátum: 2008 December 09, 23:16:37 »

Szakik!
A termosztát rudazatát be lehet tenni beszerelt motornál is vagy csak ha kinn van a motor?
Nem vagyok szaki, de a turbinaházba be kell akasztanod a rudat. Ahhoz pedig eléggé fel kell emelni a turbinaházat, hogy betold a hengerek közé,majd beakaszd.
De szerintem kivitelezhető. Gyomára úgy mentünk, hogy kicseréltem a generátort, majd vissza. Akkor is kikellett akasztanom! Beakasztani meg ugyanúgy lehet.Most meg nem mondom, hogy visszaakasztottam-e!!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32949 Dátum: 2008 December 09, 23:13:38 »

megpróbálom holnap akkor első lépésben ezt!
a drót szál végét hova kössem amiról hozom a testet? gondolom ne ugyanoda ahova az órából kijövő kábel vége megy  Grin
mondjuk a sárvédő csavarjához és a jeladó csavarjához.


                             GNX-967
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32948 Dátum: 2008 December 09, 22:39:13 »

Adj a jeladónak egy test szálat, általában nincs megfelelő test kontakt a tank és a kasztni közt.
Ha max félig mutat és lassan is megy fel ez lesz a baj.  Wink
megpróbálom holnap akkor első lépésben ezt!
a drót szál végét hova kössem amiról hozom a testet? gondolom ne ugyanoda ahova az órából kijövő kábel vége megy  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 09, 22:41:49 írta Micka »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #32947 Dátum: 2008 December 09, 22:13:49 »

Szakik!
A termosztát rudazatát be lehet tenni beszerelt motornál is vagy csak ha kinn van a motor?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32946 Dátum: 2008 December 09, 21:06:31 »

A fékolaj "átkönnyezik" a gumicsövön, szerintem minden rendben lesz nálad is.  Én próbáltam több fajta csövet de mindegyiknél ugyan az volt a helyzet.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32945 Dátum: 2008 December 09, 21:03:25 »

Szerintem ne kisérletezgessél,hagyd azt szintjelzőt a f@szba!
Külön feszkót vezetsz a tankba,legyen egy kis zárlat,melegedés,vagy szikra,aztán felszáll az egész.
Nem feszültséget, hanem testet. A Jeladó a test ellenállását változtatja. A feszültség a jelzőhöz megy. Ha kicsi az ellenállás-jobban ki mozdul a mutató, ha nagyobb kevésbé.


                             GNX-967
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32944 Dátum: 2008 December 09, 21:03:11 »

Az nekem is olyan, pedig cső, bilincs tartály minden ok elvileg...

Martin is nyugtatott annó, de mondom hátha a barkácsszelleműek megoldották már ezt a problémát....
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32943 Dátum: 2008 December 09, 20:41:48 »

És hogy lehet átteni azt a tartályt máshova? Vagy hogy lehet megcsinálni hogy ne eressze az olajat? Nem csöpög nálam szabályosan, de a festéket szépen ráncolja fel a tartály alatti részeken tehát valahol szivárog. Meg megy le is ahol a fűtéscső Y-ja van, az A oszlop tövéhez is...
Az nekem is olyan, pedig cső, bilincs tartály minden ok elvileg...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #32942 Dátum: 2008 December 09, 20:39:38 »

Az a vicc hogy most hogy tele van megpróbáltam leszedni a szintjelzőt, ahogy csavartam az első csavart szépen mászott ki a benzin Grin
szivagatni most nincs kedvem ,majd megnézem ha használtam kicsit a gépet
megpróbálnám a pálcahajlítást de nem járatnám emiatt motort, mire felkúszin a mutató a helyére az fél perc kb mindig, ha egy 12voltos elemmel adok + t a benzinszintjelzőnek akkor fogja mutatni az állást vagy a km órának is kell a töltés hogy működjön a mutató?
műanyag nem habszivacsos,ha jó emlékszem, de hol leht az lyukas?
Szerintem ne kisérletezgessél,hagyd azt szintjelzőt a f@szba!
Külön feszkót vezetsz a tankba,legyen egy kis zárlat,melegedés,vagy szikra,aztán felszáll az egész.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32941 Dátum: 2008 December 09, 20:26:17 »

ezen egy I Golf jeladós fékolajtartályt kellene látnod Wink

És hogy lehet átteni azt a tartályt máshova? Vagy hogy lehet megcsinálni hogy ne eressze az olajat? Nem csöpög nálam szabályosan, de a festéket szépen ráncolja fel a tartály alatti részeken tehát valahol szivárog. Meg megy le is ahol a fűtéscső Y-ja van, az A oszlop tövéhez is...
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 09, 20:36:44 írta tazoli »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32940 Dátum: 2008 December 09, 19:11:34 »

Az a vicc hogy most hogy tele van megpróbáltam leszedni a szintjelzőt, ahogy csavartam az első csavart szépen mászott ki a benzin Grin
szivagatni most nincs kedvem ,majd megnézem ha használtam kicsit a gépet
megpróbálnám a pálcahajlítást de nem járatnám emiatt motort, mire felkúszin a mutató a helyére az fél perc kb mindig, ha egy 12voltos elemmel adok + t a benzinszintjelzőnek akkor fogja mutatni az állást vagy a km órának is kell a töltés hogy működjön a mutató?
műanyag nem habszivacsos,ha jó emlékszem, de hol leht az lyukas?
Adj a jeladónak egy test szálat, általában nincs megfelelő test kontakt a tank és a kasztni közt.
Ha max félig mutat és lassan is megy fel ez lesz a baj.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32939 Dátum: 2008 December 09, 18:37:10 »

Dena szesz: itt egy síma háztartási/festékáru boltban veszem. Én egy tank benzinhez olyan 1-2 dl-t öntök, de szigurúan csak azért, mert kannából tankolok, és néha víz is sikeredik bele, ha esik valami az égből... Cool

Szintjelző: a tankban van a jeladó, ami egy pálcára rögzített úszó. Ez a pálca forog, és egy csúszóellenállást működtet. Tapasztalati úton lehet állítani (hajlítani a pálcán, mert van egy kábé 120 fokos hajtás benne...), meg a tekercsnél van két fül, ami a pálca mozgását határolja le.
Pontos soha nem lesz.
Esetleg az úszód lukas a jeladón (bár az is lehet, hogy valami habszivacsos cucc...)

Az a vicc hogy most hogy tele van megpróbáltam leszedni a szintjelzőt, ahogy csavartam az első csavart szépen mászott ki a benzin Grin
szivagatni most nincs kedvem ,majd megnézem ha használtam kicsit a gépet
megpróbálnám a pálcahajlítást de nem járatnám emiatt motort, mire felkúszin a mutató a helyére az fél perc kb mindig, ha egy 12voltos elemmel adok + t a benzinszintjelzőnek akkor fogja mutatni az állást vagy a km órának is kell a töltés hogy működjön a mutató?
műanyag nem habszivacsos,ha jó emlékszem, de hol leht az lyukas?
1303LS
« Hozzászólás #32938 Dátum: 2008 December 09, 17:33:34 »

Tehát kb 800 Nm... Evil
350
Ha meg méteres csővel meghúzva is lelazul az azt jelenti, hogy a ricnik kiverődtek valamikor és az a pici mozgás szépen le tudja lazítani az anyát. Dobcserével megoldódhat a probléma, ha nem nyalta el nagyon a féltengely ricnit.
300-350NM-el meghúzva az ép dob/féltengely páros sose lazul le. Ez fél méteren egy 70kg-os ember súlya kb.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32937 Dátum: 2008 December 09, 15:36:15 »

akár kézzel is izomból behúzva elég.

ahhoz a feketelaci vagy a nickárpi is kevés lenne
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32936 Dátum: 2008 December 09, 15:34:34 »

Szerintem elég egy 36-os csillagkulccsal(egy ilyen közel fél méter) megtaposni, ugrálni se kell rajta,csak rálépni rendesen, de akár kézzel is izomból behúzva elég. Legalábbis én így szoktam.....Skodán is így csináltam, sose volt baj vele. Nem is volt utána gond a leszedéssel sem.
Az enyémet is így húztuk meg amikor elkészült, ráadásul faterom ugrált rajta (pedig nem pehelysúlyú) és még is meglazult persze amennyire  a sasszeg engedte. De az épp elég volt hogy lógjon az egész.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 09, 15:36:58 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #32935 Dátum: 2008 December 09, 15:09:10 »

Szevasztok!
Mennyire kell meghúzni a hátsó tengelyen a koronás anyát? 

Szerintem elég egy 36-os csillagkulccsal(egy ilyen közel fél méter) megtaposni, ugrálni se kell rajta,csak rálépni rendesen, de akár kézzel is izomból behúzva elég. Legalábbis én így szoktam.....Skodán is így csináltam, sose volt baj vele. Nem is volt utána gond a leszedéssel sem.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #32934 Dátum: 2008 December 09, 14:31:19 »

Egy jo meteres csovet ha rahuzol a szerszam nyelere, akkor arra allj ra nyugodtan, parszor rugozz rajta, az eleg lesz.
Tehát kb 800 Nm... Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32933 Dátum: 2008 December 09, 13:10:58 »

Mennyire kell meghúzni a hátsó tengelyen a koronás anyát? 
Egy jo meteres csovet ha rahuzol a szerszam nyelere, akkor arra allj ra nyugodtan, parszor rugozz rajta, az eleg lesz.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32932 Dátum: 2008 December 09, 12:47:24 »

Szevasztok!
Mennyire kell meghúzni a hátsó tengelyen a koronás anyát? 

mint az állat Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1187 1188 1189 1190 1191 [1192] 1193 1194 1195 1196 1197 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.