www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:05:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1186 1187 1188 1189 1190 [1191] 1192 1193 1194 1195 1196 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247134 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #32997 Dátum: 2008 December 14, 18:19:12 »

A cabrionak nem nyílik a csomagtere.
Hiába húzzuk meg a kart a kesztyűtartóban, nem csinál semmit.
Valami ötlet?
1303-as.
már jártam én is így, majdnem nekiestem paiszerrel.... végül barátom mondta h hadd próbálja meg ő is kinyítni.. lehúzta a kart én meg 2kézzel felemeltem a csom.tértetőt  Cry és lőn csoda  Grin

ha nincs bent a pótkerék akkor a pótkerék zsebben van egy nyílás-amit benyomva- csavarhúzóval nyomogatva a zárat ki lehet nyitni 1300as nál,
próba cseresznye...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32996 Dátum: 2008 December 14, 18:06:27 »

Valaki látott már olyan sárvédőt amit belülről lelemezeltek?
A széleinél van ugye a visszahajtás, és ott belülről a lakatos húzott rá még egy lemezt, így nem maradt hely ahova beüljön a sár-víz-hó-jég-lószar.
Mert találtam 4db-ot, ebből 2 kéne a két hátsó. Fullos állapotban vannak csak ez a kis pimp van rajta. Az áruk is annyi mint egy darab újnak a fele uh. sztem megveszem, csak ki látott már ilyet?  Grin...  Roll Eyes

én egy 90 valahányas elasó géen láttam ilyesmit, de az műanyagból volt. és benne volt a gyártó pecsétje minden elemben, de már nem emlékszem a gyártóra
mi az hogy találtál? ebay?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32995 Dátum: 2008 December 14, 17:47:01 »

Valaki látott már olyan sárvédőt amit belülről lelemezeltek?
A széleinél van ugye a visszahajtás, és ott belülről a lakatos húzott rá még egy lemezt, így nem maradt hely ahova beüljön a sár-víz-hó-jég-lószar.
Mert találtam 4db-ot, ebből 2 kéne a két hátsó. Fullos állapotban vannak csak ez a kis pimp van rajta. Az áruk is annyi mint egy darab újnak a fele uh. sztem megveszem, csak ki látott már ilyet?  Grin...  Roll Eyes
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32994 Dátum: 2008 December 14, 16:24:14 »

ha levágják mindét helyen amit Narancs mondott, akkor a fedél már nyitható, a kilincs alsó fele (a fél csavarokkal) pedig ott marad lent, de legalább csak abból kell új. szerintem (mivel a fedél csak egy ponton záródik)
Logikusan gondolkodva,ez így van.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32993 Dátum: 2008 December 14, 15:51:26 »

Ha Funk módszerével nem megy,akkor próbáljátok a csomagtér fogantyúját,egy fém fűrészlappal,óvatosan,amennyire csak lehet,tőben lefürészelni.
Ez a fogantyú nem egy nagy összeg,és ha így nyitjátok ki,talán akkor barbárkodtok a legkevesebbet az autóval.

És talán még rosszul is jelöltem be a képen.A csomitető lemeze és a kilincs között van is egy hézag,amit a gumialátét kitölt.
Ott kéne a lemez és a krómbizbasz közé befürészelni.

A választ nemtom, de az autód gyönyörű  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32992 Dátum: 2008 December 14, 15:50:07 »

Nem fog nyílni,mert a kesztyűtartó karja bíztosítja azt a lehetőséget,hogy a nyomógombbal a kilincsen egyáltalán nyitási lehetőséghez jussál(kar letól,fedél felpattan,gombbal nyitsz).Én lefúrtam a gombot,de úgy sem játszott.Fedélt felfeszítettem.
ha levágják mindét helyen amit Narancs mondott, akkor a fedél már nyitható, a kilincs alsó fele (a fél csavarokkal) pedig ott marad lent, de legalább csak abból kell új. szerintem (mivel a fedél csak egy ponton záródik)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #32991 Dátum: 2008 December 14, 15:29:36 »

Ha Funk módszerével nem megy,akkor próbáljátok a csomagtér fogantyúját,egy fém fűrészlappal,óvatosan,amennyire csak lehet,tőben lefürészelni.
Ez a fogantyú nem egy nagy összeg,és ha így nyitjátok ki,talán akkor barbárkodtok a legkevesebbet az autóval.

És talán még rosszul is jelöltem be a képen.A csomitető lemeze és a kilincs között van is egy hézag,amit a gumialátét kitölt.
Ott kéne a lemez és a krómbizbasz közé befürészelni.
Nem fog nyílni,mert a kesztyűtartó karja bíztosítja azt a lehetőséget,hogy a nyomógombbal a kilincsen egyáltalán nyitási lehetőséghez jussál(kar letól,fedél felpattan,gombbal nyitsz).Én lefúrtam a gombot,de úgy sem játszott.Fedélt felfeszítettem.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #32990 Dátum: 2008 December 14, 14:51:28 »

Ha Funk módszerével nem megy,akkor próbáljátok a csomagtér fogantyúját,egy fém fűrészlappal,óvatosan,amennyire csak lehet,tőben lefürészelni.
Ez a fogantyú nem egy nagy összeg,és ha így nyitjátok ki,talán akkor barbárkodtok a legkevesebbet az autóval.

És talán még rosszul is jelöltem be a képen.A csomitető lemeze és a kilincs között van is egy hézag,amit a gumialátét kitölt.
Ott kéne a lemez és a krómbizbasz közé befürészelni.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32989 Dátum: 2008 December 14, 14:39:18 »

A cabrionak nem nyílik a csomagtere.
Hiába húzzuk meg a kart a kesztyűtartóban, nem csinál semmit.
Valami ötlet?
1303-as.
Ha Funk módszerével nem megy,akkor próbáljátok a csomagtér fogantyúját,egy fém fűrészlappal,óvatosan,amennyire csak lehet,tőben lefűrészelni.
Ez a fogantyú nem egy nagy összeg,és ha így nyitjátok ki,talán akkor barbárkodtok a legkevesebbet az autóval.

És talán még rosszul is jelöltem be a képen.A csomitető lemeze és a kilincs között van is egy hézag,amit a gumialátét kitölt.
Ott kéne a lemez és a krómbizbasz közé befűrészelni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 14, 16:21:35 írta Narancs »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #32988 Dátum: 2008 December 14, 13:48:43 »

A cabrionak nem nyílik a csomagtere.
Hiába húzzuk meg a kart a kesztyűtartóban, nem csinál semmit.
Valami ötlet?
1303-as.
A rádió hely felől el lehet érni a bowdent.Ha szerencsétek van,akkor a kesztyűtartó felöli karnál hagyta el magát és egy fogóval meg lehet húzni.Ha nem,akkor a szellőztető (km óra mögött)levételével lesz egynagyjából 10x10-es luk,amin át lehet bűvészkedni(műszerfal ki).Máshol ha nincs szétrohadva,nincs átjárás a fülke és a csomi tartó között.Ez elbaszott része a 03-nak.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #32987 Dátum: 2008 December 14, 13:13:20 »

A cabrionak nem nyílik a csomagtere.
Hiába húzzuk meg a kart a kesztyűtartóban, nem csinál semmit.
Valami ötlet?
1303-as.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32986 Dátum: 2008 December 14, 11:44:48 »

Off
Ja. Otthon az asszony azzal várt, menjünk vásárolni  Cry  De te_o-val jót beszélgettünk. Esetleg alakul egy kirándulás is.
On

Megint rossz oldalról nézed. Fél délutánt Bogazatál! :-))))

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32985 Dátum: 2008 December 14, 07:35:31 »

Megint rossz oldalról nézed. Fél délutánt Bogazatál! :-))))

Fel a fejjel! Én fél délután "vásároltam" Sad Polírozd föl a nyakat a lendkeréken, ahogy beszéltük.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32984 Dátum: 2008 December 13, 20:00:16 »

Ugye felrakásnál nem felejtesz el bőven olajozni a szimmering körül? Csak az elnyalt "szoknya" hozta ki belőlem.  Undecided
Nem baj, ha zsíroztam?
Vagy azt nem bírja a szimering? Akkor lehúzás előtt lehet inkább olajozzak?Mondjuk a kézzel való meghúzást is forgatás közben csináltam.

1303LS
« Hozzászólás #32983 Dátum: 2008 December 13, 19:35:00 »

Köszi !
Megtettem!
Kicsit sok már a rosszból.A múzeumhoz szeretnék már egy jó motorral menni!

Ugye felrakásnál nem felejtesz el bőven olajozni a szimmering körül? Csak az elnyalt "szoknya" hozta ki belőlem.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32982 Dátum: 2008 December 13, 18:57:45 »

Fel a fejjel! Én fél délután "vásároltam" Sad Polírozd föl a nyakat a lendkeréken, ahogy beszéltük.

Köszi !
Megtettem!
Kicsit sok már a rosszból.A múzeumhoz szeretnék már egy jó motorral menni!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32981 Dátum: 2008 December 13, 18:54:47 »

Fel a fejjel! Én fél délután "vásároltam" Sad Polírozd föl a nyakat a lendkeréken, ahogy beszéltük.

Ma levettem a lendkereket a frissen összerakott motoromról.Engedte az olajat.Nem a sajátját raktuk vissza.WildDaemon rendesen lehúzta.
A szimeringből valamiért leszedte az egyik szoknyát, vagy legalábbis megmarcangolta.
Beütöttem a helyére az újat, feltettem a régi lendkereket, de lehúzni, majd holnap fogom.
Valószínű, hogy berakjuk még a jövő héten, mert a bent lévő 1,2-esem is beteg.Pedig a karbin kicseréltem mindent amit szarnak találtam.
Úgy kezdődött, hogy nem akart húzni.Délelőtt belenéztem a karbiba, és a gyorsitó fúvókának a pipája nem volt bent.Megette a motor!!
Lehet a szelepeknél is csinált egy-két dolgot.Na ezt most nem néztem meg.Inkább berakom az 1,6-ost.
A múlt heti csatt után , és ezek után nem tudom mi jöhet még?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32980 Dátum: 2008 December 13, 18:44:28 »

Ma levettem a lendkereket a frissen összerakott motoromról.Engedte az olajat.Nem a sajátját raktuk vissza.WildDaemon rendesen lehúzta.
A szimeringből valamiért leszedte az egyik szoknyát, vagy legalábbis megmarcangolta.
Beütöttem a helyére az újat, feltettem a régi lendkereket, de lehúzni, majd holnap fogom.
Valószínű, hogy berakjuk még a jövő héten, mert a bent lévő 1,2-esem is beteg.Pedig a karbin kicseréltem mindent amit szarnak találtam.
Úgy kezdődött, hogy nem akart húzni.Délelőtt belenéztem a karbiba, és a gyorsitó fúvókának a pipája nem volt bent.Megette a motor!!
Lehet a szelepeknél is csinált egy-két dolgot.Na ezt most nem néztem meg.Inkább berakom az 1,6-ost.
A múlt heti csatt után , és ezek után nem tudom mi jöhet még?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32979 Dátum: 2008 December 11, 06:37:04 »

Mindenki szaki aki már több bogár motort látott mint én!  Cool  
Gas kolléga jól mondta, még mindig épülget a gépezet és a motor most az asztalon van. Mivel most nincs termosztát benne ezért gondolkoztam, hogy betegyem-e a motort és ha megérkezik a "dealerem"-től a termosztát akkor beteszem a helyén, vagy addig ne tegyem be a motort... Huh
Egyenlőre asszem még várok egy kicsit.....
Azt hittem, hogy most bent van a motor.
Persze, ha tudsz várni pár napot, akkor érdemesebb kint beszerelni.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32978 Dátum: 2008 December 10, 22:15:05 »

"egyáltalán, a bogáron hogy fér el?"
ez volt az eredeti (2-vel előtte) kérdés, erre óhajtottam reflektálni.

buszban tényleg szívás, de csak a csövesek és a szétszívott agyú hippik járnak guruló telefonfülkével :-PP

Ja-ja, köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32977 Dátum: 2008 December 10, 22:11:29 »

Szerintem a hátsó kereszttartós motorkhoz nem fér el a pumpa-szűrő összeépítés.
typ3 esetében 100 %, hogy nem fér oda, a busz estében is erősen necces, én inkább a nem-re szavaznék....

Nagyon át kell faragni a kereszttartót.

a busz simán elbírja az 1,6-os motort kereszttartó nélkül is (ugye a bogárban sincs olyasmi)
a kétlitereshez már tényleg kell a tartó, de azon meg van szűrő
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #32976 Dátum: 2008 December 10, 22:02:53 »

Nem vagyok szaki, de a turbinaházba be kell akasztanod a rudat. Ahhoz pedig eléggé fel kell emelni a turbinaházat, hogy betold a hengerek közé,majd beakaszd.
De szerintem kivitelezhető. Gyomára úgy mentünk, hogy kicseréltem a generátort, majd vissza. Akkor is kikellett akasztanom! Beakasztani meg ugyanúgy lehet.Most meg nem mondom, hogy visszaakasztottam-e!!
Mindenki szaki aki már több bogár motort látott mint én!  Cool  
Gas kolléga jól mondta, még mindíg épülget a gépezet és a motor most az asztalon van. Mivel most nincs termosztát benne ezért gondolkoztam, hogy betegyem-e a motort és ha megérkezik a "dealerem"-től a termosztát akkor beteszem a helyén, vagy addig ne tegyem be a motort... Huh
Egyenlőre asszem még várok egy kicsit.....

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32975 Dátum: 2008 December 10, 22:01:44 »

Szerintem a hátsó kereszttartós motorkhoz nem fér el a pumpa-szűrő összeépítés.
typ3 esetében 100 %, hogy nem fér oda, a busz estében is erősen necces, én inkább a nem-re szavaznék....

Nagyon át kell faragni a kereszttartót.

"egyáltalán, a bogáron hogy fér el?"
ez volt az eredeti (2-vel előtte) kérdés, erre óhajtottam reflektálni.

buszban tényleg szívás, de csak a csövesek és a szétszívott agyú hippik járnak guruló telefonfülkével :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #32974 Dátum: 2008 December 10, 21:57:44 »

Ja mit lehet tenni, mielőtt megeszi az autómat a fékfolyadék? Undecided
A Baditznál van kimondott fékolajhoz való gumicső (kék). Nem olcsó - viszont drága Wink - de állítólag pont erre találták ki.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32973 Dátum: 2008 December 10, 21:56:16 »

a kipuff dob és a blokk között szépen elücsörög.
még be is tudod tenni a kicsi kezedet, hogy lecsavard a szűrőt.

Szerintem a hátsó kereszttartós motorkhoz nem fér el a pumpa-szűrő összeépítés.
typ3 esetében 100 %, hogy nem fér oda, a busz estében is erősen necces, én inkább a nem-re szavaznék....

Nagyon át kell faragni a kereszttartót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32972 Dátum: 2008 December 10, 21:49:33 »

kupa helyett majd a sör jolfog esni Wink
köszönöm az elismerést Wink Grin Grin

pusziiiiiii!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32971 Dátum: 2008 December 10, 19:49:59 »

gonzóban mindig is bíztam.
nekem a legjobb eredményem 1 motor/év volt, legyőzött :-))
kupa helyett majd a sör jolfog esni Wink
köszönöm az elismerést Wink Grin Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32970 Dátum: 2008 December 10, 19:49:02 »

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen
hozzáteszem az egyik motor nem alattam ment el!!!azt pont neked kelett volna kordában tartanod ;)135 Wink
a másikat meg egy szerelö xarul löte be.....mindegy
te csak keresd a megoldásokat aztánn ha kikisérletezted,mehet az enyébe Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32969 Dátum: 2008 December 10, 19:39:57 »

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen

gonzóban mindig is bíztam.
nekem a legjobb eredményem 1 motor/év volt, legyőzött :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32968 Dátum: 2008 December 10, 19:22:21 »

a kipuff dob és a blokk között szépen elücsörög.
még be is tudod tenni a kicsi kezedet, hogy lecsavard a szűrőt.

nagyon fasza akkor
Nem akaromszétküldeni a doka motorját, nem úgy mint Gonzó, ő már profi ebben. Midig mondtuk neki hogy nem fogja bírni a motor, de ő azért is erőltette. Meg is lett az eredménye: 2 mocit is szétcsavart  a srác 1év alatt. Köszönjük neki Smiley

kösszépen
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32967 Dátum: 2008 December 10, 14:21:22 »

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.
Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.

a kipuff dob és a blokk között szépen elücsörög.
még be is tudod tenni a kicsi kezedet, hogy lecsavard a szűrőt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32966 Dátum: 2008 December 10, 12:24:27 »

ez milyen tartó?

"univerzális"  Grin
vaterán vettem

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32965 Dátum: 2008 December 10, 12:20:38 »

ez milyen tartó?
én is készülök

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32964 Dátum: 2008 December 10, 11:51:00 »

Ja mit lehet tenni, mielőtt megeszi az autómat a fékfolyadék? Undecided

Én arra gondoltam valahogy letenni a pótkerékzsebbe vagy hídra vagy mittomén. A folyás akkor úgyis meglesz mindörökké, hát akkor egye a környezetet ne az autót.  Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32963 Dátum: 2008 December 10, 11:49:33 »

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.

Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.

én is készülök

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32962 Dátum: 2008 December 10, 11:47:42 »

amugy a gyári mexikoi olajtartályon is van enyimen is volt eltört van egy gyári vissza jelzö(eladóm is van)
töltést,fékolaj szinet,behuzott kéziféket,meg aszem elakadás jelzö müködését jelzi vissza

nekem nincs rajta  Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32961 Dátum: 2008 December 10, 11:31:45 »

Erre mi a megoldás?
Ugyanezzel a problámával küzdök, a fityóban. Már több garnitúra csövet próbáltam, de ...  Embarrassed
A kereskedelemben kapható, márkás üzemanyagcsövek olajállóak ugyan, de a fékfolyadék előbb-utóbb mindet "megeszi".

Ja mit lehet tenni, mielőtt megeszi az autómat a fékfolyadék? Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32960 Dátum: 2008 December 10, 11:28:19 »

egyáltalán, a bogáron hogy fér el?

Állítólag elfér. Hát ha meg nem akkor szopás.

Na mindegy nekem kéna valami megoldás mert nem akarok nyáron motort főzni. Persze olajhőfok jelző is lesz.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #32959 Dátum: 2008 December 10, 11:20:38 »

Üdv!
Kitudja a külsőolajszűrős olajpumpát fel lehet szerelni Typ2 motorra, márcsak azért is kérdezem mert annál pont ott megy el a motortartó vas.
Vagy csak át kell hefetelni a vasat egy kicsit.

egyáltalán, a bogáron hogy fér el?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #32958 Dátum: 2008 December 10, 11:10:53 »

Üdv!
Kitudja a külsőolajszűrős olajpumpát fel lehet szerelni Typ2 motorra, márcsak azért is kérdezem mert annál pont ott megy el a motortartó vas.
Vagy csak át kell hefetelni a vasat egy kicsit.
Oldalak: 1 ... 1186 1187 1188 1189 1190 [1191] 1192 1193 1194 1195 1196 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.