www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:48:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1163 1164 1165 1166 1167 [1168] 1169 1170 1171 1172 1173 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893799 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #33931 Dátum: 2009 Január 22, 20:36:07 »

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin

olvass utánna... Ez nem így müxik, hogy polo tárcsaféket fel lehet tenni...  Szerintem akkor kérdezz, ha tényleg komolyan gondolod, és utána jártál az alap dolgoknak.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33930 Dátum: 2009 Január 22, 20:27:22 »

Az 1.6-ot be tudod rakni simán, de azért esetleg egy hosszabb váltó nem árt, de nem létszükséglet. A tárcsafék sem rossz ha van, főleg ha gyorsan szoktál menni. Azért a (jól beállított és jó állapotú) dobfékes bogaras sem a halál fia, normális közlekedésben elég az is.

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin

VW 1300 ('68)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33929 Dátum: 2009 Január 22, 20:21:32 »

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?
Az 1.6-ot be tudod rakni simán, de azért esetleg egy hosszabb váltó nem árt, de nem létszükséglet. A tárcsafék sem rossz ha van, főleg ha gyorsan szoktál menni. Azért a (jól beállított és jó állapotú) dobfékes bogaras sem a halál fia, normális közlekedésben elég az is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33928 Dátum: 2009 Január 22, 20:17:56 »

F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?

VW 1300 ('68)
Robpanzer
« Hozzászólás #33927 Dátum: 2009 Január 22, 20:10:18 »

F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.
jaja f-esnek kisolajfuratos.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33926 Dátum: 2009 Január 22, 19:40:14 »

Szia!
Igen, rövidváltós. A motorszám F-es. Azért szeretném átalakítani mert már kb. 23 éve nem volt felújítva a motor (akkor teljes generál lett a blokkon kívül minden ki lett cserélve) amit még a Parajdi újított fel a Mozaik utcában (anno). Csodálkozva kérdezte a Nagyapámtól, hogy "Maga ezzel jött ide????" Grin  Egyépként meg van vmi baja, kihagy egy henger. Amikor belegedett abbamaradt. A másik érdekesség (számomra), hogy alvázszám alapján 1968-as 8. havi. Motorszám alapján meg asszem '71 körüli.
Rendben, utánaolvasok. Wink
F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33925 Dátum: 2009 Január 22, 19:33:58 »

Szia!
Mivel 1300-as motorról van szó, gondolom rövidváltó van hozzá. A váltón semmit nem kell alakítanod szerintem. A gyári 1.6-os motorkhoz husszúváltó volt, de a rövid is jó hozzá, max más lesz a karakterisztikája a kocsinak. Jobban gyorsul, viszont a végsebesség alacsonyabb. A motor konkrét adataira lenne szükség ahhoz sztem, hogy konkrétan választ kapj a kérdésedre. Pl: Milyen a motorszám? Mert ha kisolajfuratos a motor akkor sztem nem érdemes átalakítani.

Továbbá szerintem elősször olvass körbe jobban a témával kapcsolatban. Pl a váci bogarasok honlapján. Gugli kiadja

Szia!
Igen, rövidváltós. A motorszám F-es. Azért szeretném átalakítani mert már kb. 23 éve nem volt felújítva a motor (akkor teljes generál lett a blokkon kívül minden ki lett cserélve) amit még a Parajdi újított fel a Mozaik utcában (anno). Csodálkozva kérdezte a Nagyapámtól, hogy "Maga ezzel jött ide????" Grin  Egyépként meg van vmi baja, kihagy egy henger. Amikor belegedett abbamaradt. A másik érdekesség (számomra), hogy alvázszám alapján 1968-as 8. havi. Motorszám alapján meg asszem '71 körüli.
Rendben, utánaolvasok. Wink

VW 1300 ('68)
Robpanzer
« Hozzászólás #33924 Dátum: 2009 Január 22, 19:10:31 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki segíteni? 1300-as mocit szerenék átalakítani 1600-asra. hol tudnék utánanézni az alkatrészeknek vagy ha van esetleg komplett szett hozzá(?). Tudom ebay-en sok cucc van de mielött megveszem szeretném megskubizni a cuccot. Smiley meg hogy mennyire kell átalakítani a gyári 1.3-as váltót, hogy bírja az 1.6-ost? A Bogár különben 1968-as (8. havi) és már több mint 25 éve  Családtag. Smiley

Előre is nagyon köszönöm!

üdv. Laci

Szia!
Mivel 1300-as motorról van szó, gondolom rövidváltó van hozzá. A váltón semmit nem kell alakítanod szerintem. A gyári 1.6-os motorkhoz husszúváltó volt, de a rövid is jó hozzá, max más lesz a karakterisztikája a kocsinak. Jobban gyorsul, viszont a végsebesség alacsonyabb. A motor konkrét adataira lenne szükség ahhoz sztem, hogy konkrétan választ kapj a kérdésedre. Pl: Milyen a motorszám? Mert ha kisolajfuratos a motor akkor sztem nem érdemes átalakítani.

Továbbá szerintem elősször olvass körbe jobban a témával kapcsolatban. Pl a váci bogarasok honlapján. Gugli kiadja
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 19:12:44 írta Robpanzer »
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33923 Dátum: 2009 Január 22, 19:03:21 »

Valószínűleg a kédereknél lesz gond szerintem. Berakás előtt érdemes megkenni őket szilikonzsírral, vagy szélvédőragasztóval.
[/quote
még nem volt alkalmam alaposan átnézni, de esőbe nem láttam h. befolyna
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33922 Dátum: 2009 Január 22, 19:00:38 »

jobb oldal nem tökéletes(tehát valószinűleg azért nincs ott víz ,mert kifolyik), de a bal toppos
Valószínűleg a kédereknél lesz gond szerintem. Berakás előtt érdemes megkenni őket szilikonzsírral, vagy szélvédőragasztóval.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33921 Dátum: 2009 Január 22, 18:58:55 »

attól hogy e kéder új még befolyhat...sokminden lehet még. A fűtés csövekkel mizu? A padlólemez nem lyukas?
jobb oldal nem tökéletes(tehát valószinűleg azért nincs ott víz ,mert kifolyik), de a bal toppos
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33920 Dátum: 2009 Január 22, 18:47:16 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki segíteni? 1300-as mocit szerenék átalakítani 1600-asra. hol tudnék utánanézni az alkatrészeknek vagy ha van esetleg komplett szett hozzá(?). Tudom ebay-en sok cucc van de mielött megveszem szeretném megskubizni a cuccot. Smiley meg hogy mennyire kell átalakítani a gyári 1.3-as váltót, hogy bírja az 1.6-ost? A Bogár különben 1968-as (8. havi) és már több mint 25 éve  Családtag. Smiley

Előre is nagyon köszönöm!

üdv. Laci

VW 1300 ('68)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33919 Dátum: 2009 Január 22, 18:47:01 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
attól hogy e kéder új még befolyhat...sokminden lehet még. A fűtés csövekkel mizu? A padlólemez nem lyukas?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33918 Dátum: 2009 Január 22, 18:40:28 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
Robpanzer
« Hozzászólás #33917 Dátum: 2009 Január 22, 17:47:32 »

És ilyet próbált már valaki bogáron vagy buszon? Mondjuk elég szarul nézne ki a motortérben.

Én erre mondtam, azt, hogy az alsó kivezetést ledugózom, a felsőre pedikg rákötöm ezt. Szerintetek életképes?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33916 Dátum: 2009 Január 22, 16:28:25 »

Szerintem  vvvááltsatok  témát,mert ez nem ideillő,sőt furcsa,hogy így  eszitek   egymást.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #33915 Dátum: 2009 Január 22, 16:24:10 »

pfujj ocsmany fantaziaju diszno...

apropo: ehes diszno makkal almodik !

« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:29:40 írta Bill »
xoyox
« Hozzászólás #33914 Dátum: 2009 Január 22, 15:54:43 »

nem tudom kivel találkoztál, de remélem a dorongjával megmasszírozta a prosztatádat  Grin Grin Grin
pfujj ocsmany fantaziaju diszno...

apropo: ehes diszno makkal almodik !
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #33913 Dátum: 2009 Január 22, 15:49:03 »

Nem ?
azt hittem veled vakarodztunk együtt a fertötlenitöben Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:30:00 írta Bill »
xoyox
« Hozzászólás #33912 Dátum: 2009 Január 22, 15:44:18 »

Látod, nem ismersz!
Nem ?
azt hittem veled vakarodztunk együtt a fertötlenitöben Smiley
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #33911 Dátum: 2009 Január 22, 15:31:09 »

......................
ja es Bill nevü  szaguldozokkal sem sympatizalnak Smiley
Látod, nem ismersz!
xoyox
« Hozzászólás #33910 Dátum: 2009 Január 22, 15:24:58 »

Én is tudlak sajnálni, mert a 22 csapdájába kerültél azzal a hsz-dal, te szegény!
Mivel te írtál sértőt, de azért írom ilyen kicsivel, hogy nehogy visszakeressenek a labanc rendőrök és mégiscsak téged verjenek bilincsbe.
az itteni rendörök a barataim Smiley)
de ha magyar rendszamot latnak felall a ször a hatukon Smiley
Kolomparok+vasgyüjtök+szinesfemgyüjtök, +komplette füldmunkagepek  "elszallitoi" stb Smiley
ja es Bill nevü  szaguldozokkal sem sympatizalnak Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #33909 Dátum: 2009 Január 22, 15:15:59 »

pl. Homasitában lehet kapni pici kis légszűrő alakú bigyót amit a kartergázcsőre csináltak eredetileg

Na! Én azt dobtam le róla sürgősen....Az folytotta a motort...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #33908 Dátum: 2009 Január 22, 15:11:29 »

hat pontosan ezert irtam te szegeny.
Jo reggelt !
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:30:23 írta Bill »
xoyox
« Hozzászólás #33907 Dátum: 2009 Január 22, 14:56:31 »

csak neked írom, hogy tudd éppen te internetezel Ausztriából!! Ha kopogtatnak előbb nézd meg ki az, nehogy a polizei legyen!! Proti a védelmem alatt áll!  Grin
hat pontosan ezert irtam te szegeny.
Jo reggelt !
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #33906 Dátum: 2009 Január 22, 14:55:43 »

Vegyünk vissza, urak!
Köszönöm!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #33905 Dátum: 2009 Január 22, 14:54:03 »



kerhetnel bocsanatot a multkoriak miatt !
/ csak neked irom : hogy Austriaban az Interneten leirt sertö stb beirasokert meg börtön is jar - hat ! /
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:31:02 írta Bill »
xoyox
« Hozzászólás #33904 Dátum: 2009 Január 22, 14:39:20 »

A hozzaszolasodnak azon kivul, hogy mindenkibe belerugtal volt valami ertelme ? Ez most divat, vagy mi?
miert te mit csinaltal a mult heten bazdmeg !

pillanatokon mulott, hogy nem pereltelek be becsületsertes miatt , es nem küldtelek el a kurva anyadba !

Gondolkozz mielött hozzam szolsz sggfejkem !

ha te divatozol verigsertö jatekokkal akor ezt a beirasomat arany keretbe rakhatod ..
es most igen finom voltam !

kerhetnel bocsanatot a multkoriak miatt !
/ csak neked irom : hogy Austriaban az Interneten leirt sertö stb beirasokert meg börtön is jar - hat ! /
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 14:40:59 írta xoyox »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33903 Dátum: 2009 Január 22, 14:27:41 »

képzelj el egy haynes féle fénykép-sorozatot
1. kép - pedál bowden nélkül
2. kép - egy kéz odanyúl és felakassza a bowdent
3. kép - pedál bowdennel

alattuk felírat: a kuplung-bowden cseréje

hehehe :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33902 Dátum: 2009 Január 22, 14:24:01 »

vegre egy jo topic !
A hozzaszolasodnak azon kivul, hogy mindenkibe belerugtal volt valami ertelme ? Ez most divat, vagy mi?


Buzi, aki fékez! :-)))
xoyox
« Hozzászólás #33901 Dátum: 2009 Január 22, 14:22:49 »

vegre egy jo topic !

vegre röhögtem egy jot a szöröspofaju teherautosoför ( bar nem szoktam olvasni az ostobasagait ) frappans  sorain Smiley))) Grin

pitty te meg olyan szerencsetlen vagy, hogy egy Bowdent se tucc egyedül kicserelni ??
na menj a picsaba buzi ppp.

en tegnap leirtam itt valakinek, hogy miert nincs ket kupplung a kocsijaba, de letöröltem,. nem akartam Stantmanus lelkivilagaba szarni.
irja le ö az okossagot. különben belebetegedne Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 14:24:55 írta xoyox »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33900 Dátum: 2009 Január 22, 13:59:47 »

Hát vannak ilyen aranyárú vackok...
Én múltkor tankban lévő szűrőszitát vettem szintén a Bakátson 1400-ért, és ironikusan még "arany színű" is az a rézháló....
Kivezetőcsőhöz:
Talán valaki említette a múltkor, hogy valami szivacsszerűt dugott a cső végébe, de az sem lehet jó mert bár átszellőzik,de ha eltömítődik olajjal akkor esetleg megint a szíjtárcsánál kezdheti nyomni...
 nekem egy picike mosogató dörzsike van benne ( gyári karter szellőzőkbe meg az olajos légszűrőkbe is az van) Roll Eyes   különben is csak azér kell hogy a vakondok ne csuzlizzanak bele kis kavicsokat  mert ugyan mit tudna felszívni 20 cm csövön meg járatokon  mikor amúgy is túlnyomás van benne  

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #33899 Dátum: 2009 Január 22, 13:58:59 »

az a kartergáz szellőző, ami bogárnál csak kimegy az olajbetöltő mellett a szabadba? a buszban ez már vissza van vezetve a légszűrőbe?
akkor esetleg te is egy ilyen olajleválasztót szeretnél? pár napja linkelte valaki egy másik topikban http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/

És ilyet próbált már valaki bogáron vagy buszon? Mondjuk elég szarul nézne ki a motortérben.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #33898 Dátum: 2009 Január 22, 13:39:03 »

Egy gumicső, aminek az egyik vége két oldalról ellaposodik és a végén összezárul. Belső nyomás hatására kinyílik, és akkor ki tud folyni a trutyi. Ha meg nincs nyomás, vagy szívó hatás van, akkor zárva marad, tehát elvileg nem tud koszt felszippantani. Ez a gumi vagy el szokott veszni, vagy 30 év alatt szétszakad, elmorzsolódik. Én a Baditz Lacinál vettem egyszer a T2a buszomhoz, úgy kellett megrendelni, és elég drága volt /ahhoz képest, hogy egy kis gumi vacak/. Nem tudom, mivel lehetne pótolni. A lényeg az, hogy a fémcső végén legyen egy könnyen nyíló egyirányú szelep.
Hát vannak ilyen aranyárú vackok...
Én múltkor tankban lévő szűrőszitát vettem szintén a Bakátson 1400-ért, és ironikusan még "arany színű" is az a rézháló....
Kivezetőcsőhöz:
Talán valaki említette a múltkor, hogy valami szivacsszerűt dugott a cső végébe, de az sem lehet jó mert bár átszellőzik,de ha eltömítődik olajjal akkor esetleg megint a szíjtárcsánál kezdheti nyomni...

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #33897 Dátum: 2009 Január 22, 13:21:07 »

Annak a végén van valami cuccos??? Undecided
Gondolom ez az amit mindenki első körben elhagy... nekem is hibádzik.... lehet valami mással pótolni?

Egy gumicső, aminek az egyik vége két oldalról ellaposodik és a végén összezárul. Belső nyomás hatására kinyílik, és akkor ki tud folyni a trutyi. Ha meg nincs nyomás, vagy szívó hatás van, akkor zárva marad, tehát elvileg nem tud koszt felszippantani. Ez a gumi vagy el szokott veszni, vagy 30 év alatt szétszakad, elmorzsolódik. Én a Baditz Lacinál vettem egyszer a T2a buszomhoz, úgy kellett megrendelni, és elég drága volt /ahhoz képest, hogy egy kis gumi vacak/. Nem tudom, mivel lehetne pótolni. A lényeg az, hogy a fémcső végén legyen egy könnyen nyíló egyirányú szelep.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #33896 Dátum: 2009 Január 22, 13:12:15 »

pl. Homasitában lehet kapni pici kis légszűrő alakú bigyót amit a kartergázcsőre csináltak eredetileg
És azt raknád a lefelé menő csőre is???

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33895 Dátum: 2009 Január 22, 13:09:35 »

Annak a végén van valami cuccos??? Undecided
Gondolom ez az amit mindenki első körben elhagy... nekem is hibádzik.... lehet valami mással pótolni?

pl. Homasitában lehet kapni pici kis légszűrő alakú bigyót amit a kartergázcsőre csináltak eredetileg

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33894 Dátum: 2009 Január 22, 13:04:17 »

basszátok meg, kb 1 oldalon keresztül azt olvasom, hogy miképpen fikázzátok embecskát, de senki nem írta le, hogyan cserélte ki egyedül a bowdent.
pedig érdekelne engem is.

p.s.: buzik!

hát én speciel azt a módszert alkalmaztam, hogy kivettem a régit, és utána betettem az újat.

embecskának meg miafasznak meséljem el, hogy hogy kell egyedül kuplungbowdent cserélni, ha szerinte nem lehet egyedül kuplungbowdent cserélni?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #33893 Dátum: 2009 Január 22, 13:03:15 »

Sajnos én is erre gyanakszom. De azt csak akkor tudom megnézni, ha lebontom a generátort, turbinaházat stb.. Vagy valami spéci szondával, de azom meg nincs. Ideiglenesen azt hiszem, legegyszerűbb lesz a kivezetése.
Van valakinek kallódó olajbetöltő csonk, amin van alsó kivezetés is? Lehetőleg a végén azzal az ellaposodó gumi szeleppel, ami megakadályozza, hogy valami koszt szippantson fel a motorba, amikor annak éppen szippantani van kedve?
Annak a végén van valami cuccos??? Undecided
Gondolom ez az amit mindenki első körben elhagy... nekem is hibádzik.... lehet valami mással pótolni?

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33892 Dátum: 2009 Január 22, 12:59:16 »

képzelj el egy haynes féle fénykép-sorozatot
1. kép - pedál bowden nélkül
2. kép - egy kéz odanyúl és felakassza a bowdent
3. kép - pedál bowdennel

alattuk felírat: a kuplung-bowden cseréje

ja, a feladat nehézségi fokozata pedig két sörösüveg

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1163 1164 1165 1166 1167 [1168] 1169 1170 1171 1172 1173 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.