www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:40:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1908 1909 1910 1911 1912 [1913] 1914 1915 1916 1917 1918 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331609 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4119 Dátum: 2006 Május 30, 18:53:25 »




fogyazstás? teljesítmény?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4118 Dátum: 2006 Május 30, 17:01:20 »

na, voltam ma ződkártáyzni a géppel, ezzel a szerkezettel alapjáraton 0,23% os CO és 200 ppm CH értéket produkált, fordulaton meg 0,31 %CO t.

a gyári adatok (legalábbis , ami gyáriként volt beírva a zk ba, 2% és 400 ppm).

viszont ez  elszegényított keverék melletti érték, kcisit még kellett kifele csavarni a benzincsavaron,hogy menjen is a gép mint a zállat Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4117 Dátum: 2006 Május 30, 11:14:48 »

Van!
De csak később mondom meg, mert nem érek rá.

Hali!
Féltengely-szimmering cserének van trükkje?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4116 Dátum: 2006 Május 30, 10:58:20 »

Hali!
Féltengely-szimmering cserének van trükkje?

Engem is érdekelne, de száraz tengelyesnél. Szeretném megoldani a váltó kiszedése nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4115 Dátum: 2006 Május 30, 10:50:49 »

azt hiszem, előbb kell kivenni a régit, minthogy az újat betennéd.  ;-)))

Cseles! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4114 Dátum: 2006 Május 30, 10:49:28 »

Hali!
Féltengely-szimmering cserének van trükkje?

azt hiszem, előbb kell kivenni a régit, minthogy az újat betennéd.  ;-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4113 Dátum: 2006 Május 30, 10:45:17 »

Hali!
Féltengely-szimmering cserének van trükkje?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4112 Dátum: 2006 Május 29, 15:53:37 »

miért? nem birod a vizet?  Evil Grin
na nem csak víz folyik ott, hanem van olaj, meg alvázvédő is..a tankból meg inni lehet Smiley hidroverda Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4111 Dátum: 2006 Május 29, 15:52:50 »

szopás max annyi, hogy utána kezet kell mosni

miért? nem birod a vizet?  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4110 Dátum: 2006 Május 29, 15:39:44 »

nem hiszem, hogy szopás lenne, legalábbis t2b tapasztalatok alapján. szépen be kell feküdni az autó alá, le kell húzni a tank alján levő csőről, meg a túloldalon a fémcsőről, az újat átvezetni a váltó felett, és rádugni az eredeti helyekre a két végét.
a váltó és a kaszni között annyi hely van, hogy harangozni lehet.
aláírom, T2B-n cserélni kb 10 perc, szopás max annyi, hogy utána kezet kell mosni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4109 Dátum: 2006 Május 29, 15:05:50 »

Ja, igen, a tankot kivenni a szopás. Elnézést! :-))))

nem hiszem, hogy szopás lenne, legalábbis t2b tapasztalatok alapján. szépen be kell feküdni az autó alá, le kell húzni a tank alján levő csőről, meg a túloldalon a fémcsőről, az újat átvezetni a váltó felett, és rádugni az eredeti helyekre a két végét.
a váltó és a kaszni között annyi hely van, hogy harangozni lehet.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4108 Dátum: 2006 Május 29, 15:01:45 »

sziasztok!
mi menete T2a tanktól fém csőig menő benzincső cseréjének azon kívűl hogy nekem nagy szopásnak tűnik?
 üdvw Gábor

vegyél pritsche-t, ott egyszerű.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4107 Dátum: 2006 Május 29, 15:00:51 »

sziasztok!
mi menete T2a tanktól fém csőig menő benzincső cseréjének azon kívűl hogy nekem nagy szopásnak tűnik?
 üdvw Gábor

nem hiszem, hogy szopás lenne, legalábbis t2b tapasztalatok alapján. szépen be kell feküdni az autó alá, le kell húzni a tank alján levő csőről, meg a túloldalon a fémcsőről, az újat átvezetni a váltó felett, és rádugni az eredeti helyekre a két végét.
a váltó és a kaszni között annyi hely van, hogy harangozni lehet.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4106 Dátum: 2006 Május 29, 14:56:03 »

nem tudom, hogy ki kell-e venni a hátsó futóművet, vagy elég szomáliai kisgyerekeket fogadni, de tényleg nagy szopoklész. Majd valami szaki megmondja, nekem még jó...

sziasztok!
mi menete T2a tanktól fém csőig menő benzincső cseréjének azon kívűl hogy nekem nagy szopásnak tűnik?
 üdvw Gábor
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4105 Dátum: 2006 Május 29, 14:45:46 »

sziasztok!
mi menete T2a tanktól fém csőig menő benzincső cseréjének azon kívűl hogy nekem nagy szopásnak tűnik?
 üdvw Gábor
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4104 Dátum: 2006 Május 28, 17:16:54 »

akkor robbantok én is Cool

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #4103 Dátum: 2006 Május 28, 11:25:32 »

höhö...
robbantottábra  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4102 Dátum: 2006 Május 28, 11:22:18 »

Tessék:

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4101 Dátum: 2006 Május 27, 20:43:11 »

meg esztergáltam egy kicsit

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4100 Dátum: 2006 Május 27, 20:39:56 »

alakul a projekt, lassan összeáll az ültetőmű Cool

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #4099 Dátum: 2006 Május 27, 14:44:07 »

Ismered a viccet az űrmalacokkal, meg a rendőrökkel?

"...malacokat etetni, gombokhoz nem nyúlni..."

Ki minek nem mestere, gyilkosa annak - így nem nyúlok bele ilyen kütyükbe...
Tiszta sor(vagy sör?)
ÉÉTEM! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4098 Dátum: 2006 Május 27, 14:38:28 »

Mondtam én,hogy takaritsál! Cheesy

Ismered a viccet az űrmalacokkal, meg a rendőrökkel?

"...malacokat etetni, gombokhoz nem nyúlni..."

Ki minek nem mestere, gyilkosa annak - így nem nyúlok bele ilyen kütyükbe...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #4097 Dátum: 2006 Május 27, 14:36:43 »

Szerelő következőket tette:
1. csavarhúzó elő, fedél csavar ki
2. Patent lepattint, fedél le
3. Tiszta pamutzsepi elő, csavarnyúzó elejére feltesz
4. Fejet letöröl
5. Összeszerel
6. Kipróbálásra ideadja

Én erre:
1. Hazavisz,
2. Gyorsan bogi elejében réádiót fellógatja egy hangszóróra megfelelő zsinegekkel ( Tongue)
3. Tesztkörök wma, mp3 cédékkel
4. zsír!!
5. visszamegy szerelő bácsihoz
6. felteszi a kérdést, mibe kerül...

Szerelő bácsi:
1. Válasz: nem kerül semmibe

Levezető gyakorlat: kötetlen csevej bogár ügyekben (volt neki bogár 6-7 db, typ3 vagy 2, egy stufenheck is, meg az ex-feleségéé a debreceni eladó bogi...)
Hál' Istennek nagyobb volt az ijedtség, mint a baj...
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Mondtam én,hogy takaritsál! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4096 Dátum: 2006 Május 27, 14:30:16 »

BESZART A CD LEJÁTSZÓ A KOCSIMBAN, SEGÍTSÉG!

BÁRMILYEN CD-T TESZEK BELE, MEGPRÓBÁLJA BEOLVASNI, AZTÁN ERROR KIÍRÁSSAL KIDOBJA - SONY MITTOMÉNMI A TÍPUSA.
Még alig ment 1 évet, nem igazán ütöttem-vágtam.
A következők a tünetek:
1. CD be
2. Load felirat 1 másodpercig
3. Read felirat kb. 15 másodpercig
4. Error felirat
5. CD-t kiköpi...


Szerelő következőket tette:
1. csavarhúzó elő, fedél csavar ki
2. Patent lepattint, fedél le
3. Tiszta pamutzsepi elő, csavarnyúzó elejére feltesz
4. Fejet letöröl
5. Összeszerel
6. Kipróbálásra ideadja

Én erre:
1. Hazavisz,
2. Gyorsan bogi elejében réádiót fellógatja egy hangszóróra megfelelő zsinegekkel ( Tongue)
3. Tesztkörök wma, mp3 cédékkel
4. zsír!!
5. visszamegy szerelő bácsihoz
6. felteszi a kérdést, mibe kerül...

Szerelő bácsi:
1. Válasz: nem kerül semmibe

Levezető gyakorlat: kötetlen csevej bogár ügyekben (volt neki bogár 6-7 db, typ3 vagy 2, egy stufenheck is, meg az ex-feleségéé a debreceni eladó bogi...)

Hál' Istennek nagyobb volt az ijedtség, mint a baj...
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #4095 Dátum: 2006 Május 27, 11:20:40 »


ergo 195/80-as gumival érjük el kívánt eredményt.
ez tényleg eléggé fájdalmas módon fér el a hátsó sárvédő alatt... greg megoldotta :-)))

Ööö izé szerintem a kívánt erdemény kb 16% körül van asszem.
Mármint annyit kellene gyorsítani a rövidváltóhoz képest.Ennyivel gyorsabb egy hosszú.
A 195/80/15 pedig csak 7.4%-ot ad.
Nem számoltam ki hanem az előbb belintelt kerékkalkulátorral számoltattam, így az is lehet hogy az hibás.
Az szerint egy 225/80/15 ad 14.9%-ot, de ezt a kereket már elég nehéz lenne bepasszírozni egy bogár seggébe.
Max flexxel.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4094 Dátum: 2006 Május 27, 10:59:35 »

Most ez valami vicc csak nem tetted ki a szmájlit? Úgy fog az autó kinézni, mint egy terheletlen TATRA teherkocsi a nagy pozitív kerékdőléssel. Kanyarban meg a viselkedése lesz szánalmas.
És a hosszúváltót nem is lehet kiváltani más méretű gumival...már matematikailag sem.

a tuninggány verziót próbáltam leírni.
direkt nem tettem szmájlit, teszteltem, hogy mi lesz a reakciód :-)))
tudom, gci vagyok :-)))

matematikailag a hosszúváltót ki lehet váltani.
számoljunk:
a felni átmérője 15" * 2.54 = 38.1 cm
a gyári gumi erre rátesz 15.5 / 80 * 2 = 24.8 cm-t
ennek a kombinációnak az átmérője 62.9 cm

valahogy kell egy 62.9 * 1.1 = 69.19 centis kereket csinálnunk, ez 6.29 centi, tehát 6.29/2/0.8 ~ 4 centit kell növelnünk a gumi szélességén, ha a perességet békén hagyjuk.
ergo 195/80-as gumival érjük el kívánt eredményt.
ez tényleg eléggé fájdalmas módon fér el a hátsó sárvédő alatt... greg megoldotta :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4093 Dátum: 2006 Május 27, 09:51:59 »

meg lehetne emelni a hátsó rugókat, úgy már befér a böhöm gumi is.
igaz, hogy kopni fog, mint az állat, mert a kerékdőlés köszönő viszonyban sem lesz a gyárival, de ennyi áldozat belefér...

Most ez valami vicc csak nem tetted ki a szmájlit? Úgy fog az autó kinézni, mint egy terheletlen TATRA teherkocsi a nagy pozitív kerékdőléssel. Kanyarban meg a viselkedése lesz szánalmas.
És a hosszúváltót nem is lehet kiváltani más méretű gumival...már matematikailag sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4092 Dátum: 2006 Május 27, 09:49:27 »

Nekem egyszer volt fent 215/70/15 gumi ami a 165/80/15-höz képest 5.7%-ot gyorsít (100km/h helyett 105.7km/h) de ez messze van még egy hosszúváltó áttételétől.
Viszont ez a méret épphogy belefért a dobba, sőt nagyon berugózva talán már bele is ért.
Persze lehet cserélni nagyobb sárvédőre is de nem lesz szép.
Mondjuk akinek szét van vágva a sárvédője annak mindegy.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4091 Dátum: 2006 Május 27, 08:48:09 »

Ez butaság, mert a gyári méret mondjuk 165 15-ös, akkor olyan gumi már nem fér alá, hogy azzal a rövid váltó olyan legyen, mintha hosszú lenne... Ha a hosszú váltóhoz felteszel egy 185/50-es gumit akkor valami ballonos a rövid váltón majdnem olyan lesz...de ki kellene számolni pontosan.

meg lehetne emelni a hátsó rugókat, úgy már befér a böhöm gumi is.
igaz, hogy kopni fog, mint az állat, mert a kerékdőlés köszönő viszonyban sem lesz a gyárival, de ennyi áldozat belefér...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4090 Dátum: 2006 Május 27, 08:21:38 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

Ez butaság, mert a gyári méret mondjuk 165 15-ös, akkor olyan gumi már nem fér alá, hogy azzal a rövid váltó olyan legyen, mintha hosszú lenne... Ha a hosszú váltóhoz felteszel egy 185/50-es gumit akkor valami ballonos a rövid váltón majdnem olyan lesz...de ki kellene számolni pontosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4089 Dátum: 2006 Május 27, 06:31:25 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

http://www.audiklub.hu/gumi.htm
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4088 Dátum: 2006 Május 26, 22:48:36 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4087 Dátum: 2006 Május 26, 19:15:03 »

De a lendkerék fogaskoszorú blokkolás profi!
nem is viccnek szántam a képet Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4086 Dátum: 2006 Május 26, 10:18:36 »

sok  mindent  nem lehet csinálni lehet rossz a felnid  et je!
pl:petesternek jubival ugyan igy van krom kerékkel semmi
Evil Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4085 Dátum: 2006 Május 26, 09:56:09 »

na ez is érdekes, bárki belelszaladhat ilyenbe

Mint ahogy én is beleszaladtam, már minden meg volt csinálva, homokolás, festés és hoztam eladni, amikor észrevettem, hogy három egyforma és a negyedik különböző és így volt a bogáron, amit vettem.
Mondtam is a vevőnek...és mivel egy rendes srác volt  Wink megvette így is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4084 Dátum: 2006 Május 26, 09:48:46 »

Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.
na ez is érdekes, bárki belelszaladhat ilyenbe

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4083 Dátum: 2006 Május 26, 09:48:29 »

Megnéztem a futóművet.
Az alsó talpasgömbfej köti az alsó keresztlengőkart a csonkállványhoz. A keresztlengőkarba megy bele a stabilizátorrúd egy szilenttel. A keresztlengőkar belső felfogatása excenteres, ezzel lehet dőlést állítani. De akárhová csavarod, a talpasgömbfej bekötési pontja a csonkállványon nem fog változni, hiszen a gömbfej fixen van a tengelycsonkban.
Ha a gömbfej csavarjához az egyik felni közelebb van, akkor én i9s csak ismételéni tudom a többieket, egyik felnid 4 collos a másik meg 4.5-ös, a fél col az meg majdnem másfél centi... meg az ET is más...stb. Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.

Na, hát ezért fogok én felhasadni a szerelőmhöz, azt rommáméricskélni az autót.
Mindenkinek köszönök mindent, ha ez az ötlet bejön, akkor anyagi csőd lesz a vége a sörök miatt....De nem bánom! Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4082 Dátum: 2006 Május 26, 09:39:24 »

jól megerősitették ezt a kis motorszerelő állványt

De a lendkerék fogaskoszorú blokkolás profi!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4081 Dátum: 2006 Május 26, 09:28:52 »

Jó, akkor kerék parából elegem van, ma etse felzúzok a Szepihez, és tolómérővel szarrá mérem a kocsit.
" Jáj tésó, nagyon veszélyes ótó, tesókkal alámásztunk, oszt főpiszkáltuk..."


Megnéztem a futóművet.
Az alsó talpasgömbfej köti az alsó keresztlengőkart a csonkállványhoz. A keresztlengőkarba megy bele a stabilizátorrúd egy szilenttel. A keresztlengőkar belső felfogatása excenteres, ezzel lehet dőlést állítani. De akárhová csavarod, a talpasgömbfej bekötési pontja a csonkállványon nem fog változni, hiszen a gömbfej fixen van a tengelycsonkban.
Ha a gömbfej csavarjához az egyik felni közelebb van, akkor én i9s csak ismételéni tudom a többieket, egyik felnid 4 collos a másik meg 4.5-ös, a fél col az meg majdnem másfél centi... meg az ET is más...stb. Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4080 Dátum: 2006 Május 26, 08:38:06 »

Jó, akkor kerék parából elegem van, ma etse felzúzok a Szepihez, és tolómérővel szarrá mérem a kocsit.
" Jáj tésó, nagyon veszélyes ótó, tesókkal alámásztunk, oszt főpiszkáltuk..."

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 1908 1909 1910 1911 1912 [1913] 1914 1915 1916 1917 1918 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.