www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:18:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1138 1139 1140 1141 1142 [1143] 1144 1145 1146 1147 1148 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236339 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #34916 Dátum: 2009 Március 09, 18:32:59 »

SEGITSÉGETEKETSZERETNÉM KÉRNI

ELKÉSZÜLT AKOCSIM ÉS MEGLETEK A 17 KEREKEIM .AZA PROBLÉMÁM HOGY KEL NYOMTÁVSZÉLESITÖ 5*130 BA 2 CM SZÉLESÉGBE AHONAN RENDELTEM OTT ELVESZET A POSTÁN AMOTYO S SZERETNÉM HOGY RAJZÁSRA FENTLEGYEN

KÉRNÉK TELEFONSZÁMOKAT HONAN TUDOK VENNI CSAVARRAL VAGY BÁRMI MEGOLDÁS ÉRDEKELNE

ELÖRE IS KÖSZÖNÖM

MELÁK

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34915 Dátum: 2009 Március 09, 17:03:44 »

mar bocsanat , de mit ertesz egy zsir eredeti keszleten ???

ugyanis az alabb leirt (Pityu bacsi ) legteleniteshez csupan egy csö kellett  . . . ez akarna a  keszlet lenni ??
Nem, egy kis szuszogós kis tartály volt. De az elv ugyanaz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
xoyox
« Hozzászólás #34914 Dátum: 2009 Március 09, 17:02:20 »

nem tudom ti hogy vagytok vele, de én egy zsír ilyen módszert tanultam az iskolában, még külön gyári eredeti készlet is volt hozzá...
mar bocsanat , de mit ertesz egy zsir eredeti keszleten ???

ugyanis az alabb leirt (Pityu bacsi ) legteleniteshez csupan egy csö kellett  . . . ez akarna a  keszlet lenni ??
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34913 Dátum: 2009 Március 09, 16:21:17 »

tudom, Balkaniaban en is igy csinalnam :)pp
aztan ha beszart a föfekhengered majd ne nyivakolj ...
nem tudom ti hogy vagytok vele, de én egy zsír ilyen módszert tanultam az iskolában, még külön gyári eredeti készlet is volt hozzá...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
xoyox
« Hozzászólás #34912 Dátum: 2009 Március 09, 16:12:25 »

csinálod itt a bonyolult megoldásokat.

gsattila (meg utána a szerelő is, akihez a golfot, majd utána a jettát hordom) mondott egy 0,1 eurós megoldást.
veszel kb fél méter csövet, ami passzol a légtelenítő csavarra.
a csövet ráhúzod a helyére és ahogy van belelógatod egy fékfolyadékkal teli bödönbe, hogy később ne tudjon levegőt visszaszívni.
megnyitod a légtelenítőt és pumpálsz a fékpedállal.
ennyi...
tudom, Balkaniaban en is igy csinalnam :)pp
aztan ha beszart a föfekhengered majd ne nyivakolj ...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34911 Dátum: 2009 Március 09, 13:15:27 »

Miután ellopták a fiától a buszát másnap oda adta a bogarát amit másnap összetört a fiacskája. Most tényleg a ház elött szereli a bogarát,és a tanácsomra egy fához kötötte úgy húzta ki az elejét,hogy méreten legyen.
de legalább jókedve van az öregnek  kb én is így mosolyognék ha összetörne a vas két kanna benzinnel a kezemben


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34910 Dátum: 2009 Március 09, 12:42:18 »

amit másnap összetört a fiacskája
Uhh, szegeny, nagyon sajnalom ... :-(
Meg jo, hogy a kocsinak nem lett nagy baja!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34909 Dátum: 2009 Március 09, 12:39:44 »

Miután ellopták a fiától a buszát másnap oda adta a bogarát amit másnap összetört a fiacskája. Most tényleg a ház elött szereli a bogarát,és a tanácsomra egy fához kötötte úgy húzta ki az elejét,hogy méreten legyen.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34908 Dátum: 2009 Március 09, 12:35:35 »

Adott egy puszit egy toyotának!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34907 Dátum: 2009 Március 09, 11:34:40 »

akko nem nagy  Smiley a méret most nagyon nem lényeg, mert előre kap még egy nagy front hűtőt,meg egy plusz mély olajtankot. 90 felé nem fog menni az olajhő az fix  Grin
teszel egy ilyet oszt más nem is kell 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34906 Dátum: 2009 Március 09, 11:31:45 »

ez mitől nagy ? egyébbként bicikli küllővel vagy hegesztő pálcával meg igazítod a bordákat hogy átmennyen köztük a levegő oszt jóvan
akko nem nagy  Smiley a méret most nagyon nem lényeg, mert előre kap még egy nagy front hűtőt,meg egy plusz mély olajtankot. 90 felé nem fog menni az olajhő az fix  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34905 Dátum: 2009 Március 09, 11:30:19 »

szerezzek egy jobb állapotút, vagy jó ez?
En ugyan nem ertek hozza, de jonak nez ki.
Azert azokat az osszehajlott lemezreszeket probald meg vmennyire kiegyengetni, hogy atmenjen rajta a levego, ha mar hutorol van szo ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34904 Dátum: 2009 Március 09, 11:27:08 »

KÉRDÉS:

Nagy olajhűtőmet szeretném átépíteni az új motorra, de látszólag elég ütött kopott, bár nem ereszt sehol szerintem.
Nézzétek már meg a képeket, szerintetek szerezzek egy jobb állapotút, vagy jó ez? Köszi
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253880_DSC00252.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253881_DSC00253.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253882_DSC00254.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253883_DSC00255.JPG
ez mitől nagy ? egyébbként bicikli küllővel vagy hegesztő pálcával meg igazítod a bordákat hogy átmennyen köztük a levegő oszt jóvan

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #34903 Dátum: 2009 Március 09, 11:21:37 »

KÉRDÉS:

Nagy olajhűtőmet szeretném átépíteni az új motorra, de látszólag elég ütött kopott, bár nem ereszt sehol szerintem.
Nézzétek már meg a képeket, szerintetek szerezzek egy jobb állapotút, vagy jó ez? Köszi
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253880_DSC00252.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253881_DSC00253.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253882_DSC00254.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/253883_DSC00255.JPG
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34902 Dátum: 2009 Március 09, 09:51:28 »

de!
annio ott vettem ks henger dugot!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34901 Dátum: 2009 Március 09, 09:50:35 »

Kolbenschmidt Pierburg AG
A tőzsdeorientált Kolbenschmidt Pierburg AG a Rheinmetal autógyártással foglalkozó vállalkozási területének vezető társasága. A Kolbenschmidt Pierburg cég a szennyezőanyag csökkentés, pumpák, motorblokk és dugattyúalkatrész fejlesztés és gyártás területén szerzett szakértelmének köszönhetően, világszerte sikeres beszállítóként a világ élvonalában helyezkedik el.
Alacsony szennyezőanyag kibocsátás, hatékony üzemanyag felhasználás, megbízhatóság, minőség és biztonság a legmeghatározóbb tényezők a Kolbenschmidt Pierburg innovációs tevékenységeit illetően.
A cég a 2003-as évben 1,9 milliárd forgalomra tett szert, 11.300 alkalmazottal rendelkezik a világ 22 különböző pontján.
A cég főprofilját a dugattyúgyártás, alumínium technika és motor szervizelés adja.

Termékválasztékunk: dugattyú, dugattyúgyűrű, henger, hengerfej, hüvely, siklócsapágy, szelep, szelepvezető, szűrők, vízpumpák, olajpumpák .

de!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34900 Dátum: 2009 Március 09, 09:37:55 »

Délelőtt párommal kivettük a motort, rajzás után akartam, de annyira csöpög az olaj valahol, hogy nem akartam tovább halogatni.
A kérdés, hogy a motortakaró lemez, és a kutyaház mivel van festve? Egyszerű fekete szín, vagy van kódja?
Szerintem valami selyemfényű. Nekem a padlólemez festésénél sikerült összehozni, mattfekete és fényes fekete zománc fele-fele arányban összeöntésével.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34899 Dátum: 2009 Március 09, 09:04:29 »

nem

de!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34898 Dátum: 2009 Március 09, 08:59:31 »

motorion mahle-t árul, nem?
nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34897 Dátum: 2009 Március 09, 08:55:03 »

Próbáld meg a Motoriont. Én pl. ott vettem KS gyűrűket jó áron. (igaz régen volt)

motorion mahle-t árul, nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34896 Dátum: 2009 Március 09, 08:37:20 »

Próbáld meg a Motoriont. Én pl. ott vettem KS gyűrűket jó áron. (igaz régen volt)

Segítség!
Hudáknál szokott lenni KS fekvő és hajtókar csapágy?
Vagy hol a környékemen?
Valamint 77-es 2-2-4-es gyűrűt milyet érdemes vennem, kb hol.
Most jutott eszembe és most már nem hívnám a Hudákot.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34895 Dátum: 2009 Március 09, 00:26:16 »

Most jutott eszembe és most már nem hívnám a Hudákot.  Grin
Hivd a *ot, o ilyenkor meg ebren van :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34894 Dátum: 2009 Március 08, 22:04:14 »

Segítség!
Hudáknál szokott lenni KS fekvő és hajtókar csapágy?
Vagy hol a környékemen?
Valamint 77-es 2-2-4-es gyűrűt milyet érdemes vennem, kb hol.
Most jutott eszembe és most már nem hívnám a Hudákot.  Grin
Szerintem van neki. A gyűrük, lehet, hogy nehezebb dió lesz beszerezni. D-s motorhoz minden kevesebb van valamiért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34893 Dátum: 2009 Március 08, 22:01:55 »

az hogy kicsit máshogy llna nem lenne gond , de máshova esnek a bak részek, amit maresz is mondott abból is adódhat, hogy törött volt, de ez csak pár centi lehet kb, ez meg több, megoldható hogy ezt tegyem fel, de ha már ennyit fogalkozok lökössel akkor az legyen 1300 as
A tartóvasaknak több gyári lukis van fúrva, lehet, hogy át kell rakni. Ha az eleje törött volt, akkor lehet, hogy a vasakat kell kicsit elhajlítani.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34892 Dátum: 2009 Március 08, 21:14:28 »

"Jó" hírem van, ezekben a meleg 10 fokos időkben teljesen megjavult a bogaram, abbahagyta a rángatást, meg az időnkénti 4-es henger köpködését, kihagyását. Úgylátszik fázott szegényke. Remélem most már csak melegebbek lesznek....nincs kedvem előmelegítőt pucolni  Wink

költözz zimbabvébe, bazmeg, ott mindig meleg van :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34891 Dátum: 2009 Március 08, 20:52:01 »

"Jó" hírem van, ezekben a meleg 10 fokos időkben teljesen megjavult a bogaram, abbahagyta a rángatást, meg az időnkénti 4-es henger köpködését, kihagyását. Úgylátszik fázott szegényke. Remélem most már csak melegebbek lesznek....nincs kedvem előmelegítőt pucolni  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #34890 Dátum: 2009 Március 08, 20:48:12 »

Segítség!
Hudáknál szokott lenni KS fekvő és hajtókar csapágy?
Vagy hol a környékemen?
Valamint 77-es 2-2-4-es gyűrűt milyet érdemes vennem, kb hol.
Most jutott eszembe és most már nem hívnám a Hudákot.  Grin
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34889 Dátum: 2009 Március 08, 20:10:03 »

Én vettem újat, kicsit más az íve, de felmegy és nem áll bénán.
az hogy kicsit máshogy llna nem lenne gond , de máshova esnek a bak részek, amit maresz is mondott abból is adódhat, hogy törött volt, de ez csak pár centi lehet kb, ez meg több, megoldható hogy ezt tegyem fel, de ha már ennyit fogalkozok lökössel akkor az legyen 1300 as
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34888 Dátum: 2009 Március 08, 19:45:37 »

ez igaz, egymás mellé kéne tenni a kettőt, akkor kiderül, hol az igazság
Én vettem újat, kicsit más az íve, de felmegy és nem áll bénán.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #34887 Dátum: 2009 Március 08, 19:44:15 »

Nézd meg a Bugpartsnál, a BBT katalógusban, 1302-1303-hoz már nincs külön, ugyanazt kell feltenni, mint az 1200-1300-asokra.
ez igaz, egymás mellé kéne tenni a kettőt, akkor kiderül, hol az igazság

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34886 Dátum: 2009 Március 08, 19:39:31 »

ez azért jó, mert akitől vettem aszonta hogy már csak 1 félét lehet kapni Undecided
előtte nem néztem utána mert nem tudtam hogy 03asa van, ott helybe meg döntenem kellet mert nem lakik közel hozzám, mind1
Nézd meg a Bugpartsnál, a BBT katalógusban, 1302-1303-hoz már nincs külön, ugyanazt kell feltenni, mint az 1200-1300-asokra.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34885 Dátum: 2009 Március 08, 19:26:04 »

a neten a lökösöket úgy árulják, hogy 1200/1300/1500, illetve 1302/1303, gondolom, akkor a kettő nem ugyanaz
ez azért jó, mert akitől vettem aszonta hogy már csak 1 félét lehet kapni Undecided
előtte nem néztem utána mert nem tudtam hogy 03asa van, ott helybe meg döntenem kellet mert nem lakik közel hozzám, mind1
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #34884 Dátum: 2009 Március 08, 19:24:30 »

szereztem kollegától lökhárítót előre, de más mint ami most van
lökö 03 asé, nekem 1300 van
a neten a lökösöket úgy árulják, hogy 1200/1300/1500, illetve 1302/1303, gondolom, akkor a kettő nem ugyanaz

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34883 Dátum: 2009 Március 08, 19:07:56 »

ma vagy nagyon pörög az agyam és nem értitek vagy nagyon ráértek Sompi kolegával és szivattok
Tényleg ráérek, de ezen a képen is látszik a különbség...

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34882 Dátum: 2009 Március 08, 18:06:49 »

nem volt sok verzio 03asé más
de lhet söt biztos törött volt akocsid stb ez min nmiond beszivat
nem volt sok verzió, de a 03 asé pont más.
vagy
nem,,,, volt sok verzió, és a 03 asé is más

hogy  gondoltad?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 08, 19:18:44 írta Micka »
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34881 Dátum: 2009 Március 08, 18:05:17 »

Tesék: Evil
<beszúrt kép törölve>
ma vagy nagyon pörög az agyam és nem értitek vagy nagyon ráértek Sompi kolegával és szivattok
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34880 Dátum: 2009 Március 08, 17:55:47 »

Ez mi lehet..? Evil Grin
Mind

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34879 Dátum: 2009 Március 08, 17:54:07 »



'71 es géphez milyen lökös volt előre?
egy felülről készült képet aki tud tegyen be

Tesék: Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34878 Dátum: 2009 Március 08, 17:51:41 »

Ez mi lehet..? Evil Grin
Kapcs-ford: "mind-mind"


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34877 Dátum: 2009 Március 08, 17:51:08 »

nem volt sok verzio 03asé más
de lhet söt biztos törött volt akocsid stb ez min nmiond beszivat


Ez mi lehet..? Evil Grin

Oldalak: 1 ... 1138 1139 1140 1141 1142 [1143] 1144 1145 1146 1147 1148 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.