www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:14:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1135 1136 1137 1138 1139 [1140] 1141 1142 1143 1144 1145 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13235494 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35036 Dátum: 2009 Március 15, 08:31:54 »

Miért kell szétszedni a motorját???

ez valóban egy jó kérdés.
lehet, gabi elírta és csak kiszedni akarja egy inspekció erejéig.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #35035 Dátum: 2009 Március 15, 06:32:53 »

-ma felébredt a 66-os bogaram....4.re elindult...pedig trehány voltam az akksit sem vettem ki télre...kedden, motorszétszedés


Miért kell szétszedni a motorját???

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35034 Dátum: 2009 Március 15, 01:25:40 »

-ma felébredt a 66-os bogaram....4.re elindult...pedig trehány voltam az akksit sem vettem ki télre...kedden, motorszétszedés
-a 70es bogaram villamos rendszerét elkezdtük, megjavítani villamossági szerelő ismerőssel, aknáról megnézegettem de nem tudom miért de ráz az eleje ha egyenesen megyek....lengéscsillapítókat & kerékcsapágyat cseréltem már
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35033 Dátum: 2009 Március 14, 23:40:28 »

Ma megpróbáltam belevarázsolni az új gázbowdent a bogárba.
Nagyon szépen ment be a pedál felöl hátra, de az utosó 25 cm-nél elakadt.
Felemeltem az autót, alánéztem, de ott úgy tünik, teljesen zárt csőben megy hátra a drót a karbiig...
Valami ötlet, javaslat, mit lehetne csinálni?
Zárt majdnem végig és nem egy darab!A toldásnál segíteni kell neki átmenni.

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #35032 Dátum: 2009 Március 14, 23:00:08 »

Segítsen már valaki, mikor és hogyan változott az első ülés rögzítése a bogárban.
Ma jött Micka, hogy elvigye a leboltolt ülést, de: az én '69-esemből kivett ülésemnek az alja sokkal keskenyebb sínhez való (kb 1,3 cm) mint az ő '71-esének a sínje (kb 2 cm széles)... meddig volt a keskenyebb sín?
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #35031 Dátum: 2009 Március 14, 22:56:21 »

Ma megpróbáltam belevarázsolni az új gázbowdent a bogárba.
Nagyon szépen ment be a pedál felöl hátra, de az utosó 25 cm-nél elakadt.
Felemeltem az autót, alánéztem, de ott úgy tünik, teljesen zárt csőben megy hátra a drót a karbiig...
Valami ötlet, javaslat, mit lehetne csinálni?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35030 Dátum: 2009 Március 14, 22:49:56 »

Azért beszéltem meg velük így, mert az összes lemez nyakig rozsda, azokat rendbe teszem, amennyire lehet, hamár ki kellett venni, aztán ők a blokkot szétszedik, majd az egészet összerakják, beállítják. És volt nincs olajfolyás Cheesy
A rajzás így viszont elmarad sajna Sad
ez mekkora biznisz.
gyere ide, szedd szét, rakd össze és fizess! :-)))

szmikinek jobbulást

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35029 Dátum: 2009 Március 14, 22:34:18 »

pénteken voltam Mikinél, éppen nyomta az ágyat Sad Papája biztatott, hogy nyugodtam szedjem szét a motort a blokkig, pucoljam meg, majd ők összerakják. Ma szétszedtem, holnap pucolom.

ez mekkora biznisz.
gyere ide, szedd szét, rakd össze és fizess! :-)))

szmikinek jobbulást



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35028 Dátum: 2009 Március 14, 22:29:31 »

Mai szmb:
- olajcsere
- jobb oldali féltengely gumiharang csere
- kipufogó dob csere
plusz apám eladta 20 ropiért a bontásra vásárolt bogarat, abba varázsoltunk bele egy kormányművet, hogy le lehessen tolni az udvarról.

Estére azért rendesen hideg lett...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35027 Dátum: 2009 Március 14, 22:22:22 »

a fémdarab allatt koszos zsír van, azt kitakarítsam vagy  szigetel vmit?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35026 Dátum: 2009 Március 14, 22:21:34 »

Nézz meg egy rajzot. A dudára direkt 12 V meg, te a testet kapcsolod. Tehát a relét a duda helyére kösd be, (logikailag, ne tedd ki oda a relét Smiley  ) és relé kapcsolja a 12 V-ot a dudára - pl.


jah ez megvan szerintem
az előző tulajok kettészedték a kapcsolótáblát, azt se tom mi hol van rajta, de majdnem minden átmegy 2 nagy dobozon, én hozzá nem nyúlok semmihez, minden működik a káosz ellenére, de ha vmibe belbabrálok másik 3 dolog megváltozik, nem vicc sajnos
a duda kábelei is a kászból jönnek elő, nem bántom, egyszer megcsinál(tat)om az egészet az elejétől a végéig, addig meg van ahogy a sok gábel
nem fog leégni az a duda, nem is használom
de kösz a tanácsot
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35025 Dátum: 2009 Március 14, 22:11:58 »

Biztos jól lesz, nem akartam a frászt hozni Rád.
Puff neki...csak rendbejön, mert a szabit már lebeszéltem a főnökömmel....Meg nagyon rákészültem.... Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #35024 Dátum: 2009 Március 14, 22:07:27 »

pénteken voltam Mikinél, éppen nyomta az ágyat Sad Papája biztatott, hogy nyugodtam szedjem szét a motort a blokkig, pucoljam meg, majd ők összerakják. Ma szétszedtem, holnap pucolom.

Puff neki...csak rendbejön, mert a szabit már lebeszéltem a főnökömmel....Meg nagyon rákészültem.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35023 Dátum: 2009 Március 14, 21:59:23 »

Ma én is SZMB-ztem egy kicsit:
- feltöltöttem Öcsisajt akksiját, hogy kedden menetkész legyen a Szabó Mikihez, lengécsillapító cserére...
- lecseréltem a lemattult foncsorú, régi ködlámpákat újra...(ugyanaz a Wesem márkájúra...)
pénteken voltam Mikinél, éppen nyomta az ágyat Sad Papája biztatott, hogy nyugodtam szedjem szét a motort a blokkig, pucoljam meg, majd ők összerakják. Ma szétszedtem, holnap pucolom.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #35022 Dátum: 2009 Március 14, 21:39:12 »

Ma én is SZMB-ztem egy kicsit:
- feltöltöttem Öcsisajt akksiját, hogy kedden menetkész legyen a Szabó Mikihez, lengécsillapító cserére...
- lecseréltem a lemattult foncsorú, régi ködlámpákat újra...(ugyanaz a Wesem márkájúra...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #35021 Dátum: 2009 Március 14, 21:33:35 »

Nézz meg egy rajzot. A dudára direkt 12 V meg, te a testet kapcsolod. Tehát a relét a duda helyére kösd be, (logikailag, ne tedd ki oda a relét Smiley  ) és relé kapcsolja a 12 V-ot a dudára - pl.

Gyárilag miért nem tettek relét a dudára.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35020 Dátum: 2009 Március 14, 21:08:32 »

Nézz meg egy rajzot. A dudára direkt 12 V meg, te a testet kapcsolod. Tehát a relét a duda helyére kösd be, (logikailag, ne tedd ki oda a relét Smiley  ) és relé kapcsolja a 12 V-ot a dudára - pl.

tehát akkor így is fog szólni a duda!?

relét hova rakjak? a kapcsolótábla és a kormány közötti kábelre ami a fémlaphoz megy?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35019 Dátum: 2009 Március 14, 19:49:13 »

Pedig az a duda csúszógyűrűje. Egy is elég, de tegyél rá relét. Tovább fog tartani, kisebb áram megy át rajta.

tehát akkor így is fog szólni a duda!?

relét hova rakjak? a kapcsolótábla és a kormány közötti kábelre ami a fémlaphoz megy?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35018 Dátum: 2009 Március 14, 19:34:49 »

Pedig az a duda csúszógyűrűje. Egy is elég, de tegyél rá relét. Tovább fog tartani, kisebb áram megy át rajta.

A dudához nincs köze, az egy más történet. Szvsz pont lesz nemjó az egyik irányba.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35017 Dátum: 2009 Március 14, 19:14:49 »

pedig aza duda amit a kollega bekarikázott én ugy emlékszem az irányjelzö rész az alul van
 de egyszerü kimérni
ha kell elmondom hogyan


A dudának a kürtkarikával adsz testet és ennyi nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35016 Dátum: 2009 Március 14, 18:48:21 »

A dudához nincs köze, az egy más történet. Szvsz pont lesz nemjó az egyik irányba.
pedig aza duda amit a kollega bekarikázott én ugy emlékszem az irányjelzö rész az alul van
 de egyszerü kimérni
ha kell elmondom hogyan

« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 14, 18:50:10 írta t2fan »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35015 Dátum: 2009 Március 14, 18:42:26 »

van egy ilyen indexkapcsolóm, és ahol a kiros karika van ott hiányzik egy olyan fémdarab amit a nyíl jelöl

kérdésem hogy fog e ez az indexkapcsoló normálisan működni?

az a 2 fém csak a dudát kapcsolja?

a fémdarab allatt koszos zsír van, azt kitakarítsam vagy  szigetel vmit?
A dudához nincs köze, az egy más történet. Szvsz pont lesz nemjó az egyik irányba.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35014 Dátum: 2009 Március 14, 18:40:32 »

van egy ilyen indexkapcsolóm, és ahol a kiros karika van ott hiányzik egy olyan fémdarab amit a nyíl jelöl

kérdésem hogy fog e ez az indexkapcsoló normálisan működni?

az a 2 fém csak a dudát kapcsolja?

a fémdarab allatt koszos zsír van, azt kitakarítsam vagy  szigetel vmit?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35013 Dátum: 2009 Március 14, 18:04:57 »

az egy darab honda és az egy darab fiat elsőűlésemet cseréltem le ezekre a t3 joker űlésekre
a te komfortodnak sztem ez jobb is .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35012 Dátum: 2009 Március 14, 18:01:20 »

Lesztek elegen, én már csak hátráltatnék!
Meg nincs kertészem, aki rendet vágjon, úgyhogy holnap az következik. :-(
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35011 Dátum: 2009 Március 14, 17:44:42 »

Engem nem mersz hívni eszembézni, mert sejted, mi a véleményem erről az átalakításról. .-))))

merlek én de tudom,hogy neked ennél fontosabb dolgod van
az egy darab honda és az egy darab fiat elsőűlésemet cseréltem le ezekre a t3 joker űlésekre
5 éve keresek űlést a buszomba
3-an ajánlottak eddig olyat ami kellett volna mindháromnak mondtam,hogy ok kérem mikor hol mennyi ?
mindhárman visszaléptek
ha gazdag ember leszek akkor természetesen majd eredeti lesz benne újrakárpitozva stb
de most csak erre futotta
ha holnap ráérsz és átjössz akkor az oldalablakot viszont kirughatnánk
iq itt alszik és Proti is igérte magát  és Spike is
ha szép az idő akkor lehet valami tüzeskedés is lehetne
ha más nem, sütünk krumplit boronatárcsában

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35010 Dátum: 2009 Március 14, 17:37:30 »

Engem nem mersz hívni eszembézni, mert sejted, mi a véleményem erről az átalakításról. .-))))

mai szmb
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35009 Dátum: 2009 Március 14, 17:01:31 »

féklámpa nem kell csak hátsólámpa
az


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35008 Dátum: 2009 Március 14, 16:57:43 »

megtudná mondani valaki,hogy t2b buszba a bogár K kormány beszerelhető e ?
a K kormányról a kürt burkolatot honnan álljak neki leszedni ,hogy lehető legkisebb kárt okozzak a bontással ?

thx
A négy sarkánál alá kell nyúlni és óvatosan, határozottan, de nem nagyot emelni rajtuk egyesével hogy kipattanjanak. ha mind a 4 megvan, akkor 90 fokot fordítasz a burkolaton, és akkor tudod kihúzni.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35007 Dátum: 2009 Március 14, 16:52:40 »

rendben majd beszélünk (hozom ha nem felejtem el a buszba az ágyszerkezetet meg ha kellakkor hozom a riga féklámpát..kell? mert akkor azt még le kell szednem...)
féklámpa nem kell csak hátsólámpa

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35006 Dátum: 2009 Március 14, 16:45:20 »

király vagy hívjál mikor indulsz
legkésőbb 9kor kelek sztem előtte ne gyere  Wink
rendben majd beszélünk (hozom ha nem felejtem el a buszba az ágyszerkezetet meg ha kellakkor hozom a riga féklámpát..kell? mert akkor azt még le kell szednem...)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35005 Dátum: 2009 Március 14, 16:24:57 »

ok
király vagy hívjál mikor indulsz
legkésőbb 9kor kelek sztem előtte ne gyere  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35004 Dátum: 2009 Március 14, 16:20:47 »

gyere át holnap szmbzni
a robogó sem akar menni meg a busszal is van pár szopó amihez jól jönne a segítség
sört ebédet állom  Wink
ok


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35003 Dátum: 2009 Március 14, 16:18:35 »

úúú vagány  Cool elnöki gép
gyere át holnap szmbzni
a robogó sem akar menni meg a busszal is van pár szopó amihez jól jönne a segítség
sört ebédet állom  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35002 Dátum: 2009 Március 14, 16:16:18 »

mai szmb
<beszúrt kép törölve>

nem százas de holnap folytatom
úúú vagány  Cool elnöki gép


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35001 Dátum: 2009 Március 14, 15:51:27 »

megtudná mondani valaki,hogy t2b buszba a bogár K kormány beszerelhető e ?
a K kormányról a kürt burkolatot honnan álljak neki leszedni ,hogy lehető legkisebb kárt okozzak a bontással ?

thx

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35000 Dátum: 2009 Március 14, 15:44:12 »

mai szmb


nem százas de holnap folytatom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34999 Dátum: 2009 Március 13, 14:26:30 »

A következő a helyzet.Ma hegesztettem,mert még volt némi javítani való(H4-es lámpa máshogy van befogatva,és annak hegesztettem be tartó lemezt,).Aztán a motort elindítottam az új gyórsító membránnal,szépen is ment,(csak már mikor a szivató visszament,hírtelen gázadásra betorpant,persze álló helybe üresbe.)töltést még mindig nem értem,(generátortól egy sima izzót kötöttem rá.és a gyújtáskapcsoló +15 re a másik végét.Végül is gyújtásnál világított,mikor elindult parázslott.De tőltésem volt,még azután is,hogy kikötöttem járó motornál az égőt.Lehuztam a plusz sarut az akksiról és ment tovább)És a fék sem jött össze.(MInden új,csak a főfékmunkahenger nem.Légtelenítés meghiusúlt,Mert ugyan sok levegő kijött,de nem keményedett fel a pedál,meg nem is fogott a fék.Megjegyzem minden új,így még fékolajat nem látott a mai napig.Feltöltöttem,meg pumpáltam.De csak fél litert tudtam elhasználni.)

Nekem is ez volt a hiba anno, hogy nem lehetett egyszerűen légteleníteni, soha se keményedett fel. Természetesen a főfékhenger volt a bűnös, mint ahogy a fékproblémák (olaj) 85%-ában, ezt már a Skodákon is megtanultam  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34998 Dátum: 2009 Március 13, 14:23:11 »

LÉnyegébe nem játszottam vele,csak azért kérdeztem itt sokat,amiket nem próbáltam addig,míg nem értettem.A töltés oké,de parázslik az égő.Viszont nem az órába lévő égővel csináltam,mert azt még nem értem,de majd teszek fel képet,és kérdek.Hanem egy sima kétvezetékes égővel.Szóval töltés oké,csak nem alszik ki.Majd valami lesz Grin

Arra is figyelj milyen az a kis égő, hány voltos, hány wattos, nem mind1.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34997 Dátum: 2009 Március 13, 13:35:01 »

Amíg nincs kész, ne kösd be sehová. Ha kész az autó, forog, világít, stb., akkor kezdj el vacakolni vele.

Azt mondod?Akkor azt mondjátok meg,hogy ha nincs a helyén az óra,mert festés előkészülete miatt nem akarom beletenni,akkor mira kössek? Huh
Mert ugye az órámon van alul 3 Csatlakozás egy külön elszigetelt műanyag házban:  1 a töltésé,1 irányjelző,1 olajnyomás.Na most mindháromnak közös érintkezője van, és minden égőn 1 késélcsatlakozó van.Az égőt külön úgy kötöttem be,hogy egyik fele a generátortól jön,a másik ment a gyújtáskapcsoló +15-ös csatlakozóra.Így töltésem lett,csak nem aludt ki.Nem tudom elképzelni az órán hogy van.Mert akkor ebben az esetben ugye van az égőn 1 érintkez,meg egy közös a többivel .Akkor a többit bezavarja nem?Vagy mi van?Ezért nem kötöttem be.

MIndenki azzal jött,nézzek már 1 kapcsolási rajzot mondjuk váciak oldalán.De ott csak kűlső fesszabos generátort találtam.Ott máshogy megy gondolom a tőltéslámpára nem?Akkor mit nézzek?
sokkal egyszerűbbnek tartom,ha valaki megmondja hogy hova az én órámat figyelembe véve.Köszi!
Oldalak: 1 ... 1135 1136 1137 1138 1139 [1140] 1141 1142 1143 1144 1145 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.