www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 11:18:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13228158 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35275 Dátum: 2009 Március 23, 20:24:06 »

Tőke kopik, nem a blokk?  Shocked
Majd legközelebb.

Blokk is de  töke is, meg deformálodik a teteje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #35274 Dátum: 2009 Március 23, 20:21:15 »

tökét kellet volna cserélni
Tőke kopik, nem a blokk?  Shocked
Majd legközelebb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35273 Dátum: 2009 Március 23, 20:17:46 »

váltókról szeretnék olvasni...robbantott rajzok...melyik milyen...melyikből mit lehet alakítani pl hosszúra építeni....tudtok valami linket?
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #35272 Dátum: 2009 Március 23, 20:02:41 »

Nekem reggel hidegen kell rugdalni a gázt, van, hogy az istennek nem tudok vele 80 fölé menni (persze tudok, ha üveghangig húzom 3.ban) van, hogy 110 nél vissza kell fogni.
Valami néha magas fordulatszámnál elkezd ketyegni benne, kb mint a mechanikus óra, csak gyorsabban. Mindig máshonnan hallom, de gyanítom, hogy a hangszóróhullák felől jön... szerelő azt mondja a motor kóser... Biztos kommunikál a drága Smiley

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35271 Dátum: 2009 Március 23, 19:58:44 »

Kész a motorom, mentem már vele 150km-t.
Szépen megy, előkerült pár lovacska is, de hidegen elkezdtek csörömpölni a tőkék.
Eddig 20-as AGIP olajjal jártam azzal csodás selymes hangja volt, másik 20-as olajjal az 5000km közelében már néha hallottam valami furcsát, akkor is a tőkékre gondoltam.
Most a felújítás után 15-ös castrol FX-et tettem bele.
Tőkéket ( pont azért mert már furcsa volt előzőleg is egyszer-egyszer) szépen megszámozva ugyanoda tettem vissza.
Melegen semmi hangja nincs, csak hidegen, akkor sem mindig.
Valami ötlet? 1500-nál kerül bele úgy is 20-as olaj, attól hátha elkussol, szétszedni biztos nem fogom e-miatt.
Egyáltalán van túlméretes tőke?
tökét kellet volna cserélni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35270 Dátum: 2009 Március 23, 18:50:43 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
Nézd meg a gyújtást is a biztonság kedvéért. Képtelen voltam állandó gázrugdalás nélkül haladni a bogárral, pedig minden jelen volt, párszor leellenőriztem. Aztán egy durva mozdulattal nyakon kaptam az elosztót és megtekertem. Köze nincs a gyári jelhez, de megy!

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35269 Dátum: 2009 Március 23, 18:49:53 »

De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)
Lehet hogy ráadásul falsot ránt. Nézd meg valamilyen alkoholt spricelve a szivócsonk közelébe ha változik a fordszám akkor +levegöt kap. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35268 Dátum: 2009 Március 23, 18:44:58 »

De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)
AZ tuttó hogy arra lesz a geba'

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35267 Dátum: 2009 Március 23, 18:44:23 »

dús a keverék szvsz.
Vagy inkább szegény.Amig kap a szivatótól addig jó.  Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35266 Dátum: 2009 Március 23, 18:40:07 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
De álítottam rajta,de még mindig.Gyórsító membrán új.Folyás sehol (benzin)

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35265 Dátum: 2009 Március 23, 18:39:30 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,
dús a keverék szvsz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35264 Dátum: 2009 Március 23, 18:38:48 »

Az van,hogy motoroom hidegen szépen megy,de ahogy melegszik,úgy torpan.Alíg bírok bejárni a garázsba.Lényegébe öt perc körüli járás után csinálja.Néztem,a szivató elég hamar visszaáll,

1303LS
« Hozzászólás #35263 Dátum: 2009 Március 23, 17:45:03 »

Kész a motorom, mentem már vele 150km-t.
Szépen megy, előkerült pár lovacska is, de hidegen elkezdtek csörömpölni a tőkék.
Eddig 20-as AGIP olajjal jártam azzal csodás selymes hangja volt, másik 20-as olajjal az 5000km közelében már néha hallottam valami furcsát, akkor is a tőkékre gondoltam.
Most a felújítás után 15-ös castrol FX-et tettem bele.
Tőkéket ( pont azért mert már furcsa volt előzőleg is egyszer-egyszer) szépen megszámozva ugyanoda tettem vissza.
Melegen semmi hangja nincs, csak hidegen, akkor sem mindig.
Valami ötlet? 1500-nál kerül bele úgy is 20-as olaj, attól hátha elkussol, szétszedni biztos nem fogom e-miatt.
Egyáltalán van túlméretes tőke?
xoyox
« Hozzászólás #35262 Dátum: 2009 Március 23, 16:33:16 »

Nem nem. Ez olyan,aminek a vége kicsit kúpos,és összeszűkül, ott szorul meg. Nem műanyag betétes. De hagyom inkább, veszek normált.
ezt a tipusu anyat nyugodtan racsvarhatod, semmi baj nem lesz
ezeket eddig a karburatorokhoz szallitottak, volt ami sargara eloxiert volt.
 jo ötletnek - megoldasnak  tartom. nem serül altala a menet sem !
( ami nekem par darab van, azokat tartogatom egy karburator ki-beszereleshez  )
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35261 Dátum: 2009 Március 23, 15:46:28 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
inkább rugós alátét plusz anya

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35260 Dátum: 2009 Március 23, 15:17:11 »

Elvileg egy plusz műanyag gyürü, ami rászorul a csavarra, vagy van olyan, amiben egy "zéger" gyürü van fémből, de annak se kéne...
Nem nem. Ez olyan,aminek a vége kicsit kúpos,és összeszűkül, ott szorul meg. Nem műanyag betétes. De hagyom inkább, veszek normált.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #35259 Dátum: 2009 Március 23, 13:58:44 »

Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Elvileg egy plusz műanyag gyürü, ami rászorul a csavarra, vagy van olyan, amiben egy "zéger" gyürü van fémből, de annak se kéne...

xoyox
« Hozzászólás #35258 Dátum: 2009 Március 23, 12:31:43 »

kifurkaltam az orak helyet

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35257 Dátum: 2009 Március 23, 12:27:38 »

Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Hát ilyen kényes helyre én maradnék a normál megoldásnál.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35256 Dátum: 2009 Március 23, 12:25:27 »

A csavart nem roncsol(hatná), de elvileg ez egyszer használatos. Mármint a csavar elvileg nem de az önzárós anyja az igen, elvileg, ld. tömítések stb.
Motor rögzítő anyának vettem ilyen fém önzárósat, de ha elbassza a blokk tőcsavarját, akkor rá nem teszem!
Mennyire tuti az, hogy nem roncsolja?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35255 Dátum: 2009 Március 23, 12:22:54 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
A csavart nem roncsol(hatná), de elvileg ez egyszer használatos. Mármint a csavar elvileg nem de az önzárós anyja az igen, elvileg, ld. tömítések stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35254 Dátum: 2009 Március 23, 12:02:57 »

Kérdés:

A fém önzárós anya roncsolja a csavart? Vagy ez csak egyszer felrakható, és utána ha bontom kuka a csavar és az anya is?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35253 Dátum: 2009 Március 23, 11:23:00 »

Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #35252 Dátum: 2009 Március 23, 10:50:51 »

Sziasztok!

Lötyög a gázpedálom, és már az agyamra megy.
Szerintem ez a konstrukció - hajlított lemez - elég gyenge.
A tengely nem kopott, csak a lemez lazult ki, félévente kalapács, patentfogó szorításával ideiglenesen megjavítom.

Ismertek valami jó cuccot, esetleg tuning megoldást?
xoyox
« Hozzászólás #35251 Dátum: 2009 Március 23, 10:32:58 »

Szerintem nem lett teljesen betekerve, és nem szorul, szépen jár. Töltöttünk bele olajat is.
Menni sajnos nem tudok vele, mert ugye motor nincs benne, de míg áttoltuk a szomszédból,nem éreztem, hogy baj lenne vele, szépen és könnyen forog körbe.
Ember !
Kormanymübe csak a 65 elötti gepekbe töltünk olajat !
ami neked van az egy 1303-as -- abba Zsir valo !
Következökeppen :

1/ Kocsit f e l e m e l e d (elöl) ezzel tehermentesited a kormanyt Inkl. összekötök stb
2/ fedö körkörös - lemezt ha meg nem volt leszedve Katter kessel szepen körbevagod, -leemeled
3/ Kontra-anyat meglazitod = 17-es kulcs - Wurm ( hernyo csavart megmozgatod )
4/ Kormanyt mozgatva Hernyocsavart lassan becsarod, amig erezhetöen szorulni kezd a Kormanyod
5/ Kontra-anyat enyhen fixalod
6/ Kormanyt mindket vegallasba tekered - többször nyugival.
7/ vegallasoknal megnövekszik a holtjatek - normal
8/ Kocsit leengeded es hotjatekot probalod
9/ ha nincs holtjatek, kontra-anyat veglegesen meghuzod

Zsirzolukon levö sapkat leveszed es ezen at jol megzsirzod, kezi zsirzoval lehet a legkönnyebben
Jo utat
csokolom
xoyox
« Hozzászólás #35250 Dátum: 2009 Március 23, 09:54:19 »

Volna szíves valaki leírni részletesen, hogyan kell beállítani 0-ról a puma futóművet? Mert most nem biztos, hogy minden jól lett beállítva (nem biztos, hogy egyenlő módon feszít alul és felül).
Emellett valamiért az Ovál bal eleje lentebb van. Ennek mi lehet az oka?
ahogy a Fotokon neztem, mar lattam ebböl nem lesz semmi !

1/ kocsi a földön marad
2/ csavarok kilazit
3/ Puma tengely felemel / emelövel Smiley / ember ! c s a k   a   t e n g e l y
4/ ezzel -igy -beallitod a kivant magassagot
5/ közepsö Wurm csavar ( hernyo ?? ) becsavar
6/ Kontra-anya  becsavar
7/ Zsirzogombokon JOL bezsiroz
8/ mindezekutan Puma tengely leenged


Jo utat

Ha ezekutan ferde lenne a kocsid, akkor faradtak a rugokötegek.
Nekem vannak hosszuak a  Lavinabol maradottak ( mer most rövidek vannak )   
csokolom
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35249 Dátum: 2009 Március 22, 23:05:09 »

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35248 Dátum: 2009 Március 22, 23:00:51 »

Hi vén rókák!
Erősen rozsdásodó, kilyukadt kipuff-dobot érdemes-e még hegeszteni?
(Szomszédom most újított fel egy CO-hegesztőt, azzal foltozom a küszöb alját a jövő héten.)
 Huh
megasztán a heggesztés közbe lyukad tovább  ha már vékony az anyag  és nem bírja a hőt
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35247 Dátum: 2009 Március 22, 22:15:34 »

Na ez megvan. De! A kipuff-dob a hegesztés mentén a dob alján, mindkét szélén pontosan egyforma helyen kifúj - ettől meg már hangerő is megnőtt.
Ezt érdemes/lehet-e hegeszteni (finoman fogalmazva rozsdás az egész dob) vagy csere? 5 éve hajtom a gépsárkányt, de még dobot nem cseréltem; amikor megvettem, már akkor sem csillogott rajta a gyári fény.
Csere. Napi használat mellett ennyit bír egy dob. Volt olyan is, hogy gyakorlatilag új köpenyt hegesztettünk egy ismerőssel az elpukkant kipuff dobra, az plusz egy-másfél év. Szerintem cserélj. 5 évente 20 ropi nem a világ.
Most cseréltem én is, meg sem próbáltam a hegesztést.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #35246 Dátum: 2009 Március 22, 20:49:12 »

Mint a MIR ürállomás   Evil

A rádió vagy a bambuszpolc miatt gondolod  Grin
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #35245 Dátum: 2009 Március 22, 20:44:42 »

az a szivargyújtó működik?
hogy fér el?  Shocked mögötte ott kellene lennie a szellőztető mechanikájának..

Bingo - a szivargyújtó müködik, de a szellőztető nem  Tongue
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #35244 Dátum: 2009 Március 22, 20:35:48 »

Ma végre sikerült beinstallálni az új gázbowdent. Természetesen nem maradt el a kutyaház mögötti nőgyógyászkodás sem :-).
A siker örömére beraktam a bambuszpolcot és a kor(bár nem bogár)hű rádiót is  Cheesy


Mint a MIR ürállomás   Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35243 Dátum: 2009 Március 22, 20:35:21 »

Ma végre sikerült beinstallálni az új gázbowdent. Természetesen nem maradt el a kutyaház mögötti nőgyógyászkodás sem :-).
A siker örömére beraktam a bambuszpolcot és a kor(bár nem bogár)hű rádiót is  Cheesy


az a szivargyújtó működik?
hogy fér el?  Shocked mögötte ott kellene lennie a szellőztető mechanikájának..
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #35242 Dátum: 2009 Március 22, 20:31:38 »

Ma végre sikerült beinstallálni az új gázbowdent. Természetesen nem maradt el a kutyaház mögötti nőgyógyászkodás sem :-).
A siker örömére beraktam a bambuszpolcot és a kor(bár nem bogár)hű rádiót is  Cheesy



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35241 Dátum: 2009 Március 22, 14:22:12 »

Volna szíves valaki leírni részletesen, hogyan kell beállítani 0-ról a puma futóművet? Mert most nem biztos, hogy minden jól lett beállítva (nem biztos, hogy egyenlő módon feszít alul és felül).
Emellett valamiért az Ovál bal eleje lentebb van. Ennek mi lehet az oka?
Kiszálsz és a sárvédőnél felhúzod a kocsit és úgy fog maradni. Nincs semmi gond.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35240 Dátum: 2009 Március 22, 13:50:26 »

Volna szíves valaki leírni részletesen, hogyan kell beállítani 0-ról a puma futóművet? Mert most nem biztos, hogy minden jól lett beállítva (nem biztos, hogy egyenlő módon feszít alul és felül).
Emellett valamiért az Ovál bal eleje lentebb van. Ennek mi lehet az oka?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35239 Dátum: 2009 Március 22, 13:50:18 »

végállásban (koppig kitekerve) ugye nem szorul?
Szerintem nem lett teljesen betekerve, és nem szorul, szépen jár. Töltöttünk bele olajat is.
Menni sajnos nem tudok vele, mert ugye motor nincs benne, de míg áttoltuk a szomszédból,nem éreztem, hogy baj lenne vele, szépen és könnyen forog körbe.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35238 Dátum: 2009 Március 22, 13:01:07 »

- kormánymű meghúzva,most már nem kotyog, és holtjáték sincs.

végállásban (koppig kitekerve) ugye nem szorul?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35237 Dátum: 2009 Március 22, 12:44:30 »

Ma nap eddig:
- hátsó fékek szétszedve, felújító készlet beépítve, fékek beállítva.
- kormánymű meghúzva,most már nem kotyog, és holtjáték sincs.
- az új mocira felszerelve a sachs kuplungszett.

Holnap lesznek lefestve a motorburkoló lemezek, aztán lehet összeépíteni az új motort!

MÁR CSAK EGY FRANKÓ KIPUFOGÓ KELLENE!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35236 Dátum: 2009 Március 22, 12:33:44 »

Szvsz nem, mert ha meghegeszted, egy hét múlva mellette porlad.

cserébe viszont az adonyi ember gombokért felújítja
Oldalak: 1 ... 1129 1130 1131 1132 1133 [1134] 1135 1136 1137 1138 1139 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.