www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 23:06:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1119 1120 1121 1122 1123 [1124] 1125 1126 1127 1128 1129 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14850757 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35691 Dátum: 2009 április 03, 10:43:15 »

Plebanos uram, az Ön ohaja felkerült  a mennyekbe, Isten-eink  dönteni fognak Smiley

hogy Önnek ne kelljen ujjait görgetessel megeröltetnie Smiley 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
xoyox
« Hozzászólás #35690 Dátum: 2009 április 03, 10:30:25 »

Egy kérés... Igaz, hogy nem admin vagyok, csak egy egyszerű fórumozó...
DE!
Nem lehetne a hosszú szövegeket rövidítve beidézni?
Van, hogy egy hosszabb szöveget hárman is beidéznek, és lehet görgetni, mint állat.
Szerintem átláthatóbb lenne a fórum is. Akit meg érdekel a teljes szöveg, egy kattintással megtalálja.
 Smiley
Plebanos uram, az Ön ohaja felkerült  a mennyekbe, Isten-eink  dönteni fognak Smiley

hogy Önnek ne kelljen ujjait görgetessel megeröltetnie Smiley 
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35689 Dátum: 2009 április 03, 09:31:45 »

Nem mostanában tettem fel a karbit, meg biztos megszépülnek az emlékek is, de nem emlékszem nagy szívásra a hátsó csavarokat illetően.
buszról van szó és nem bogárról

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35688 Dátum: 2009 április 03, 09:30:00 »

Egy kérés... Igaz, hogy nem admin vagyok, csak egy egyszerű fórumozó...
DE!
Nem lehetne a hosszú szövegeket rövidítve beidézni?
Van, hogy egy hosszabb szöveget hárman is beidéznek, és lehet görgetni, mint állat.
Szerintem átláthatóbb lenne a fórum is. Akit meg érdekel a teljes szöveg, egy kattintással megtalálja.
 Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #35687 Dátum: 2009 április 03, 09:27:41 »

na akkor a tegnapi 32/36-os karbifelszerelésre szopásra
...
egyenlőre csak ennyi  Cry Cry Cry Cry Cry

Nem mostanában tettem fel a karbit, meg biztos megszépülnek az emlékek is, de nem emlékszem nagy szívásra a hátsó csavarokat illetően. Ha minden igaz a bal oldalinál talán leszereltem a pillangótengelyen lévő szerkezeteket vagy csak kiakasztottam a gyorsitószivattyú tolórúdját... vagy ezek kombinációja.
Ami a pedál elfordulást illeti az a Bogárnál is így van: a második torok kb. félig nyit ki, de az az érdekes hogy "normál" használat esetén szinte nincs is rá szükség...
(ez nem egy végleges verzió, pl a gyertyakábel nem ott megy el... Smiley )
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 03, 10:34:53 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35686 Dátum: 2009 április 03, 09:27:12 »

már 3 hete szopat a bogár.


Amit én megnéznék, mert sosem tudni:
1. Gyertyakábelek nem lettek-e felcserélve az elosztón? (mondom: sosem tudni, mert Megyó is csak ember, tévedhet.)
2. Megszakítót megnézném, nekem majdnem hasonló tüneteket produkált, amikor a megszakítóhoz menő kis vezeték egyszerűen elszakadt, és amikor gáztadva a gyújtásalaplap elmozdult, nem volt kontakt.
3. Gyertyák (ahopgyan a többiek is mondták...)
4. Karbit átnézni, átpucolni, ahogyan Maresz mondta
5. Megyót felkeresni egy kicsit zordabb arccal
6. Egy kanna benzin, gyufa... Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35685 Dátum: 2009 április 03, 09:05:44 »

na akkor a tegnapi 32/36-os karbifelszerelésre szopásra
vannak válaszaim
 
na ezzel elszopogattam a brét úgy este 10ig és utána jött a bovden szopó
az alap probléma az,hogy ahol kijön a bovden a kutyaházból az lejjebb van az ideális húzásnál kb 4-5 centivel
itt el is akadtam

és még egy apróság a busz pedél alapból nem fordul akkorát az áttételezése miatt mint a weber tengelye
na azt hogy ezt hogyan fogom megoldani arra végkép tippem sincs

egyenlőre csak ennyi  Cry Cry Cry Cry Cry
A bowdenre éppen van megoldás, de némi iparos munka szükségeltetik, addig is javasolom egy plusz rugó felbittyesztését a bowden visszahúzásához, ugyanis a ferde szögben emelkedő bowdent a gyári rugó nem tudja visszahúzni, emiatt egy ideig csak mezítláb tudtam vezetni, mert szükség volt a lábujjaimra is a pedál mozgatásához...
Végül is a bogár  gázpedál sem húz akkorát, mint kéne, ezért egy L alakú plusz elem beépítése lesz szükséges az átalakításhoz, amit viszont valahogyan rögzíteni kell a szívócső oldalán. Nekem egy lemez volt betéve, amit a karbi csavarjai tartottak a helyén. Azon volt a plusz elem tengelye, és egy Lada karbi rudazata, mert az gömbfejekkel csatlakozik és még állítható is a rudak hossza.
Ha egyszer szépen meg lesz csinálva, dokumentálom fotókkal is.

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35684 Dátum: 2009 április 03, 08:49:15 »

Nagymesterek, kinek milyen tapasztalatai vannak a kapható szeleptőkékkel?
Milyet vegyek, ha nagyon akarok?
Állítólag a FEBI volt hogy pár ezreddel kisebb volt újonnan, mint a zörgő, kopott régi.
EZ igaz lehet, hogy ennyire szar?

Nekem van egy ÚJ , 28 milis tőkeszettem elfekvőben, eladó, ha érdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 03, 08:52:08 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35683 Dátum: 2009 április 03, 08:08:45 »

valamint nem árt átnézni a gyújtás kábeleket is - átmegy-e az áram.
nekem már volt olyan, hogy a gyári német zacskós kábelen nem ment - balmádi találkozó.

amúgy meg hidegen ne is pörgesd, gondolom gyári-motorkímélő-üzemmód van benne Tongue

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35682 Dátum: 2009 április 03, 08:04:16 »

már 3 hete szopat a bogár.

megyó elvileg megcsinálta (azt mondta minden király, jó a gyújtás a karbi és a moci), de mégsem.
szelepek, karbi, gyújtás átnézve, miden beállítva

jelenség:

-hidegen nem indul be (jó benzin van benne)
-ha beindul nem szeret felpörögni
-nincs nyomaték, (  Cool nem gyorsul)
-rázkódik a motor
-durrog, puffog, csattog
-kopog a motor

hiba:

gondolom gyújtás... holnap kikapok a gyertyákat. (szerintem ezeket megyó nem vette ki)
más?
cseréld ki a gyertyákat újra. Ha akkor is szar lesz még mindig lehet hogy az újak is szarok. (én is szívtam már így nemegyszer). Össze kell válogatni 4 jót és azt használni amíg megy.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35681 Dátum: 2009 április 03, 06:12:03 »

szerinted mi a megoldás a hibára ?

a tankból jövő csövet is átfújhatod



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35680 Dátum: 2009 április 03, 00:24:57 »

na akkor a tegnapi 32/36-os karbifelszerelésre szopásra
vannak válaszaim
empi szívócső beszereéle sztenderd szopó semmi különös
a karbit csak akkor lehet feltenni a szívócsőre ha nincs rajta a légszűrő különben nem
utána a lgszűrő külön szopó de megolgható
az alap hiba amit elkövettem az az volt,hogy csak úgy lehet beszerelni az egységcsomagot ha előtte összeszereled a karbit a szívócsővel különben nem lehet a hátsó csavarokat meghúzni
és aki vitatkozni akar ezzel az ha a hátsó két csavart kitekeri és azután nulláról vissza 30 perc alatt annak odaadom ajándékba a karbit
na ezzel elszopogattam a brét úgy este 10ig és utána jött a bovden szopó
az alap probléma az,hogy ahol kijön a bovden a kutyaházból az lejjebb van az ideális húzásnál kb 4-5 centivel
itt el is akadtam
nagyon nagy csoda lesz ha holnap a buszommal tudok cn-ra menni
én biztosan nem tudom megcsinálni ennyi idő alatt
ha az ótószerelő haverok megcsinálják akkor lesz ha nem akkor pedig nem
és még egy apróság a busz pedél alapból nem fordul akkorát az áttételezése miatt mint a weber tengelye
na azt hogy ezt hogyan fogom megoldani arra végkép tippem sincs

egyenlőre csak ennyi  Cry Cry Cry Cry Cry

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35679 Dátum: 2009 április 02, 23:43:26 »

már 3 hete szopat a bogár.

megyó elvileg megcsinálta (azt mondta minden király, jó a gyújtás a karbi és a moci), de mégsem.
szelepek, karbi, gyújtás átnézve, miden beállítva

jelenség:

-hidegen nem indul be (jó benzin van benne)
-ha beindul nem szeret felpörögni
-nincs nyomaték, (  Cool nem gyorsul)
-rázkódik a motor
-durrog, puffog, csattog
-kopog a motor

hiba:

gondolom gyújtás... holnap kikapok a gyertyákat. (szerintem ezeket megyó nem vette ki)
más?

széthajtottad Smiley
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35678 Dátum: 2009 április 02, 23:38:36 »

Orsi

pláne  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35677 Dátum: 2009 április 02, 23:36:51 »

szerinted mi a megoldás a hibára ?
karbi gyorsitó kör ledugulás  menbrán szakadás......
iyg eslöre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35676 Dátum: 2009 április 02, 23:35:38 »

igen  Cheesy

köszönet nórinak(?) és csabinak  Wink
Orsi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35675 Dátum: 2009 április 02, 23:35:00 »



szerinted mi a megoldás a hibára ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35674 Dátum: 2009 április 02, 23:32:46 »

és megmentek hallotam Grin

igen  Cheesy

köszönet nórinak(?) és csabinak  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #35673 Dátum: 2009 április 02, 22:57:41 »

a febi termékek szinte a legjobb utángyártott dolgok (közel gyári minőségűek), ezért van áruk is. Egy pl.: ajusa-hoz képest na ezt kerülni kell.
Nekem is febi kerül be. a 8db volt 10800 FT
Szerintem korrekt ár minőség

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35672 Dátum: 2009 április 02, 22:55:48 »

méreten kivül van különbség?
nincs valahol valami gyüjtemény hogy milyenek vannka?


van ami egynes vana mi görbe van ami bemetszet és

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35671 Dátum: 2009 április 02, 22:54:52 »

már 3 hete szopat a bogár.

megyó elvileg megcsinálta (azt mondta minden király, jó a gyújtás a karbi és a moci), de mégsem.
szelepek, karbi, gyújtás átnézve, miden beállítva

jelenség:

-hidegen nem indul be (jó benzin van benne)
-ha beindul nem szeret felpörögni
-nincs nyomaték, (  Cool nem gyorsul)
-rázkódik a motor
-durrog, puffog, csattog
-kopog a motor

hiba:

gondolom gyújtás... holnap kikapok a gyertyákat. (szerintem ezeket megyó nem vette ki)
más?
és megmentek hallotam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #35670 Dátum: 2009 április 02, 22:48:25 »

Ma megcsináltunk délután WildDaemonnal 1-2 dolgot.
De sajnos ránk sötétedett.Azért mentünk egy kört! Cool
Frankó volt a világítás, de mire elindultunk, csak távolsági volt, mert a relével is történt valami gebasz.
Az első futómű az meg mászott jobbra -balra. Lehet a puha diagonal gumik miatt.
A motor leállt a harmadik sarkon, de az akksi sem volt a helyzet magaslatán.
Zsolti betolta a bogit.
Szóval, van még mit finomítani a dolgon.
Azt hiszem most egy kicsit ......
A kapkodás nem jó dolog.Majd a nyáron összeáll a bogi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35669 Dátum: 2009 április 02, 22:46:22 »

már 3 hete szopat a bogár.

megyó elvileg megcsinálta (azt mondta minden király, jó a gyújtás a karbi és a moci), de mégsem.
szelepek, karbi, gyújtás átnézve, miden beállítva

jelenség:

-hidegen nem indul be (jó benzin van benne)
-ha beindul nem szeret felpörögni
-nincs nyomaték, (  Cool nem gyorsul)
-rázkódik a motor
-durrog, puffog, csattog
-kopog a motor

hiba:

gondolom gyújtás... holnap kikapok a gyertyákat. (szerintem ezeket megyó nem vette ki)
más?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35668 Dátum: 2009 április 02, 22:15:37 »

méreten kivül van különbség?
nincs valahol valami gyüjtemény hogy milyenek vannka?


kb 6fajta
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35667 Dátum: 2009 április 02, 22:14:12 »

Nagymesterek, kinek milyen tapasztalatai vannak a kapható szeleptőkékkel?
Milyet vegyek, ha nagyon akarok?
Állítólag a FEBI volt hogy pár ezreddel kisebb volt újonnan, mint a zörgő, kopott régi.
EZ igaz lehet, hogy ennyire szar?
a febi termékek szinte a legjobb utángyártott dolgok (közel gyári minőségűek), ezért van áruk is. Egy pl.: ajusa-hoz képest na ezt kerülni kell.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35666 Dátum: 2009 április 02, 22:13:40 »

hello
milyen különbségek voltak bogár válto rudazat néretek között ováltol kezdve ?
valahogy nem stimmel a váltorudam tul hosszu.ezért nem tudom kapcsolni.


kb 6fajta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35665 Dátum: 2009 április 02, 22:11:39 »

hello
milyen különbségek voltak bogár válto rudazat néretek között ováltol kezdve ?
valahogy nem stimmel a váltorudam tul hosszu.ezért nem tudom kapcsolni.

1303LS
« Hozzászólás #35664 Dátum: 2009 április 02, 20:31:33 »

Nagymesterek, kinek milyen tapasztalatai vannak a kapható szeleptőkékkel?
Milyet vegyek, ha nagyon akarok?
Állítólag a FEBI volt hogy pár ezreddel kisebb volt újonnan, mint a zörgő, kopott régi.
EZ igaz lehet, hogy ennyire szar?
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35663 Dátum: 2009 április 02, 19:01:23 »

Kormánymű? Tank alatt is fogja a kasztni elejét két csavar a futóműváz tetején...
Már csupasz a doboz csak egy két dolog trükkös így első szétszedésre.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35662 Dátum: 2009 április 02, 13:41:43 »

A biztonsági öveket se felejsd el kiszedni Wink
Mi csak akkor vettük észre, amikor már vagy 1 méterre leemeltük a kasznit....aztán csak nem akart tovább jönni... Grin
de az a skodán volt Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35661 Dátum: 2009 április 02, 13:01:56 »

ma hegesztik co-val,rem. sikerül, de köszi a segitséget,nem felejtem el Wink

majd megnézzük a www.langlovagok.hu -n :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #35660 Dátum: 2009 április 02, 12:47:03 »

Köhömmm...
Ha szólhatnék...
FÉMTISZTÁRA PUCOLOD A LYUK KÖRNYÉKÉN, ÉS NAGYPÁKÁVAL, KEMÉNY ÓNNAL KÖRBEFORRASZTOD, esetleg rézlemez-foltot is tehetsz rá ugyanezzel az eljárással.

Enyém így lett jó 5 éve javítva, azóta hibátlan.
ma hegesztik co-val,rem. sikerül, de köszi a segitséget,nem felejtem el Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #35659 Dátum: 2009 április 02, 09:59:23 »

jólenne a faudifej hozzá ha lehetne kapni valahol akkorát amekkora kell nekem
de gyanítom zsíros hurok lesz helyette

fabory ?  szögker ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #35658 Dátum: 2009 április 01, 22:40:05 »

Kellene egy kis szaktanács.
Le akarom venni a kasznit az aljáról, de valami nem tetszik a hátsó kerekek mögött. Shocked Nem vagyok biztos, hogy ez így OK. Egy 1971es 1300ason biztos, hogy így kell kinéznie a "rendszernek"??? Nem láttok valami furcsát? A rátapadt retken kívül.
Mi az ami jön a kasznival és mi az ami maradni fog? Vagy érdemes szétszerelni?
A csavarokat (már ami kijött) kivettem, most fúrom, vágom a hegesztést amit a kaszni és alváz kapcsolatának szorosabbá tétele miatt valami jófej lakatos oda gányolt. Kormányművet majd lekötöm. Vezetékkorbács kivéve. Mi kell még amire nem gondoltam?

A biztonsági öveket se felejsd el kiszedni Wink
Mi csak akkor vettük észre, amikor már vagy 1 méterre leemeltük a kasznit....aztán csak nem akart tovább jönni... Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35657 Dátum: 2009 április 01, 22:36:26 »

remélem addigra 100%-os lesz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35656 Dátum: 2009 április 01, 22:35:35 »

dehogy szívtam, csak próbáltam tárgyilagos lenni
a karbi azért kerül fel mert remélek kb 10% teljesítménynövekedést és ahogy hallottam azoktól akiknek hasonló van ezt meg is fogom kapni az elbeszélések alapján pont abban a tartományban ami a jelenleg más buszokhoz képest kb 400kg hátránnyal induló buszom pont kíván
én 80-90-nél gyorsabban nem járok a busszal és nem is fogok a jelenlegi fogyasztása 9 liter körül van
csak országúton használom , tökéletesen elégedett vagyok ezzel is
ha 2 literrel kevesebbet fog fogyasztani annk örülni fogok de ha 2 literrel többet akkor sem leszek elkeseredve
nekem ez a hobbym ,az egyetlen
gyakorlatilag szarok rá mennyit fogyaszt az autó  Wink
Jó lesz az. Csak ne légy türelmetlen mert szinte biztos hogy elsőre nem lesz százas. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35655 Dátum: 2009 április 01, 22:32:19 »

dehogy szívtam, csak próbáltam tárgyilagos lenni


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35654 Dátum: 2009 április 01, 22:30:53 »

Elöl már mozog a doboz csak az a ku..a hegestés kapaszkodik a rozsdához, meg mindez egy kis szilóhoz! De azt szeretem mert könnyen vágható Grin
Csavarok már oldódnak...
Kormánymű? Tank alatt is fogja a kasztni elejét két csavar a futóműváz tetején...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35653 Dátum: 2009 április 01, 22:25:22 »

Mellre ne szívd már... Smiley
Csak fogyasztás miatt tetted fel ezt a karbit? Esetleg szofttuning?
dehogy szívtam, csak próbáltam tárgyilagos lenni
a karbi azért kerül fel mert remélek kb 10% teljesítménynövekedést és ahogy hallottam azoktól akiknek hasonló van ezt meg is fogom kapni az elbeszélések alapján pont abban a tartományban ami a jelenleg más buszokhoz képest kb 400kg hátránnyal induló buszom pont kíván
én 80-90-nél gyorsabban nem járok a busszal és nem is fogok a jelenlegi fogyasztása 9 liter körül van
csak országúton használom , tökéletesen elégedett vagyok ezzel is
ha 2 literrel kevesebbet fog fogyasztani annk örülni fogok de ha 2 literrel többet akkor sem leszek elkeseredve
nekem ez a hobbym ,az egyetlen
gyakorlatilag szarok rá mennyit fogyaszt az autó  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35652 Dátum: 2009 április 01, 22:23:15 »

Ennél az U fejnél kiszeded a csavart, és szét van kötve.

Ezt az egyet és csak ezen az oldalon? Igy a stabilizátor megy a kasznival, nem? De akkor a másik oldalra is tükrözöm a teendőt, hogy ott se kapaszkodjon.
Oldalak: 1 ... 1119 1120 1121 1122 1123 [1124] 1125 1126 1127 1128 1129 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.237 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.