www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:41:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1905 1906 1907 1908 1909 [1910] 1911 1912 1913 1914 1915 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13330255 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4239 Dátum: 2006 Június 05, 09:44:19 »

Szep Punkosd hetfot kivanok!

Az autobahn-szaggatomba helyreallitanam a rugos csomagtarto-emelo szerkezetet. Akarhogy is erolkodok, baromai nehez osszenoymni ugy a rugot, hogy az ne ugorjon ki vmelyik oldlara...

Ez minimum 2 emberes munka vagy van valami csalafintasag?

Elore is koszonom!
 Huh

valami rugó-összehúzó szerkezetet fabrikálhatnál.
vagy ha összenyomott állapotban dráúttal összefogod az sem lehet rossz.

kéne gófot szerelnem, fesszabályzó+karbi+elosztó csere, csak rohadtul nincs kedvem hozzá.
ki akarja megcsinálni helyettem? (az illető hozhat sört is nekem) :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #4238 Dátum: 2006 Június 05, 08:43:57 »

Szep Punkosd hetfot kivanok!

Az autobahn-szaggatomba helyreallitanam a rugos csomagtarto-emelo szerkezetet. Akarhogy is erolkodok, baromai nehez osszenoymni ugy a rugot, hogy az ne ugorjon ki vmelyik oldlara...

Ez minimum 2 emberes munka vagy van valami csalafintasag?

Elore is koszonom!
 Huh
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4237 Dátum: 2006 Június 05, 01:08:50 »

 Smiley
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4236 Dátum: 2006 Június 04, 21:35:16 »

és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?

En szetszednem. 140-el tekerve is elegge lassan megy a dolog. (persze ha nem 99000-nel jart az orad). Kicsi tengely egyik vege visszaegynesit, tengely visszanyom, szamlalo beallit 00000-ra, majd tengely vissza, visszahajlit es kesz is van  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4235 Dátum: 2006 Június 04, 21:13:50 »

Ha szétszedi, előbb végez. Persze ha össze is tudja rakni... :-)))

na, azért ha 90ezernél áll, akkor nem. ha 50-nél, akkor előre, hátra ugyanannyit kell tekerni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4234 Dátum: 2006 Június 04, 21:09:05 »

Ha szétszedi, előbb végez. Persze ha össze is tudja rakni... :-)))

fogod a fúrógépet, belefogod a spirál kerék felőli végét és kitartóan tolod neki. mondjuk fordszámszabályozós fúró és a skála vége előttig pörgetve, nehogy kiakadjon. szét is szedhetnéd, fogaskerekek kiakaszt és kézzel nulláz, de fúróval hamarabb végzel szerintem Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4233 Dátum: 2006 Június 04, 21:06:15 »

abloktörlö szerkezetet lhet esetleg müszerfal kivétele nélkül cserélni? és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?

fogod a fúrógépet, belefogod a spirál kerék felőli végét és kitartóan tolod neki. mondjuk fordszámszabályozós fúró és a skála vége előttig pörgetve, nehogy kiakadjon. szét is szedhetnéd, fogaskerekek kiakaszt és kézzel nulláz, de fúróval hamarabb végzel szerintem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #4232 Dátum: 2006 Június 04, 20:57:14 »

abloktörlö szerkezetet lhet esetleg müszerfal kivétele nélkül cserélni? és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4231 Dátum: 2006 Június 04, 20:51:06 »

Papper már nincsen. Rengeteget ajánlgattam itt a fórumon, végül lasso csapott le rá.
A kormány közepén audi felirat díszelgett.
Engem a vunderbaumok ihlettek fotóra... :-))))
Amúgy tényleg üt a piros hátterű óra. Komolyan fontolgatom, hogy beteszem az autóba. Napi számlálós, és nagyon gyárinak (nem kókánynak) tűnik.
hja, láttam, csak most beszéltem egy emberkével és mondta, hogy neki van egy gépe, csak papír nincs hozzá, azért köszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4230 Dátum: 2006 Június 04, 14:34:13 »

Papper már nincsen. Rengeteget ajánlgattam itt a fórumon, végül lasso csapott le rá.
A kormány közepén audi felirat díszelgett.
Engem a vunderbaumok ihlettek fotóra... :-))))
Amúgy tényleg üt a piros hátterű óra. Komolyan fontolgatom, hogy beteszem az autóba. Napi számlálós, és nagyon gyárinak (nem kókánynak) tűnik.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4229 Dátum: 2006 Június 04, 12:14:05 »

Typ3 variant bontás képek

a kormányban a kürtgombon milyen emléma van...ha farkasos vagy esetleg porsches akkor lehet érdekelne?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #4228 Dátum: 2006 Június 04, 12:08:32 »

tud valaki segitenih hogy t2 ben  ablaktörlö motor, szerkezet cserénél ki kell szedni a müszerfalat vagy meg lehet valahogy oldalni e nélkül?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4227 Dátum: 2006 Június 04, 12:02:16 »

Typ3 variant bontás képek
papírok megvannak esetleg? nem lehetetlen, hogy van rá vevő!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4226 Dátum: 2006 Június 04, 09:26:03 »

Typ3 variant bontás képek

az a kormány meg a piros keretes órák ütnek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4225 Dátum: 2006 Június 04, 08:15:50 »

Typ3 variant bontás képek

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4224 Dátum: 2006 Június 03, 21:57:30 »

Ha valaki szeretné megreparálni az óráját a typ3-ban, kattintson ide:
http://www.aircooledtech.com/vdo_repair/
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4223 Dátum: 2006 Június 03, 18:24:54 »

Bakker! Ma majdnem pórul jártam... Repesztettem haza, Szőnybe és egy Citroen Berlingó "üldözése" közben elfogyott egy kicsit az erő, Öcsisajtból.....
Nemrég hoztam ugye el, a Szabó Mikitől....Bácsi Győzőéknél megtekintés..... lecsavarodott az 1-es henger gyújtógyertyájáról az a kis alu kupak, így a gyertyapipa ott pihent mellette... de még így is szép tempót ment....de, ha sejtettem volna.... FFFenébe!!
Mindegy! Meg SZMB-ztük!! És....... megy mint a golyó!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4222 Dátum: 2006 Június 02, 21:20:11 »

Nem tudom pontossan mert az ember nincs itthon.
Vasárnap tudok választadni, hogy meg van még vagy sem.

láttam a Szepesen hogy hirdeted,ha beleillik a projektbe és meg lesz még akkor érdekelne

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4221 Dátum: 2006 Június 02, 21:18:06 »

Nem tudom pontossan mert az ember nincs itthon.
Vasárnap tudok választadni, hogy meg van még vagy sem.

Porsche óracsoport meg van még?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4220 Dátum: 2006 Június 02, 21:13:10 »

csak csináld!  Wink

Porsche óracsoport meg van még?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4219 Dátum: 2006 Június 02, 21:08:30 »

csak csináld!  Wink

aza baj hogy nincs mindenkinek esztergagépe otthon Smiley amúgy képet méreteket tudok betenni a szerszámról

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4218 Dátum: 2006 Június 02, 20:05:21 »

Sztem nem lenne hülyeség csinálni egy listát az ilyen házilag készített célszerszámokról. Egyel több lehetőség, hogy segítsünk egymáson.
aza baj hogy nincs mindenkinek esztergagépe otthon Smiley amúgy képet méreteket tudok betenni a szerszámról

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4217 Dátum: 2006 Június 02, 20:03:02 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

én azért voltam könnyebb helyzetben mert átalakitom ültethetőre a futóművet, elöször kiszedtem a szerszámmal a csapágyat,utánna láttam meg a bakelit gyürüt, nekem azt is ki kellett szednem,mert a diót is ki kell venni mert átesik egy kis átalakításon, és kitoltam a dióval a bakelit gyürüt.

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4216 Dátum: 2006 Június 02, 19:58:41 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

Sztem nem lenne hülyeség csinálni egy listát az ilyen házilag készített célszerszámokról. Egyel több lehetőség, hogy segítsünk egymáson.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4215 Dátum: 2006 Június 02, 19:53:58 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

... én egy kihúzószerszámot fabrikáltam és azzal kijött a csapágy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4214 Dátum: 2006 Június 02, 19:48:39 »

aza rossz hogy a belső csapágy  és a futómű csöve között van egy bakelit gyürü amit megsérteni nem jó, ha belülröl kifelé próbálod ütni a perselyt akkor könnyen eltörhet a bakelit ,az pl cumi, én egy kihúzószerszámot fabrikáltam és azzal kijött a csapágy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4213 Dátum: 2006 Június 02, 19:43:51 »

Nagyon nagy?
A kiszedés folyamata érdekelne!

oda visza, speckó szerszám kell hozzá ,mikor akarod csinálni mert holnap rakhatok fel képet hogy néz ki a belsö csapágy,hogy megkönnyitsem a dolgod, van egy szétvágott futómúvem amin jól látszik

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4212 Dátum: 2006 Június 02, 19:39:53 »

Nagyon nagy?
A kiszedés folyamata érdekelne!

nagy szivás Evil most van folyamatban

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4211 Dátum: 2006 Június 02, 19:35:59 »

Cserélt már valaki első futóműben belső csapágyat?
nagy szivás Evil most van folyamatban

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4210 Dátum: 2006 Június 02, 19:33:59 »

Cserélt már valaki első futóműben belső csapágyat?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #4209 Dátum: 2006 Június 02, 17:29:29 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?

nálam is benzinszag volt néha (főleg bal kanyarban) és kiderült hogy egyrészt még lehetett picit húzni a beöntő bilincsének csavarján a csomitartóban és a kulcsos tanksapkámon "ömlött" ki a benzin! de vettem szép zártat, és már nincsen benzinszag :-)
matchbox
« Hozzászólás #4208 Dátum: 2006 Június 02, 15:14:22 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?
Abbol a szempontbol jo, hogy szinte az ember oleben van 42 L benzin, hogy a legaprobb szivargasra is dol a szag a kocsiba. Nekem a problemat az eloregedett flexibilis csovek (legzok,tank alatt, de meg a motorterben is) kicserelese megoldotta a gondot: erdemes raszanni egy kis idot, mert szinte fillerekbol megoldhato a gond. Ja, es ne sajnald a penzt bilincsekre!
 Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4207 Dátum: 2006 Június 02, 14:04:24 »

másfél év alatt nem mászott arréb a fém cső sem, amire anno az összekötőt tetted Wink

remélhetőleg Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4206 Dátum: 2006 Június 02, 14:03:18 »

73 ?Smiley tudom, azt az összekötőt kb 1,5 éve cseréltem , mikor tankpucolás volt, de azért megnézem , majd , ha ithton lesz az autó ( az a francia ipari hulladék megint szervízben van, ez nem is lenne gond, de mutterom , aki hatalmas környezetvédő, nem képes 3 lépést  sem tenni autó nélkül.... )
másfél év alatt nem mászott arréb a fém cső sem, amire anno az összekötőt tetted Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4205 Dátum: 2006 Június 02, 13:48:03 »

Ott. De a tank aljától a fémcsőig gumi! Az enyémen 73 lyuk volt...

73 ?Smiley tudom, azt az összekötőt kb 1,5 éve cseréltem , mikor tankpucolás volt, de azért megnézem , majd , ha ithton lesz az autó ( az a francia ipari hulladék megint szervízben van, ez nem is lenne gond, de mutterom , aki hatalmas környezetvédő, nem képes 3 lépést  sem tenni autó nélkül.... )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4204 Dátum: 2006 Június 02, 13:38:42 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?
én még sosem szedtem szét a benzincsövet, de ha a benézel alá, megmarkoölod a benzincsövet és elkezded kitapogatni, akkor vagy a tanknál likadsz ki, vagy a fém csőnél Wink
de egy laza szimatolással is kiderítheted hol ereszt. én tippelnék még a kasztni és a tank közötti összekötőcső elöregedésére, ez is elég jellemző, persze ha kívül van a tanknyílásod Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4203 Dátum: 2006 Június 02, 13:38:00 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?
Ott. De a tank aljától a fémcsőig gumi! Az enyémen 73 lyuk volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4202 Dátum: 2006 Június 02, 13:36:44 »

tudtommal az utastér alatt fém cső megy, nemhinném, hogy az megsérül, hacsak nem vered oda az alját

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4201 Dátum: 2006 Június 02, 13:35:46 »

de ha tapasztalat szerint jobban megy tőle és/vagy kevesebbet fogyaszt, és valószínüleg nem árt, akkor miért ne "borítsanak"?

bizony.  mondjuk ez a karburátor, meg a befecskendező is elég halott technológia, abszolút gazdaságtalan, kilométeres cseppekben juttatjűk a benzint az égéstérbe. mondjuk amíg van olaj, addig nag yméretekben úgysem fog elterjedni semmiylen hatékonyabb porlasztási megoldás, sem egyéb alternetív tüzelőanyagok.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4200 Dátum: 2006 Június 02, 13:34:56 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?
tudtommal az utastér alatt fém cső megy, nemhinném, hogy az megsérül, hacsak nem vered oda az alját

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1905 1906 1907 1908 1909 [1910] 1911 1912 1913 1914 1915 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.