www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 22:44:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 [1097] 1098 1099 1100 1101 1102 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13257088 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36757 Dátum: 2009 Május 17, 23:34:41 »

felújítókészletben van bakelit közbetét!!

Hőgát nincs a felújító készletben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36756 Dátum: 2009 Május 17, 23:33:05 »

meglesz Wink, előre is köszönöm. Aztán beszerzek némi bakelit táblát, volánnál talán találok még vagy a postán és ráállok a soxorosításra.
felújítókészletben van bakelit közbetét!!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36755 Dátum: 2009 Május 17, 23:29:30 »

igen ajándék csak szólj rám sokszor addig Grin
meglesz Wink, előre is köszönöm. Aztán beszerzek némi bakelit táblát, volánnál talán találok még vagy a postán és ráállok a soxorosításra.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36754 Dátum: 2009 Május 17, 23:28:33 »

A nagy szelephézag mindig jobb, mint a kicsi.
jaja, de így is kotyog mind, nem lett szűk, most mind a 8-nál elég pontosan 0,15, de nem lett volna muszáj hozzá sem nyúlnom, tényleg nem voltak nagy különbségek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36753 Dátum: 2009 Május 17, 23:25:18 »

körbeállítottam ma mindet, amúgy jó volt, egy kicsit nagy volt pár helyen, ott szűkebbre vettem, mert bő volt a 0.15-ös hézaglemezhez.
de semmi nem változott.
A nagy szelephézag mindig jobb, mint a kicsi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36752 Dátum: 2009 Május 17, 23:22:31 »

természetesen érdekel az az 1 is. Tökölre eltudod hozni?
igen ajándék csak szólj rám sokszor addig Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36751 Dátum: 2009 Május 17, 23:18:25 »

Nyilván meg kell nézni a szelephézagot, de amikor összeraktam a motor akkor egyszer kellett állítani, után vagy 3-szor ellenőriztem és semmit nem ment el. A motor már jól összeállt, amikor Eggenburgból is jöttünk haza, folyamatosan mente a 110-130-at, többször mentem vele hegyesebbet is, hosszabb utakat is, semmi baj nem volt vele, a karburátor vagy a gyújtás lesz a rossz. Inkább a karbi....bár én nem vagyok nagy mallory-fan.
körbeállítottam ma mindet, amúgy jó volt, egy kicsit nagy volt pár helyen, ott szűkebbre vettem, mert bő volt a 0.15-ös hézaglemezhez.
de semmi nem változott.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36750 Dátum: 2009 Május 17, 23:16:02 »

van ha kell 1db om,
természetesen érdekel az az 1 is. Tökölre eltudod hozni?


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36749 Dátum: 2009 Május 17, 23:14:26 »

bocsánat,hogy beleugatok de ez amit leírsz a sportlégszűrőtől is lehet
mire is gondolsz pontosan, teljesítménycsökkenésre? Természetesen lehet a sportszűrőtől. De a benzin begázosodása is szerepet játszik. Tavaly nyáron már kicsit módosítottam a dolgon, meg lukaszgattam a keverőcsövek közt a tömítést, így nyitott az úszóház, legalább az nem tud nyomás alá kerülni. Ellenben a gyorsítóházzal.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 17, 23:21:15 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36748 Dátum: 2009 Május 17, 23:02:27 »

szelep házagoz csak megnézném

Nyilván meg kell nézni a szelephézagot, de amikor összeraktam a motor akkor egyszer kellett állítani, után vagy 3-szor ellenőriztem és semmit nem ment el. A motor már jól összeállt, amikor Eggenburgból is jöttünk haza, folyamatosan mente a 110-130-at, többször mentem vele hegyesebbet is, hosszabb utakat is, semmi baj nem volt vele, a karburátor vagy a gyújtás lesz a rossz. Inkább a karbi....bár én nem vagyok nagy mallory-fan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36747 Dátum: 2009 Május 17, 22:54:33 »

Az a véleményem, hogy a gyertya nem rossz, csak a keverékképzés megy el (szerintem) dús irányba és a gyertya nem tudja begyújtani....bekormozódik és megáll a henger. Aztán az új gyertyával ideig-óráig megy....de ez nem a gyertya hibája.

Gyújtást nem kell csesztetni, 8 fokra kell tenni és kész. Én ezt a Mallory-t nem ismerem, én mondtam, hogy egy Bosch 009-est kell rátennni, de bízzunk benne, hogy nem az osztófej szart be.


Kicsit aggasztó a gyertyameneten a hengerfej aluja, a gyertya menete nem lóghat bele az égéstérbe, nem is lóg bele, összerakás előtt ezt ellenőriztem, le is van fényképezve.

Ez a hengerfej egy vékony, hosszú menetes EMPI fej, a legjobbak közül való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36746 Dátum: 2009 Május 17, 22:46:42 »

Én meg szoktam kenni grafitos zsírral vagy rézpasztával a gyertyák menetét.
Ez is meg volt kenve würth rézpasztával....ha én tettem még be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36745 Dátum: 2009 Május 17, 22:44:09 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)
van ha kell 1db om,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36744 Dátum: 2009 Május 17, 22:08:42 »

[quote auth üs link=topic=8.msg431660#msg431660 date=1242590638]
Bocs!  Grin
[/quote a külsökutyaházas olajhütö jobb ötletnek bizonyult  Wink

Igazad lehet!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36743 Dátum: 2009 Május 17, 22:07:57 »

[quote auth üs link=topic=8.msg431660#msg431660 date=1242590638]
Bocs!  Grin
[/quote a külsökutyaházas olajhütö jobb ötletnek bizonyult  Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36742 Dátum: 2009 Május 17, 22:04:57 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)
bocsánat,hogy beleugatok de ez amit leírsz a sportlégszűrőtől is lehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36741 Dátum: 2009 Május 17, 22:03:58 »

mivel engem nem kérdeztek meg idöben  de mire szóltam volna már rájöttek hogy hülyeség egyébként én a teljesítmény csökkenésre gondoltam
Bocs!  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36740 Dátum: 2009 Május 17, 22:03:24 »

Ez azért elgondolkodtató. Akkor miért késleltették '64-től a 3-as henger gyújtását 2°-al a többihez képest, ha nem ettől várták a kisebb mértékű kopását  Huh
Ha ezt elfogadjuk, akkor azért...
mivel engem nem kérdeztek meg idöben  de mire szóltam volna már rájöttek hogy hülyeség egyébként én a teljesítmény csökkenésre gondoltam

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36739 Dátum: 2009 Május 17, 21:53:53 »

2fok nemszámít!

Ez azért elgondolkodtató. Akkor miért késleltették '64-től a 3-as henger gyújtását 2°-al a többihez képest, ha nem ettől várták a kisebb mértékű kopását  Huh
Ha ezt elfogadjuk, akkor azért...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36738 Dátum: 2009 Május 17, 21:53:36 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36737 Dátum: 2009 Május 17, 21:45:44 »

KÉRDÉS:

Mi jelöli az osztósíkot?

A: a blokkon lévő kis pont
B: a kis ponttól jobbra a széle (lsd. lentebb a képen 8 foknál)
C: nem tudom
D: mi az az osztósík?
2fok nemszámít!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36736 Dátum: 2009 Május 17, 17:20:12 »

KÉRDÉS:

Mi jelöli az osztósíkot?

A: a blokkon lévő kis pont
B: a kis ponttól jobbra a széle (lsd. lentebb a képen 8 foknál)
C: nem tudom
D: mi az az osztósík?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36735 Dátum: 2009 Május 17, 16:51:24 »

Ez igy pont 6 de mindegy Wink
kancsi vagy?
az osztó sík a jobb széle
nem?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36734 Dátum: 2009 Május 17, 15:58:59 »

szelep hézagok beállítva, mindenhol lehetett kicsit.
LEHET NEM JÓL SZOKTAM CSINÁLNI AZ ELŐGYÚJTÁS BEÁLLÍTÁST?
Én úgy szoktam, hogy 1-es henger gyújtásnál, a szíjtárcsán a TDC (0fok) előtt 8 fokra állítom, és a gyújtófejet úgy tekerem, hogy a jelzőlámpa kigyulladjon, és ott meghúzom. Ez így 8 fokos előgyújtás. VAGY NEM JÓL CSINÁLOM??? A stroboszkópban már nem bízok...
Ez igy pont 6 de mindegy Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36733 Dátum: 2009 Május 17, 15:46:20 »

Elvittem egy körre.
Hidegen jól megy, de aztán hamar nagyon meleg lesz a motor (szerintem eddig nem melegedett így), és elkezd egyre jobban gyengülni.
Aztán nem megy az 1-es henger. Ha visszább hül kicsit, akkor megint megy az 1-es henger.
Tököm kivan már...
Hívtam Stuntot, szerinte a karburálással lesz a baj. Én már tényleg nemtom.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36732 Dátum: 2009 Május 17, 14:17:39 »

ja jó!de inkább stobiba bizz mint ebbe
akkor jo
csak a strobi villogásában alig látom a sok osztás között a TDC alatti vonalat, meg mintha ugrálna, nem szép egyenletesen látszik
régebben emlékszem, hogy sima tiszta képet adott a strobi villogása, most meg ugrál a jel össze vissza (lehet a strobi a szar már...)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36731 Dátum: 2009 Május 17, 14:15:11 »

szelep hézagok beállítva, mindenhol lehetett kicsit.
LEHET NEM JÓL SZOKTAM CSINÁLNI AZ ELŐGYÚJTÁS BEÁLLÍTÁST?
Én úgy szoktam, hogy 1-es henger gyújtásnál, a szíjtárcsán a TDC (0fok) előtt 8 fokra állítom, és a gyújtófejet úgy tekerem, hogy a jelzőlámpa kigyulladjon, és ott meghúzom. Ez így 8 fokos előgyújtás. VAGY NEM JÓL CSINÁLOM??? A stroboszkópban már nem bízok...
ja jó!de inkább stobiba bizz mint ebbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36730 Dátum: 2009 Május 17, 13:57:37 »

Naaa valaki!!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36729 Dátum: 2009 Május 17, 13:29:22 »

szelep házagoz csak megnézném
szelep hézagok beállítva, mindenhol lehetett kicsit.
LEHET NEM JÓL SZOKTAM CSINÁLNI AZ ELŐGYÚJTÁS BEÁLLÍTÁST?
Én úgy szoktam, hogy 1-es henger gyújtásnál, a szíjtárcsán a TDC (0fok) előtt 8 fokra állítom, és a gyújtófejet úgy tekerem, hogy a jelzőlámpa kigyulladjon, és ott meghúzom. Ez így 8 fokos előgyújtás. VAGY NEM JÓL CSINÁLOM??? A stroboszkópban már nem bízok...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36728 Dátum: 2009 Május 16, 19:58:43 »

Na tettünk egy 100km-es túrát Tiszaörs felé meglesni a wúctokot.
Odafelé sem volt valami fényes a dolog, 100 alatt nem mentünk, de 140 felett sem.
Ment ment, de nem éreztem benne a bikát...
Odaérünk leállítom... tűz forró. az olaj amit a szelepfedelek alatt kinyomott szépen füstölög, mint már párszor...
eltelik vagy 10 perc na arrébb állnék, hát alig indul... beröffen, relative szépen jár a motor, nem billeg össze vissza, de olyan erőtlen, tompa, és minden porcikája tűzforró.
Vártunk még vagy 20 percet, aztán nagy bánatomban be se mentünk, csak pár emberrel találkoztam.
Hazafelé 80-90 között baktattunk, félúton megálltunk pihentetni, az a biztos...
Most itt vagyok, és megint vakarom a fejem  Undecided

Hidegen egész jó volt, de melegen...
Ötlet?
szelep házagoz csak megnézném

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #36727 Dátum: 2009 Május 16, 19:53:23 »

Alu felni közepébe,mivel lehet beragasztani az utángyártott kupakot?A szer neve kellene.Fél délutánt elbasztam a rögzítés gyártásával.A nap másik fele meg elment a csavarok méretre szabkodásával.Jobb hátsó már fent van.Na meg hogy a minőségi csavarok is tizenezerbe kerüljenek?

vegyel gyari kupakot Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #36726 Dátum: 2009 Május 16, 19:13:47 »

ma meghoztam a 62es faldachot a homokozóból.
Hamarosan indulnak a projectek Wink.

nagyon pengén néz ki  Wink

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #36725 Dátum: 2009 Május 16, 19:05:58 »

 Alu felni közepébe,mivel lehet beragasztani az utángyártott kupakot?A szer neve kellene.Fél délutánt elbasztam a rögzítés gyártásával.A nap másik fele meg elment a csavarok méretre szabkodásával.Jobb hátsó már fent van.Na meg hogy a minőségi csavarok is tizenezerbe kerüljenek?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36724 Dátum: 2009 Május 16, 18:38:25 »

Megpróbálnám a gyári gyújtást,gyári beállítással.Nekem is 100 körül van az olajhőm a műszer szerint,nyomás 2-2,5 bar ,de én a blokkon simán rajta tudom tartani olyankor a kezem.Meddig forgatod ki 4.-ben?
Ez jó ötlet lehet, nekem sem ment igazán, aztán dühömben tekertem egy merészet a gyújtáson, láss csodát, beállt minden... Máig nem értem, meg voltam győződve a gyújtás helyességéről, mégsem volt jó.

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #36723 Dátum: 2009 Május 16, 18:17:50 »

Ötlet?
Megpróbálnám a gyári gyújtást,gyári beállítással.Nekem is 100 körül van az olajhőm a műszer szerint,nyomás 2-2,5 bar ,de én a blokkon simán rajta tudom tartani olyankor a kezem.Meddig forgatod ki 4.-ben?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 16, 18:19:31 írta Funk »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36722 Dátum: 2009 Május 16, 18:02:17 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36721 Dátum: 2009 Május 16, 18:01:56 »

ma meghoztam a 62es faldachot a homokozóból.
Hamarosan indulnak a projectek Wink.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36720 Dátum: 2009 Május 16, 17:37:39 »

Na tettünk egy 100km-es túrát Tiszaörs felé meglesni a wúctokot.
Odafelé sem volt valami fényes a dolog, 100 alatt nem mentünk, de 140 felett sem.
Ment ment, de nem éreztem benne a bikát...
Odaérünk leállítom... tűz forró. az olaj amit a szelepfedelek alatt kinyomott szépen füstölög, mint már párszor...
eltelik vagy 10 perc na arrébb állnék, hát alig indul... beröffen, relative szépen jár a motor, nem billeg össze vissza, de olyan erőtlen, tompa, és minden porcikája tűzforró.
Vártunk még vagy 20 percet, aztán nagy bánatomban be se mentünk, csak pár emberrel találkoztam.
Hazafelé 80-90 között baktattunk, félúton megálltunk pihentetni, az a biztos...
Most itt vagyok, és megint vakarom a fejem  Undecided

Hidegen egész jó volt, de melegen...
Ötlet?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36719 Dátum: 2009 Május 15, 23:55:18 »

Ezekkel a gyertyákkal, hidd el bele valók!
Én meg szoktam kenni grafitos zsírral vagy rézpasztával a gyertyák menetét.


                             GNX-967
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #36718 Dátum: 2009 Május 15, 22:24:37 »

nem elég, hogy 303-asod van?
ne tetézd, ne tetézd...

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 [1097] 1098 1099 1100 1101 1102 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.