www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 21:49:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 [1097] 1098 1099 1100 1101 1102 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14869729 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36771 Dátum: 2009 Május 18, 00:18:39 »

nem vitatkozom !
egy segítő szándékú ötlet volt
ahogy gondolod
én nem vitatkozni akarok, ha úgy tűnik bocs, csupán kitárgyalni a dolgot. Ugyan is kondenzvíz szerintem akkor keletkezik ha jelentősebb hőmérséklet különbség van két anyag között és a levegőnek is van némi páratartalma. Gyári karbin kipróbáltam annó a direktszűrőt én is, hát szarabbul ment jóval, hűvösebb időben meg pláne.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36770 Dátum: 2009 Május 18, 00:08:53 »

nekem két weberem van. És a légszűrő is olyan forró szokott lenni hogy meg se lehet fogni.
nem vitatkozom !
egy segítő szándékú ötlet volt
ahogy gondolod

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36769 Dátum: 2009 Május 18, 00:04:38 »

nekem nálam okosabb emberek mondták ezt és logikailag lehet is így
nekem nagyon hasonló tüneteket produkált nem is olyan régen a cucc
és hihető volt a story
amióta az új karbim van azóta megszűnt a jelenség
34-es solex-et cseréltem le 32-36-os webere
megszűnt a probléma ami csak azóta volt mióta feltettem a sportlégszűrőt a gyári helyett
nekem két weberem van. És a légszűrő is olyan forró szokott lenni hogy meg se lehet fogni.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36768 Dátum: 2009 Május 17, 23:59:00 »

gondolod hogy megvizesedik?
nekem nálam okosabb emberek mondták ezt és logikailag lehet is így
nekem nagyon hasonló tüneteket produkált nem is olyan régen a cucc
és hihető volt a story
amióta az új karbim van azóta megszűnt a jelenség
34-es solex-et cseréltem le 32-36-os webere
megszűnt a probléma ami csak azóta volt mióta feltettem a sportlégszűrőt a gyári helyett

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36767 Dátum: 2009 Május 17, 23:48:04 »

a meleg motortérben a vékony dróthálós sportlégszűrőn lecsapódó kondenzvízre gondoltam

gondolod hogy megvizesedik?


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36766 Dátum: 2009 Május 17, 23:44:09 »

nincs benne víz, nem is volt.Légszűrőm is dupla, Van a sportszűrőn még egy szivacs "bugyi" is légszűrő szivacsból, a gépháztetőm se rácsos.
a meleg motortérben a vékony dróthálós sportlégszűrőn lecsapódó kondenzvízre gondoltam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36765 Dátum: 2009 Május 17, 23:43:53 »

aham, a regiszterről beszéltél. Olyanhoz még nem vettem. Lips Sealed
hát csak gondoltam, ha abban volt, akkor a többi típushoz is adnak tán, azért írtam.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36764 Dátum: 2009 Május 17, 23:43:20 »

hát az jo lehet
ez a direkt szűrő amennyit véd...
azért tettem rá én is mert nem tetszett a taiwani szűrő


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36763 Dátum: 2009 Május 17, 23:42:29 »

amikor nekem volt a regiszter weber-em, annak volt a felújítókészletében ilyen néhány milliméter vastag fekete bakelit közbetéte. vagy az nem az? asztem a többihez is adják.
aham, a regiszterről beszéltél. Olyanhoz még nem vettem. Lips Sealed


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36762 Dátum: 2009 Május 17, 23:41:49 »

nincs benne víz, nem is volt.Légszűrőm is dupla, Van a sportszűrőn még egy szivacs "bugyi" is légszűrő szivacsból, a gépháztetőm se rácsos.
hát az jo lehet
ez a direkt szűrő amennyit véd...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36761 Dátum: 2009 Május 17, 23:40:24 »

Hőgát nincs a felújító készletben.
amikor nekem volt a regiszter weber-em, annak volt a felújítókészletében ilyen néhány milliméter vastag fekete bakelit közbetéte. vagy az nem az? asztem a többihez is adják.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36760 Dátum: 2009 Május 17, 23:39:46 »

a karbiban levő vízre
nincs benne víz, nem is volt.Légszűrőm is dupla, Van a sportszűrőn még egy szivacs "bugyi" is légszűrő szivacsból, a gépháztetőm se rácsos.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36759 Dátum: 2009 Május 17, 23:37:38 »

én se találtam a zacsiba, pedig nem egyet vettem már. És általában az Alfákról is hiányzik. Igaz ott nincs is ekkora szerepe.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36758 Dátum: 2009 Május 17, 23:36:55 »

mire is gondolsz pontosan, teljesítménycsökkenésre? Természetesen lehet a sportszűrőtől. De a benzin begázosodása is szerepet játszik. Tavaly nyáron már kicsit módosítottam a dolgon, meg lukaszgattam a keverőcsövek közt a tömítést, így nyitott az úszóház, legalább az nem tud nyomás alá kerülni. Ellenben a gyorsítóházzal.
a karbiban levő vízre

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36757 Dátum: 2009 Május 17, 23:34:41 »

felújítókészletben van bakelit közbetét!!

Hőgát nincs a felújító készletben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36756 Dátum: 2009 Május 17, 23:33:05 »

meglesz Wink, előre is köszönöm. Aztán beszerzek némi bakelit táblát, volánnál talán találok még vagy a postán és ráállok a soxorosításra.
felújítókészletben van bakelit közbetét!!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36755 Dátum: 2009 Május 17, 23:29:30 »

igen ajándék csak szólj rám sokszor addig Grin
meglesz Wink, előre is köszönöm. Aztán beszerzek némi bakelit táblát, volánnál talán találok még vagy a postán és ráállok a soxorosításra.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36754 Dátum: 2009 Május 17, 23:28:33 »

A nagy szelephézag mindig jobb, mint a kicsi.
jaja, de így is kotyog mind, nem lett szűk, most mind a 8-nál elég pontosan 0,15, de nem lett volna muszáj hozzá sem nyúlnom, tényleg nem voltak nagy különbségek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36753 Dátum: 2009 Május 17, 23:25:18 »

körbeállítottam ma mindet, amúgy jó volt, egy kicsit nagy volt pár helyen, ott szűkebbre vettem, mert bő volt a 0.15-ös hézaglemezhez.
de semmi nem változott.
A nagy szelephézag mindig jobb, mint a kicsi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36752 Dátum: 2009 Május 17, 23:22:31 »

természetesen érdekel az az 1 is. Tökölre eltudod hozni?
igen ajándék csak szólj rám sokszor addig Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36751 Dátum: 2009 Május 17, 23:18:25 »

Nyilván meg kell nézni a szelephézagot, de amikor összeraktam a motor akkor egyszer kellett állítani, után vagy 3-szor ellenőriztem és semmit nem ment el. A motor már jól összeállt, amikor Eggenburgból is jöttünk haza, folyamatosan mente a 110-130-at, többször mentem vele hegyesebbet is, hosszabb utakat is, semmi baj nem volt vele, a karburátor vagy a gyújtás lesz a rossz. Inkább a karbi....bár én nem vagyok nagy mallory-fan.
körbeállítottam ma mindet, amúgy jó volt, egy kicsit nagy volt pár helyen, ott szűkebbre vettem, mert bő volt a 0.15-ös hézaglemezhez.
de semmi nem változott.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36750 Dátum: 2009 Május 17, 23:16:02 »

van ha kell 1db om,
természetesen érdekel az az 1 is. Tökölre eltudod hozni?


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36749 Dátum: 2009 Május 17, 23:14:26 »

bocsánat,hogy beleugatok de ez amit leírsz a sportlégszűrőtől is lehet
mire is gondolsz pontosan, teljesítménycsökkenésre? Természetesen lehet a sportszűrőtől. De a benzin begázosodása is szerepet játszik. Tavaly nyáron már kicsit módosítottam a dolgon, meg lukaszgattam a keverőcsövek közt a tömítést, így nyitott az úszóház, legalább az nem tud nyomás alá kerülni. Ellenben a gyorsítóházzal.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 17, 23:21:15 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36748 Dátum: 2009 Május 17, 23:02:27 »

szelep házagoz csak megnézném

Nyilván meg kell nézni a szelephézagot, de amikor összeraktam a motor akkor egyszer kellett állítani, után vagy 3-szor ellenőriztem és semmit nem ment el. A motor már jól összeállt, amikor Eggenburgból is jöttünk haza, folyamatosan mente a 110-130-at, többször mentem vele hegyesebbet is, hosszabb utakat is, semmi baj nem volt vele, a karburátor vagy a gyújtás lesz a rossz. Inkább a karbi....bár én nem vagyok nagy mallory-fan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36747 Dátum: 2009 Május 17, 22:54:33 »

Az a véleményem, hogy a gyertya nem rossz, csak a keverékképzés megy el (szerintem) dús irányba és a gyertya nem tudja begyújtani....bekormozódik és megáll a henger. Aztán az új gyertyával ideig-óráig megy....de ez nem a gyertya hibája.

Gyújtást nem kell csesztetni, 8 fokra kell tenni és kész. Én ezt a Mallory-t nem ismerem, én mondtam, hogy egy Bosch 009-est kell rátennni, de bízzunk benne, hogy nem az osztófej szart be.


Kicsit aggasztó a gyertyameneten a hengerfej aluja, a gyertya menete nem lóghat bele az égéstérbe, nem is lóg bele, összerakás előtt ezt ellenőriztem, le is van fényképezve.

Ez a hengerfej egy vékony, hosszú menetes EMPI fej, a legjobbak közül való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36746 Dátum: 2009 Május 17, 22:46:42 »

Én meg szoktam kenni grafitos zsírral vagy rézpasztával a gyertyák menetét.
Ez is meg volt kenve würth rézpasztával....ha én tettem még be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36745 Dátum: 2009 Május 17, 22:44:09 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)
van ha kell 1db om,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36744 Dátum: 2009 Május 17, 22:08:42 »

[quote auth üs link=topic=8.msg431660#msg431660 date=1242590638]
Bocs!  Grin
[/quote a külsökutyaházas olajhütö jobb ötletnek bizonyult  Wink

Igazad lehet!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36743 Dátum: 2009 Május 17, 22:07:57 »

[quote auth üs link=topic=8.msg431660#msg431660 date=1242590638]
Bocs!  Grin
[/quote a külsökutyaházas olajhütö jobb ötletnek bizonyult  Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36742 Dátum: 2009 Május 17, 22:04:57 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)
bocsánat,hogy beleugatok de ez amit leírsz a sportlégszűrőtől is lehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36741 Dátum: 2009 Május 17, 22:03:58 »

mivel engem nem kérdeztek meg idöben  de mire szóltam volna már rájöttek hogy hülyeség egyébként én a teljesítmény csökkenésre gondoltam
Bocs!  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36740 Dátum: 2009 Május 17, 22:03:24 »

Ez azért elgondolkodtató. Akkor miért késleltették '64-től a 3-as henger gyújtását 2°-al a többihez képest, ha nem ettől várták a kisebb mértékű kopását  Huh
Ha ezt elfogadjuk, akkor azért...
mivel engem nem kérdeztek meg idöben  de mire szóltam volna már rájöttek hogy hülyeség egyébként én a teljesítmény csökkenésre gondoltam

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36739 Dátum: 2009 Május 17, 21:53:53 »

2fok nemszámít!

Ez azért elgondolkodtató. Akkor miért késleltették '64-től a 3-as henger gyújtását 2°-al a többihez képest, ha nem ettől várták a kisebb mértékű kopását  Huh
Ha ezt elfogadjuk, akkor azért...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36738 Dátum: 2009 Május 17, 21:53:36 »

karbik nem melgedhetnek túl? Akkor begőzösödik a benzin és szar. Ha jól vettem ki szavaidból nagyjából azóta van ez mióta kijöttek a melegebb idők. Nekem mióta 2 weberem van, melegen 20-25fok fölött leesik az alapjáratom 400ra, ha leállítom begázasodik a benzin a gyorsítónál és becsöpögtetti, ezért melegen nehézkesen indul. És nem is úgy teljesít mint hűvösebb időben. Igazából nekem egy hőgát lenne a megoldás de sajna nem találok sehol. (bakelit távtartó a karbi talpa és a szívócső közé)


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36737 Dátum: 2009 Május 17, 21:45:44 »

KÉRDÉS:

Mi jelöli az osztósíkot?

A: a blokkon lévő kis pont
B: a kis ponttól jobbra a széle (lsd. lentebb a képen 8 foknál)
C: nem tudom
D: mi az az osztósík?
2fok nemszámít!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36736 Dátum: 2009 Május 17, 17:20:12 »

KÉRDÉS:

Mi jelöli az osztósíkot?

A: a blokkon lévő kis pont
B: a kis ponttól jobbra a széle (lsd. lentebb a képen 8 foknál)
C: nem tudom
D: mi az az osztósík?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36735 Dátum: 2009 Május 17, 16:51:24 »

Ez igy pont 6 de mindegy Wink
kancsi vagy?
az osztó sík a jobb széle
nem?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36734 Dátum: 2009 Május 17, 15:58:59 »

szelep hézagok beállítva, mindenhol lehetett kicsit.
LEHET NEM JÓL SZOKTAM CSINÁLNI AZ ELŐGYÚJTÁS BEÁLLÍTÁST?
Én úgy szoktam, hogy 1-es henger gyújtásnál, a szíjtárcsán a TDC (0fok) előtt 8 fokra állítom, és a gyújtófejet úgy tekerem, hogy a jelzőlámpa kigyulladjon, és ott meghúzom. Ez így 8 fokos előgyújtás. VAGY NEM JÓL CSINÁLOM??? A stroboszkópban már nem bízok...
Ez igy pont 6 de mindegy Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36733 Dátum: 2009 Május 17, 15:46:20 »

Elvittem egy körre.
Hidegen jól megy, de aztán hamar nagyon meleg lesz a motor (szerintem eddig nem melegedett így), és elkezd egyre jobban gyengülni.
Aztán nem megy az 1-es henger. Ha visszább hül kicsit, akkor megint megy az 1-es henger.
Tököm kivan már...
Hívtam Stuntot, szerinte a karburálással lesz a baj. Én már tényleg nemtom.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36732 Dátum: 2009 Május 17, 14:17:39 »

ja jó!de inkább stobiba bizz mint ebbe
akkor jo
csak a strobi villogásában alig látom a sok osztás között a TDC alatti vonalat, meg mintha ugrálna, nem szép egyenletesen látszik
régebben emlékszem, hogy sima tiszta képet adott a strobi villogása, most meg ugrál a jel össze vissza (lehet a strobi a szar már...)
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 [1097] 1098 1099 1100 1101 1102 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.