www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:27:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1895 1896 1897 1898 1899 [1900] 1901 1902 1903 1904 1905 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13325303 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4639 Dátum: 2006 Június 12, 19:17:46 »

Már én is kérdeztem, mert nekem is van egy ilyesmim, de senki nem válaszolt.
Ilyenek ezek.   Grin Grin

Majd ha lesz kedvem eygszer jól megszámolgatom a fordulatokat aztán okosabb leszek magamtól. Grin
De ha Te számolgatsz mond már el az eredményt.  Wink

én pölö zsebből szúrom, hogy ez milyen váltó, csak gci vagyok és nem mondom el nektek :-)))
adjátok oda a dakotáknak lomtalanítaskor :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #4638 Dátum: 2006 Június 12, 19:06:46 »

Ez milyen váltó lehet?

Köszi!

Már én is kérdeztem, mert nekem is van egy ilyesmim, de senki nem válaszolt.
Ilyenek ezek.   Grin Grin

Majd ha lesz kedvem eygszer jól megszámolgatom a fordulatokat aztán okosabb leszek magamtól. Grin
De ha Te számolgatsz mond már el az eredményt.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4637 Dátum: 2006 Június 12, 18:42:49 »

az autó bal oldalán, ahol a gyári kábelköteg is megy.
a hátsó ülés mellett megy át a kasztniba, utána meg a küszöb mellett sétál, ez után a kuplungpedál környékén figyel át a csomagtartóba.
némi kárpitbontással jár, dehát ez van.
ok, holnap benézem!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4636 Dátum: 2006 Június 12, 18:36:01 »

hol érdemes a fordulatszámmérőnek előrehozni kábelt?

az autó bal oldalán, ahol a gyári kábelköteg is megy.
a hátsó ülés mellett megy át a kasztniba, utána meg a küszöb mellett sétál, ez után a kuplungpedál környékén figyel át a csomagtartóba.
némi kárpitbontással jár, dehát ez van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4635 Dátum: 2006 Június 12, 18:22:50 »

hol érdemes a fordulatszámmérőnek előrehozni kábelt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4634 Dátum: 2006 Június 12, 18:14:12 »

Ez milyen váltó lehet?

Köszi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4633 Dátum: 2006 Június 12, 17:43:18 »

és mi a menete ennek?
még nem volt ilyenhez szerencsém...  Huh
mi köll hozzá, mennyi idő, mennyibe kerül?
és hol találom Önt, Tiszteletreméltó Pityubácsi?  Wink

ment az privátos üzenet



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #4632 Dátum: 2006 Június 12, 17:15:42 »

mareszhoz vagy hozzám.

és mi a menete ennek?
még nem volt ilyenhez szerencsém...  Huh
mi köll hozzá, mennyi idő, mennyibe kerül?
és hol találom Önt, Tiszteletreméltó Pityubácsi?  Wink

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4631 Dátum: 2006 Június 12, 16:58:49 »

Most kellene ződkártyát megújítgatni.
BP-en kihez érdemes fordulni?

mareszhoz vagy hozzám.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #4630 Dátum: 2006 Június 12, 11:24:45 »

Most kellene ződkártyát megújítgatni.
BP-en kihez érdemes fordulni?

---

más: kis vízbetörés tapasztalható gépen Sad
a vezetőoldalon, az alváz és a kasztni "illesztésénél" - úgy látom - kisebb probléma van. Lebontottam a kárpitot, s elég csúnya gányolást véltem felfedezni. kicsit szivárog be a víz, ha esik a zesső... valahol a fellépő mögött. Úgy néz ki, mintha kis szögek lennének az alváz és a kasztni lemeze között... nem igazán értem.
Mit javasoltok?

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #4629 Dátum: 2006 Június 11, 22:26:52 »

hát két csavar, meg némi szöszmöt ;-)
Jaja.
Igazából az volt a sok idő, amíg kitalálták, hogy mi baja lehet. Ugye a Miki a lengéscsillapítókra tippelt. Kiszedték, de teljesen jónak tűnt. Nézegették, hogy akkor mi kopoghat, és végül is utolsó ötletként cserélték ki ezt a szilentblokkot. Smiley
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4628 Dátum: 2006 Június 11, 22:23:52 »

Köszi, megint tanultam valamit. Smiley
Ha jól láttam nem volt több, mint negyed óra, és hatalmas változást tud előidézni. Smiley

hát két csavar, meg némi szöszmöt ;-)
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #4627 Dátum: 2006 Június 11, 22:19:59 »

szilentblokk. én holnap fogom cserélni a fruttiban ;-)
Köszi, megint tanultam valamit. Smiley
Ha jól láttam nem volt több, mint negyed óra, és hatalmas változást tud előidézni. Smiley
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4626 Dátum: 2006 Június 11, 22:17:51 »

Na, örömmel jelentem ma a Szeda és a Stone meg SZMB-zték KisPirit. Ki akarták cserélni a lengéscsillapítókat, de mikor kiszedték, azt mondták semmi bajuk. Végül is a Stone konstruktív ötletének köszönhetően kicserélték a lengéscsillapító felső részén lévő gumigyűrűket (nem tudom mi a neve), ami eredetileg olyan másfél-két centi vastag, nekem pedig kb. a fele volt. Szóval ez a kis izé okozta az iszonyú hangokat Piriben. Ezen kívül kicserélték a rossz rádiómat egy jóra, úgyhogy most rendkívül boldog vagyok, hogy tudok zenét hallgatni útközben. Smiley
Mégegyszer köszönöm, srácok!

szilentblokk. én holnap fogom cserélni a fruttiban ;-)
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #4625 Dátum: 2006 Június 11, 22:07:57 »

Na, örömmel jelentem ma a Szeda és a Stone meg SZMB-zték KisPirit. Ki akarták cserélni a lengéscsillapítókat, de mikor kiszedték, azt mondták semmi bajuk. Végül is a Stone konstruktív ötletének köszönhetően kicserélték a lengéscsillapító felső részén lévő gumigyűrűket (nem tudom mi a neve), ami eredetileg olyan másfél-két centi vastag, nekem pedig kb. a fele volt. Szóval ez a kis izé okozta az iszonyú hangokat Piriben. Ezen kívül kicserélték a rossz rádiómat egy jóra, úgyhogy most rendkívül boldog vagyok, hogy tudok zenét hallgatni útközben. Smiley
Mégegyszer köszönöm, srácok!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4624 Dátum: 2006 Június 11, 19:38:28 »

Stunt! Igazad van, a fotón a nyitott állás látható. A termosztát zárva van (tapintás) valszeg szétugrott a rudazat.

Én úgy emlékszem, hogy a bogármotornál is úgy van, mint a typ3-as motornál biztosan tudom, hogy amikor hideg a termosztát akkor kicsi és a rugó húzza, szinte meg is nyújtja egy kicsit, ahogy melegszik a termosztát akkor engedi a rugókat kinyitni a csappantyúkat. A typ3 motor (fekvő hűtés) tuti ilyen.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4623 Dátum: 2006 Június 11, 19:24:26 »

Lehet, én csak a látottakból indultam ki. A mail átment? Mert hibát jelzett.


Mail átjött. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4622 Dátum: 2006 Június 11, 19:21:01 »

Lehet, én csak a látottakból indultam ki. A mail átment? Mert hibát jelzett.

Én úgy emlékszem, hogy a bogármotornál is úgy van, mint a typ3-as motornál biztosan tudom, hogy amikor hideg a termosztát akkor kicsi és a rugó húzza, szinte meg is nyújtja egy kicsit, ahogy melegszik a termosztát akkor engedi a rugókat kinyitni a csappantyúkat. A typ3 motor (fekvő hűtés) tuti ilyen.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4621 Dátum: 2006 Június 11, 19:09:18 »

Elküldtem.

koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4620 Dátum: 2006 Június 11, 19:08:37 »

Szerintem zártra húzza, a termosztát ellenében. Küldtem képet, szakértsd meg.


Én úgy emlékszem, hogy a bogármotornál is úgy van, mint a typ3-as motornál biztosan tudom, hogy amikor hideg a termosztát akkor kicsi és a rugó húzza, szinte meg is nyújtja egy kicsit, ahogy melegszik a termosztát akkor engedi a rugókat kinyitni a csappantyúkat. A typ3 motor (fekvő hűtés) tuti ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4619 Dátum: 2006 Június 11, 19:03:47 »

Szerintem zártra húzza, a termosztát ellenében. Küldtem képet, szakértsd meg.

Hátul a rugó nyitottra húzza őket, nem?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4618 Dátum: 2006 Június 11, 19:02:50 »

Elküldtem.

nekem is elkuldehetned a valaszt Smiley
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4617 Dátum: 2006 Június 11, 18:47:51 »

SID válasz megy a mail címedre.

nekem is elkuldehetned a valaszt Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4616 Dátum: 2006 Június 11, 18:46:49 »

ha a rudazat bent sint akkor nincs ami elzárja alamlákat himbáloznak csak:D

Hátul a rugó nyitottra húzza őket, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4615 Dátum: 2006 Június 11, 18:45:42 »

egyébként a termosztátot valóban nem néztem... uff  Undecided
látványosan nagyobb kinyílt állapotban?

Akkora, mint a kerete. Kitágulva felütközik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4614 Dátum: 2006 Június 11, 18:41:16 »

SID válasz megy a mail címedre.

az utolsó kérdésre válaszoljatok plíííz!  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4613 Dátum: 2006 Június 11, 18:33:12 »

Feltéve ha a rudazatnál minden a helyén van és a rugó kitudja húzni zárt helyzetből.
ha a rudazat bent sint akkor nincs ami elzárja alamlákat himbáloznak csak:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4612 Dátum: 2006 Június 11, 18:25:48 »

az utolsó kérdésre válaszoljatok plíííz!  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #4611 Dátum: 2006 Június 11, 18:19:45 »

ha beszarik a termosztát akkor a lamelák elvileg nyitott álpotban maradnak kvázi nem fözöd a motorod! Grin
Feltéve ha a rudazatnál minden a helyén van és a rugó kitudja húzni zárt helyzetből.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4610 Dátum: 2006 Június 11, 18:15:32 »

ha úgy adódna, hogy valóban nem nyílik ki a termosztát, akkor hogyan tudom fixen nyitott állapotba hozni a hűtést?
SZMB keretek között lehetséges? leírja nekem valaki pontró, pontra?
ha beszarik a termosztát akkor a lamelák elvileg nyitott álpotban maradnak kvázi nem fözöd a motorod! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4609 Dátum: 2006 Június 11, 18:13:49 »

ha úgy adódna, hogy valóban nem nyílik ki a termosztát, akkor hogyan tudom fixen nyitott állapotba hozni a hűtést?
SZMB keretek között lehetséges? leírja nekem valaki pontró, pontra?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4608 Dátum: 2006 Június 11, 18:00:54 »

én 4 év alatt semmiféle termosztátot nem állítottam és télen nyáron használom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4607 Dátum: 2006 Június 11, 17:59:00 »

egyébként a termosztátot valóban nem néztem... uff  Undecided
látványosan nagyobb kinyílt állapotban?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4606 Dátum: 2006 Június 11, 17:53:36 »

Termosztátot téliről nyárira állítottad?

Mert még én sem...
...húha Undecided
Azt lehet "állítani"?
Én úgy tudtam, hogy legfeljebb azt a csappantyút lehet átállítani, ami a levegőszűrőn van, hogy folyamatosan a meleget szívja a kipuff mellől.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4605 Dátum: 2006 Június 11, 17:16:06 »

a 66 boginaknagyon melegszik a motorja. kicsit jártunk ma vele normális 70-80-as tempóval. leállítás után ellenőrizni akartam az olajszintet, de puszta kézzel nem tudtam hozzáérni a nívópálcához, olyan forró volt. elsőgenerációs F-es 1300-as motor, minden burkolat stb megvan, illetve minden gyári, egyedül az a vastag gumikéder hiányzik, ami körbemegy a motortérben a motorburkolat és a kasztni között (hátul a motor mögött megvan). ez okozhat ilyen szintű felmelegedést? ha nem, akkor mi a fene lehet? legközelebb kipróbálom, hogy kitámasztom lent a gépháztetőt valamivel.

Termosztátot téliről nyárira állítottad?

Mert még én sem...
...húha Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4604 Dátum: 2006 Június 11, 17:03:50 »

hali!

nemrég cseréltem olajat, és most,hogy 2 napot állt a kocsi, minden olaj lefolyt a karterba, és a nívópálcán a szint a max jelzés fölött kb 3 mm vel áll. járó motornál meg a max jelzés alatt van 4-5 milivel.   2,5 litert tettem bele, de akkor úg ylátszin nem csöpögöt tki minden az előző adagból (fél óra alatt nem tudott akkor).   

szóval ez így most rendben van , nem?
Szerintem egy picit leereszthetsz belőle, akkor bizti okés lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
dt
« Hozzászólás #4603 Dátum: 2006 Június 11, 16:45:57 »

mi a különbség a két F-es motor között? 
mikortól van a 2.?

már megtaláltam, köszi.
ha vkinek kell: Lomtár -> 1300-as Bogár motor 1600 köbcentivel? -> #34
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4602 Dátum: 2006 Június 11, 16:06:19 »

hali!

nemrég cseréltem olajat, és most,hogy 2 napot állt a kocsi, minden olaj lefolyt a karterba, és a nívópálcán a szint a max jelzés fölött kb 3 mm vel áll. járó motornál meg a max jelzés alatt van 4-5 milivel.   2,5 litert tettem bele, de akkor úg ylátszin nem csöpögöt tki minden az előző adagból (fél óra alatt nem tudott akkor).   

szóval ez így most rendben van , nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #4601 Dátum: 2006 Június 11, 15:51:11 »

mi a különbség a két F-es motor között? 
mikortól van a 2.?
a második azt hiszem a 70es évjárattól.
mert az anyém 69 tavaszi és még a régebbi

a különbségekről inkább valaki más nyilatkozik majd, nem akarok hülyeségeket mondani
dt
« Hozzászólás #4600 Dátum: 2006 Június 11, 15:47:02 »

mi a különbség a két F-es motor között? 
mikortól van a 2.?
Oldalak: 1 ... 1895 1896 1897 1898 1899 [1900] 1901 1902 1903 1904 1905 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.36 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.