www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 08:43:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1048 1049 1050 1051 1052 [1053] 1054 1055 1056 1057 1058 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14054679 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #38522 Dátum: 2009 Július 31, 09:31:18 »

nem tudom mi van az autómmal..
kb két hete nem használtam
vasárnap este nem működött az önindító. elfordítottam a kulcsot és semmi sem történt. kopogtattam az önindítót de nem segített. végül otthon a dombról legurulva egyből indult, alapjárat is volt, ahogy szokott
moziba mentünk, sikerült egy picit lejtős parkolóhelyet találni, gondoltam majd ott megint beindul, vagy max tologatjuk. viszont nem kellett gurítani, mert az önindító magára talált. hazafelé mintha nem járt volna teljesen egyenletesen, de nem tulajdonítottam ennek jelentőséget. beugrottunk még valahová, onnan megint simán indult és hazamentem.

másnap, hétfőn este indultam egy megbeszélésre. önindító forog, de nem akar beindulni. néha egyet pöffen, tehát szikra van, szűrőben van benzin, tehát az is jó. újra legurultam a dombon előttünk, de most nem indult be. csomót indítóztam, gyors gázpedál nyomkodásra majdnem beindul, de nem jár. késésben voltam, úgyhogy inkább félretoltuk, és kölcsön autóval kellett mennem.
este miután hazaértem megnéztem a megszakítóhézagot, az kb jó volt, beállítottam pontosra. gyertyákat megnéztem, feketék voltak. ezután már sötét lett, autó továbbra sem indult (szunyogok megtámadtak  Tongue)
szerda reggel próbálkoztam tovább: karbi tűszelep nem volt felakadva, függőlegesen a fedél alatt és jobb oldalt lévő fúvókákban sem volt kosz. ezekután újra próbáltam, nehezen beindult, alapjárat nem volt, csak gázpedál pumpálásra járt a motor, akkor is egyenlőtlenül. mentem vele egy kis kört és pesszimistán nem a kertben hanem egy hosszú domb tetején parkoltam le.

szerda este megint mennem kellett vele Budaörsre. persze nem akart indulni. szűrőben volt benzin, néha továbbra is pöffent egyet, tehát benzin és szikra van.. legurultam a lejtőn, ha nem is egyenletesen, de járt. piros lámpánál nem volt alapjárat, de szerencsére nem állt le. gyorsítani tudott, egyenletes sebességet nem tudta tartani, ugrált, gyorsításkor is ki-ki maradt egy ütem..
mire elintéztem a dolgom és indultam haza, már sötét lett. ekkor már Proti is jött velem. persze megint hiába indítóztam, csak néha pöffent eggyet. előrelátóan megint domb tetejn parkoltam. 1km-es lejtőn csak beindult, de már rosszabb mint előtte. gyorsítani tud, de semmi egyenletesség nem volt már benne. ekkor gondoltunk arra, mi van ha nem jó a benzin? tank félig volt, rátöltöttünk még hazafelé a Shellnél 100ast, hátha a szarabb minőségű benzint feljavítjuk. innentől már nem akart indulni. 200m tolással eljutottunk a Madárhegy tetejére, gondoltuk ha megint pöffen egy párat, legurulunk és hazajutunk. de a kút után már egyet sem pöffent. így hogy ketten voltunk legalább láttuk hogy erős szikra van, azzal nem lehet baj, úgyhogy vizsgáljuk mégis az benzint. a szűrő előtt a tank felé először nem tudtuk átfújni a csövet, valami eldugította, de Protinak sikerült átfújni. azután visszaszívta a csövön a benzint hogy már áramlik-e, persze a szájába is jutott, ééés: azt mondja szinte nem is kellett volna kiköpni, mert nem volt maró benzin íze! azért összeraktuk, hátha rosszul érezte, meg hátha elindul. ekkor megállt mögöttünk egy meris, nem kapcsolta le a lámpát hogy világítson nekünk és megkérdezte ne segítsen-e vagy vontasson-e el Smiley mondtuk hogy még legurulunk a lejtőn ls ha nem sikerül beindítani köszenettel elfogadjuk a hazavontatást. a lejtő ellenére egyet sem pöffent a motor, úgyhogy végül hazavontatott, amit itt is nagyon köszönök Smiley kiderült hogy régen volt több bogara is és most is van egy pre bogija lejárt műszakival és még vagy kettő alkatrésznek Smiley

amit még nem próbáltam: egy csövet a kannába lógatni és onnan indítani, a karbiban az úszóház alján lévő fúvókát is megtisztítani.

valakinek van valami más tippje ha ezek nem segítenének?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38521 Dátum: 2009 Július 31, 09:01:19 »

Köszönöm a válaszokat. Wink
Koszos nem lehetett,mert mindent tisztán raktam össze.Semmi rozsda,vagy szemetes olaj.A rugó a szimeringbe nincs lecsúszva,meg hát próbáltuk rövidebbre is venni,de úgy sem lett jó.
Igazából arra voltam kíváncsi,hogy lehet -e jelentős kopás.Válaszok alapján nem igazán .Viszont azt a fém gecit megnézem milyen állapotban van.Sorrend is ugyan az volt,mint másik oldalt,amit ugyanakkor este cseréltem új szettre.Na ott nem folyik.


Visszafolyó furatot nézzed még meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38520 Dátum: 2009 Július 31, 09:00:35 »


Igen, ha minden igaz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38519 Dátum: 2009 Július 31, 08:42:27 »

Én pesten vettem  az O-ring szimmeringszaküzletben boltban olyan 600Ft volt darabja Wink

Ó, köszi! Smiley
egyébként ez milyen "profilú"? Lapos, négyszög keresztmetszetű? Vagy kör?

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38518 Dátum: 2009 Július 30, 20:57:27 »

Én pesten vettem  az O-ring szimmeringszaküzletben boltban olyan 600Ft volt darabja Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38517 Dátum: 2009 Július 30, 20:23:26 »

Köszönöm a válaszokat. Wink
Koszos nem lehetett,mert mindent tisztán raktam össze.Semmi rozsda,vagy szemetes olaj.A rugó a szimeringbe nincs lecsúszva,meg hát próbáltuk rövidebbre is venni,de úgy sem lett jó.
Igazából arra voltam kíváncsi,hogy lehet -e jelentős kopás.Válaszok alapján nem igazán .Viszont azt a fém gecit megnézem milyen állapotban van.Sorrend is ugyan az volt,mint másik oldalt,amit ugyanakkor este cseréltem új szettre.Na ott nem folyik.

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38516 Dátum: 2009 Július 30, 20:22:28 »

Typ 4-ben van valami valamiféle légmennyiség mérő? Vagy csak a fojtószelep tetején van egy potenciométer, aztán annyi?
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38515 Dátum: 2009 Július 30, 14:38:08 »

Elvileg mindegyiké alatt van egy gumikarika, senki nem teszi be, mert horror az ára.

ez lenne az?

http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=111941129

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38514 Dátum: 2009 Július 30, 14:35:13 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...

Elvileg mindegyiké alatt van egy gumikarika, senki nem teszi be, mert horror az ára.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #38513 Dátum: 2009 Július 30, 14:31:42 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...
én úgy tudom hogy nem....

Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38512 Dátum: 2009 Július 30, 14:30:44 »

egy apró kérdés:
1302-nél az első fényszóró króm karimája alá megy valami tömítés-féleség? gumi vagy múanyag...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38511 Dátum: 2009 Július 30, 09:16:25 »

vagy a szimeringről leugrott a rugó. összerakásnál előfordul, és nem lehet észrevenni csak ha már folyik.
a szimeringet rá kell nyomni arra a távtartóra, megnézni, hogy a rugó a helyén van e, és utána lehet összerakni. 



Létezik egy fém henger, a belső gyűrű, amire gyakorlatilag felfekszik a szimmering, odabent. Cserélhető, egy darab vas. Na, annak a felületét nézzed meg, milyen. De az leginkább mozgás közben okoz ilyet.
Ha befelé folyat, a gumikarika is lehet ludas. A visszafolyó nyílás is legyen tiszta (alul), az is okozhat ilyet.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 30, 09:21:12 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38510 Dátum: 2009 Július 30, 09:08:13 »

Olyan kérdésem van még a hozzáértőktől,hogy a féltengely szimeringem,még mindig folyat a fékembe,pedig már olaj sem sok van benne.Még nincs feltöltve,de addig nem is akarom.Komplett garnitúra lett cserélve mindkét felén,de a baloldali,folyat még mindig.Már kérdeztem sok mindent,de igazán választ nem kaptam.A sorrendem biztos jó,csak a minősége szerintem nem.

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

Létezik egy fém henger, a belső gyűrű, amire gyakorlatilag felfekszik a szimmering, odabent. Cserélhető, egy darab vas. Na, annak a felületét nézzed meg, milyen. De az leginkább mozgás közben okoz ilyet.
Ha befelé folyat, a gumikarika is lehet ludas. A visszafolyó nyílás is legyen tiszta (alul), az is okozhat ilyet.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #38509 Dátum: 2009 Július 29, 22:21:28 »

Üdv!

Ma délután megharcoltam az első futómű komplett kiszerelésével. Ez ment is, ám a fránya kormányrúd nem akar kicsúszni a perselyből, a hardy-t meg nem akarnám szétszedni. Fellazítottam a hardy alatti és fölötti csavart is, hátha valamelyik elengedi, de nem... Pedig ott is volt minden lazító folyadék (fékolaj is...). Ötlet?

Nyakas
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38508 Dátum: 2009 Július 29, 21:57:15 »

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

nem lehetnek olyan szarok.
vagy rossz sorrendben rakod össze, vagy a fém részeken van olyan lerakódás/deformáció, ami miatt nem tud a tömítés felfeküdni.
minden legyen tiszta és sima.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38507 Dátum: 2009 Július 29, 20:15:39 »

Ha ez sem segít akkor fékfolyadék, olyan minta az elvált feleség: mindent visz.  Grin
Akkor tárgytalan...  Wink
Fékfolyadék?Azt tom,mert a szépen lefestett dolgaimat is megkezdte,mikor kivettem a főfékmunkahengert. Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38506 Dátum: 2009 Július 29, 20:14:14 »

Olyan kérdésem van még a hozzáértőktől,hogy a féltengely szimeringem,még mindig folyat a fékembe,pedig már olaj sem sok van benne.Még nincs feltöltve,de addig nem is akarom.Komplett garnitúra lett cserélve mindkét felén,de a baloldali,folyat még mindig.Már kérdeztem sok mindent,de igazán választ nem kaptam.A sorrendem biztos jó,csak a minősége szerintem nem.

Szóval a kérdés:A fődarabok lehetnek olyan szarok,hogy akármennyi szimering készletet is próbálok folyik?Még csak egyet raktam bele,de próbálnék másikat is.Ha lehet jelentős kopás,mire figyeljek? Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #38505 Dátum: 2009 Július 29, 20:10:56 »

Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.
Ha ez sem segít akkor fékfolyadék, olyan minta az elvált feleség: mindent visz.  Grin

Köszike,kijött mind.Van aminek rozsdás volt az alátétje Sad
Akkor tárgytalan...  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38504 Dátum: 2009 Július 29, 20:07:50 »

Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.
Köszike,kijött mind.Van aminek rozsdás volt az alátétje Sad

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #38503 Dátum: 2009 Július 29, 19:39:22 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.

10Nm
 
32Nm

[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38502 Dátum: 2009 Július 29, 19:25:11 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.
ha megnyitod a PDF-et akkor az első motor ábra mellet van 1 kép a hengerfejröl és a meghúzási sorrendröl, azalatt meg a szövegben írja hogy két lépcső van , viiláskulcs M betü Grin

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38501 Dátum: 2009 Július 29, 18:23:39 »

Hengerfejcsavar meghúzási nyomatékok, ill. az, hogy hány lépcsőben történjen érdekelnének.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #38500 Dátum: 2009 Július 29, 17:14:27 »

Gyertyákat hogyan érdemes meglazítani kivétel céljából?Mert enyémben kettő kijött,de nagyon nehezen,a másikak nem akartak az Istenért sem.Nem merem jobban feszegetni.Ötleteket kérek
Vagy melegítsem fel a motort,aztán könnyebb lesz?Ugye ált 8 évet,mikor hozzám került ment vagy 1 KM.t, tesztelés miatt,Minden fasza.Aztán most szembeültem ,hogy a gyertyák bele vannak gyógyulva.
Petróleum a gyertya mellé, ázzon kicsit/sokat/, aztán próba.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38499 Dátum: 2009 Július 29, 16:38:08 »

Húú, ez fasza!
itt még találsz typ4 dolgokat
http://www.ratwell.com/

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38498 Dátum: 2009 Július 29, 14:43:21 »

Nelly báttya egy kis typ4 segítség , moci info letöltés
http://www.wagenteile.com/ger/katalog_t3.html
Húú, ez fasza!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38497 Dátum: 2009 Július 29, 13:30:48 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
Nelly báttya egy kis typ4 segítség , moci info letöltés
http://www.wagenteile.com/ger/katalog_t3.html

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38496 Dátum: 2009 Július 29, 13:16:36 »

Mielött betoltam aludni... Smiley

Nagyonszép!  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38495 Dátum: 2009 Július 29, 12:53:33 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
olyat, mint a bogárba



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38494 Dátum: 2009 Július 29, 11:57:52 »

Typ 4be milyen gyertyát vegyek? Nem versenyautó lesz...
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38493 Dátum: 2009 Július 28, 22:19:59 »

Mielött betoltam aludni... Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #38492 Dátum: 2009 Július 28, 20:51:48 »

rávettem!
és bevált!
én kerekem van rajta! Wink
fasza!
jól áll!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38491 Dátum: 2009 Július 28, 19:42:09 »

Gyertyákat hogyan érdemes meglazítani kivétel céljából?Mert enyémben kettő kijött,de nagyon nehezen,a másikak nem akartak az Istenért sem.Nem merem jobban feszegetni.Ötleteket kérek
Vagy melegítsem fel a motort,aztán könnyebb lesz?Ugye ált 8 évet,mikor hozzám került ment vagy 1 KM.t, tesztelés miatt,Minden fasza.Aztán most szembeültem ,hogy a gyertyák bele vannak gyógyulva.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38490 Dátum: 2009 Július 28, 14:47:54 »

Vagy a 44 -esek jobban befáradnak idős korukra (a hegyesebb tengely kopása, a magasabb kompresszió veszteségei jobban számíthatnak ott, nem?). Az 1,2 -es meg lógó béllel is tud szerintem 30-32 -t fixen.

Igen, ez is lehet, de az 1200-as talán jobb furat-löket arányú, ezért az alsó tartományban erősebb, így a hétköznapi autózásban (arányosan) élénkebbnek tűnik.

Ne feledjük, hogy az eredeti motortervek ehhez a furat/löket arányhoz álltak közelebb, aztán a löketet módosították, aztán a furatot megint (1.6) és innen már aránytalanságba mennek a dolgok az 1776 stb. felé...ez is egy magyarázat arra, hogy az 1915-ös nem túl jó "hatásfokú" a szó nem fizikai értelmében.

Nekem nagyon tetszik a 66-os löketű motor, az én gyári mexikóim olyan rezzenéstelenül jár, hogy erről az 1.3-as csak álmodozhat, az 1.6-os meg soha nem is remélhet ilyen selyemfinom járást akár alapjáraton, akár fordulaton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38489 Dátum: 2009 Július 28, 14:29:41 »

Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

Vagy a 44 -esek jobban befáradnak idős korukra (a hegyesebb tengely kopása, a magasabb kompresszió veszteségei jobban számíthatnak ott, nem?). Az 1,2 -es meg lógó béllel is tud szerintem 30-32 -t fixen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38488 Dátum: 2009 Július 28, 10:53:37 »

Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

lehet a váltó jobban pászol a motorhoz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38487 Dátum: 2009 Július 28, 10:33:03 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.


Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38486 Dátum: 2009 Július 28, 09:29:49 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.

Jó volt a szerelö! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38485 Dátum: 2009 Július 28, 08:28:13 »

Azt nem írom le, hogy a kompletten átadott autón mennyit kell még dolgoznom. :-)
írjad



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #38484 Dátum: 2009 Július 28, 07:56:52 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.

biztos hogy sima rövid váltó van benne, hosszúval nagyon nem menne az 1200es Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38483 Dátum: 2009 Július 28, 05:08:54 »

Tegnap hozzáláttam az ex szepes műhely által elfelejtett/elmaradt dolgok javításához az Oválon. A hamutartó fülecskéjére fúrtam új menetetet és szépen visszaraktam a helyére (eddig dobozban volt), illetve szereztem 4 benzintank rögzítőt (köszi gumibá), lehomokoltam és lefújtam feketére. Holnap rögzítem a benzintankot (jelenleg semmi nem tartja a helyén, csak a gravitáció).
Azt nem írom le, hogy a kompletten átadott autón mennyit kell még dolgoznom. :-)
Oldalak: 1 ... 1048 1049 1050 1051 1052 [1053] 1054 1055 1056 1057 1058 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.