www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 15:27:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1046 1047 1048 1049 1050 [1051] 1052 1053 1054 1055 1056 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14907627 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #38611 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:39:04 »

ezt gondold végig!  Wink írta a kéziféket is, ott meg nincs munkahenger!  Wink
Viszont a dob egyik része akkor is olajos egy picit.
Tapasztalatból mondtam, mert nekem is ezt csinálja, vizsga előtti megbolygatáskor már 2X.
Aztán pár hét után elmúlt/kiszáradt.
Előbb utóbb csere lesz.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38610 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:27:25 »

Sziasztok

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Tudnátok nekem ajánlani párat?

Köszi.
Meg én is váci vagyok....
Gépműhely Sződön van, vállalnak bogarat is, de csak gépmunkát, összefűzést mással kell csináltatni.
további lehetőségek, Göd Bónis Imre bogárszerelő ő intézi a gépmunkát és össze is rakja, vagy pedig Verőce bogartuning.hu ugyan ebben a felállásban mint az előző. Pesten hozzád legközelebb Maresz van....

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #38609 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:45:38 »

Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
amit használnak az kopik, a tárcsát is cserélni kell még mielőtt téli szalámi szeletelő lesz belőle
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38608 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:39:22 »

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Budan tudok tobb jo szerelot (ha az neked megfelel), sajnos Vac kornyeket nem ismerem ilyen szempontbol ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38607 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:04:25 »

Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
Szerintem is, én is jártam már így.

Ha megnézed a dobot, megint ovális.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #38606 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:02:46 »

Munkahenger nem folyik?
A "nemrég szabályozás" miatt máshol áll a dugattyú a hengerben és lehet, hogy ereszt picit.

ezt gondold végig!  Wink írta a kéziféket is, ott meg nincs munkahenger!  Wink
1303LS
« Hozzászólás #38605 Dátum: 2009 Augusztus 03, 12:23:59 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Munkahenger nem folyik?
A "nemrég szabályozás" miatt máshol áll a dugattyú a hengerben és lehet, hogy ereszt picit.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #38604 Dátum: 2009 Augusztus 03, 11:42:56 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38603 Dátum: 2009 Augusztus 03, 11:25:01 »

üdv
kérdezném ismét hogy:
mitől nyekereghet a vas eleje?
nem a fékek hanem a felfüggesztés adja a hangot, gátlók ősszel vagy kora tavasszal lettek cserélve (nem emlékszem pontosan), híd faszán bezsírozva a 4 zsírzópontnál, a kocsi rugózása elől kb 0, alig csinál valamit ha megnyomom az elejét, gyári magasság, gömbfejek körül próbáltam fújni wd40 el, ronda mély nyekergő hang
ötlet hogy mi lehet a ludas?
jövő hétvégén nekiállok kiderítem mi lehet, ha van valakinek ötlete ne tartsa vissza!!

Stabilizátor környékét nézzed meg, enyém ott nyikorog. Ha elöregszenek a tartó szilentek, akkor produkálhatja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #38602 Dátum: 2009 Augusztus 03, 09:49:20 »

Sziasztok

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Tudnátok nekem ajánlani párat?

Köszi.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38601 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:52:23 »

21061, nem?
Vasak leke topikot olvasd,de másoknak is ajánlom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38600 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:51:04 »

ladája van
21063 a pontos megnevezés. 1300-as Zsiguli.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38599 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:47:51 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Nekem a fékdob anyaga volt eltérő. Drehálás után látszott szemmel is a fém eltérő szine. Ettől nekem is ingadozott a fékhetás. Nagyot szívtam vele!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #38598 Dátum: 2009 Augusztus 03, 01:23:09 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #38597 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:21:46 »

2106   Cool

21061, nem?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #38596 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:21:08 »

És a másik milyen autó? Fiat? Vaz 2106?
Mert van ezeröcsi ősfiat?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38595 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:19:46 »

ladája van

2106   Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38594 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:18:27 »

És a másik milyen autó? Fiat? Vaz 2106?
ladája van
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38593 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:16:42 »

Szépen jön utánnam!!  2 nagy kőrt is húztam!
És a másik milyen autó? Fiat? Vaz 2106?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38592 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:14:42 »

Ezt ma' el is felejtettem ... :-)
Igen, az egyik bogimban a persely eleg szar volt, a tengely vege eleg kemenyen megszorult, nem lehetett inditozni, bar a bendix behuzott ... A kocsi meg 1.5 meter tolas utan siman indult, csak az oninditoval nem ... :-)
A kis bronzpersely valami 700 penz korul volt.
de legalább megismertük a belső lelkivilágát Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38591 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:08:23 »

csak mi szét is szedtük az önindítót mert egyáltalán nem indított és azt hittük azzal van baj
Ezt ma' el is felejtettem ... :-)
Igen, az egyik bogimban a persely eleg szar volt, a tengely vege eleg kemenyen megszorult, nem lehetett inditozni, bar a bendix behuzott ... A kocsi meg 1.5 meter tolas utan siman indult, csak az oninditoval nem ... :-)
A kis bronzpersely valami 700 penz korul volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38590 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:05:25 »

Kezd behalni az önindítóm. Akku ok, kontakt ok, hol indít, hol nem, de behúz meg minden csak nem mindíg fogatja meg, csak az esetek 30 százalékában, de ha rákap akkor rendesen forgat meg minden. Mit tegyek? Tipp?
lehet hogy neked is a perselyed szar?
azt hiszem Protinál is valami ilyen volt a gond
önindító kiszed, persely cserél
csak mi szét is szedtük az önindítót mert egyáltalán nem indított és azt hittük azzal van baj
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38589 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:56:07 »

nyisd meg a jobb hátulját aztán hajrá

hát, megőszültem, mire lett valami Cheesy így is levegős még, mint az állat, komolyan csinálok már valami légtelenítő készüléket, mondjuk egy csövet a pótkeréktől a kiegyenlítőtartályig Smiley 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38588 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:51:48 »

Kezd behalni az önindítóm. Akku ok, kontakt ok, hol indít, hol nem, de behúz meg minden csak nem mindig fogatja meg, csak az esetek 30 százalékában, de ha rákap akkor rendesen forgat meg minden. Mit tegyek? Tipp?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38587 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:45:02 »

egyenlőre semmi, kezdek ideges lenni...
nyisd meg a jobb hátulját aztán hajrá


                             GNX-967
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #38586 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:29:07 »

üdv
kérdezném ismét hogy:
mitől nyekereghet a vas eleje?
nem a fékek hanem a felfüggesztés adja a hangot, gátlók ősszel vagy kora tavasszal lettek cserélve (nem emlékszem pontosan), híd faszán bezsírozva a 4 zsírzópontnál, a kocsi rugózása elől kb 0, alig csinál valamit ha megnyomom az elejét, gyári magasság, gömbfejek körül próbáltam fújni wd40 el, ronda mély nyekergő hang
ötlet hogy mi lehet a ludas?
jövő hétvégén nekiállok kiderítem mi lehet, ha van valakinek ötlete ne tartsa vissza!!
matchbox
« Hozzászólás #38585 Dátum: 2009 Augusztus 02, 18:06:42 »

Én is szívok a zaccos benzintartállyal - én marha, anno kidobtam a szűrőt a tank alján lévő benzincsőből (tartály alján egy anya eltávolításával lehet hozzáférni).

Ilyen szűrőt lehet venni vagy barkácsoljak egyet saválló fémhálóból?
(Az üzemben ilyen háló van a vibroszita alján)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38584 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:59:21 »

akkor nekiállok  Grin

egyenlőre semmi, kezdek ideges lenni...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #38583 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:36:51 »

Gumibogi sárgabogaras alkatrészbázisából kaptam kölcsön egy rotort míg nem tudok venni és egyből elsőre indult, járt, volt alapjárat  Cheesy neki is köszönöm itt is
Királyos....örülök hogy sikerrel jártál... Cool
és szivesen segitettem... Smiley

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38582 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:29:20 »

van hogy dfál órát is punpálni kell mire megindul acucc

akkor nekiállok  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38581 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:28:44 »

nincs is rajta. eleve nagyobb a menete, mint amilyen furat van a főfékhengerben.
van hogy dfál órát is punpálni kell mire megindul acucc

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38580 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:27:43 »

ez

nincs is rajta. eleve nagyobb a menete, mint amilyen furat van a főfékhengerben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38579 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:27:03 »

Az új főfékhengerre nem megy fel az előnyomásszelep ( gondolom az az adapter jellegű nagy hatlapfej, ami bele volt csavarva, és rá csatlakozott a fékcső, az az Smiley ), szóval egyenesen a főfékhengerbe kell csavarnom  a fékcsöveket. Dobfékem van, lesz valami lényeges változás  ?
ez

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38578 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:25:52 »

szelep nem kell!

milyen szelep ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38577 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:25:06 »

a légtelenítőcsavarokat kicsavarva szépen kilőtte az addig még a csőben lévő folyadékot levegővel. de új folyadék nem jött. MI A F@SZ ?
szelep nem kell!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38576 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:23:13 »

asszem valami szopó van, új főfékhenger bent van, midnen visszakötve, tartály feltöltve, mégsem megy fékfolyadék a hengerbe, üresen nyomkodom kb. ugye nem volt benne valami cucc, amit ki kellett volna szedni beszerelés ELŐTT ?  Cheesy

fékfoyladék nem folyik el sehol.

a légtelenítőcsavarokat kicsavarva szépen kilőtte az addig még a csőben lévő folyadékot levegővel. de új folyadék nem jött. MI A F@SZ ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38575 Dátum: 2009 Augusztus 02, 16:31:13 »

és olyan motorkerékpár is van amit bukósisak nélkül  kell vezetni még magyarországon is
azt elhiszem,hogy bizonyos súly alatti járművek amik erre is fel vannak műszakilag készítve valamint bevizsgált függesztési pontokkal el vannak látva azokat speciális vontató szerkezetekkel lehet
de hogy a 40x40-es vastagfalú zártszelvény egy bogár elejére felhebrákolva soha nem fog műbizonylatot kapni abban biztos vagyok
és főleg nem a lökhárítótartóra szerelve
ami mint tudjuk agy 30+os autóról egy smkp lábtartójával leverhető kb de hogy mondjuk a buszommal egy rántással letépem a fél elejével együtt abban nagy összegben fogadok !
Van egy bogár könyvem és abban a fékhibás bogarat vontatják. Nejlon harisnyával van a két lökhárító összetekerve,és újságpapír van alatta. Így kell vontatni ebben az esetben.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #38574 Dátum: 2009 Augusztus 02, 16:28:02 »

Uram, ön megnyerte különdíjunkat!  Cheesy
egy pirospöttyös labdát és egy sört, mondjuk Tatabányán  Cheesy
köszönöm

Gumibogi sárgabogaras alkatrészbázisából kaptam kölcsön egy rotort míg nem tudok venni és egyből elsőre indult, járt, volt alapjárat  Cheesy neki is köszönöm itt is
Azért vannak előnyei is,ha az ember Balaton helyett is az aknába jár. Grin.Örülök,hogy bejött.Skodánál kivakartam a gyantát,és az ellenállás helyére egy 60-as szög megfelelő darabját kalapáltam bele.Az nem szakadt meg.Igaz a rádió is a fordulatszám függvényében sercegett.Üdv.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38573 Dátum: 2009 Augusztus 02, 16:26:27 »

asszem valami szopó van, új főfékhenger bent van, midnen visszakötve, tartály feltöltve, mégsem megy fékfolyadék a hengerbe, üresen nyomkodom kb. ugye nem volt benne valami cucc, amit ki kellett volna szedni beszerelés ELŐTT ?  Cheesy

fékfoyladék nem folyik el sehol.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 02, 16:28:16 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #38572 Dátum: 2009 Augusztus 02, 16:21:45 »

és olyan motorkerékpár is van amit bukósisak nélkül  kell vezetni még magyarországon is
BMW C1,de kibaszottúl szeretnék egyet.
Oldalak: 1 ... 1046 1047 1048 1049 1050 [1051] 1052 1053 1054 1055 1056 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.