www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:13:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1045 1046 1047 1048 1049 [1050] 1051 1052 1053 1054 1055 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13267025 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38638 Dátum: 2009 Augusztus 04, 21:33:57 »

Ma kicseréltem a féltengely gumiharangokat, német, jól passzoló darabokra, mivel tegnap már megcsináltam a szarokkal ugyanezt.
Majd betöltöttem a váltóolajat.
Kicseréltem a Hardi tárcsát is, mert tegnap észrevettem , hogy repedezett.
Az üzemanyag tankot kivettem, mert felülről jobb volt szerelni.
A jobb volt az túlzás,mert még a szegecselt féle volt.Tuti gyári volt még.
Kerestem másikat és azt tettem be, mert nem akartam vagdosni.Így is elég szopós volt.
Még bekell lőni a karbit és pénteken Gyoma.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38637 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:54:28 »

Biztos, hogy rossz?
Nem lehet, hogy csak érintkező lazult meg?



Ha mégis ki kell venned a startert:
- akksiról a sarukat levenni, kicsit emeld meg a kocsit a jobb oldalán
- a starterhez 3 vezeték megy, ezeket vedd le (az akksitól jövőre vigyázz, ne testeld le)
- a starter felső csavarját feülről, a motortéren keresztül tudod meglazítani, aztán az autó alól tudod kihajtani (17mm)
- ezek után az alsó már gyerekjáték lesz
- súlya van, tehát két kézzel húzd ki a startert a helyéről


Próbáltam mind, én sem vagyok starter. Wink Kontaktok mind ok, akku ok, próbáltam 3 másikkal is  sarukat cseréltem is stb mégis még mindíg.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38636 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:53:33 »

Elmentél melozni a zsirgyárba? Grin
Neméppen, de majdnem. Sokáig sztem nem fog tartani mondjuk. Ez nem munkahely, hanem egy wellness központ...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #38635 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:52:26 »

Biztos, hogy rossz?
Nem lehet, hogy csak érintkező lazult meg?

Egy kis diagnosztika (nálam hozzáértőbbek majd kiegészítik, ha rosszul írom):
Autó üresben, nincs gyújtás. Az autó jobb oldaláról férsz hozzá, kb a féltengely felett találod (egy kisebb és egy nagyobb hengeres valami). A starter a nagyobb, a solenoid a kisebb. Ellenőrizd le a csatlakozásokat a solenoid-on (szükség esetén tisztítsd meg) és húzd meg őket. Egy csavarhúzóval érintsd meg a két nagyobb csavart a solenoid-on. Ezzel úgy indítod el a starter motort, hogy a solenoid nem hozod működésbe (a starter forog, de a motort nem forgatja). Ha a starter forog, akkor valszeg jó. A solenoid-ot úgy ellenőrzöd, hogy azt a terminált, amelyik az akksihoz van kötve, rövidre zárod a kicsi terminállal. Ha a starter "behúz" és forgatja a mocit, akkor lehet, hogy kicsit koszos v. rozsdás a solenoid. Egy kalapáccsal ütögesd finoman körbe a solenoid-ot és ha szerencséd van, meggyógyult.

Ha mégis ki kell venned a startert:
- akksiról a sarukat levenni, kicsit emeld meg a kocsit a jobb oldalán
- a starterhez 3 vezeték megy, ezeket vedd le (az akksitól jövőre vigyázz, ne testeld le)
- a starter felső csavarját feülről, a motortéren keresztül tudod meglazítani, aztán az autó alól tudod kihajtani (17mm)
- ezek után az alsó már gyerekjáték lesz
- súlya van, tehát két kézzel húzd ki a startert a helyéről


Csak az önindítóm szar. Hogy bírok hozzá férni? MOcikivétel nélkül?

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #38634 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:48:43 »

van zsír csápos emelő meg zsír műhely.
Elmentél melozni a zsirgyárba? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #38633 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:30:55 »

Velem mindig rendes volt és engedett alkudni...

Egyszer volt gondom fékkel. Szfvárról mentem hazafelé egy Fiat500-al és Budaörs környékén elszállt a fékem. Megálltam, összeraktam valahogy az autópálya szélén, majd átevickéltem Budapesten (némi kézifékes rásegítéssel). Félúton lehettem, kicsit pihenni akartam és jól átzúgtam 110-el egy autópályapihenőn, mert elment a fékem. Az emberek a pihenő végében azt hitték, ilyen jól gyorsul a verda a pihenő elejétől és tapsoltak. Baromira nem volt vicces. Ez nagyon régen volt, ma ilyet már nem mernék megkockáztatni. Másnap megkapta az új dobokat és minden sz@rt rendbetettem rajta.


Nekem Skodával volt hasonló, már hónapok óta rossz volt a főfékhenger, nem ment csak az első kör, aztán a végén az is megadta magát, én is egy ilyen leállóba landoltam be kézivel, visszakapcsolgatásokkal...meredek volt. Na azóta én se szarozok, ha a fékkel nem okés valami, na persze itt nem ilyen enyhe fékdob-ovalitásra, meg ilyenekre kell gondolni, mert azért ez még messze nem ilyen probléma, de ha valami az olajos rendszerrel nem okés, akkor tényleg nem szabad húzni a dolgot. Mert az, hogy kicsit üt a fékem, hát üsse kavics, nem dől tőle össze a világ.
Bogáron eddig egyszer gyengélkedett egy munkahenger, meg a főfékhenger, na azok izibe meg is lettek csinálva, nem játék.

Valaki esetleg a szimmeringméretet? Holnap venném  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38632 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:27:24 »

akkor megemeled a jobb hátulját faszányosan , kerék le , kibakolod hogy véletlenül se essen rád a kocsi ,és halált megvető bátorsággal alulrol nekiálsz kiszedni.
Ühüm, lehet akkor inkább beviszem a cégbe, ott van zsír csápos emelő meg zsír műhely.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38631 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:24:52 »

igen, pontoisan erre számítottam, akna nuku. A bódét meg nem venném le csak ezért...
akkor megemeled a jobb hátulját faszányosan , kerék le , kibakolod hogy véletlenül se essen rád a kocsi ,és halált megvető bátorsággal alulrol nekiálsz kiszedni.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38630 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:18:53 »

akna nem árt hozzá ,az akksiról a sarut vedd le a karácsonyi hangulat elkerülése érdekében, 2 csavar fogja ,1 átmenő aminek az anyája a motortérböl lazítható az látszik a képen, a másik meg nem látszik  Grin
igen, pontoisan erre számítottam, akna nuku. A bódét meg nem venném le csak ezért...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #38629 Dátum: 2009 Augusztus 04, 20:14:55 »

A fékkel én sem szórakoznék, Süsü megmondta, hogy leközelebb cserélni kell, hát cserélem is. Most voiszon olyan jó mint még sosem. Csak az önindítóm szar. Hogy bírok hozzá férni? MOcikivétel nélkül?
akna nem árt hozzá ,az akksiról a sarut vedd le a karácsonyi hangulat elkerülése érdekében, 2 csavar fogja ,1 átmenő aminek az anyája a motortérböl lazítható az látszik a képen, a másik meg nem látszik  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38628 Dátum: 2009 Augusztus 04, 19:51:31 »

A fékkel én sem szórakoznék, Süsü megmondta, hogy leközelebb cserélni kell, hát cserélem is. Most voiszon olyan jó mint még sosem. Csak az önindítóm szar. Hogy bírok hozzá férni? MOcikivétel nélkül?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38627 Dátum: 2009 Augusztus 04, 19:47:02 »

Figyelem!

Valaki nem tud szabásmintát 1970-es bogár tetőkárpit varrásához? Mert 20 ezres körüli elméretezett kárpithoz nincs humorom.

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #38626 Dátum: 2009 Augusztus 04, 19:33:34 »

Velem mindig rendes volt és engedett alkudni...

Egyszer volt gondom fékkel. Szfvárról mentem hazafelé egy Fiat500-al és Budaörs környékén elszállt a fékem. Megálltam, összeraktam valahogy az autópálya szélén, majd átevickéltem Budapesten (némi kézifékes rásegítéssel). Félúton lehettem, kicsit pihenni akartam és jól átzúgtam 110-el egy autópályapihenőn, mert elment a fékem. Az emberek a pihenő végében azt hitték, ilyen jól gyorsul a verda a pihenő elejétől és tapsoltak. Baromira nem volt vicces. Ez nagyon régen volt, ma ilyet már nem mernék megkockáztatni. Másnap megkapta az új dobokat és minden sz@rt rendbetettem rajta.

Matolcsit ismerem ja, de ilyen régi ritka 67 előtti cuccai, mint pl. jó 5 csavaros bontott dobok, neki sincsenek sajna.
Meg amúgyis ahányszor nála voltunk valamiért, hát kicsit fogott a ceruzája mindig....bontott dinamó 10-12 ezer, stb. Tovább nem is kérdeztük az árakat:)

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #38625 Dátum: 2009 Augusztus 04, 19:11:17 »

Matolcsinál voltál már? Szerintem vidd el hozzá, rendbeteszi neked.



Matolcsit ismerem ja, de ilyen régi ritka 67 előtti cuccai, mint pl. jó 5 csavaros bontott dobok, neki sincsenek sajna.
Meg amúgyis ahányszor nála voltunk valamiért, hát kicsit fogott a ceruzája mindig....bontott dinamó 10-12 ezer, stb. Tovább nem is kérdeztük az árakat:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #38624 Dátum: 2009 Augusztus 04, 17:14:03 »

Matolcsinál voltál már? Szerintem vidd el hozzá, rendbeteszi neked.


Itt Miskolcon nekem az 5 csavaros dobokra valami közel 15ezer/db-ot mondtak...ez nekem bizony drága  Sad
Haver csak röhögött rajta, hogy a 2-es Golfjára kb. 5000/db, na annyiért én is vennék újat. Na de ennyiért...inkább majd szerzek vmi bontottat, amit még lehet hova szabályozni.

Más: Első kerékdobba milyen méretű szimering való??? Mert múltkor a szabályozásnál "jól" megzsíroztam, aztán most a napokban meg voltunk kétszer is Miskolc-Eger közt a szerpentinen odavissza, és a sok fékezéstől kiolvadt a zsír, jobb elől beszivárgott a fékpofákra, aztán elkezdett balra húzni fékezéskor, most szétkaptam, és látom, hogy nem csoda, hogy eresztett, hisz valami nem is odavaló szimering van ott....(előző gazda )
Szóval milyen méretű kéne oda? Most 40*62*12-es volt ott, de ez tuti nem odavaló, súrol is, illetve a tömítőgyűrűje pont nem oda esik, ahova kéne. Ja amúgy 1964 évvégi a futómű, két db golyóscsapágy van a dobban. Nem a kúpos fajta még, az itteni boltban csak ahhoz van tömítésük....

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #38623 Dátum: 2009 Augusztus 04, 16:50:00 »

Már ne haragudj, de ha még ráadásul tudod is, mi a baj, hogyan mersz vele közlekedni?
A fék nem játék, és nem annyira drága, hogy ne érné meg rendesen megcsinálni

Itt Miskolcon nekem az 5 csavaros dobokra valami közel 15ezer/db-ot mondtak...ez nekem bizony drága  Sad
Haver csak röhögött rajta, hogy a 2-es Golfjára kb. 5000/db, na annyiért én is vennék újat. Na de ennyiért...inkább majd szerzek vmi bontottat, amit még lehet hova szabályozni.

Más: Első kerékdobba milyen méretű szimering való??? Mert múltkor a szabályozásnál "jól" megzsíroztam, aztán most a napokban meg voltunk kétszer is Miskolc-Eger közt a szerpentinen odavissza, és a sok fékezéstől kiolvadt a zsír, jobb elől beszivárgott a fékpofákra, aztán elkezdett balra húzni fékezéskor, most szétkaptam, és látom, hogy nem csoda, hogy eresztett, hisz valami nem is odavaló szimering van ott....(előző gazda )
Szóval milyen méretű kéne oda? Most 40*62*12-es volt ott, de ez tuti nem odavaló, súrol is, illetve a tömítőgyűrűje pont nem oda esik, ahova kéne. Ja amúgy 1964 évvégi a futómű, két db golyóscsapágy van a dobban. Nem a kúpos fajta még, az itteni boltban csak ahhoz van tömítésük....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38622 Dátum: 2009 Augusztus 04, 10:38:54 »

Beállítottam az Ovál kuplungját. Ez az első revízión lett volna esedékes, amit szintén kifizettem (közben azt is észrevettem, hogy a jobb hátsó keréknél folyt el a váltóolajam, ami a gumit rendesen kikezdte).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38621 Dátum: 2009 Augusztus 04, 10:15:28 »

Beállítottam az Ovál kuplungját. Ez az első revízión lett volna esedékes, amit szintén kifizettem (közben azt is észrevettem, hogy a jobb hátsó keréknél folyt el a váltóolajam, ami a gumit rendesen kikezdte).
A zsiguli féltegely csapágyát kell betenni,az duplán zárt! Csökken nagymértékben az olajfojás.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38620 Dátum: 2009 Augusztus 04, 10:08:37 »

Mezei, (azaz full világvége után kettővel, (Sárvár) totálbunkónemisélrthozzá, de legalább paraszt eladóval spékelve,) autósboltban létezik, hogy kaponk kis bagaramhoz alapjárati mágnesszelepet, polcról levéve? (csak mert ha nem akkor nem próbálkozok). 4ütemű trabiban más van?

Szerintem nem kapsz. Ideiglenesen lecsíped a végét és jó lesz az úgy, amíg megjön az új (esetleg még tovább is). (Kivéve, ha a fúvókás fajta).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #38619 Dátum: 2009 Augusztus 04, 09:32:45 »

Köszi a tanácsokat a fékdobbal kapcsolatban.
Hát igen, az valóigaz, hogy "túl" vannak szabályozva már, ezt az esztergályos is mondta, hogy már többször tuti nem lehet majd, de így is már a gyári értéken felül van, dehát jobb dobok híján nem volt más megoldás...Van itthon egy kupaccal, de még mindig ezek a legjobbak. Akkor valszeg marad az "ütés".
Már ne haragudj, de ha még ráadásul tudod is, mi a baj, hogyan mersz vele közlekedni?
A fék nem játék, és nem annyira drága, hogy ne érné meg rendesen megcsinálni

Bácsi Győző
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #38618 Dátum: 2009 Augusztus 04, 08:51:34 »

Ghiamon elojott egy kis rozsda,erdekesseg keppen a kepek:
www.elitevwclub.hu

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38617 Dátum: 2009 Augusztus 04, 08:06:34 »

Tegnap lecseréltem a motorolajat, mert a gépműhely után beletöltöttet még nem cseréltem le.
Tiszta olaj volt az alja a féltengelyeknél.
Mindkét féltengely gumiharang ki van repedve.Ma cserélem ezeket is.
Még jó, hogy váltóolajat is cserélni akartam.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38616 Dátum: 2009 Augusztus 04, 07:54:03 »

Beállítottam az Ovál kuplungját. Ez az első revízión lett volna esedékes, amit szintén kifizettem (közben azt is észrevettem, hogy a jobb hátsó keréknél folyt el a váltóolajam, ami a gumit rendesen kikezdte).
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #38615 Dátum: 2009 Augusztus 04, 00:21:29 »

Köszi a tanácsokat a fékdobbal kapcsolatban.
Hát igen, az valóigaz, hogy "túl" vannak szabályozva már, ezt az esztergályos is mondta, hogy már többször tuti nem lehet majd, de így is már a gyári értéken felül van, dehát jobb dobok híján nem volt más megoldás...Van itthon egy kupaccal, de még mindig ezek a legjobbak. Akkor valszeg marad az "ütés".

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38614 Dátum: 2009 Augusztus 03, 20:51:44 »

Mezei, (azaz full világvége után kettővel, (Sárvár) totálbunkónemisélrthozzá, de legalább paraszt eladóval spékelve,) autósboltban létezik, hogy kaponk kis bagaramhoz alapjárati mágnesszelepet, polcról levéve? (csak mert ha nem akkor nem próbálkozok). 4ütemű trabiban más van?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #38613 Dátum: 2009 Augusztus 03, 17:06:11 »

Sziasztok

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Tudnátok nekem ajánlani párat?

Köszi.

Hello!

bogartuning.hu, Verőcén vannak, és jók.
1303LS
« Hozzászólás #38612 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:42:08 »

amit használnak az kopik, a tárcsát is cserélni kell még mielőtt téli szalámi szeletelő lesz belőle
Az az esztergavirtuóz aki méret alá esztergál egy dobot és csenben visszaadja az .........csába.
Persze lehet ovális egy veszett hegyirallyefutam után a fagyizó előtt berántott kéziféktől is.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #38611 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:39:04 »

ezt gondold végig!  Wink írta a kéziféket is, ott meg nincs munkahenger!  Wink
Viszont a dob egyik része akkor is olajos egy picit.
Tapasztalatból mondtam, mert nekem is ezt csinálja, vizsga előtti megbolygatáskor már 2X.
Aztán pár hét után elmúlt/kiszáradt.
Előbb utóbb csere lesz.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38610 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:27:25 »

Sziasztok

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Tudnátok nekem ajánlani párat?

Köszi.
Meg én is váci vagyok....
Gépműhely Sződön van, vállalnak bogarat is, de csak gépmunkát, összefűzést mással kell csináltatni.
további lehetőségek, Göd Bónis Imre bogárszerelő ő intézi a gépmunkát és össze is rakja, vagy pedig Verőce bogartuning.hu ugyan ebben a felállásban mint az előző. Pesten hozzád legközelebb Maresz van....

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38609 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:45:38 »

Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
amit használnak az kopik, a tárcsát is cserélni kell még mielőtt téli szalámi szeletelő lesz belőle
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38608 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:39:22 »

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Budan tudok tobb jo szerelot (ha az neked megfelel), sajnos Vac kornyeket nem ismerem ilyen szempontbol ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38607 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:04:25 »

Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
Szerintem is, én is jártam már így.

Ha megnézed a dobot, megint ovális.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38606 Dátum: 2009 Augusztus 03, 13:02:46 »

Munkahenger nem folyik?
A "nemrég szabályozás" miatt máshol áll a dugattyú a hengerben és lehet, hogy ereszt picit.

ezt gondold végig!  Wink írta a kéziféket is, ott meg nincs munkahenger!  Wink
1303LS
« Hozzászólás #38605 Dátum: 2009 Augusztus 03, 12:23:59 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Munkahenger nem folyik?
A "nemrég szabályozás" miatt máshol áll a dugattyú a hengerben és lehet, hogy ereszt picit.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #38604 Dátum: 2009 Augusztus 03, 11:42:56 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Az a dob hajítós! Akkor szokott így csinálni mikor már vékony és a feszítésnek kevésbé tud ellenállni. Nekem akkor szűnt meg mikor cseréltem sokkal jobb dobokra
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38603 Dátum: 2009 Augusztus 03, 11:25:01 »

üdv
kérdezném ismét hogy:
mitől nyekereghet a vas eleje?
nem a fékek hanem a felfüggesztés adja a hangot, gátlók ősszel vagy kora tavasszal lettek cserélve (nem emlékszem pontosan), híd faszán bezsírozva a 4 zsírzópontnál, a kocsi rugózása elől kb 0, alig csinál valamit ha megnyomom az elejét, gyári magasság, gömbfejek körül próbáltam fújni wd40 el, ronda mély nyekergő hang
ötlet hogy mi lehet a ludas?
jövő hétvégén nekiállok kiderítem mi lehet, ha van valakinek ötlete ne tartsa vissza!!

Stabilizátor környékét nézzed meg, enyém ott nyikorog. Ha elöregszenek a tartó szilentek, akkor produkálhatja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #38602 Dátum: 2009 Augusztus 03, 09:49:20 »

Sziasztok

Vác környékén vagy pesten keresek megbízható gépműhelyt Bogi motor rendberakásához.
Tudnátok nekem ajánlani párat?

Köszi.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38601 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:52:23 »

21061, nem?
Vasak leke topikot olvasd,de másoknak is ajánlom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38600 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:51:04 »

ladája van
21063 a pontos megnevezés. 1300-as Zsiguli.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #38599 Dátum: 2009 Augusztus 03, 08:47:51 »

Nem tudtok ötletet, hogy mi a fenétől "dobol" a hátsó fékem? Mintha ovális lenne a dob fékezésnél. De most nemrég szabályoztattam fel,új pofák, de nem sokat segített. Szarul szabályozták volna? Vagy mi a tököm. Kéziféken is érezni erősen gurulva, hogy hol fog hol nem adott állásnál. Lassan műszaki, tuti belekötnek az ingadozó fékerőbe, meg engem is zavar azért(bár mindig is ilyen volt...). Ja meg Miskolc környékén nem tudtok valami olyan helyet, ahol elnézőbbek műszakin? Mondjuk nem kötnek bele abba, hogy papíron milyen színű is a kocsi, meg a valóságban Smiley
Nekem a fékdob anyaga volt eltérő. Drehálás után látszott szemmel is a fém eltérő szine. Ettől nekem is ingadozott a fékhetás. Nagyot szívtam vele!
Oldalak: 1 ... 1045 1046 1047 1048 1049 [1050] 1051 1052 1053 1054 1055 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.