www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 15:14:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1024 1025 1026 1027 1028 [1029] 1030 1031 1032 1033 1034 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14928915 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39491 Dátum: 2009 Szeptember 09, 09:51:14 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?

dühösnyúl valami karosszériaelemeket csináltatott, de hogy alvázat...?
mire kell? tyuningolod rozit? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39490 Dátum: 2009 Szeptember 09, 07:31:49 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39489 Dátum: 2009 Szeptember 08, 21:42:44 »

Retró bólogató kutya eladó?
Nem eladó a bólogató kutya!  Sokat köszönhetek az ebnek,mert sokkal jobban mozgok! Elkezdem idén a kocsimat rendberakni. 2 év kell és renbevágom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39488 Dátum: 2009 Szeptember 08, 21:26:00 »

látom megkezdted az idomítást Cheesy
Igen szoktatom a medálhoz,és mutatom,hogy mivel fog utazni egyszer,ha rendbevágom a kocsit.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39487 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:45:47 »

1-4-3-2  Grin
1lóerő Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39486 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:42:01 »

1-4-3-2  Grin
Retró bólogató kutya eladó?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39485 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:36:42 »

1-4-3-2  Grin
látom megkezdted az idomítást Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39484 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:07:55 »

1-4-3-2  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #39483 Dátum: 2009 Szeptember 08, 19:45:47 »

A német Bosch feszszabályzó érintkezők "pogácsái" keményebb anyagból vannak, mint a brazil, ez nem sznobizmus, nézd meg reszelővel. Egyiket elég jól viszi, a másikon meg szalad, mint az üvegen.
Amíg menteni lehet az eredetit, addig azt kell.

megcsiszolgattam az érintkezőket, már csak parázslik!! Smiley
sztem még finomítgatom, és esetleg azokat a beállítási méreteket esetleg elkérném tőled ha lehet.
A szénkefék szépen mozognak a helyükön ha leveszem a rugót, sztem azok jók.... (talán nem kell kiszedni azt a dimangót...)

 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39482 Dátum: 2009 Szeptember 08, 14:40:14 »

Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

A német Bosch feszszabályzó érintkezők "pogácsái" keményebb anyagból vannak, mint a brazil, ez nem sznobizmus, nézd meg reszelővel. Egyiket elég jól viszi, a másikon meg szalad, mint az üvegen.
Amíg menteni lehet az eredetit, addig azt kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #39481 Dátum: 2009 Szeptember 08, 13:39:29 »

Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

köszi! Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39480 Dátum: 2009 Szeptember 08, 13:38:44 »

és ha beégés akkor csiszol tisztít örül mert jó??? vagy csere??


Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39479 Dátum: 2009 Szeptember 08, 10:40:02 »

mikor megyünk flexelni? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39478 Dátum: 2009 Szeptember 08, 10:00:46 »

és ha beégés akkor csiszol tisztít örül mert jó??? vagy csere??


Sompi
« Hozzászólás #39477 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:51:58 »

Elvileg a fesszabnak akkor is le kell kapcsolni, ha a dinamó feszültsége még kisebb, mint az akksié (visszáram). Magasabb fordulaton is nézzed meg. Régi fesszabon az érintkező beégése okoz ilyeneket, mint írtál...
és ha beégés akkor csiszol tisztít örül mert jó??? vagy csere??
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39476 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:44:02 »

Köszönöm!  Smiley

Akkor holnap asszem a dimangó körül sündörgök.

Nekem az sem tetszik hogy amikor a műszerfal szerint van töltésem, nem hogy emelkedne a feszültség hanem csökken!!
emiatt gyanakszom én is inkább a dimangóra.....

Elvileg a fesszabnak akkor is le kell kapcsolni, ha a dinamó feszültsége még kisebb, mint az akksié (visszáram). Magasabb fordulaton is nézzed meg. Régi fesszabon az érintkező beégése okoz ilyeneket, mint írtál...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #39475 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:20:32 »

A holnapi nap bekerülnek az ablakok!De előtte még főfékhenger és kuplung villa, na meg dinamó csere...
Ki van élezve a helyzet,mert a hétvégén,tesómék lagziján menyasszonyi kocsiként kell bemutatkoznia!!

...nnna, még egy sos menyasszonyi autó aminek időre kell elkészülnie
 Wink
  egyébként 1000 gratula,bárcsak én eljutottam volna idáig az én oválommal !

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #39474 Dátum: 2009 Szeptember 08, 07:49:02 »

A holnapi nap bekerülnek az ablakok!De előtte még főfékhenger és kuplung villa, na meg dinamó csere...
Ki van élezve a helyzet,mert a hétvégén,tesómék lagziján menyasszonyi kocsiként kell bemutatkoznia!!

Ezek szerint nem ezt a kocsit láttam Vörösváron, ha még nincsenek benne az ablakok sem...Pedig teljesen ugyanígy nézett ki, talán faltdach nem volt rajta, ha jól emlékszem...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #39473 Dátum: 2009 Szeptember 08, 07:30:31 »

A holnapi nap bekerülnek az ablakok!De előtte még főfékhenger és kuplung villa, na meg dinamó csere...
Ki van élezve a helyzet,mert a hétvégén,tesómék lagziján menyasszonyi kocsiként kell bemutatkoznia!!

Nagyon szép! Grat!
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39472 Dátum: 2009 Szeptember 08, 07:03:55 »

2007 Január elején!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39471 Dátum: 2009 Szeptember 08, 07:00:47 »

Gyonyoru auto, tokeletes valasztas eskuvore! :-)
Remelem az elkeszultenek minden pillanatat megorokitetted fenyekepeken es majd publikussa is teszed azokat ... :-)


Köszönöm szépen!
Igyekeztem fényképezni!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39470 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:35:43 »

Ki van élezve a helyzet,mert a hétvégén,tesómék lagziján menyasszonyi kocsiként kell bemutatkoznia!!
Gyonyoru auto, tokeletes valasztas eskuvore! :-)
Remelem az elkeszultenek minden pillanatat megorokitetted fenyekepeken es majd publikussa is teszed azokat ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39469 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:21:47 »

A holnapi nap bekerülnek az ablakok!De előtte még főfékhenger és kuplung villa, na meg dinamó csere...
Ki van élezve a helyzet,mert a hétvégén,tesómék lagziján menyasszonyi kocsiként kell bemutatkoznia!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39468 Dátum: 2009 Szeptember 07, 20:49:46 »

Mai SZMB: kész a kollégám 1303-asának lakatolása, cserélt, kifoltozott részek alapozása.
Holnap rápróbáljuk az alvázra (ha lesz rá időnk).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Sompi
« Hozzászólás #39467 Dátum: 2009 Szeptember 07, 20:46:18 »

Ha egy kicsit üt a kommutátor, akkor a szénkefék felakadhatnak, én ezt nézném meg először.

A mechanikus feszszabályzót egyrészt állítani, karbantartani is lehet, meg tuningolni is (pl. a lekapcsolás feszültségét feljebb vinni).

Szerintem nem a feszszab a baj.

Ha kell adat a fesz szab beállításához, akkor szólj, kinézem egy könyvből.


Köszönöm!  Smiley

Akkor holnap asszem a dimangó körül sündörgök.

Nekem az sem tetszik hogy amikor a műszerfal szerint van töltésem, nem hogy emelkedne a feszültség hanem csökken!!
emiatt gyanakszom én is inkább a dimangóra.....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39466 Dátum: 2009 Szeptember 07, 20:42:07 »

Ha egy kicsit üt a kommutátor, akkor a szénkefék felakadhatnak, én ezt nézném meg először.

A mechanikus feszszabályzót egyrészt állítani, karbantartani is lehet, meg tuningolni is (pl. a lekapcsolás feszültségét feljebb vinni).

Szerintem nem a feszszab a baj.

Ha kell adat a fesz szab beállításához, akkor szólj, kinézem egy könyvből.

Megkérdem itt hátha van valakinek ötlete.

Dimangós motor. A töltés néha elmegy , néha visszajön, de leginkább noszogatni kell hogy visszajöjjön.

Tegnap ugye mentünk 600 Km-t, aminek kb a felét töltés nélkül tettem meg (visszafelé javarészt volt töltés)
Az akkumlátorban van 12,5volt.

fesszabályzó kupak levétele utáni tapasztalatok:

-alapjáraton nincs töltés- műszer 12.5-öt mutat az aksinál.
Kézzel behúzom a relét, - van töltés viszont a műszer csak 11voltot mér!!

egy idő után (változó mennyi) a relé leold - nincs töltés - műszer ismét 12,5-ön áll!!

A dimangót még nem baszkuráltam, de a szénkefékből még elég sok áll ki ... sztem jók....


ötlet????? fesszab csere??? vagy lehet azon valahogy szabályozni????


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #39465 Dátum: 2009 Szeptember 07, 20:37:58 »

Megkérdem itt hátha van valakinek ötlete.

Dimangós motor. A töltés néha elmegy , néha visszajön, de leginkább noszogatni kell hogy visszajöjjön.

Tegnap ugye mentünk 600 Km-t, aminek kb a felét töltés nélkül tettem meg (visszafelé javarészt volt töltés)
Az akkumlátorban van 12,5volt.

fesszabályzó kupak levétele utáni tapasztalatok:

-alapjáraton nincs töltés- műszer 12.5-öt mutat az aksinál.
Kézzel behúzom a relét, - van töltés viszont a műszer csak 11voltot mér!!

egy idő után (változó mennyi) a relé leold - nincs töltés - műszer ismét 12,5-ön áll!!

A dimangót még nem baszkuráltam, de a szénkefékből még elég sok áll ki ... sztem jók....


ötlet????? fesszab csere??? vagy lehet azon valahogy szabályozni????
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39464 Dátum: 2009 Szeptember 07, 17:00:38 »

kb 3-4 ezer a kettő csapágy

én sima kicsi csapágyboltban vettem érden.
szerintem nem ritka cucc
köszi..
Sompi
« Hozzászólás #39463 Dátum: 2009 Szeptember 07, 16:55:02 »

Hétvégén voltam esküvőn bogárral, amíg felértem bp elszállt vmi bogár motorján, kiderült h a generátor csapágya lehet a bűnős... olyan hangja lett a boxernek, mintha kompresszoros lenne Evil
Mivel 2csapágy is van generátorban-gondolom ezt párban szokás cserélni?! Kb. milyen tétel? Méret alapján kapok autósboltban vagy spec. csak bogarasban???

Tapasztalat- kivettem hátsó stabilizátorokat, kicsit lejjebb került hátulja, lett némi rugózás is...nagyobb különbséget nem tapasztaltam! Viszont!! Vittem magammal 3személyt és sárvédő ledarált 1mm-t a hátsó gumi oldalából Evil -ha ott a stab-akkor ez nem fordul elő -ezért úgy döntöttem inkább visszateszem!

kb 3-4 ezer a kettő csapágy

én sima kicsi csapágyboltban vettem érden.
szerintem nem ritka cucc
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39462 Dátum: 2009 Szeptember 07, 16:52:16 »

Hétvégén voltam esküvőn bogárral, amíg felértem bp elszállt vmi bogár motorján, kiderült h a generátor csapágya lehet a bűnős... olyan hangja lett a boxernek, mintha kompresszoros lenne Evil
Mivel 2csapágy is van generátorban-gondolom ezt párban szokás cserélni?! Kb. milyen tétel? Méret alapján kapok autósboltban vagy spec. csak bogarasban???

Tapasztalat- kivettem hátsó stabilizátorokat, kicsit lejjebb került hátulja, lett némi rugózás is...nagyobb különbséget nem tapasztaltam! Viszont!! Vittem magammal 3személyt és sárvédő ledarált 1mm-t a hátsó gumi oldalából Evil -ha ott a stab-akkor ez nem fordul elő -ezért úgy döntöttem inkább visszateszem!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #39461 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:31:08 »

ok vágom de trafó tekintetében kérdezem
és pont a Gábor kérdésén kezdtem ezen gondolkodni
tudod,hogy nem értek hozzá  Roll Eyes

Ha az "előző" gyújtásod is megszakítós és a 009 is, akkor nem kell cserélni!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #39460 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:30:50 »

Vettem egy kék Bosch trafót 3.0 Ohm az jó lesz 009hez? (megszakítóshoz kértem) Láttam bontottan pirosat az 1.6 Ohm volt meg egy másik kék boscht de arra rá volt írva tranzisztoros gyújtáshoz...009hez hány Ohmos a jó?

Jó lesz! (az elektronikusokhoz valón, általában 0,8 ... 0,2 Ohm mérhető)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #39459 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:30:05 »

Ezt kérdezted: "nekem is cserélnem kellett volna mikor normál gyujtást lecseréltem 009-re ?"

Ezt válaszoltam: " A 009 "normál" gyújtás."

Szerinted? Smiley
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39458 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:23:55 »

A 009 "normál" gyújtás.

ok vágom de trafó tekintetében kérdezem
és pont a Gábor kérdésén kezdtem ezen gondolkodni
tudod,hogy nem értek hozzá  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #39457 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:17:38 »

A 009 "normál" gyújtás.

most akkor ezexerínt nekem is cserélnem kellett volna mikor normál gyujtást lecseréltem 009-re ?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39456 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:06:10 »

Vettem egy kék Bosch trafót 3.0 Ohm az jó lesz 009hez? (megszakítóshoz kértem) Láttam bontottan pirosat az 1.6 Ohm volt meg egy másik kék boscht de arra rá volt írva tranzisztoros gyújtáshoz...009hez hány Ohmos a jó?
most akkor ezexerínt nekem is cserélnem kellett volna mikor normál gyujtást lecseréltem 009-re ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39455 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:05:26 »

Vettem egy kék Bosch trafót 3.0 Ohm az jó lesz 009hez? (megszakítóshoz kértem) Láttam bontottan pirosat az 1.6 Ohm volt meg egy másik kék boscht de arra rá volt írva tranzisztoros gyújtáshoz...009hez hány Ohmos a jó?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39454 Dátum: 2009 Szeptember 07, 11:05:13 »

Mi is azt hittuk, hogy a tank alatt is van egy szűrő, de nem volt, pedig tök gyári, érintetlen az autó, a tankja sem volt még eddig kiszedve...
A benzincső tisztítására esetleg tudtok valami jó ötletet????

kompresszor ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #39453 Dátum: 2009 Szeptember 06, 17:43:18 »

Je4lentem alássan, hogy egy szűrő van a tankban,

Mi is azt hittuk, hogy a tank alatt is van egy szűrő, de nem volt, pedig tök gyári, érintetlen az autó, a tankja sem volt még eddig kiszedve...
A benzincső tisztítására esetleg tudtok valami jó ötletet????

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #39452 Dátum: 2009 Szeptember 06, 17:42:03 »

Na csak tessék rajta dolgozni, mert nem szeretném, ha Fiattal jönnél a Talinkra!  Evil Roll Eyes Cool Grin

Értettem.... 
Én sem szeretném....  Roll Eyes

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Oldalak: 1 ... 1024 1025 1026 1027 1028 [1029] 1030 1031 1032 1033 1034 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.