www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 01:43:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1017 1018 1019 1020 1021 [1022] 1023 1024 1025 1026 1027 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13275691 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39758 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:36:31 »

A B-oszlopok alját is beljebb kellett hegeszteni,a szép párhuzamos ajtóhézagok miatt.(Ezek még egy korábbi felújítás miatt voltak kiljebb).

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39757 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:36:15 »

Nagyon jó alap volt az autó,de pár apró javítás azért akadt rajta.A hátfal is meg volt repedve a kipuffogó sípjánál.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39756 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:36:03 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39755 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:35:46 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39754 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:35:31 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39753 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:35:18 »

Az autóról lekerültek a csálé lámpabilis,utángyártott,gagyi sárvédők.

Schlosser Zolitól sikerült szerezni egy gyári,új jobbosat,a balosat pedig Ausztriában vettem,még gyári fényezésű volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 19, 20:54:58 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39752 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:35:03 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39751 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:34:46 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39750 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:34:32 »

 Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #39749 Dátum: 2009 Szeptember 19, 19:34:17 »

Elkészült a fényezés.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #39748 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:53:01 »

ez a második hétvége h nem bírom összebarkácsolni a bogár fenekét!
egyszerűen nem áll úgy semmi sem ahogy kéne!
van új lökhárítótartó rész meg hátfal!
a sárvédők ugyan olyanok , de ha a kocsi mögé állok olyan mintha az egyik rövidebb lenne!
ha már teljesen ideges vagyok akkor míndig csinálok inkább mást rajta!szinte már csak a feneke van vissza!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39747 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:23:44 »

~1500


Akkor tévedtem. Szernecsére Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39746 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:23:10 »

gondolom heroin árban van Cheesy
~1500


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39745 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:22:34 »

van fasza menetezhető, esztergálható fémragasztóm (hideghegesztő). Hő olaj benzin stb.... minden álló. Nagyon jó cucc.
Pro Seal- Cold Welding
Unixnál Vettem.

gondolom heroin árban van Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39744 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:21:09 »

Mai SZMB- Kadron száműzése:
Köszi GSA.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39743 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:19:40 »

van fasza menetezhető, esztergálható fémragasztóm (hideghegesztő). Hő olaj benzin stb.... minden álló. Nagyon jó cucc.
Pro Seal- Cold Welding
Unixnál Vettem.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39742 Dátum: 2009 Szeptember 19, 18:13:18 »

igen, ez a szivatónak a fúvókája.
Szóval ha nem lesz szivató bekötve nem is érdem foglalkozni vele.

egyenlőre nem terveztem azzal is szopatni magam Cheesy

MÁS:

a csere karbiban szét van taknyolva a 12 voltos elzárószelep menete ( törne le a keze, aki szétgányolta  ). szóval van valami mérsékelten gány, de itthon is kivitelezhető megoldás , hogy ne csöpögjön a benzin ott ? Rézszallag az orsómenetre, mittudomén ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39741 Dátum: 2009 Szeptember 19, 17:28:36 »

a "starter jet" inkább indítófúvókát jelent, amennyire szegényes angolságom érteni engedi.
igen, ez a szivatónak a fúvókája.
Szóval ha nem lesz szivató bekötve nem is érdem foglalkozni vele.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 19, 17:30:20 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #39740 Dátum: 2009 Szeptember 19, 15:43:06 »

Dobfékes.

Tárcsafékes?Csonkom nincs de új lengéscsillapitóm new toronycsapágyam, ültetőrugom, kerékcsapágyam,féktárcsám az van.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #39739 Dátum: 2009 Szeptember 19, 15:14:41 »

1302 bal első törött tengelycsonkot kellene cserélnünk utcán. Robbantott ábra, tapasztalatok sokat segítenének.
Keresek ilyen alkatrészt is, esetleg komplett gólyalábat.
Köszönöm!
Tárcsafékes?Csonkom nincs de új lengéscsillapitóm new toronycsapágyam, ültetőrugom, kerékcsapágyam,féktárcsám az van.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 19, 15:31:43 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39738 Dátum: 2009 Szeptember 19, 14:21:48 »

alapjárati fuvóka

a "starter jet" inkább indítófúvókát jelent, amennyire szegényes angolságom érteni engedi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #39737 Dátum: 2009 Szeptember 19, 13:14:42 »

ógecc, elkezdtem szétszedni a 36 is idf eket...bárcsak ne tettem volna... Cheesy  a jelölt rész egyenlőre azt sem tudom, mi, (starter jet, magyarul mi ez? Smiley ) de 4 ből 1 hiányzik, 1 berhohadva, 2 beletörve... szép meló lesz Cheesy
alapjárati fuvóka

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39736 Dátum: 2009 Szeptember 19, 13:14:19 »

1302 bal első törött tengelycsonkot kellene cserélnünk utcán. Robbantott ábra, tapasztalatok sokat segítenének.
Keresek ilyen alkatrészt is, esetleg komplett gólyalábat.
Köszönöm!
ezt nézd meg pl:
http://www.vw1302.de/start/tec/tec.html

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39735 Dátum: 2009 Szeptember 19, 13:12:36 »

1302 bal első törött tengelycsonkot kellene cserélnünk utcán. Robbantott ábra, tapasztalatok sokat segítenének.
Keresek ilyen alkatrészt is, esetleg komplett gólyalábat.
Köszönöm!
hogy tudd milyen kell, nem kéne tudni hogy tárcsa vagy dobfékes? de nem láttam még gólyalábast szétszedve
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #39734 Dátum: 2009 Szeptember 19, 13:00:57 »

1302 bal első törött tengelycsonkot kellene cserélnünk utcán. Robbantott ábra, tapasztalatok sokat segítenének.
Keresek ilyen alkatrészt is, esetleg komplett gólyalábat.
Köszönöm!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39733 Dátum: 2009 Szeptember 19, 12:49:56 »

Küldhetnél,ha van valami más is.Illetve kellene egy kopott,akár berohadt,de hiánytalan példány.Tanulmányozásra.

volt mázsányi linkem, főleg thesambás, meg shoptalkfórumos témák, aztán elvesztek a formaccével, ez az egy, amit megjegyeztem  Cry

szerintem nekem ebből a kettőből sem jön össze egy komplett Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #39732 Dátum: 2009 Szeptember 19, 12:39:15 »

azaz, már rég a kedvencek közt van  Wink
Küldhetnél,ha van valami más is.Illetve kellene egy kopott,akár berohadt,de hiánytalan példány.Tanulmányozásra.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39731 Dátum: 2009 Szeptember 19, 12:35:49 »

Ebből ki lehet okosodni:http://www.carburetorclinic.com/36_idf.htm

azaz, már rég a kedvencek közt van  Wink

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #39730 Dátum: 2009 Szeptember 19, 12:32:11 »

ógecc, elkezdtem szétszedni a 36 is idf eket...bárcsak ne tettem volna... Cheesy  a jelölt rész egyenlőre azt sem tudom, mi, de 4 ből 1 hiányzik, 1 berhohadva, 2 beletörve... szép meló lesz Cheesy
Ebből ki lehet okosodni:http://www.carburetorclinic.com/36_idf.htm
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39729 Dátum: 2009 Szeptember 19, 12:28:02 »

ógecc, elkezdtem szétszedni a 36 is idf eket...bárcsak ne tettem volna... Cheesy  a jelölt rész egyenlőre azt sem tudom, mi, (starter jet, magyarul mi ez? Smiley ) de 4 ből 1 hiányzik, 1 berhohadva, 2 beletörve... szép meló lesz Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 19, 12:48:48 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #39728 Dátum: 2009 Szeptember 19, 09:56:15 »

Megleplek:autóhifi bóót. ;DKb.3000huf.
Ez nem olyan, hogy csak valami 100C' körül bír huzamosabb ideig?
Sompi
« Hozzászólás #39727 Dátum: 2009 Szeptember 19, 09:01:01 »

Megleplek:autóhifi bóót. ;DKb.3000huf.

Szóval nálad! ??  Smiley  Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #39726 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:57:40 »

és ezt honnan tudom beszerezni?
Megleplek:autóhifi bóót. ;DKb.3000huf.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39725 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:45:55 »

A gyári fülek nem igazán alkalmasak bármi rögzítésére, valahogy összevissza vannak elhelyezve, és  nem is tűnnek acélosnak. Nekem is leszívta a turbina a szigetelést,  illetve kitépte a szívónyílásnál lévő részét, aztán jól benyomta az olajszűrő mellé, így csak kicsit fortyogott az olaj... Valami habszerű anyag volt, alumíniumra kasírozva. Ha még egyszer nekilátok, tuti, hogy négyzethálós rendszerben hernyócsavarokat hegesztetek fel a tűzfalra, aztán valami közetgyapotfélét szúrok rá, ami jól összenyomható, a tetejére rányomok egy csilli-villi sűrű rácsot, vagy ami jobban tetszik, egy lyukacsos lemezt, esetleg egy polírozott síma alulemezt, a megfelelő helyeken kifúrva, és krómozott alátétekkel, zárt anyákkal lerögzítem. Ha azt lekapja, hát kapja be! Grin
Grin Grin Grin
valami hasonló megoldást fogok akkor alkalmazni,köszi az infot Smiley

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #39724 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:43:25 »

tavasszal  egy ilyen jellegű munka elött állok én is...a sárgám motorterét szeretném szebbé tenni.....
én is várok valami jó tanácsra de úgy látszik hogy ez nem könnyű....mármint a motortér szigetelés téma
ha valami tuti dolgot tudok megosztom veled.... Smiley
üdvw

A gyári fülek nem igazán alkalmasak bármi rögzítésére, valahogy összevissza vannak elhelyezve, és  nem is tűnnek acélosnak. Nekem is leszívta a turbina a szigetelést,  illetve kitépte a szívónyílásnál lévő részét, aztán jól benyomta az olajszűrő mellé, így csak kicsit fortyogott az olaj... Valami habszerű anyag volt, alumíniumra kasírozva. Ha még egyszer nekilátok, tuti, hogy négyzethálós rendszerben hernyócsavarokat hegesztetek fel a tűzfalra, aztán valami közetgyapotfélét szúrok rá, ami jól összenyomható, a tetejére rányomok egy csilli-villi sűrű rácsot, vagy ami jobban tetszik, egy lyukacsos lemezt, esetleg egy polírozott síma alulemezt, a megfelelő helyeken kifúrva, és krómozott alátétekkel, zárt anyákkal lerögzítem. Ha azt lekapja, hát kapja be! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39723 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:31:53 »

Én a szigetelő beszívását egyszerűen megoldottam: A turbina nyílására vettem a Buggy-kra kapható "tésztaszűrőhöz hasonló" rácsot. 2500ftot megér a motorom biztonsága. Wink
ez jó 5let Cool

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39722 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:30:45 »

Sinus Live bituminlap fel hőlégfuvozva majd gyári fekete igy elég csendes.
és ezt honnan tudom beszerezni?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39721 Dátum: 2009 Szeptember 19, 08:29:19 »

Hát örülök,hogy senki nem segít motortér szigetelésben

Ötleteket várok
 
tavasszal  egy ilyen jellegű munka elött állok én is...a sárgám motorterét szeretném szebbé tenni.....
én is várok valami jó tanácsra de úgy látszik hogy ez nem könnyű....mármint a motortér szigetelés téma
ha valami tuti dolgot tudok megosztom veled.... Smiley
üdvw

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #39720 Dátum: 2009 Szeptember 18, 23:44:20 »

Hát örülök,hogy senki nem segít motortér szigetelésben

Én minden boltot megnéztem Zalaegerszegen,de sehol semmi.Ötletnek jónak tűnt a kasírozott kőzetgyapot is,de nem felel meg,mert túl ritka szövésű.

Nem hiszem el,hogy senkinek nem kellett még cserélni.Speckó ha kész lesz a fényezésem,összerakás elött szeretnék bele hangszigetelést,és tűzvédelmet.Ennek hiányában nem akarom összerakni,mert később szarabb lesz,meg nem is lesz jó.

Ötleteket várok
 
http://www.briver.hu/termekek/auto_hi-fi/kiegeszito/hangszigeteles_rezgescsillapitas/18239_dynamat_the_hoodliner_motorter_csillapitoszigetelo.html

www.dynamat.com

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39719 Dátum: 2009 Szeptember 18, 21:51:46 »

Én a szigetelő beszívását egyszerűen megoldottam: A turbina nyílására vettem a Buggy-kra kapható "tésztaszűrőhöz hasonló" rácsot. 2500ftot megér a motorom biztonsága. Wink
Amúgy a szegekre felnyomva+ragasztva hőtükrös polifoamot raktam arra pedig pluszba kéményeknél hasznát huplis aluminium lemez van fenn. Úgyhogy még jól is néz ki.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1017 1018 1019 1020 1021 [1022] 1023 1024 1025 1026 1027 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.