www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:36:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 996 997 998 999 1000 [1001] 1002 1003 1004 1005 1006 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13324312 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40598 Dátum: 2009 Október 23, 20:06:44 »

és ha a rádió kezd el recsegni? Evil


azzal azonnal szerelőhöz  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40597 Dátum: 2009 Október 23, 20:06:33 »

Motortartó csavarokat meghúztad már??

mikor volt az már?
már tököl előtt, teeee :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40596 Dátum: 2009 Október 23, 19:56:40 »

anyám csinálja, ha valami zörög, nem szervizbe viszi a kocsit, hanem felhangosítja a rádiót. ha már nem tudja elnyomni, akkor szerviz  Grin
és ha a rádió kezd el recsegni? Evil



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40595 Dátum: 2009 Október 23, 19:51:06 »

Azért kérdeztem ki foglalkozik váltóval, mert egy ránézést megérne, hogy tudjuk mi a baja.
Új csapágyakat már kapott, mikor a difit szétszedtük, az SKF + FAB csapágyak 50 pénzbe fájtak.

Ha a difit kiszedtétek megcsapágyaztátok 50 ft-os csapágyakkal akkor miért nem bontottátok tovább? Ezek szerint ti is értetek hozzá. Biztos a hézagolás is be lett lőve csapágy csere után. Roll Eyes
Én múltkor vettem egy nissan váltóhoz oda való! anyagminőségű csapágyakat és hát 4 db csapágy volt 46ezer párszáz ft.
Mielőtt megkérdezné valaki azért csináltam meg ill. érte meg megcsinálni mivel a legolcsóbb bontó is 190000et mondott a váltóra.
Környékeden mondjuk Mareszék szívesen fogadnak szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 23, 19:57:29 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #40594 Dátum: 2009 Október 23, 19:41:29 »

Ha visszaolvasol írtam, hogy azokat cseréltük, a difinél és a keréknél is.
Szia !szmikinek nincs váltója!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40593 Dátum: 2009 Október 23, 17:37:06 »

Ebben az esetben szerintem "szerintem" csapágy.Ugyanis az képes átadni a bódénak a mozgást,valamint a kattogás is onnan jön.Tuti ez a baj.Ezért nem is biztos,hogy lógni fog.Nézd meg,mielött költségekbe vered magad.Nekem már voltak ilyenek Off autónál,Sőt még a szerelő ki is nyögte,hogy akár meg is halhattam volna,ha beáll.Polski FSO jobb hátsó kerék Shocked
Ha visszaolvasol írtam, hogy azokat cseréltük, a difinél és a keréknél is.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40592 Dátum: 2009 Október 23, 17:33:44 »

DE! Csak a dolog bonyolult, mert ha felemeled a kocsit, akkor nem csinálja, csak ha a terhelés rajta van, és ha a motor hajtja, akkor sem csinálja. Éppen ezért lett szétszedve a fék, a féltengelyek és a difi. A Felfüggesztést is átnéztük, de semmi.
Kifogytunk az ötletből, és ezért gyanakodunk a váltóra, bár logikus magyarázat nincs rá.
Több szaki és okos ember is megnézte már, de... előbbre nem jutottunk Undecided
Ebben az esetben szerintem "szerintem" csapágy.Ugyanis az képes átadni a bódénak a mozgást,valamint a kattogás is onnan jön.Tuti ez a baj.Ezért nem is biztos,hogy lógni fog.Nézd meg,mielött költségekbe vered magad.Nekem már voltak ilyenek Off autónál,Sőt még a szerelő ki is nyögte,hogy akár meg is halhattam volna,ha beáll.Polski FSO jobb hátsó kerék Shocked

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40591 Dátum: 2009 Október 23, 17:22:40 »

Nem próbáltad kideríteni?Mondjuk felemelt hajtott kerékkel,kézzel motorral pörgetve?
-Vagy fék kiszedésével?Féltengelyek mozgatásával?stb... Wink
DE! Csak a dolog bonyolult, mert ha felemeled a kocsit, akkor nem csinálja, csak ha a terhelés rajta van, és ha a motor hajtja, akkor sem csinálja. Éppen ezért lett szétszedve a fék, a féltengelyek és a difi. A Felfüggesztést is átnéztük, de semmi.
Kifogytunk az ötletből, és ezért gyanakodunk a váltóra, bár logikus magyarázat nincs rá.
Több szaki és okos ember is megnézte már, de... előbbre nem jutottunk Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40590 Dátum: 2009 Október 23, 17:18:20 »

Viszont nekem,gondom lesz a kormányoszloppal.Lehet kell szereznem másikat vagy mi.Mivel a ricnik lementek róla,és így nem jó.
Kettő van nekem,és a régi az jó.De sajna arra csak a buszkerék megy fel.Viszont én korhű kormánykereket szeretném feltenni.
A Hardy tárcsát lehet cserélni az előtte-mögötte álló bilincses részel együtt is nem?Nincs valakinek?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40589 Dátum: 2009 Október 23, 17:14:40 »

Nem próbáltad kideríteni?Mondjuk felemelt hajtott kerékkel,kézzel motorral pörgetve?
-Vagy fék kiszedésével?Féltengelyek mozgatásával?stb... Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40588 Dátum: 2009 Október 23, 17:10:24 »

anyám csinálja, ha valami zörög, nem szervizbe viszi a kocsit, hanem felhangosítja a rádiót. ha már nem tudja elnyomni, akkor szerviz  Grin
Ezt Én is szoktam alkalmazni a  mocsok Nissannal.Így nem hallom,hogy kopog. Grin

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40587 Dátum: 2009 Október 23, 16:57:22 »

és milyen igaza van.
"ha valami működik, ne basztasd"
Motortartó csavarokat meghúztad már??

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40586 Dátum: 2009 Október 23, 16:56:21 »

attól függ mi baja van ismétlem, sok mindent úgy sem kapsz hozzá főleg nálunk. Max csapágy meg szinkrongyűrű esetleg kapcsoló villa.
tegyük fel megcsapágyazzuk ~50000-60000 csak a csapágy ha mondjuk japán koyot teszünk bele+munkadíj+tömítéskészlet.
Megéri mert csak a tied? Nem sűrven pusztulnak meg ezek a váltók. Ne aggódj van benn anyag. Szóval egy bontottat veszel 15ért beteszed és jó ideig kiszolgál téged hibamentesen.

Azért kérdeztem ki foglalkozik váltóval, mert egy ránézést megérne, hogy tudjuk mi a baja.
Új csapágyakat már kapott, mikor a difit szétszedtük, az SKF + FAB csapágyak 50 pénzbe fájtak.

de hát most az se biztos, hogy van baja a váltódnak nem?
én biztos nem nyúlnék hozzá, had kattogjon Evil (már ha az kattog)
anyám csinálja, ha valami zörög, nem szervizbe viszi a kocsit, hanem felhangosítja a rádiót. ha már nem tudja elnyomni, akkor szerviz  Grin
A kattogás az olyan erős ropogás, hogy az egész kasznin érezni lehet. Így nem akarom használni, főleg, hogy azt sem tudom mi ez a szaros hang. Váltóra pedig azért gyanakszunk, mert már minden más szét lett szedve.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40585 Dátum: 2009 Október 23, 16:55:13 »

anyám csinálja, ha valami zörög, nem szervizbe viszi a kocsit, hanem felhangosítja a rádiót. ha már nem tudja elnyomni, akkor szerviz  Grin

és milyen igaza van.
"ha valami működik, ne basztasd"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40584 Dátum: 2009 Október 23, 16:36:31 »

de hát most az se biztos, hogy van baja a váltódnak nem?
én biztos nem nyúlnék hozzá, had kattogjon Evil (már ha az kattog)
anyám csinálja, ha valami zörög, nem szervizbe viszi a kocsit, hanem felhangosítja a rádiót. ha már nem tudja elnyomni, akkor szerviz  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #40583 Dátum: 2009 Október 23, 16:34:21 »

Oké, köszönöm!
És javítani érdemes? Azért csak a sajátja, meg ismeri az ember. A motort is felújítod, nem cseréled, vagy rosszul gondolkodom?
de hát most az se biztos, hogy van baja a váltódnak nem?
én biztos nem nyúlnék hozzá, had kattogjon Evil (már ha az kattog)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40582 Dátum: 2009 Október 23, 16:27:44 »

Oké, köszönöm!
És javítani érdemes? Azért csak a sajátja, meg ismeri az ember. A motort is felújítod, nem cseréled, vagy rosszul gondolkodom?
attól függ mi baja van ismétlem, sok mindent úgy sem kapsz hozzá főleg nálunk. Max csapágy meg szinkrongyűrű esetleg kapcsoló villa.
tegyük fel megcsapágyazzuk ~50000-60000 csak a csapágy ha mondjuk japán koyot teszünk bele+munkadíj+tömítéskészlet.
Megéri mert csak a tied? Nem sűrven pusztulnak meg ezek a váltók. Ne aggódj van benn anyag. Szóval egy bontottat veszel 15ért beteszed és jó ideig kiszolgál téged hibamentesen.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40581 Dátum: 2009 Október 23, 14:08:32 »

A motort is felújítod, nem cseréled, vagy rosszul gondolkodom?

nem feltétlenül.
én pl. cserélni szoktam.

meg a motornak vannak mindenféle hivatalos számai, az a baj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40580 Dátum: 2009 Október 23, 13:55:33 »

... A motort is felújítod, nem cseréled, vagy rosszul gondolkodom?
Jah, a motorcsere a papírmunka miatt macera

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40579 Dátum: 2009 Október 23, 13:53:59 »

Igen, rosszul ertelmezted. ANNYIT nem bir ki, mint - hasra csaptam - 8 hasznalt osszesen (most sok evrol beszelunk), az ara meg ugyanott van (legalabb, de lehet, hogy sokkal tobb!). En biztos tennek bele egy bontottat, hasznalnam mondjuk 4-10+ evig aztan ha betojik akkor ujabb keves penzer' tennek bele masik bontottat.
Tehat ha kifogy a kocsibol a benzin lehet uj autot venni, de erdemesebb elso korben inkabb megtankolni ... :-)
Oké, köszönöm!
És javítani érdemes? Azért csak a sajátja, meg ismeri az ember. A motort is felújítod, nem cseréled, vagy rosszul gondolkodom?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40578 Dátum: 2009 Október 23, 13:50:52 »

de-mondjuk váltónál- ha ugyanolyan szar
Hat ezer' nem toled veszunk valtot ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #40577 Dátum: 2009 Október 23, 13:44:39 »

de-mondjuk váltónál- ha ugyanolyan szar a belerakott?mert egy bontott lámpa az más,de motor-váltó az necces szvsz
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40576 Dátum: 2009 Október 23, 13:40:55 »

Nem kötözködni akarok, csak érdekelne, hogy miért vacak a felújított?
Igen, rosszul ertelmezted. ANNYIT nem bir ki, mint - hasra csaptam - 8 hasznalt osszesen (most sok evrol beszelunk), az ara meg ugyanott van (legalabb, de lehet, hogy sokkal tobb!). En biztos tennek bele egy bontottat, hasznalnam mondjuk 4-10+ evig aztan ha betojik akkor ujabb keves penzer' tennek bele masik bontottat.
Tehat ha kifogy a kocsibol a benzin lehet uj autot venni, de erdemesebb elso korben inkabb megtankolni ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40575 Dátum: 2009 Október 23, 13:37:15 »

Oké, rosszul értelmeztem az "úgysem bírná ki" dolgot.

Nincs valakinek kölcsön egy váltója, ami ha beválik eladóvá válik?


mér lenne vacak?

mindösszesen annyi a baj vele, hogy hat számjeggyel írható le a költsége.
nem vacak, hanem inkább drága

(szakállas kolléga meg ne beszéljen elém :-PP)

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40574 Dátum: 2009 Október 23, 13:30:02 »

Nem kötözködni akarok, csak érdekelne, hogy miért vacak a felújított?

nem vacak, hanem inkább drága

(szakállas kolléga meg ne beszéljen elém :-PP)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #40573 Dátum: 2009 Október 23, 13:29:22 »

Nem kötözködni akarok, csak érdekelne, hogy miért vacak a felújított?

mér lenne vacak?

mindösszesen annyi a baj vele, hogy hat számjeggyel írható le a költsége.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40572 Dátum: 2009 Október 23, 13:14:41 »

Nincs garancia. De amig 8x cserelsz bontott valtot addig ugysem birna ki a felujitottad ... :-)
Arban meg ugyanott vagy.
Nem kötözködni akarok, csak érdekelne, hogy miért vacak a felújított?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40571 Dátum: 2009 Október 23, 13:03:10 »

Keresek megint a 302-esbe kesztűtartót (a Sompiét szétkúrtam ... Cry ).
Hihi, en pont ugyanigy jartam! :-D Vettem egyet a 302esbe es en is szetkurtam. Most gondolkodok a muanyagon...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40570 Dátum: 2009 Október 23, 13:02:13 »

De mi a garancia, hogy a bontott nem adja meg magát, aztán kezdhetem elölről Undecided
Nincs garancia. De amig 8x cserelsz bontott valtot addig ugysem birna ki a felujitottad ... :-)
Arban meg ugyanott vagy.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40569 Dátum: 2009 Október 23, 12:54:18 »

Keresek megint a 302-esbe kesztűtartót (a Sompiét szétkúrtam ... Cry ).
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #40568 Dátum: 2009 Október 23, 12:30:57 »

Akkor sikerült címet megszerezned?

És hogy ne legyen off: Ma cseréltem karbit az 1,2-esen, majd kipucoltam a régit egy kicsit és aztán visszacseréltem.
Ha nem lesz jó, csináltatok egy felújítást valamelyiken. Tudom, hogy Merki Pista csinál ilyet, de mennyiért?
Csak megközelítőleg.Láttam a képeket a honlapján.Tényleg alapos munkát végez.

Nyáron készült el nála a Solex PICT-1 es karbim, tokkal vonóval, rettenetes állapotból újította fel 26E-ért postával együtt.
Nem olcsó, de most mint az új!

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40567 Dátum: 2009 Október 23, 12:29:35 »

mi a gond vele, attól függ. amúgy olcsóbb és egyszerűbb venni egy bontottat.
Igazából nem tudjuk, kizárásos alapon gondolunk a váltóra, mert hátulról ropogó hang hallatszik, ha gurul az autó.
Fék, futómű, difi rendben, már csak a váltó maradt. De mi a garancia, hogy a bontott nem adja meg magát, aztán kezdhetem elölről Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40566 Dátum: 2009 Október 23, 12:18:23 »

Fiúk!

Váltó felújítással, szereléssel foglalkozik valaki?
Nem tudom mi a jobb: a saját váltót felújítani, vagy ki tudja milyen állapotú használtat betenni.
Gondolom árban a felújítás több, de az legalább rendben van.

Kösz
mi a gond vele, attól függ. amúgy olcsóbb és egyszerűbb venni egy bontottat.


                             GNX-967
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40565 Dátum: 2009 Október 23, 11:45:08 »

Fiúk!

Váltó felújítással, szereléssel foglalkozik valaki?
Nem tudom mi a jobb: a saját váltót felújítani, vagy ki tudja milyen állapotú használtat betenni.
Gondolom árban a felújítás több, de az legalább rendben van.

Kösz

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40564 Dátum: 2009 Október 23, 10:21:43 »

Szia!

Kb egy óra kiszerelni (nem olyan régen írta be valaki a szerelési sorrendet), megnézed, hogy a filc, amiben csúszik az ablak, mennyire dzsuvás, ha nem az a baj, akkor a mechanizmust nézed át (elkoszolódik, nekem volt, ami valahogy eltekeredett). Ha nem javítható vagy nem találod a hibáját, veszel innen a fórumról 2eFt-ért másikat. :-)
Aztán lehet, hogy valakinek van még ötlete...

Néha az is van, hogy maga a tekerő tengelye van berohadva. (ha az autó sokat állt.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40563 Dátum: 2009 Október 23, 08:40:23 »

Sziasztok!
Szerintetek mi okozhatja hogy nehéz tekerni az ablakemelőt?
Hogy lehetne megjavítani? Embarrassed
Lehet a sok zsír amit annak idején belenyomtak, már megkeményedett a portól.
Ki kell szerelni mindenféleképpen, kimosni, újra bekenni friss zsírt neki, azt tekerés.
Ma mégse ez, akkor amit írt Stone, tekeredés is lehet, a spirál ment el valahova.
Ha végképp nem jönnénk rá mi a hiba, marad a vásárlás.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40562 Dátum: 2009 Október 23, 06:21:18 »

Mennyi?

Meg kell csinálni, van eladó "A" oszlop előtti küszöbfelsőrész-javítóm.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40561 Dátum: 2009 Október 23, 06:20:57 »

Szia!

Kb egy óra kiszerelni (nem olyan régen írta be valaki a szerelési sorrendet), megnézed, hogy a filc, amiben csúszik az ablak, mennyire dzsuvás, ha nem az a baj, akkor a mechanizmust nézed át (elkoszolódik, nekem volt, ami valahogy eltekeredett). Ha nem javítható vagy nem találod a hibáját, veszel innen a fórumról 2eFt-ért másikat. :-)
Aztán lehet, hogy valakinek van még ötlete...

Sziasztok!
Szerintetek mi okozhatja hogy nehéz tekerni az ablakemelőt?
Hogy lehetne megjavítani? Embarrassed
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40560 Dátum: 2009 Október 23, 00:18:01 »

emberek velemenyt kerek.
 ujabban valto szarakodik.
 eloszoris akadozik mikor valtanek.
 es a masik az hogy hiaba nyomom a kuplung pedalt nem engedi uresbe kel tartsam a feket jool lenyomva hogy ne menjen tovabb az auto.
?!?!?!?!?!?!
kuplungkabel nincs megszoritva elege?? vagy tul szoros?!?!?!
 valto kar alatti lemezt elenoriztem az ok.
rudazat oszekoto az ok.  Sad .
2 honap alat masodik valto
lendkeréknél megszorul a nyeles tengely (megszorult/berágódott/széthullott a tűgörgős csapágy)-valószínűbb-
vagy megakad a kuplungtárcsa a nyeles tengelyen. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 23, 01:00:05 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #40559 Dátum: 2009 Október 22, 23:39:12 »

Sziasztok!
Szerintetek mi okozhatja hogy nehéz tekerni az ablakemelőt?
Hogy lehetne megjavítani? Embarrassed
Oldalak: 1 ... 996 997 998 999 1000 [1001] 1002 1003 1004 1005 1006 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.