www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 21:39:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 998 999 1000 1001 1002 [1003] 1004 1005 1006 1007 1008 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14914362 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40531 Dátum: 2009 Október 18, 21:09:38 »

Végre egy őszinte ember 

Nekünk csak a betolás a helyére , becsavarozás volt 2-3 perc.
De nem bosszantás képen írtam, csak azért  mert baromi jó, hogy csak nekitolja az ember és csavarozza az alsókat.
Sajnos állandó motormizériában vagyunk, ezért nagyon hasznos dolog.
Kivenni eddig is kivettem egyedül max 15 perc alatt( nem ma kezdtem  Grin ) de a berakást (ezt a félét Grin) még nem próbáltam egyedül.
Már meg van a spar hátulja is , csak ki kell alakítani és fényezni. Ha begorombulok ki is vágom.
Bár most nincs flexem!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40530 Dátum: 2009 Október 18, 21:03:33 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...


Aki nem figyel a motor szépségére, nem baj ha karcolódik az autó, nem baj, ha szakad a motortér gumi, nincs fűtésbowdene, a benzincső a valami és a semmi között leben a légüres térben, annak gyorsan megy a motor ki- és beszerelés.

Levehető hátfal rulez!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #40529 Dátum: 2009 Október 18, 20:56:11 »

tényleg jól látom,hogy az ajtókéder le van fényezve ?

Szerintem nincs még ott kéder.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #40528 Dátum: 2009 Október 18, 20:46:44 »

ja de ezt felraktam Roll Eyes
tényleg jól látom,hogy az ajtókéder le van fényezve ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40527 Dátum: 2009 Október 18, 20:45:10 »

De a Zoli csak taknyolja a motorját és ezért folyton ki kell vennie, hogy tudjon megint taknyolni rajta valamit.
Ilyenkor jól jön a levehető hátfal. Tecikérteni?  Grin

Ééértemén.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40526 Dátum: 2009 Október 18, 20:44:14 »

De a Zoli csak taknyolja a motorját és ezért folyton ki kell vennie, hogy tudjon megint taknyolni rajta valamit.
Ilyenkor jól jön a levehető hátfal. Tecikérteni?  Grin

Én pl még saját magam sosem szedtem ki a motort a bogárból. Pedig már 6. éve van meg. Süsü szedte ki egyszer a szimmering miatt, de amúgy még csak ok sem adódott rá. megbízható. SZeretem. Már túl vagyunk a 140.000. közö kilóméteren.  Grin Asszem jól választottam.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40525 Dátum: 2009 Október 18, 20:41:23 »

Igen, a levehető hátfal...
Én pl még saját magam sosem szedtem ki a motort a bogárból. Pedig már 6. éve van meg. Süsü szedte ki egyszer a szimmering miatt, de amúgy még csak ok sem adódott rá. megbízható. SZeretem. Már túl vagyunk a 140.000. közö kilóméteren.  Grin Asszem jól választottam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #40524 Dátum: 2009 Október 18, 20:36:54 »

Végre egy őszinte ember 

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40523 Dátum: 2009 Október 18, 20:26:42 »

<beszúrt kép törölve>
1X van gyerek nap Grin

köszi, gecó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40522 Dátum: 2009 Október 18, 20:14:26 »

ja de ezt felraktam Roll Eyes
Szép! Sziloplaszt? Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40521 Dátum: 2009 Október 18, 20:12:33 »

4. napja kapirgálom  a sok szart ,kromofágozok de még 1 csavar nincs véglegesen betéve  ma szétbasztam a motortér zárat a tankajtó nyitót a tükörtartót  megint találtam két ovális bazt ami nem to mi Roll Eyes
ja de ezt felraktam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40520 Dátum: 2009 Október 18, 20:10:38 »

4. napja kapirgálom  a sok szart ,kromofágozok de még 1 csavar nincs véglegesen betéve  ma szétbasztam a motortér zárat a tankajtó nyitót a tükörtartót  megint találtam két ovális bazt ami nem tom mi Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 20:13:05 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40519 Dátum: 2009 Október 18, 18:55:03 »

En lefenykepeztem, de eleg sotet van, nem biztos, hogy latszik.

Proti!
A tied nem is ilyen. Grin
Ott a jobb oldalon el van kopva. Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40518 Dátum: 2009 Október 18, 18:37:01 »

Mindjárt képelek!
En lefenykepeztem, de eleg sotet van, nem biztos, hogy latszik.


[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40517 Dátum: 2009 Október 18, 18:24:04 »

ugye a bogár csomagtér zárnál van egy lemez ami párhuzamosítja és helyzetben tartja a nyitóbowdennel de itt a tököm se érti Cry
Már 2-őt szétszedtem, de keresem a következő áldozatot, mert az öreglányból nem akarom most kiszerelni.
De az sem jó, mert ha erősen tépi fel az ember gyermeke, akkor nyitható.
Ezt akarom elkerülni, mert lehet bepakolok előre valami iszonyatosan  Grin rettenetesen drága dolgokat.

Szerintem a mieink el vannak kopva. Azt kéne tudni. hogy hol kopott a mienk, hogy néz ki az ami frankón műxik, és ott felheftölnénk.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 20:55:28 írta sparkafer »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40516 Dátum: 2009 Október 18, 18:22:56 »

mosmá nekem is segíccsé!
na mi a kérdés? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40515 Dátum: 2009 Október 18, 18:21:11 »

ÁÁ!
Én ugyanevvel szopok.
Mondja meg valaki a frankót.
ugye a bogár csomagtér zárnál van egy lemez ami párhuzamosítja és helyzetben tartja a nyitóbowdennel de itt a tököm se érti Cry

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40514 Dátum: 2009 Október 18, 18:16:54 »

ÁÁÁ faxom!! Cry akar valaki karmannt összerakni?  nekem elegem van! nem zár a zár a nyil-lal jelölt helyről kibukik a zárnyelv alja ha felakasztom a rugót. esetleg volt ott valami ?  (igen tudom a bowden szorító le van törve)
ÁÁ!
Én ugyanevvel szopok.
Mondja meg valaki a frankót.

Csak a bogárnál.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 18:22:01 írta sparkafer »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40513 Dátum: 2009 Október 18, 16:58:07 »

<beszúrt kép törölve>
1X van gyerek nap Grin
mosmá nekem is segíccsé!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40512 Dátum: 2009 Október 18, 16:25:58 »

nivópálca van a váltóban, vagy hogy?
sosem láttam még ilyet.

1X van gyerek nap Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40511 Dátum: 2009 Október 18, 16:05:22 »

Dupla sztem.
akkor talán maradhat. nálam még előző tulaj csinált 1.6ost az F-es  1.3asból. így az enyém szimplaszívós maradt.
de nálad akkor adott a duplaszívós HF + burkolatok, a nagy olajfurat és a nagy olajhűtő, úgyhogy jó lesz úgy szerintem
gondolom a karbid is 31es lehet. ha 34est akarsz, ahhoz a nagyobb átmérőjű szívócső is kell
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40510 Dátum: 2009 Október 18, 16:04:27 »

ÁÁÁ faxom!! Cry akar valaki karmannt összerakni?  nekem elegem van! nem zár a zár a nyil-lal jelölt helyről kibukik a zárnyelv alja ha felakasztom a rugót. esetleg volt ott valami ?  (igen tudom a bowden szorító le van törve)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 16:07:08 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40509 Dátum: 2009 Október 18, 16:01:23 »

szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
dupla , a karbi sz.tem maradhat és nem jobb az 1.6 os hengerfej szerintem Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40508 Dátum: 2009 Október 18, 16:00:21 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

teljesen igazad van
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40507 Dátum: 2009 Október 18, 15:56:49 »

szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
Dupla sztem.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #40506 Dátum: 2009 Október 18, 15:55:49 »

Erre valaki?
szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40505 Dátum: 2009 Október 18, 15:47:52 »

-mi a minimális csere igény, ha 1.6-ot akarok AB-ból?
(henger, dugó, gyürü, hengerfej(?) karbi, ...)

Erre valaki?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40504 Dátum: 2009 Október 18, 15:45:00 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

ott a pont, dupla karbikkal stb. ki be rakni nagy szívás...de nem vágattam le

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #40503 Dátum: 2009 Október 18, 15:34:08 »

na a nyújtás az sikerült , de most a tankajtó nyitó bowdenét kéne megnyújtani 4cm-rel lehet hogy a karmann meg a bogár nem egyforma? ráadásul a tükör talpához is van egy adapter spiáterből ami 7-8 fele tört mikor megpróbáltam felcsavarozni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40502 Dátum: 2009 Október 18, 15:02:43 »

ájjájáj! ez összement vagy hiányzik ide még valami?
na a nyújtás az sikerült , de most a tankajtó nyitó bowdenét kéne megnyújtani 4cm-rel lehet hogy a karmann meg a bogár nem egyforma? ráadásul a tükör talpához is van egy adapter spiáterből ami 7-8 fele tört mikor megpróbáltam felcsavarozni

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40501 Dátum: 2009 Október 18, 14:42:52 »

A motor könnyű ki-be rakhatósága végett.

ott a pont, dupla karbikkal stb. ki be rakni nagy szívás...de nem vágattam le
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40500 Dátum: 2009 Október 18, 13:06:32 »

osztotnál onnan lehet a váltó olaj szintett megnézni és tölteni bele Kiss
nivópálca van a váltóban, vagy hogy?
sosem láttam még ilyet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40499 Dátum: 2009 Október 18, 12:58:58 »

miért kell levehető hátfal ha tuningolni akarom a motrot?

A motor könnyű ki-be rakhatósága végett.

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #40498 Dátum: 2009 Október 18, 12:54:42 »

Én a helyedben megcsináltatnám a levehető hátfalat. Egyszer még jól jöhet (pl. ha elkap egy motortuning bacilus), és akkor nem a fényezett kocsit kell vagdalni.
Persze kilehet venni meg vissza lehet tenni a motort a gyári hátfallal, de egy szűk garázsban elég hányigert keltő érzés.
 

 

miért kell levehető hátfal ha tuningolni akarom a motrot?

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40497 Dátum: 2009 Október 18, 10:46:38 »

na akkor szétvágod a rod seggét Evil
biztos nem ! mert typ1 moci lesz  Wink

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40496 Dátum: 2009 Október 18, 10:17:12 »

újévre én remélem már stunt rektor dékán professzor úr vakarózik az 1.9 es motoromon felett de ez titok pusmogas
na akkor szétvágod a rod seggét Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40495 Dátum: 2009 Október 18, 10:07:55 »

remélem a legjobbakat, új évre új projektet akarok  Roll Eyes
újévre én remélem már stunt rektor dékán professzor úr vakarózik az 1.9 es motoromon felett de ez titok pusmogas

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40494 Dátum: 2009 Október 18, 10:04:36 »

karácsonyra összerakom a cimborámnak a karrmannt és ha nem halok éhen akkorjöhet ha addig nem lesz kész Roll Eyes
remélem a legjobbakat, új évre új projektet akarok  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40493 Dátum: 2009 Október 18, 09:58:56 »

ezt akartam tudni. köszönöm.
minden a lakatos aktivitásán és hozzáálásán múlik majd..

karácsonyra összerakom a cimborámnak a karrmannt és ha nem halok éhen akkorjöhet ha addig nem lesz kész Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40492 Dátum: 2009 Október 18, 09:51:42 »

háborus kübelnél is ottvan a szerelö nyilás és annak is oylan váltója van hogy az olaj szinett ot kel nézni és önteni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 998 999 1000 1001 1002 [1003] 1004 1005 1006 1007 1008 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.