www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:17:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 994 995 996 997 998 [999] 1000 1001 1002 1003 1004 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13323909 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #40678 Dátum: 2009 Október 26, 08:34:57 »

mi a trükkje a baja alváznak mit kell heftölni a futóművön? Huh
tipusidegen dolgot nem szívesen tennék be...
fordítva kell betenni az ültetőmagot, és akkor emelőmag lesz Wink
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40677 Dátum: 2009 Október 26, 01:07:23 »

de az osztrák bogár az más ott, busz cuccok vannak betéve....
köszi
baja alváz ugyanolyan mint a gyári csak körben bódé és az alváz között egy zártszelvény keret van...
<beszúrt kép törölve>

http://kep.tar.hu/vw1966/50527920?o=0#2
ezt a zártszelvény dolgot hogy oldják meg?
mit mihez hegesztenek?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40676 Dátum: 2009 Október 26, 01:05:18 »

Ójeeee... Cool Csak after állólámpással eljátszva.
kérésed parancs Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40675 Dátum: 2009 Október 26, 00:48:51 »

mi a trükkje a baja alváznak mit kell heftölni a futóművön? Huh
tipusidegen dolgot nem szívesen tennék be...
de az osztrák bogár az más ott, busz cuccok vannak betéve....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40674 Dátum: 2009 Október 26, 00:47:44 »

mi a trükkje a baja alváznak mit kell heftölni a futóművön? Huh
tipusidegen dolgot nem szívesen tennék be...
baja alváz ugyanolyan mint a gyári csak körben bódé és az alváz között egy zártszelvény keret van...


http://kep.tar.hu/vw1966/50527920?o=0#2
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40673 Dátum: 2009 Október 25, 23:55:42 »

sokszor láttam már élőben...osztrák határ közelében több találkozón is ott van
mi a trükkje a baja alváznak mit kell heftölni a futóművön? Huh
tipusidegen dolgot nem szívesen tennék be...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40672 Dátum: 2009 Október 25, 22:33:50 »

Ilyesmire gondolsz?
<beszúrt kép törölve>
bővebben: http://www.pps.co.at/handel/kaefer/kunden/baumgartnerneu.html
sokszor láttam már élőben...osztrák határ közelében több találkozón is ott van
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40671 Dátum: 2009 Október 25, 19:16:09 »

Sokat emelni nem is kell rajta csak ilyen fasza guma kéne rá.
a linken van egy kis leírás, ezek 16-s kerekek az autón... mondjuk a sima 15s terepgumi is sokat emel

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40670 Dátum: 2009 Október 25, 19:13:09 »

Ójeeee... Cool Csak after állólámpással eljátszva.
Sokat emelni nem is kell rajta csak ilyen fasza guma kéne rá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40669 Dátum: 2009 Október 25, 19:10:48 »

Ilyesmire gondolsz?
<beszúrt kép törölve>
bővebben: http://www.pps.co.at/handel/kaefer/kunden/baumgartnerneu.html
Ójeeee... Cool Csak after állólámpással eljátszva.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40668 Dátum: 2009 Október 25, 19:05:54 »

Én csak símán tolnék a széria kasztni alá egy baja futóműves alvázat. Az lenne nagyon betyár, olyan, mint a schwimm és kdf wagen keresztezése a háborúban.
Ilyesmire gondolsz?

bővebben: http://www.pps.co.at/handel/kaefer/kunden/baumgartnerneu.html

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40667 Dátum: 2009 Október 25, 19:02:16 »

Nekem annyira nem jön be, de a fiam miatt vettem meg.
Olyan középmély doromboló hangja van.
Bitus motorján is ilyen van, de érdekes, hogy ott másképp szól.Talán a dupla karbi miatt.
Ott öblösebb a hangja.
Az ára pedig 10 és 15 között mozog használtan. Újonnan nem tudom.
Aham. Ha valahol feltűnik egy eladó ne felejtsetek el figyelmeztetni legyetek szívesek! Köfi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #40666 Dátum: 2009 Október 25, 19:01:13 »

Kezfogas

mostanában egyre nagyobb szerelem a bajabug nálam .
kérdés Milyen japán terepjáróhoz tartozik a wolfrace felni ?
A KPM-esek és a rendörök basztatnának emiatt? gondolom igen Undecided de leszarom:))) akkor is lesz egy baja-m.
egyébként valami ilyesmit tudnék elképzelni sítulusosan szépen :
<beszúrt kép törölve>



Én csak símán tolnék a széria kasztni alá egy baja futóműves alvázat. Az lenne nagyon betyár, olyan, mint a schwimm és kdf wagen keresztezése a háborúban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40665 Dátum: 2009 Október 25, 18:59:54 »

Eza  kipu nagyon betyár. Hangja milyen? Hogyért dobnak ilyet?
Nekem annyira nem jön be, de a fiam miatt vettem meg.
Olyan középmély doromboló hangja van.
Bitus motorján is ilyen van, de érdekes, hogy ott másképp szól.Talán a dupla karbi miatt.
Ott öblösebb a hangja.
Az ára pedig 10 és 15 között mozog használtan. Újonnan nem tudom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40664 Dátum: 2009 Október 25, 18:04:55 »

én ma lefújtam az új kipuffot, talán jövő hét végén fel is fogom rakni, ha lesz kedvem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40663 Dátum: 2009 Október 25, 18:04:00 »

Ma rátettük a váltóra a motort.Beindítottuk.Cseréltem egy rossz gyújtókábelt, ami frankón megrázott.Majd mégegyet.
Nem jön most olaj a kipuff csonknál, de nem is csodálom, mert adtam neki bosal tömítőt.
Valamiért egyenetlenül jár.Ezt leszámítva azért jól muzsikál.
Ha lesz lehetőségünk, cserélünk gyertyákat, megszakítót, osztófejet, meg még a gyújtáskábeleket is átnézzük még.
Eza  kipu nagyon betyár. Hangja milyen? Hogyért dobnak ilyet?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40662 Dátum: 2009 Október 25, 17:41:07 »

Ma rátettük a váltóra a motort.Beindítottuk.Cseréltem egy rossz gyújtókábelt, ami frankón megrázott.Majd mégegyet.
Nem jön most olaj a kipuff csonknál, de nem is csodálom, mert adtam neki bosal tömítőt.
Valamiért egyenetlenül jár.Ezt leszámítva azért jól muzsikál.
Ha lesz lehetőségünk, cserélünk gyertyákat, megszakítót, osztófejet, meg még a gyújtáskábeleket is átnézzük még.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Sompi
« Hozzászólás #40661 Dátum: 2009 Október 25, 09:16:00 »

azért nem tudod eladni Evil
terepgumin terepfelnin baja bughoz sztem jókiállású

olyan nagyon nem is akarom eladni... de van az a pénz amiért odaadom.....  Wink
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40660 Dátum: 2009 Október 25, 09:00:01 »

a wolfrace sztárszki és háccshoz tartozik!!     Grin Grin Grin

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

azért nem tudod eladni Evil
terepgumin terepfelnin baja bughoz sztem jókiállású


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #40659 Dátum: 2009 Október 25, 08:53:27 »

Kezfogas

mostanában egyre nagyobb szerelem a bajabug nálam .
kérdés Milyen japán terepjáróhoz tartozik a wolfrace felni ?
A KPM-esek és a rendörök basztatnának emiatt? gondolom igen Undecided de leszarom:))) akkor is lesz egy baja-m.
egyébként valami ilyesmit tudnék elképzelni sítulusosan szépen :
<beszúrt kép törölve>




a wolfrace sztárszki és háccshoz tartozik!!     Grin Grin Grin




« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 25, 20:55:18 írta Sompi »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40658 Dátum: 2009 Október 25, 08:40:10 »

ma belül megcsináltam a tűzfal alját, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
<beszúrt kép törölve>
Kezfogas

mostanában egyre nagyobb szerelem a bajabug nálam .
kérdés Milyen japán terepjáróhoz tartozik a wolfrace felni ?
A KPM-esek és a rendörök basztatnának emiatt? gondolom igen Undecided de leszarom:))) akkor is lesz egy baja-m.
egyébként valami ilyesmit tudnék elképzelni sítulusosan szépen :





"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40657 Dátum: 2009 Október 25, 00:44:36 »

Tegnap délután átjött WildDaemon Zsolti és beállítottuk a szelephézagot a kicserélt jobb oldali hengerfejen.
Ma annyi időm volt, hogy felraktam a hőcserélőt meg a monzát.
Holnap beindítjuk.Kiváncsi leszek milyen lesz az új henger-dugó, és az új hengerfej együttese.

Tegnap még gyártottunk Zsoltival egy csavart amivel megpróbáltam kivenni a váltó leeresztő csavarját, hogy végre megszámoljam a végáttétel fogszámát.Sajnos nagyon ki van már tágulva a leeresztő, ezért nem sikerült.
Holnap még próbálkozom.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40656 Dátum: 2009 Október 24, 19:48:21 »

Isten őrizz!! Ne vegyél! 3 nekem is csak a pincében van, nem a kocsimban. Grin
Lényeg,hogy ha kész a fényezés,szeretném összerakni,és főleg kormányozni.Gondolom eladni sem tom a hitványabbikat de a másik az jó,csak nem azt akarom felrakni,mivel a busz,vagy spar,@om tudja mire való kormány nem tetszik.A másik az jó,csak nem kompatibilis egymással.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40655 Dátum: 2009 Október 24, 19:45:21 »

ez újabb volt a tiednél és nem volt alku, mivel heti szinten ~3000km-t mennek vele
Saját érdekedben olcsóbb lesz egy csapágyazás minnél előbb mint a váltó csere vagy nagy felújítás. Undecided
Mindegy,mert nem lesz rá pénzem.Addig megy,amíg megy.Sajna ez van.Még van 1 év hitele azt kell fizetnem,még ha bele gebedek is.

De mint tudod,elöbre való nekem a bogár.Így arra költök.Vagyis költenék,mert még nem fogadta a fényező.Nincs kész neki a kabin.Pedig már nagyjából össze is raktam volna

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40654 Dátum: 2009 Október 24, 19:43:30 »

Király nekem is van 2.Most vegyek 1 harmadikat?Ha kell neked szólok ;DVagy régi,vagy cserélek valakivel,vagy nem tom.De három nem kell.Köszi

Isten őrizz!! Ne vegyél! 3 nekem is csak a pincében van, nem a kocsimban. Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40653 Dátum: 2009 Október 24, 19:36:32 »

Wink
kijavítottam!
Amúgy szép munka!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40652 Dátum: 2009 Október 24, 19:34:01 »

Akkor az én Nissanomban benne marad a morgás asszem.Mert még azóta sem csináltattam. Lips Sealed
ez újabb volt a tiednél és nem volt alku, mivel heti szinten ~3000km-t mennek vele
Saját érdekedben olcsóbb lesz egy csapágyazás minnél előbb mint a váltó csere vagy nagy felújítás. Undecided
Meg a katalizátorodat is ki kellene iktatni, mert gyanítom össze van borulva.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 24, 19:36:38 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40651 Dátum: 2009 Október 24, 19:24:43 »

 Wink
kijavítottam!
A képen látható javított elemet tűzfalnak (régebben torpedólemeznek) hívják, a karosszéria része. A "Napoleon" ez alatt van, az alváz kereszttartója,  tehát az alváz része, arra fekszik fel a szépen kijavított tűzfal. Csak a pontosság kedvéért.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40650 Dátum: 2009 Október 24, 19:13:05 »

ma belül megcsináltam a napoleonokat, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
<beszúrt kép törölve>
A képen látható javított elemet tűzfalnak (régebben torpedólemeznek) hívják, a karosszéria része. A "Napoleon" ez alatt van, az alváz kereszttartója,  tehát az alváz része, arra fekszik fel a szépen kijavított tűzfal. Csak a pontosság kedvéért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40649 Dátum: 2009 Október 24, 19:12:40 »

Ha oszlop kell az is van , mindegyik.
Király nekem is van 2.Most vegyek 1 harmadikat?Ha kell neked szólok ;DVagy régi,vagy cserélek valakivel,vagy nem tom.De három nem kell.Köszi

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40648 Dátum: 2009 Október 24, 19:03:58 »

Hardyról tudok újba,de az elötte mögötte álló darabot még nem láttam.Nekem végül is jó,de nem teljesen tökéletes,viszont ami rácsuszik,és az már az oszlophoz tartozik,az már sima.Tehát az oszlop belső fele sima.
Ha oszlop kell az is van , mindegyik.

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40647 Dátum: 2009 Október 24, 18:56:07 »

tazoli ajánlott egyet.Annyit megér,hogy kipróbáld.
Köszi, már írtam neki prvt.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40646 Dátum: 2009 Október 24, 18:51:06 »

Azért nem lett tovább bontva, mert a váltó át lett mozgatva olaj nélkül is, és teljesen tisztán szépen forgott. Az egyik csapágy is erősen kopott volt, reméltük ezzel megszűnik a hiba. A munka oroszlán részét a Szabó Mikiék csinálták, (még csak a motor kiszedést, szétszedését vállalom, a váltót nem mertem). De Megyesi is látta már. Előbb utóbb mindenkihez eljutok és valaki csak rájön a bibire.
tazoli ajánlott egyet.Annyit megér,hogy kipróbáld.

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40645 Dátum: 2009 Október 24, 18:43:01 »

azzal sosem volt gond!
nem sietem el a dolgokat!
Na Shocked Ez szép munka!Csak vigyázz aludni is tudjál Grin

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40644 Dátum: 2009 Október 24, 18:41:20 »

Ha a difit kiszedtétek megcsapágyaztátok 50 ft-os csapágyakkal akkor miért nem bontottátok tovább? Ezek szerint ti is értetek hozzá. Biztos a hézagolás is be lett lőve csapágy csere után. Roll Eyes
Én múltkor vettem egy nissan váltóhoz oda való! anyagminőségű csapágyakat és hát 4 db csapágy volt 46ezer párszáz ft.
Mielőtt megkérdezné valaki azért csináltam meg ill. érte meg megcsinálni mivel a legolcsóbb bontó is 190000et mondott a váltóra.
Környékeden mondjuk Mareszék szívesen fogadnak szerintem.

Azért nem lett tovább bontva, mert a váltó át lett mozgatva olaj nélkül is, és teljesen tisztán szépen forgott. Az egyik csapágy is erősen kopott volt, reméltük ezzel megszűnik a hiba. A munka oroszlán részét a Szabó Mikiék csinálták, (még csak a motor kiszedést, szétszedését vállalom, a váltót nem mertem). De Megyesi is látta már. Előbb utóbb mindenkihez eljutok és valaki csak rájön a bibire.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40643 Dátum: 2009 Október 24, 18:39:55 »

ma belül megcsináltam a napoleonokat, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
<beszúrt kép törölve>
Na Shocked Ez szép munka!Csak vigyázz aludni is tudjál Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40642 Dátum: 2009 Október 24, 18:38:34 »

Én a nyáron cseréltem Hardy-t a többi rész nélkül. Biztos van újban az a ricnis rész is. Ha esetleg,a bontottnál döntesz, akkor van pár darabom.
 
Hardyról tudok újba,de az elötte mögötte álló darabot még nem láttam.Nekem végül is jó,de nem teljesen tökéletes,viszont ami rácsuszik,és az már az oszlophoz tartozik,az már sima.Tehát az oszlop belső fele sima.

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40641 Dátum: 2009 Október 24, 18:36:22 »

ma belül megcsináltam a tűzfal alját, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 24, 19:25:09 írta vwakos »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40640 Dátum: 2009 Október 24, 18:29:01 »

Ha a difit kiszedtétek megcsapágyaztátok 50 ft-os csapágyakkal akkor miért nem bontottátok tovább? Ezek szerint ti is értetek hozzá. Biztos a hézagolás is be lett lőve csapágy csere után. Roll Eyes
Én múltkor vettem egy nissan váltóhoz oda való! anyagminőségű csapágyakat és hát 4 db csapágy volt 46ezer párszáz ft.
Mielőtt megkérdezné valaki azért csináltam meg ill. érte meg megcsinálni mivel a legolcsóbb bontó is 190000et mondott a váltóra.
Környékeden mondjuk Mareszék szívesen fogadnak szerintem.

Akkor az én Nissanomban benne marad a morgás asszem.Mert még azóta sem csináltattam. Lips Sealed

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40639 Dátum: 2009 Október 24, 18:17:57 »

ez is nemjó ?
Ez jó, úgy látom egy irányba húzós, azonban a hüvely, amin a rudak vannak egy csavar-csapon forog, ahol előbb-utóbb megkopik, az aljánál, ahová a rudak be vannak kötve és amikor picit húzza meg a bowden semmit nem csinál, csak alul megmozdul 1 mm-t.... ami a középen fordítós (két karbi nem azonos) rudazatnál már baj, mert kiesik szinkronból pont alapjárat felett, ennél az egyirányba húzós esetében (két karbi egyforma) a rendszer nem annyira érzékeny.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 994 995 996 997 998 [999] 1000 1001 1002 1003 1004 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.267 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.