www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:34:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 993 994 995 996 997 [998] 999 1000 1001 1002 1003 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13324254 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #40718 Dátum: 2009 Október 26, 20:11:22 »

He' ?!

fordítva forognak a féltengelyek, előremenetben hátrafelé (a keréknél van még ey fogaskerékáttétel, az fordítja vissza), tehát a nyomaték is fordítva dolgozik.

amikor előrefele elindulsz vele, akkor felcsapja a seggét, úgy, mint amikor te a bogaraddal nagy gázzal elindulsz rükvercben.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40717 Dátum: 2009 Október 26, 19:49:45 »

Gyárilag a leghosszabb váltóval szerelték. Rövid váltóval a siratófalak gyilkosa.  Grin
A fogyasztás egy terepezős autónál nem annyira lényeg szvsz.  Roll Eyes

a gyorsulása az tényleg über Smiley, volt szerencsém próbálni ilyen Kübelt, amikor elindulsz vele előre, megemeli a hátulját Grin, az utazósebesség mellett a fogyasztása a másik gond, kb 15 liter. előnye az,hogy mivel megemeli az autó hátulját indulásnál, sárból,stb.. könnyebben kijön

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #40716 Dátum: 2009 Október 26, 19:46:13 »

He' ?!

nem tudom másképp fogalmazni, berakod 1be, elindulsz, és érezni,hogy megemelkedik az autó hátulja, hátramenetnél pedig pont az ellentéte

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40715 Dátum: 2009 Október 26, 19:44:27 »

amikor elindulsz vele előre, megemeli a hátulját Grin
He' ?!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #40714 Dátum: 2009 Október 26, 19:42:51 »

Kompatibilis minden, de nem árt a difit megfordítani mert különben 4 sebesség hátra és egy előre. Meg a rövid váltó 60Km/h lesz az utazója. Viszont baszot jól gyorsul.  Wink

a gyorsulása az tényleg über Smiley, volt szerencsém próbálni ilyen Kübelt, amikor elindulsz vele előre, megemeli a hátulját Grin, az utazósebesség mellett a fogyasztása a másik gond, kb 15 liter. előnye az,hogy mivel megemeli az autó hátulját indulásnál, sárból,stb.. könnyebben kijön
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 26, 19:44:31 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40713 Dátum: 2009 Október 26, 19:29:16 »

Kompatibilis minden, de nem árt a difit megfordítani mert különben 4 sebesség hátra és egy előre. Meg a rövid váltó 60Km/h lesz az utazója. Viszont baszot jól gyorsul.  Wink
Balage ötlete a jó, külföldi oldalakon többször láttam,hogy typ 181 futóműelemekkel építettek magasított bogarat, nem kell zártszelvényt hegeszteni az alvázra sem. a váltó egyezik a T1-el (azthiszem áttéthajtásosnak nevezik), ha jól tudom passzol a sima olajos bogárváltó helyére

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40712 Dátum: 2009 Október 26, 19:13:28 »

Utángyártott, megfelelő minőségű gumival simán lehet beázásmentes Bogarat csinálni (nekem legalábbis sikerült, West Coast Metric gumikkal).
Vedd meg a Gabitól, kérd meg, hogy vállaljon garanciát (persze lehet, hogy ragaszkodik ahhoz, hogy melyik szakember tegye be).
Én legalábbis így csinálnám, ha sürgős lenne.
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #40711 Dátum: 2009 Október 26, 18:44:33 »

Tiszteletem!

71-es Bogár ablakszigeteléséhez szeretnék tanácsot kérni. Teljes felújítás után vagyunk, és a szigeteléssel két bajom van. Az egyik az, hogy beázik, a másik az, hogy az eredeti feszítőkeretes gumi helyett keret nélkülit tett be a lakatos. Bízom benne, hogy a beázást tudja majd orvosolni, de azt mondja, hogy ez komoly neuralgikus pont, még az úgymond német minőségű utángyártott gumik is rosszabbak, mint az eredetik. Legjobban a jobb elefántfül mellett folyik be a víz, ide az eredeti gumit tette vissza, és azt mondta, hogy ez konkrétan nagyon rossz utángyártottban. Van valakinek tapasztalata, tippje?

A másik, hogy az utángyártott feszítőkeretes gumira szintén azt mondta, hogy kínszenvedés berakni, nem kompatibilis az eredetivel, és tutira beázik. Csillag Gábor viszont azt mondta, hogy ő tud olyan utángyártott fémkeretest, ami jó minőségű, és kompatibilis az eredetivel. Lehet, hogy a lakatosnak korábban másmilyennel voltak rossz tapasztalatai. Szívesen olvasnék további független véleményeket, mielőtt megveszem az utángyártott keretest, és kicseréltetem az amúgy vadiúj keret nélkülit erre.

Amúgy tényleg igaz az, hogy utángyártott gumikkal egyszerűen lehetetlen "vízhatlan" Bogarat összerakni? Nekem ez laikusként érthetetlennek tűnik, de nagyon nem értek hozzá. Nagyon hálás lennék a hozzáértőbb kartársak tanácsaiért.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #40710 Dátum: 2009 Október 26, 18:14:42 »

azon gondolkozom , lehet h hülyeség dfe ha lézerrel a tengelynek vágatok magas tartókakokat?
Balage ötlete a jó, külföldi oldalakon többször láttam,hogy typ 181 futóműelemekkel építettek magasított bogarat, nem kell zártszelvényt hegeszteni az alvázra sem. a váltó egyezik a T1-el (azthiszem áttéthajtásosnak nevezik), ha jól tudom passzol a sima olajos bogárváltó helyére

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40709 Dátum: 2009 Október 26, 16:49:26 »

Megmutatom nektek az első kihajtást. Egy osztott ablakos váltója jó is,csak az elejénél kell más harang. A képen jól látszik. Nem mindenki látott ilyet azért mutatom meg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40708 Dátum: 2009 Október 26, 16:30:27 »

Meg nem kicsi türelem, kitartás kell, azt gondolom.
Főleg amikor megmondják,hogy ne olyan legyen, mint amit elkeztél. Inkább ilyen mint a képen.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40707 Dátum: 2009 Október 26, 16:22:25 »

Ezt mind bőrzéken szedtük össze. Viszont tudni kell,hogy mit keresel,mert aki árulja maga sem tudja,hogy mit árul!  Nagy alkatrész ismerettel kell rendelkezni.
Meg nem kicsi türelem, kitartás kell, azt gondolom.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40706 Dátum: 2009 Október 26, 16:11:04 »

Csak vissza kell keresni, hogy hol torpedózták ki azt a hajót, és onnan már..... Grin  egy kis felújítás kell csak. Grin
Ezt mind bőrzéken szedtük össze. Viszont tudni kell,hogy mit keresel,mert aki árulja maga sem tudja,hogy mit árul!  Nagy alkatrész ismerettel kell rendelkezni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40705 Dátum: 2009 Október 26, 14:40:02 »



Ami szett ezen az autón van azt tudok eladót, üvegszálast, újban 110.000.- ft-ért.
Csak komplett szett (7db) van, külön elem nincs.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40704 Dátum: 2009 Október 26, 14:25:28 »

swinvagent futóművet honnan a töükömből szerezzek? Smiley))
azért az ötlet jó. csak nem kivitelezhető...
Csak vissza kell keresni, hogy hol torpedózták ki azt a hajót, és onnan már..... Grin  egy kis felújítás kell csak. Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40703 Dátum: 2009 Október 26, 14:23:48 »

ilyent csak fordítva?
azzal csak az lesz a baj hogy úgy fog kinézni a hátsó kerék mint amikor meg van emelve.
meg a lengéscsillapítóból is lehet rövid lenne.
 

azon gondolkozom , lehet h hülyeség dfe ha lézerrel a tengelynek vágatok magas tartókakokat?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40702 Dátum: 2009 Október 26, 14:18:27 »

Typ 181 alkatrészekből azért lehet építkezni.
azon gondolkozom , lehet h hülyeség dfe ha lézerrel a tengelynek vágatok magas tartókakokat?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40701 Dátum: 2009 Október 26, 14:13:29 »

Typ 181 alkatrészekből azért lehet építkezni.
Első csonkot lehet tudok eladót, ezt meg kell kérdeznem.
A nyomtáv is szélesebb lesz hátul az biztos. Ez a kerék miatt lehet probléma.
Mindkét autón 155 r15 gumi van. A fehér autó gyári magasságú. A szürke ezzel az átalakítással kb. 10cm emelkedett. Egy jó terep gumi még emelne rajta kb ennyit.




swinvagent futóművet honnan a töükömből szerezzek? Smiley))
azért az ötlet jó. csak nem kivitelezhető...

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40700 Dátum: 2009 Október 26, 14:09:46 »

jellemzően ezek az alkatrészek minden falusi börzén beszerezhetőek kiváló állapotban.  Roll Eyes


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40699 Dátum: 2009 Október 26, 14:02:54 »

jellemzően ezek az alkatrészek minden falusi börzén beszerezhetőek kiváló állapotban.  Roll Eyes

Tegnap már feltettem ezt a képet,igaz máshová. Szét kell szedni a kocsit,de nagyon. Lehet 4 kerék hajtásút is csinálni. BAJA BUG! Egy rövidebb torziós házat kell betenni,mert a busz kihajtás a széria bogarakon szélesebb nyomtávot eredményezne. A kihajtással pedig a hasmagasság emelkedik. Csak hátul! Elöl meg a schwimmwagen futómű kell és elöl is magas lesz,és az alagútban elfér a kardán. Léteztek katonai bogarak első kerék hajtással. 1944-ben 50 darab volt egy hajón,és kitorpedózták a hajót. De házilag is meg lehet csinálni,csak kész fődarabokból egyszerübb.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40698 Dátum: 2009 Október 26, 14:02:35 »

Meg vagy te lőve ezért a bajáért már.  Grin Nehogy ezt csinálj a metálkékből!
már nem metálkék Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40697 Dátum: 2009 Október 26, 14:01:13 »

swinvagent futóművet honnan a töükömből szerezzek? Smiley))
azért az ötlet jó. csak nem kivitelezhető...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40696 Dátum: 2009 Október 26, 13:57:36 »

Tegnap már feltettem ezt a képet,igaz máshová. Szét kell szedni a kocsit,de nagyon. Lehet 4 kerék hajtásút is csinálni. BAJA BUG! Egy rövidebb torziós házat kell betenni,mert a busz kihajtás a széria bogarakon szélesebb nyomtávot eredményezne. A kihajtással pedig a hasmagasság emelkedik. Csak hátul! Elöl meg a schwimmwagen futómű kell és elöl is magas lesz,és az alagútban elfér a kardán. Léteztek katonai bogarak első kerék hajtással. 1944-ben 50 darab volt egy hajón,és kitorpedózták a hajót. De házilag is meg lehet csinálni,csak kész fődarabokból egyszerübb.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #40695 Dátum: 2009 Október 26, 13:45:38 »

szerintem meg ilyen :-PP
<beszúrt kép törölve>
Mi baja? Szóljon,ha valami baja van! Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40694 Dátum: 2009 Október 26, 12:34:18 »

szerintem meg ilyen :-PP
<beszúrt kép törölve>

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40693 Dátum: 2009 Október 26, 12:26:42 »

az igazi Baja ilyen (szerintem)

szerintem meg ilyen :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #40692 Dátum: 2009 Október 26, 12:22:13 »

Nem egészen. Jobban beférnek a nagy kerekek, és a merevítést is hozzá lehet fogatni. Hogy a napóleon-kalapnál hogy csinálják meg pontosan, na az rejtély.

Ennek mi értelme van?
Hasmagasság ugyanaz, de a súlypont feljebb kerül, tehát könnyebben borul.
Látvány az egész.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #40691 Dátum: 2009 Október 26, 12:02:40 »

az igazi Baja ilyen (szerintem)
<beszúrt kép törölve>


Meg vagy te lőve ezért a bajáért már.  Grin Nehogy ezt csinálj a metálkékből!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40690 Dátum: 2009 Október 26, 10:01:56 »

más lesz a terepszöge. szvsz.
Ennek mi értelme van?
Hasmagasság ugyanaz, de a súlypont feljebb kerül, tehát könnyebben borul.
Látvány az egész.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40689 Dátum: 2009 Október 26, 09:51:06 »

az igazi Baja ilyen (szerintem)
<beszúrt kép törölve>

szigorúan after felépítménnyel..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40688 Dátum: 2009 Október 26, 09:50:33 »

az igazi Baja ilyen (szerintem)



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40687 Dátum: 2009 Október 26, 09:49:49 »

Na de a buckán ugyanúgy felakad mint egy gyári.
Baja nem ilyen, na.


ezen is csak a futómű meg a gumi miatt nagyobb a hasmagasság és ahogy nézem ezt nem utcán használják

mod: ezzel nem átmész a buckán, hanem átrepülsz, így tuti nem akad fel  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40686 Dátum: 2009 Október 26, 09:48:50 »

Na de a buckán ugyanúgy felakad mint egy gyári.
Baja nem ilyen, na.
Végülis csak a gumik és a hosszabb gátlók emelnek rajta majd 10 cm-t.... de lehet.

1303LS
« Hozzászólás #40685 Dátum: 2009 Október 26, 09:47:45 »

Nagyon sokat merevít a szerkezeten, hogy el tudja viselni az ugratásokat...
mondjuk az első nagy repülés utáni leérkezéskor nem törik ketté  Lips Sealed
Na de a buckán ugyanúgy felakad mint egy gyári.
Baja nem ilyen, na.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40684 Dátum: 2009 Október 26, 09:46:41 »

Na ennek van értelme.
csak lenne már kész


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40683 Dátum: 2009 Október 26, 09:45:58 »

Ennek mi értelme van?
Hasmagasság ugyanaz, de a súlypont feljebb kerül, tehát könnyebben borul.
Látvány az egész.
mondjuk az első nagy repülés utáni leérkezéskor nem törik ketté  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40682 Dátum: 2009 Október 26, 09:45:45 »

Ennek mi értelme van?
Hasmagasság ugyanaz, de a súlypont feljebb kerül, tehát könnyebben borul.
Látvány az egész.
Nagyon sokat merevít a szerkezeten, hogy el tudja viselni az ugratásokat...

1303LS
« Hozzászólás #40681 Dátum: 2009 Október 26, 09:43:49 »

kérésed parancs Cool<beszúrt kép törölve>

Na ennek van értelme.
1303LS
« Hozzászólás #40680 Dátum: 2009 Október 26, 09:43:11 »

baja alváz ugyanolyan mint a gyári csak körben bódé és az alváz között egy zártszelvény keret van...
<beszúrt kép törölve>

http://kep.tar.hu/vw1966/50527920?o=0#2
Ennek mi értelme van?
Hasmagasság ugyanaz, de a súlypont feljebb kerül, tehát könnyebben borul.
Látvány az egész.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #40679 Dátum: 2009 Október 26, 09:42:31 »

kösziezt a zártszelvény dolgot hogy oldják meg?
mit mihez hegesztenek?

Semmit semmihez... a pontos zártszelvény méretet nem tudom, de ez kerül a kasztni és alváz közé csak hosszabb csavarokkal húzod össze ezt a hármas fogatot és a bukókeretet is ehhez heftölöd...

Oldalak: 1 ... 993 994 995 996 997 [998] 999 1000 1001 1002 1003 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.263 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.