www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:36:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 992 993 994 995 996 [997] 998 999 1000 1001 1002 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13324322 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40758 Dátum: 2009 Október 28, 08:49:09 »

Tatinak és más sportársaimnak:


holnap megy a lakatoshoz Evil
remélem..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40757 Dátum: 2009 Október 27, 21:52:32 »

Kérnék valakit SEGÍTENI,De olvasson vissza
Hehe, ez jo! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40756 Dátum: 2009 Október 27, 20:51:58 »

Tipp az kevés  Undecided
Kérnék valakit SEGÍTENI,De olvasson vissza,ne keljen mindent újra magyarázni.Typ117 ,Azért köszike Wink
A szimering nincs a képen.
Az 1-esbe kell beleütni, és a belső része pedig a 2-es vastag fém távtartóhoz csatlakozik.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 27, 20:55:08 írta sparkafer »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40755 Dátum: 2009 Október 27, 20:45:33 »

én a kettesre tippelek, de gondolom van itt aki tényleg rakott már össze párat jól
Tipp az kevés  Undecided
Kérnék valakit SEGÍTENI,De olvasson vissza,ne keljen mindent újra magyarázni.Typ117 ,Azért köszike Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40754 Dátum: 2009 Október 27, 20:34:29 »

LÁtsz ott szimeringet?Egyébként nem hibás a féltengelyem .Látszólag.Illetőleg kizárták a szakik is a fórumon

én a kettesre tippelek, de gondolom van itt aki tényleg rakott már össze párat jól
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40753 Dátum: 2009 Október 27, 20:07:10 »

én szedtem már szét, de nem fotóztam lépésenként és nem emlékszem ennyire hogy mi mi után jött. viszont nem értem mi a gond ha egyszer itt nagyon szépen látszik a sorrend..?
a főtengelyed nem sérült esetleg? ha minden más jó elvileg..
LÁtsz ott szimeringet?Egyébként nem hibás a féltengelyem .Látszólag.Illetőleg kizárták a szakik is a fórumon

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40752 Dátum: 2009 Október 27, 20:04:22 »

nekem ami gyanús,hogy mivel a féltengely mellett folyik az olaj:
A csapágy után feltettem az alátétet,aztán az "O" gyűrűt,egy távtartót.
Nem lehet,hogy az alátét,és az "O" gyűrű körül van a bibi?Mondjuk ahogy néztem az alátétet,nem is mindegy melyik fele hova néz.
én szedtem már szét, de nem fotóztam lépésenként és nem emlékszem ennyire hogy mi mi után jött. viszont nem értem mi a gond ha egyszer itt nagyon szépen látszik a sorrend..?
a féltengelyed nem sérült esetleg? ha minden más jó elvileg..
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 27, 21:12:15 írta Typ117 »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40751 Dátum: 2009 Október 27, 19:47:25 »

nekem ami gyanús,hogy mivel a féltengely mellett folyik az olaj:
A csapágy után feltettem az alátétet,aztán az "O" gyűrűt,egy távtartót.
Nem lehet,hogy az alátét,és az "O" gyűrű körül van a bibi?Mondjuk ahogy néztem az alátétet,nem is mindegy melyik fele hova néz.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40750 Dátum: 2009 Október 27, 19:40:13 »

lényeg,hogy most szét van szedve.segítetek?aki ért hozzá,vagy szedett már szét,stb?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40749 Dátum: 2009 Október 27, 19:39:02 »

Ez az "eredeti" bescannelt:
De most tényleg hol a szimering rajta.Ezért nem is igazodok el rajta,mert nincs jól megnevezve.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40748 Dátum: 2009 Október 27, 19:37:20 »

nagyon kicsi a kép, nem látni semmit
 

Ez az "eredeti" bescannelt:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40747 Dátum: 2009 Október 27, 19:34:18 »

imrüsnek köszönöm a múltkori  rajzot.Most volt időm,és nézegetem élőbe,viszonyítva a rajzhoz.De magyarul is írhatnák.
Ebbe hol van írva a szimering?Pl:
nagyon kicsi a kép, nem látni semmit
 
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40746 Dátum: 2009 Október 27, 19:29:12 »

imrüsnek köszönöm a múltkori  rajzot.Most volt időm,és nézegetem élőbe,viszonyítva a rajzhoz.De magyarul is írhatnák.
Ebbe hol van írva a szimering?Pl:

Nincs mit  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40745 Dátum: 2009 Október 27, 19:27:15 »

Csapágyon belül csak 1 távtartó van ugye?mert azt (csapágyat)kézzel nem tudtam kiszedni.Írtátok pl: a fedél alá tömítő pasztát.Nekem nem kell,mert nem a fedél alatt folyik az olajam.Hanem a féltengely mentén valahol.Mint írtam régebben,minden új.Vagyis teljes felújító készletet tettem bele anno.De még nem ment vele a gép.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40744 Dátum: 2009 Október 27, 19:22:30 »

Íme
imrüsnek köszönöm a múltkori  rajzot.Most volt időm,és nézegetem élőbe,viszonyítva a rajzhoz.De magyarul is írhatnák.
Ebbe hol van írva a szimering?Pl:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40743 Dátum: 2009 Október 27, 19:11:01 »

Az igazi szmb!
most találtam a képeket!
Gazsi gyújtást állít!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #40742 Dátum: 2009 Október 27, 18:56:19 »

ott nekem is valami hiltiszalag féle van, ez vagy gyári, vagy mindenki azzal gányol  Grin

már a Barényi is hiltiszalagot tervezett oda eredetileg  Wink Grin  annál ugyanis nincs jobb!!  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40741 Dátum: 2009 Október 27, 18:54:09 »

ott nekem is valami hiltiszalag féle van, ez vagy gyári, vagy mindenki azzal gányol  Grin
Nekem is az van, mert amúgy is ott a test csavarja. A hiltiszalag likjaival meg jól lehet a dőlést állítani.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40740 Dátum: 2009 Október 27, 18:49:49 »

szerintem egy nagy lyuk van csak ha kiveszed a rádiótakaró lemezt, és a belevaló rádióknak volt két oldalt egy-egy széles laprugós bütyke, ami a rádiót a műszerfal hátsó oldalától eltolja és gyakorlatilag ezzel rögzül

ebben nem vagyok teljesen biztos, mert az én rádiómról ez a két rugó hiányzik (és akkor még nem tudtam hogy kéne rajta lenni) ezért a hátulján lévő csavarral és egy hiltiszalaggal (Tongue) rögzítettem, amit ott kifeszítettem két csavar közé (azt hiszem az ablaktörlő és a szellőztetődoboz rögzítőcsavarja közé)
ott nekem is valami hiltiszalag féle van, ez vagy gyári, vagy mindenki azzal gányol  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #40739 Dátum: 2009 Október 27, 18:09:14 »

Wink

thx
és hátul nem fogja semmi a végén?
a 2 laprugó tartja az egészet?

esetleg ez eladó?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #40738 Dátum: 2009 Október 27, 17:21:50 »

after vasakban a rádiót milyen konzolok tartották?
vagy hogy volt feltéve?
lövésem nincs mert nekem nem volt benne rádió mikor vettem
a rádió helyén 2 oldalt van 1-1 lyuk, kis csavarok mennek bele és az fogja elölről?


 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40737 Dátum: 2009 Október 27, 17:10:10 »

after vasakban a rádiót milyen konzolok tartották?
vagy hogy volt feltéve?
lövésem nincs mert nekem nem volt benne rádió mikor vettem
a rádió helyén 2 oldalt van 1-1 lyuk, kis csavarok mennek bele és az fogja elölről?

szerintem egy nagy lyuk van csak ha kiveszed a rádiótakaró lemezt, és a belevaló rádióknak volt két oldalt egy-egy széles laprugós bütyke, ami a rádiót a műszerfal hátsó oldalától eltolja és gyakorlatilag ezzel rögzül

ebben nem vagyok teljesen biztos, mert az én rádiómról ez a két rugó hiányzik (és akkor még nem tudtam hogy kéne rajta lenni) ezért a hátulján lévő csavarral és egy hiltiszalaggal (Tongue) rögzítettem, amit ott kifeszítettem két csavar közé (azt hiszem az ablaktörlő és a szellőztetődoboz rögzítőcsavarja közé)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #40736 Dátum: 2009 Október 27, 16:53:47 »

after vasakban a rádiót milyen konzolok tartották?
vagy hogy volt feltéve?
lövésem nincs mert nekem nem volt benne rádió mikor vettem
a rádió helyén 2 oldalt van 1-1 lyuk, kis csavarok mennek bele és az fogja elölről?
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #40735 Dátum: 2009 Október 27, 14:12:53 »

Köszönöm a tanácsokat! Megrendeltem Gábortól a keretes gumikat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40734 Dátum: 2009 Október 27, 09:07:49 »

kitaláltam hogy felpolírozom a szélvédő gumi feszítőit de amikor bekapta a filckorong és feltekerte kismákos alakzatra picit megijedtem de egy nap alatt egész jól kiegyengettem Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40733 Dátum: 2009 Október 27, 08:33:32 »

dobj egy fotót , lehet h van ilyen "nyúlványom "

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40732 Dátum: 2009 Október 27, 08:30:57 »

A nyúlvány sérült azzal mi a teendő?Másik nyúlvány vagy a kasztnisra bízzam?

dobj egy fotót , lehet h van ilyen "nyúlványom "


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40731 Dátum: 2009 Október 27, 08:29:03 »

Üdv a bogaras társadalomnak!
Azzal kezdeném hogy vettem/kaptam egy Bogarat és nem szeretnék tőle megválni!
Egyetlen egy kérdésem lenne,a jobb hátuljának neki koccantak:)eléggé!A nyúlvány sérült azzal mi a teendő?Másik nyúlvány vagy a kasztnisra bízzam?
Légyszives segitsetek mi ilyenkor a teendő? Huh
Köszi!

  csak olyan kasznisra bízd aki nem csak látott de evett is már bogarat  Roll Eyes ( nem viccből írtam)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40730 Dátum: 2009 Október 27, 07:18:50 »

Üdv a bogaras társadalomnak!
Azzal kezdeném hogy vettem/kaptam egy Bogarat és nem szeretnék tőle megválni!
Egyetlen egy kérdésem lenne,a jobb hátuljának neki koccantak:)eléggé!A nyúlvány sérült azzal mi a teendő?Másik nyúlvány vagy a kasztnisra bízzam?
Légyszives segitsetek mi ilyenkor a teendő? Huh
Köszi!

ha nagyon gyűrött, akkor csere, egyébként meg a lákátos kiegyengeti.
egy fotó tényleg segítene.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40729 Dátum: 2009 Október 27, 07:17:53 »

lada vagy trabant csomagtartót fel lehet rakni bogárra némi átalkítással?
csinált már valaki ilyet?
mind2 van itthon, de egyiknek mennie kell, kérdés hogy melyik maradjon
fel lehet, ha elég magas.
a ladának meg a trabukkónak ugye lapos a teteje, a bogáré meg púpos.
de miért nem próbálod fel rá?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40728 Dátum: 2009 Október 27, 05:15:06 »

Egy kép sokat segítene, vagy bízd a kasznisra.

Egyetlen egy kérdésem lenne,a jobb hátuljának neki koccantak:)eléggé!A nyúlvány sérült azzal mi a teendő?Másik nyúlvány vagy a kasztnisra bízzam?
Nem elérhető Vintage
Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #40727 Dátum: 2009 Október 27, 02:52:25 »

Üdv a bogaras társadalomnak!
Azzal kezdeném hogy vettem/kaptam egy Bogarat és nem szeretnék tőle megválni!
Egyetlen egy kérdésem lenne,a jobb hátuljának neki koccantak:)eléggé!A nyúlvány sérült azzal mi a teendő?Másik nyúlvány vagy a kasztnisra bízzam?
Légyszives segitsetek mi ilyenkor a teendő? Huh
Köszi!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #40726 Dátum: 2009 Október 27, 00:05:31 »

lada vagy trabant csomagtartót fel lehet rakni bogárra némi átalkítással?
csinált már valaki ilyet?
mind2 van itthon, de egyiknek mennie kell, kérdés hogy melyik maradjon
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40725 Dátum: 2009 Október 26, 22:38:02 »

ja a tiedbe...
03-ashoz a brazil is 36 e ft-ba került körbe a 4 ablakra... a német 60 felett van.
superbeetle, super prices Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #40724 Dátum: 2009 Október 26, 22:32:11 »

Amit én vettem 7 éve volt 10 000 az első, 8000 a hátsó gumi + 16 000 4dbos fém feszítő készlet (oldalsó gumi nekem nem kellet nyitható oldalablak miatt ott más van)...mai napig hibátlan, tökéletesen tömít. Hülyeség ezen spórolni, egy felújításnál ez egy nagyon kicsi tétel szerintem.
ja a tiedbe...
03-ashoz a brazil is 36 e ft-ba került körbe a 4 ablakra... a német 60 felett van.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40723 Dátum: 2009 Október 26, 22:30:15 »

Szia!
Nekem is utángyártott van, és még az se német. Feszítőkeretes, és nagyon jól passzol, csak gyakrabban kellett volna ápolni, mert sajnos nem olyan időtálló mint a gyári volt, nekem kb 4 év alatt a sarkoknál berepedezett kicsit, DE TÖKÉLETESEN VÍZZÁRÓ, szerintem a lakatosod béna...
Csillag Gabit ajánlom, bátran vegyél tőle!   
Amit én vettem 7 éve volt 10 000 az első, 8000 a hátsó gumi + 16 000 4dbos fém feszítő készlet (oldalsó gumi nekem nem kellet nyitható oldalablak miatt ott más van)...mai napig hibátlan, tökéletesen tömít. Hülyeség ezen spórolni, egy felújításnál ez egy nagyon kicsi tétel szerintem.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #40722 Dátum: 2009 Október 26, 21:52:14 »

Tiszteletem!

71-es Bogár ablakszigeteléséhez szeretnék tanácsot kérni. Teljes felújítás után vagyunk, és a szigeteléssel két bajom van. Az egyik az, hogy beázik, a másik az, hogy az eredeti feszítőkeretes gumi helyett keret nélkülit tett be a lakatos. Bízom benne, hogy a beázást tudja majd orvosolni, de azt mondja, hogy ez komoly neuralgikus pont, még az úgymond német minőségű utángyártott gumik is rosszabbak, mint az eredetik. Legjobban a jobb elefántfül mellett folyik be a víz, ide az eredeti gumit tette vissza, és azt mondta, hogy ez konkrétan nagyon rossz utángyártottban. Van valakinek tapasztalata, tippje?

A másik, hogy az utángyártott feszítőkeretes gumira szintén azt mondta, hogy kínszenvedés berakni, nem kompatibilis az eredetivel, és tutira beázik. Csillag Gábor viszont azt mondta, hogy ő tud olyan utángyártott fémkeretest, ami jó minőségű, és kompatibilis az eredetivel. Lehet, hogy a lakatosnak korábban másmilyennel voltak rossz tapasztalatai. Szívesen olvasnék további független véleményeket, mielőtt megveszem az utángyártott keretest, és kicseréltetem az amúgy vadiúj keret nélkülit erre.

Amúgy tényleg igaz az, hogy utángyártott gumikkal egyszerűen lehetetlen "vízhatlan" Bogarat összerakni? Nekem ez laikusként érthetetlennek tűnik, de nagyon nem értek hozzá. Nagyon hálás lennék a hozzáértőbb kartársak tanácsaiért.
Szia!
Nekem is utángyártott van, és még az se német. Feszítőkeretes, és nagyon jól passzol, csak gyakrabban kellett volna ápolni, mert sajnos nem olyan időtálló mint a gyári volt, nekem kb 4 év alatt a sarkoknál berepedezett kicsit, DE TÖKÉLETESEN VÍZZÁRÓ, szerintem a lakatosod béna...
Csillag Gabit ajánlom, bátran vegyél tőle!   
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40721 Dátum: 2009 Október 26, 20:31:11 »

Simán meg lehet csinálni vízmentesre.
A rosszabb gumik is "beállnak" egy idő után és nem folyik be a víz (ablakguminál) azonban hamar berepedeznek.

Elefántfül ablakhoz van gyári gumi, még mindig kapható, ha érdekel nekem van egy pár.



Tiszteletem!

71-es Bogár ablakszigeteléséhez szeretnék tanácsot kérni. Teljes felújítás után vagyunk, és a szigeteléssel két bajom van. Az egyik az, hogy beázik, a másik az, hogy az eredeti feszítőkeretes gumi helyett keret nélkülit tett be a lakatos. Bízom benne, hogy a beázást tudja majd orvosolni, de azt mondja, hogy ez komoly neuralgikus pont, még az úgymond német minőségű utángyártott gumik is rosszabbak, mint az eredetik. Legjobban a jobb elefántfül mellett folyik be a víz, ide az eredeti gumit tette vissza, és azt mondta, hogy ez konkrétan nagyon rossz utángyártottban. Van valakinek tapasztalata, tippje?

A másik, hogy az utángyártott feszítőkeretes gumira szintén azt mondta, hogy kínszenvedés berakni, nem kompatibilis az eredetivel, és tutira beázik. Csillag Gábor viszont azt mondta, hogy ő tud olyan utángyártott fémkeretest, ami jó minőségű, és kompatibilis az eredetivel. Lehet, hogy a lakatosnak korábban másmilyennel voltak rossz tapasztalatai. Szívesen olvasnék további független véleményeket, mielőtt megveszem az utángyártott keretest, és kicseréltetem az amúgy vadiúj keret nélkülit erre.

Amúgy tényleg igaz az, hogy utángyártott gumikkal egyszerűen lehetetlen "vízhatlan" Bogarat összerakni? Nekem ez laikusként érthetetlennek tűnik, de nagyon nem értek hozzá. Nagyon hálás lennék a hozzáértőbb kartársak tanácsaiért.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #40720 Dátum: 2009 Október 26, 20:24:45 »

fordítva forognak a féltengelyek, előremenetben hátrafelé (a keréknél van még ey fogaskerékáttétel, az fordítja vissza), tehát a nyomaték is fordítva dolgozik.

amikor előrefele elindulsz vele, akkor felcsapja a seggét, úgy, mint amikor te a bogaraddal nagy gázzal elindulsz rükvercben.

így igaz

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40719 Dátum: 2009 Október 26, 20:19:05 »

fordítva forognak a féltengelyek, előremenetben hátrafelé (a keréknél van még ey fogaskerékáttétel, az fordítja vissza)
Nah ezt nem tudtam, de igy mar ertem, koszonom! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 992 993 994 995 996 [997] 998 999 1000 1001 1002 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.929 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.