www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 11:26:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13228298 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44835 Dátum: 2010 április 01, 11:12:45 »

A szivacstömítést érdemes megnyomkodni, mert a kaszni nem tudja egyből lenyomni, és sokat kell utána húzogatni a bódé csavarokat.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #44834 Dátum: 2010 április 01, 06:58:19 »

erről a szivacstömítésről most hallok elösszőr.
miben másabb mint a gumi? tartósabb ? nem reped? ára 3x annyi? nem kel szilózgatni utána  a réseket?
most pont ilyen tömítés megvétele elött vagyok (komplett kasztni tömítés)
Kemény szivacs csík, jó centi vastag, kábé 3 centi széles, emlékeim szerint ez a gyári tömítés. Sajna a gumi elég szar, nekem muszáj volt széthúzni a bódét-alvázat jó 3-4 évvel az első kasztnizás után (hála a pontos, figyelmes munkának... Tongue ), és biza a gumi a rugalmasságát teljesen elvesztette, egy kalap szar volt. Szivacs esetén a kasztni lecsavarozása után érdemes a tömítésnél körbekenni a varratkitöltő mazgéróval (talán body 999), mert a szivacs egy darabig képes a vizet magába szívni, ha nincs leszigetelve.
Ja, és érdemes a bódét többször felpróbálni a helyére (tapasztalat, mi kihagytuk, mert sietni kell, ki kellett takarítani a vén szart a műhelyből...), mert a tömítés sem tud nagyobb hézagokat kitölteni - ezeken a helyeken a beázás több mint valószínű.!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44833 Dátum: 2010 április 01, 06:42:53 »

Az alváz-bódé közti szivacstömítés elég hosszú volt Karmannhoz is? Mert a gumi tömítésből a Karmannhoz, Typ3-hoz van ún. extra hosszú is. Csak a szivacs sokkal jobb, ha jó hozzá, akkor én is ilyennel raknám össze az enyémet.
erről a szivacstömítésről most hallok elösszőr.
miben másabb mint a gumi? tartósabb ? nem reped? ára 3x annyi? nem kel szilózgatni utána  a réseket?
most pont ilyen tömítés megvétele elött vagyok (komplett kasztni tömítés)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44832 Dátum: 2010 Március 31, 20:54:20 »

Azért mondod, mert nem értesz hozzá, nincs szépérzéked. Ki a tököm fogja UV lámpával nézegetni azt a kocsit. Természetes napsütésben nagyon jó összképe van. Mondjuk mondtad, hogy elhatároztad már magad, szóval felesleges a szájtépés.  Cheesy
A festésnek pusztulnia kell! És akkor, amikor majd le lesz emelve a bódé, még további disznóságok derülhetnek ki. Rajzás után kezdjük.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #44831 Dátum: 2010 Március 31, 20:52:13 »

Az nem patina, hanem egy jó festékkel, de szarul elvégzett 12 éves amerikai átfújás, nem maradhat.
Azért mondod, mert nem értesz hozzá, nincs szépérzéked. Ki a tököm fogja UV lámpával nézegetni azt a kocsit. Természetes napsütésben nagyon jó összképe van. Mondjuk mondtad, hogy elhatároztad már magad, szóval felesleges a szájtépés.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44830 Dátum: 2010 Március 31, 20:48:17 »

Az nem patina, hanem egy jó festékkel, de szarul elvégzett 12 éves amerikai átfújás, nem maradhat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #44829 Dátum: 2010 Március 31, 16:47:44 »

én is ilyennel raknám össze az enyémet.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44828 Dátum: 2010 Március 31, 16:36:35 »

Én a Csillagtól vettem,de tudtommal per pillanat neki sincs több, árban kb ugyanennyi...
Fog rendelni ha jól tudom,hívd fel mikor,mennyiért tud...

Köszi.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44827 Dátum: 2010 Március 31, 16:35:31 »

Kösz, nem voltam biztos benne. A 03-asomhoz is azt vettem, azon gyárilag is ez volt. 57 Euro + szállítás az ára (https://sslsites.de/www.vw-teile-vertrieb.com/shopde/start.php), ha tudsz olcsóbban, ne tartsd magadban, please.

Én a Csillagtól vettem,de tudtommal per pillanat neki sincs több, árban kb ugyanennyi...
Fog rendelni ha jól tudom,hívd fel mikor,mennyiért tud...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44826 Dátum: 2010 Március 31, 16:30:10 »

én is a szivacsra esküszöm.
elég a Karmannhoz is egyébként
Kösz, nem voltam biztos benne. A 03-asomhoz is azt vettem, azon gyárilag is ez volt. 57 Euro + szállítás az ára (https://sslsites.de/www.vw-teile-vertrieb.com/shopde/start.php), ha tudsz olcsóbban, ne tartsd magadban, please.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44825 Dátum: 2010 Március 31, 16:25:13 »

Az alváz-bódé közti szivacstömítés elég hosszú volt Karmannhoz is? Mert a gumi tömítésből a Karmannhoz, Typ3-hoz van ún. extra hosszú is. Csak a szivacs sokkal jobb, ha jó hozzá, akkor én is ilyennel raknám össze az enyémet.

én is a szivacsra esküszöm.
elég a Karmannhoz is egyébként

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44824 Dátum: 2010 Március 31, 16:24:14 »

Innen találsz pár képet,ami nem mobillal készült...
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50624245/73373694#2
Hétvégén majd csinálok rendes képeket Wink
Az alváz-bódé közti szivacstömítés elég hosszú volt Karmannhoz is? Mert a gumi tömítésből a Karmannhoz, Typ3-hoz van ún. extra hosszú is. Csak a szivacs sokkal jobb, ha jó hozzá, akkor én is ilyennel raknám össze az enyémet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44823 Dátum: 2010 Március 31, 15:26:21 »

Pedig szívesen megcsodáltam volna a gépet... Marad Tököl, hacsak előtte nem lesz valami...


Hát készen tuti nem lesz addig.
Lacházára remélem forgalomba helyezve,ültetve,brm-mel már ott tudok lenni Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44822 Dátum: 2010 Március 31, 15:14:01 »

Pedig szívesen megcsodáltam volna a gépet... Marad Tököl, hacsak előtte nem lesz valami...

nem, lent leszek Badacsonyban...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44821 Dátum: 2010 Március 31, 15:06:54 »

Krúzra / Rajzásra jössz?


nem, lent leszek Badacsonyban...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44820 Dátum: 2010 Március 31, 14:35:21 »

Krúzra / Rajzásra jössz?

Innen találsz pár képet,ami nem mobillal készült...
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50624245/73373694#2
Hétvégén majd csinálok rendes képeket Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #44819 Dátum: 2010 Március 31, 14:09:41 »

egy baj van, ezek a mobillal készült képek nem adják vissza az autó lakkfekete fényezését, pedig úgy megnézném!

Innen találsz pár képet,ami nem mobillal készült...
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50624245/73373694#2
Hétvégén majd csinálok rendes képeket Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 31, 14:15:33 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #44818 Dátum: 2010 Március 31, 13:39:56 »

Jól haladnak a fiúk a Karmannal. Már bent vannak a kábelek...
egy baj van, ezek a mobillal készült képek nem adják vissza az autó lakkfekete fényezését, pedig úgy megnézném!
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #44817 Dátum: 2010 Március 31, 13:36:23 »

Jól haladnak a fiúk a Karmannal. Már bent vannak a kábelek...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44816 Dátum: 2010 Március 30, 22:29:57 »

Bugpartsnál is van egyesével is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44815 Dátum: 2010 Március 30, 21:54:47 »

Ott csak készlet van, nem?
Volt neki egyesével is.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44814 Dátum: 2010 Március 30, 11:44:21 »

Hogyan kell kérni? Kispolszkira? Bepróbálok egy kisbótot, vagy kettőt akkor.
úgy kérd, ahogy itt kérted.
tudni fogják mi kell neked.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44813 Dátum: 2010 Március 30, 11:31:12 »


Hogyan kell kérni? Kispolszkira? Bepróbálok egy kisbótot, vagy kettőt akkor.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44812 Dátum: 2010 Március 30, 11:29:48 »

Baditz


Ott csak készlet van, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44811 Dátum: 2010 Március 30, 10:09:18 »

na ez az, ami gyakorlatilag kihalt (legalábbis nem látok már sehol)
http://www.ko-csi.hu/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44810 Dátum: 2010 Március 30, 10:02:53 »

Az jó, és hol? Smiley
Baditz

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #44809 Dátum: 2010 Március 30, 09:55:32 »


nem bárdiunix meg ilyenek, hanem sarki kisbüdösben.
na ez az, ami gyakorlatilag kihalt (legalábbis nem látok már sehol)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44808 Dátum: 2010 Március 30, 09:53:02 »

Az jó, és hol? Smiley
autósbótba' próbáltad már?

nem bárdiunix meg ilyenek, hanem sarki kisbüdösben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44807 Dátum: 2010 Március 30, 09:15:37 »

Igen.

Az jó, és hol? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44806 Dátum: 2010 Március 29, 22:13:57 »

jól húztad fel, a fentebb lévő vágásba kell kéziféket állítani Roll Eyes
köszönöm . első blikkre bizti öv csatik kivezetésére gondoltam még.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44805 Dátum: 2010 Március 29, 22:02:26 »

3-5 cm-rel rövidebb, ültetető rugó kell.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44804 Dátum: 2010 Március 29, 21:45:50 »

Pl. az alsó rugótányért lejjebb lehet tenni. kb. 50 mm fölött már hozzávaló lengéscsillapító kell.


oké. köszi
Konkrétan az alsó rugótányér most földkörüli pályán van , mert elrohadt és letört, a rugó meg szétrúgta magát!:)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44803 Dátum: 2010 Március 29, 21:40:16 »

Pl. az alsó rugótányért lejjebb lehet tenni. kb. 50 mm fölött már hozzávaló lengéscsillapító kell.

1303-as első futóművet csak a rugó cserével lehet ültetni, vagy van más megoldás is? Vagy valaki aki ráér és van msn aztfelvenném mert lenne még pár kérdés. Smiley


Üdv MatroX
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #44802 Dátum: 2010 Március 29, 20:09:46 »

1303-as első futóművet csak a rugó cserével lehet ültetni, vagy van más megoldás is? Vagy valaki aki ráér és van msn aztfelvenném mert lenne még pár kérdés. Smiley


Üdv MatroX

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44801 Dátum: 2010 Március 29, 19:10:56 »

1303-as első futóművet csak a rugó cserével lehet ültetni, vagy van más megoldás is? Vagy valaki aki ráér és van msn aztfelvenném mert lenne még pár kérdés. Smiley


Üdv MatroX

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44800 Dátum: 2010 Március 29, 15:53:09 »

Nem tudjátok, hogy külön beszerezhető -e a gyertyapipákra való gumigallér?
Igen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44799 Dátum: 2010 Március 29, 15:41:04 »

Nem tudjátok, hogy külön beszerezhető -e a gyertyapipákra való gumigallér?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44798 Dátum: 2010 Március 28, 21:34:47 »

B+.... A padlólemezek jó libegősek lesznek bordák nélkül... hacsak nem 5 mm-es kazánlemezből készültek... Cool Mindenesetre eléggé ratyik ahhoz képest, hogy a futóműbe beleölt pénz töredékéből értelmesen meg lehetett volna oldani a padlólemez cseréjét.
szerintem ha 1mm lemezből csinálták merevebb mint az okádék brazil 0,6 szalvéta Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44797 Dátum: 2010 Március 28, 21:32:46 »

ezt a kottont jól húztam fel?
szerintem a szakadásnál lógnak ki mindkét oldalt a fütésállító karok.
de felülre a felette lévő gyári vájatba ponnt nem ért el..
igaz elég feszült voltam még sosem csináltam ilyet Grin
<beszúrt kép törölve>
és most az válaszoljon aki már csinálta ne az aki csak olvasta hallotta.. Evil

jól húztad fel, a fentebb lévő vágásba kell kéziféket állítani Roll Eyes

Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #44796 Dátum: 2010 Március 28, 21:16:37 »

most akkor kicsit vegyél vissza az edzéstempódból ;-)
mindenképpen Cheesy

1969 VW 1300
Oldalak: 1 ... 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.