www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 11:24:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 884 885 886 887 888 [889] 890 891 892 893 894 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13228248 alkalommal)
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45075 Dátum: 2010 április 12, 20:49:09 »

Jó lenne, ha csak ennyi lenne a baj. Célszerszám az mindenféleképpen kell gondolom.
Egy fotót küldhetnél az eszközről. Csak sejtem azt, hogy hogy kéne kinéznie.
mit fotózzak ?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45074 Dátum: 2010 április 12, 20:41:57 »

Másik önindítóval, maradt ugyanaz a probléma, így ez igazolni látszik a perselyes teóriát nem ?

ja.

viszont ha az a persely ennyire kivan, akkor az önindító is kapott már pár tisztességes taslit...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45073 Dátum: 2010 április 12, 20:35:11 »

Másik önindítóval, maradt ugyanaz a probléma, így ez igazolni látszik a perselyes teóriát nem ?
Jó lenne, ha csak ennyi lenne a baj. Célszerszám az mindenféleképpen kell gondolom.
Egy fotót küldhetnél az eszközről. Csak sejtem azt, hogy hogy kéne kinéznie.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45072 Dátum: 2010 április 12, 19:46:34 »

Másik önindítóval, maradt ugyanaz a probléma, így ez igazolni látszik a perselyes teóriát nem ?
van hozzá célszerszám és akkor moci mardthat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45071 Dátum: 2010 április 12, 19:44:56 »

onan hogy ha olajos akkor te nem mozgattad meg  Roll Eyes nem lehet hogy a fékdob nagy csavarját meghúzod és kész ? olajos féltengelyt nem vagy csak nagyon ritkán szoktak cserélni Undecided
ö 02es

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45070 Dátum: 2010 április 12, 19:21:48 »

Szerintem elkopott a bronzpersely oválisra. A forgórész beér az állórészbe.
Párszáz FT. a persely. A kivétel a mókásabb, de arra is van szerszám.
Ha kint a motor, akkor persze lényegesen könnyebb.
Másik önindítóval, maradt ugyanaz a probléma, így ez igazolni látszik a perselyes teóriát nem ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45069 Dátum: 2010 április 12, 17:43:17 »

Hali!

két kérdésem volna:
honnan lehet látni egy hátsó féltengelyről hogy olajos, vagy száraz?
a másik tegnap menetközben elkezdett kopogni a féltengely gázadáskor, kiszálltam megmozgattam a féltengely hossz irányba kattogott, de a mozgatás után megszűnt a hiba - kompletten kell cserélni, vagy lehet a csuklókat is vagy nem tudom?


onan hogy ha olajos akkor te nem mozgattad meg  Roll Eyes nem lehet hogy a fékdob nagy csavarját meghúzod és kész ? olajos féltengelyt nem vagy csak nagyon ritkán szoktak cserélni Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45068 Dátum: 2010 április 12, 15:18:34 »

na ezt nem is tudtam, hogy a száraz féltengely nem házban forog
Azért száraz.
Bár ettől még lehetne akár házban is, csak akkor tehermentesített száraz féltengelynek hívnák.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #45067 Dátum: 2010 április 12, 14:58:53 »

Száraznak két gumiharang van a végén. Együtt forognak a kerékkel.
Olajos az egy vastag csőben fut (nem látod) és csak a váltó oldalán van egy gumigatya, ami nem forog együtt a kerékkel.
Csukló felújítható, ha nem verődött szét nagyon a golyópálya. Egyesek szerint egyenértékű vagy még jobb is lehet a minősége egy gyárival, a beletett golyók minőségétől függően. Utángyártottat kerülném első körön.
Féltengelyt szerintem laikusként ne cserélj otthon, mert jó minőségű torx vagy jó esetben imbusz kulcs hiányában szétbaszod a csavarokat csak.

Sajnos akkor ez nem házimunka  Sad
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45066 Dátum: 2010 április 12, 14:43:20 »

Tényleg nem, csak a tengelye körül Smiley

na ezt nem is tudtam, hogy a száraz féltengely nem házban forog
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45065 Dátum: 2010 április 12, 14:35:21 »

Száraznak két gumiharang van a végén. Együtt forognak a kerékkel.
Olajos az egy vastag csőben fut (nem látod) és csak a váltó oldalán van egy gumigatya, ami nem forog együtt a kerékkel.
Csukló felújítható, ha nem verődött szét nagyon a golyópálya. Egyesek szerint egyenértékű vagy még jobb is lehet a minősége egy gyárival, a beletett golyók minőségétől függően. Utángyártottat kerülném első körön.
Féltengelyt szerintem laikusként ne cserélj otthon, mert jó minőségű torx vagy jó esetben imbusz kulcs hiányában szétbaszod a csavarokat csak.
na ezt nem is tudtam, hogy a száraz féltengely nem házban forog
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45064 Dátum: 2010 április 12, 14:34:17 »

Hali!

két kérdésem volna:
honnan lehet látni egy hátsó féltengelyről hogy olajos, vagy száraz?
a másik tegnap menetközben elkezdett kopogni a féltengely gázadáskor, kiszálltam megmozgattam a féltengely hossz irányba kattogott, de a mozgatás után megszűnt a hiba - kompletten kell cserélni, vagy lehet a csuklókat is vagy nem tudom?


kiszerelt féltengelyről nem tudom milyen, mennyiben különbözik,
de a féltengelyházon az olajosnál csak középen a váltónál van az a harmonika védőgumi, mert csak ott van csuklópontja. A száraznál kívül a kerék előtt is van ilyen, mert a szárazféltengelyes alvázon van egy nyulvány ami a kereket tartja. (így kiszerelt váltó mellett is lehet rajta hátsókerék)
1303LS
« Hozzászólás #45063 Dátum: 2010 április 12, 14:29:43 »

Hali!

két kérdésem volna:
honnan lehet látni egy hátsó féltengelyről hogy olajos, vagy száraz?
a másik tegnap menetközben elkezdett kopogni a féltengely gázadáskor, kiszálltam megmozgattam a féltengely hossz irányba kattogott, de a mozgatás után megszűnt a hiba - kompletten kell cserélni, vagy lehet a csuklókat is vagy nem tudom?


Száraznak két gumiharang van a végén. Együtt forognak a kerékkel.
Olajos az egy vastag csőben fut (nem látod) és csak a váltó oldalán van egy gumigatya, ami nem forog együtt a kerékkel.
Csukló felújítható, ha nem verődött szét nagyon a golyópálya. Egyesek szerint egyenértékű vagy még jobb is lehet a minősége egy gyárival, a beletett golyók minőségétől függően. Utángyártottat kerülném első körön.
Féltengelyt szerintem laikusként ne cserélj otthon, mert jó minőségű torx vagy jó esetben imbusz kulcs hiányában szétbaszod a csavarokat csak.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #45062 Dátum: 2010 április 12, 14:18:06 »

Hali!

két kérdésem volna:
honnan lehet látni egy hátsó féltengelyről hogy olajos, vagy száraz?
a másik tegnap menetközben elkezdett kopogni a féltengely gázadáskor, kiszálltam megmozgattam a féltengely hossz irányba kattogott, de a mozgatás után megszűnt a hiba - kompletten kell cserélni, vagy lehet a csuklókat is vagy nem tudom?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45061 Dátum: 2010 április 12, 07:58:09 »

Na de Pityu!
Legalább mi Pityuk tartsunk össze, ugye ezzel azt akartad mondani, hogy holnap ráérsz és szívesen kicseréled nekem a szar gyertyákat?  Grin  Grin  Grin

őőő, elég az én fostalicskámat birizgálni.
szóval lóphaszt :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45060 Dátum: 2010 április 11, 21:42:16 »

mindig csak a kifogások.

... oké, pofámbefogom :-)))
Na de Pityu!
Legalább mi Pityuk tartsunk össze, ugye ezzel azt akartad mondani, hogy holnap ráérsz és szívesen kicseréled nekem a szar gyertyákat?  Grin  Grin  Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45059 Dátum: 2010 április 11, 21:04:12 »

Várjál az nem olyan egyszerű.... Cheesy
Ma dolgoznom kellett és hét elején is munka lesz. Amint haladok jelentkezem!
mindig csak a kifogások.

... oké, pofámbefogom :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45058 Dátum: 2010 április 11, 20:25:09 »

Várjál az nem olyan egyszerű.... Cheesy
Ma dolgoznom kellett és hét elején is munka lesz. Amint haladok jelentkezem!
Türelmesen várok.  Wink
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45057 Dátum: 2010 április 11, 20:19:29 »

Na apafej nyilatkozz.  Grin
Várjál az nem olyan egyszerű.... Cheesy
Ma dolgoznom kellett és hét elején is munka lesz. Amint haladok jelentkezem!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45056 Dátum: 2010 április 11, 20:15:44 »

A fater bogarában találtam még eredeti germany Boschokat használt kivitelben, akkor bepróbálom azokat....
Na apafej nyilatkozz.  Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45055 Dátum: 2010 április 11, 17:10:07 »

kinéztem egy 150A-es einhell co-t mi a vélemény ezekről az einhell-ekről mennyiben különbözik pl egy Göde-től Weld Impex , T.I.P stb...
nem rossz, nekem 170-es van, T.I.P is jó, güdé-t szidják hogy sok a gond velük.


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45054 Dátum: 2010 április 10, 23:13:53 »

kinéztem egy 150A-es einhell co-t mi a vélemény ezekről az einhell-ekről mennyiben különbözik pl egy Göde-től Weld Impex , T.I.P stb...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45053 Dátum: 2010 április 10, 21:59:05 »

akkor gyorsan tegyél bele valami használt kotvány gyertyát és haggyál minket aludni  Grin
Smiley
A fater bogarában találtam még eredeti germany Boschokat használt kivitelben, akkor bepróbálom azokat....

Köszönöm a tanácsokat.
Jó éjszakát!  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45052 Dátum: 2010 április 10, 21:56:46 »

akkor gyorsan tegyél bele valami használt kotvány gyertyát és haggyál minket aludni  Grin
Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45051 Dátum: 2010 április 10, 21:55:04 »

Az új cuccokkal 4 új gyertya is került bele. Előtte NGK volt, most Bosch ebből 2 china ezt raktam 1-2 hengerhez, 2 eu azt pedig a meleg oldalra.
akkor gyorsan tegyél bele valami használt kotvány gyertyát és haggyál minket aludni  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45050 Dátum: 2010 április 10, 21:53:48 »

Amikor felraktam az új cuccokat szépen beindult, alapjárat volt, terheletlenül vette a fordulatot, járt mind a négy henger. Ezért a pipát, kábelt én kizártam. A probléma akkor kezdődik amikor meg kell mozgatnia a motornak az autó súlyát. A karbibeállítást annak megfelelően végeztem ahogy itt Stunt is leírta. Alapjáratival majd Co-val finomítottam.
akkor is azt kell kiszűrni hogy üza vagy gyújtás  az üza. nyilván az összes hengerre kihat központi karbinál a gyújtókábel .... meg nem Undecided  

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45049 Dátum: 2010 április 10, 21:51:46 »

Gyertyák mifélék?
Cseréled fel a 3,4-1,2, ha most az 1,2 hengerben lesz fekete akkor a gyertyák szarok.
Az új cuccokkal 4 új gyertya is került bele. Előtte NGK volt, most Bosch ebből 2 china ezt raktam 1-2 hengerhez, 2 eu azt pedig a meleg oldalra.

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45048 Dátum: 2010 április 10, 21:49:38 »

tehát ha némi kínlódással is de felpörög  (és nem csak két henger)  akkor inkább kevés kaja főfúvóka vagy gyorsító spricelőke ha a "felpörgés" azt jelenti hogy 2henger pörög fel akkor az 1-2 kormos gyertya árulkodik és akkor az vagy gyertyakábel vagy pipa  Undecided
Amikor felraktam az új cuccokat szépen beindult, alapjárat volt, terheletlenül vette a fordulatot, járt mind a négy henger. Ezért a pipát, kábelt én kizártam. A probléma akkor kezdődik amikor meg kell mozgatnia a motornak az autó súlyát. A karbibeállítást annak megfelelően végeztem ahogy itt Stunt is leírta. Alapjáratival majd Co-val finomítottam.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45047 Dátum: 2010 április 10, 21:47:38 »

Egy furcsaságot tapasztaltam viszont és ezen meg is lepődtem. Miután kivettem a régi gyujtáselosztót és beraktam az újat (ugye a meghajtás adja a beszerelés helyzetét) A rotor a régi elosztóban lévő helyzetéhez képest az új elosztón 90 fokkal odébb került. Ennek megfelelően a pipákat is odébb raktam egyel-egyel....
igen az előfordul elosztókiviteltől függően hogy melyik az 1.henger (de van mikor lehet 90fokkal elfordítani az elosztót is pl.009)

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45046 Dátum: 2010 április 10, 21:47:25 »

Gyertyák mifélék?
Cseréled fel a 3,4-1,2, ha most az 1,2 hengerben lesz fekete akkor a gyertyák szarok.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45045 Dátum: 2010 április 10, 21:46:36 »

Ahhoz, hogy hozzáférj a perselyhez ki kell szedni az önindítót.
A váltóházban van bent. Valami szerszám kell hozzá, ami megszorul a perselyben és így kilehet húzni.Gondolom forgatni kell egy kicsit közben.
Ha már egy kicsit megmozdul, akkor nyert ügy van, és ki fog jönni.
A beütéshez én kaptam az esztergályostól egy beütőt, de nem feltétlenül kell, ha jól hozzáférsz. Mondjuk aknából.
Jah, ez viszonylag szopónak hangzik, így, h. bent van a motor
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45044 Dátum: 2010 április 10, 21:42:50 »

Stoboszkópom nincs, de multimeterrel állítottam a gyújtást. Majd miután bemelegedett a motor állítottam a karbit.
Ezt leellenőriztük ma délután több tőlem rutinosabb bogarassal is.
Egy furcsaságot tapasztaltam viszont és ezen meg is lepődtem. Miután kivettem a régi gyujtáselosztót és beraktam az újat (ugye a meghajtás adja a beszerelés helyzetét) A rotor a régi elosztóban lévő helyzetéhez képest az új elosztón 90 fokkal odébb került. Ennek megfelelően a pipákat is odébb raktam egyel-egyel....

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45043 Dátum: 2010 április 10, 21:40:04 »

Az indítómotort kiszedtem délután, v. a perselyt szopás kiszedni ?
Ahhoz, hogy hozzáférj a perselyhez ki kell szedni az önindítót.
A váltóházban van bent. Valami szerszám kell hozzá, ami megszorul a perselyben és így kilehet húzni.Gondolom forgatni kell egy kicsit közben.
Ha már egy kicsit megmozdul, akkor nyert ügy van, és ki fog jönni.
A beütéshez én kaptam az esztergályostól egy beütőt, de nem feltétlenül kell, ha jól hozzáférsz. Mondjuk aknából.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45042 Dátum: 2010 április 10, 21:39:13 »

Stoboszkópom nincs, de multimeterrel állítottam a gyújtást. Majd miután bemelegedett a motor állítottam a karbit.
Ezt leellenőriztük ma délután több tőlem rutinosabb bogarassal is.
tehát ha némi kínlódással is de felpörög  (és nem csak két henger)  akkor inkább kevés kaja főfúvóka vagy gyorsító spricelőke ha a "felpörgés" azt jelenti hogy 2henger pörög fel akkor az 1-2 kormos gyertya árulkodik és akkor az vagy gyertyakábel vagy pipa  Undecided

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45041 Dátum: 2010 április 10, 21:32:52 »

nem lehet,hogy máshol is falsot szív ?
gyújtást mihez állítottad ha a karbi még nem volt beállítva , ill fordítva  ?
stroboszkóp stb volt a játékban vagy csak fülre szemre ?
Stoboszkópom nincs, de multimeterrel állítottam a gyújtást. Majd miután bemelegedett a motor állítottam a karbit.
Ezt leellenőriztük ma délután több tőlem rutinosabb bogarassal is.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45040 Dátum: 2010 április 10, 21:26:29 »

Ez előtt volt fent egy szar karbi a pillangótengelynél falsot szívott és egy sima vakuumos gyujtás is, ezekkel is ugyan ezeket a tüneteket produkálta.
Én az új egységektől vártam a javulást.... Tegnap építettem be őket.

nem lehet,hogy máshol is falsot szív ?
gyújtást mihez állítottad ha a karbi még nem volt beállítva , ill fordítva  ?
stroboszkóp stb volt a játékban vagy csak fülre szemre ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45039 Dátum: 2010 április 10, 21:21:53 »

Ez előtt volt fent egy szar karbi a pillangótengelynél falsot szívott és egy sima vakuumos gyujtás is, ezekkel is ugyan ezeket a tüneteket produkálta.
Én az új egységektől vártam a javulást.... Tegnap építettem be őket.

akkor valami más lesz a baj Roll Eyes

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45038 Dátum: 2010 április 10, 21:12:38 »

  az említett új alkatrészek még nem mentek eddig vagy eccer csak elromlott?
Ez előtt volt fent egy szar karbi a pillangótengelynél falsot szívott és egy sima vakuumos gyujtás is, ezekkel is ugyan ezeket a tüneteket produkálta.
Én az új egységektől vártam a javulást.... Tegnap építettem be őket.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45037 Dátum: 2010 április 10, 21:01:59 »

Egy kis problémába ütköztem, ami eléggé feltart, ezért kérném a tanácsotokat!
.....
  az említett új alkatrészek még nem mentek eddig vagy eccer csak elromlott?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45036 Dátum: 2010 április 10, 20:56:29 »

Egy kis problémába ütköztem, ami eléggé feltart, ezért kérném a tanácsotokat!

Adott:
Szimplaszívós F-s motor, zsír új Karbi, zsír új gyújtás

Jelenség:
Szép egyenletes alapjárat üresen, de terhelés alatt gázt adva, olyan színten bedadog a motor, hogy szinte lefullad.

Amit eddig csináltam:
Gyújtás (megszakító beállítva, úgy gyertyák, gyujtás beállítva) A 3-4 hengernél lévő gyertyák kormosak voltak a másik kettő szép őzbarna.
Szelephézagot leellenőriztem.
Karbit beállítottam (A bypass csavart majdnem tökig be tudom tekerni és nem áll le a motor)
Féktisztítóval végignyomtam a lehetséges falsszívási pontokat (karbitalp, vakuum pontok, hengerfej szívócső találkozás)

Egyszerűen nem megy. Elindítom szépen jár, egyesben még felgyorsul, de kettőbe váltva ahogy felengedem a kuplungot dadog, nagyon enyhe gázra elindul, padlóig nyomva lassan észhez tér és begyorsul, de e kettő között dadog és nem megy. Ez a dadogás olyan mintha háromhengerezne, inkább kéthengerezne.....

Oldalak: 1 ... 884 885 886 887 888 [889] 890 891 892 893 894 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.