www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 04:44:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 882 883 884 885 886 [887] 888 889 890 891 892 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13223153 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #45155 Dátum: 2010 április 19, 10:54:19 »

Az utángyártott fellépőkön jó helyre vannak kivágva a lyukak a csavaroknak? Csak, mert nekem nem ott van menet fúrva a küszöbön, és az előző fellépőn is ki vannak vágva a helyek 2cm-el az eredetihez képpest. Vagy a küszöbömben vannak rossz helyre vágva a menetek?
Nekem az 5 e Ft-oson pont jó volt...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45154 Dátum: 2010 április 19, 10:51:17 »

Az utángyártott fellépőkön jó helyre vannak kivágva a lyukak a csavaroknak? Csak, mert nekem nem ott van menet fúrva a küszöbön, és az előző fellépőn is ki vannak vágva a helyek 2cm-el az eredetihez képpest. Vagy a küszöbömben vannak rossz helyre vágva a menetek?

Gondolom fellépőtől függ, de nálam sem stimmeltek...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #45153 Dátum: 2010 április 19, 10:45:08 »

Az utángyártott fellépőkön jó helyre vannak kivágva a lyukak a csavaroknak? Csak, mert nekem nem ott van menet fúrva a küszöbön, és az előző fellépőn is ki vannak vágva a helyek 2cm-el az eredetihez képpest. Vagy a küszöbömben vannak rossz helyre vágva a menetek?

nekem 1 lyuk nem volt jó helyen, szerintem ha a küszöb eredeti akkor a fellépő a pontatlan
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #45152 Dátum: 2010 április 19, 10:41:47 »

Az utángyártott fellépőkön jó helyre vannak kivágva a lyukak a csavaroknak? Csak, mert nekem nem ott van menet fúrva a küszöbön, és az előző fellépőn is ki vannak vágva a helyek 2cm-el az eredetihez képpest. Vagy a küszöbömben vannak rossz helyre vágva a menetek?

Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #45151 Dátum: 2010 április 18, 11:26:37 »

Hellósztok!
Nem tudja valaki mi van a fordulatszámmérővel, ha ráadom a világítást nő a mutatott ford.szám. Pár napja kezdte el ezt a mutatványt. Előre is köszönöm a válaszokat.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45150 Dátum: 2010 április 18, 00:06:53 »

Biztos csak azért szedte szét, hogy ne legyen már bontatlan eredeti szép autó. Kidobálja a gyári megfelelő minőségű allkatrészeket és tesz be helyettük új bizonytalant, aztán majd berakja a pormentes garázsba évekre, mert menni nem mer vele.  Tongue
Én már 87-ben újítottam fel bogarat, akkor még csak bontott (de majdnem ugyanolyan rozsdás) lemezrészek, vagy táblalemez volt itthon elérhető. Ja, és autogén hegesztés, lánggal. Akkor nem tudtam a gyári állapothoz teljesen hasonlót elérni. Most, az internetnek és a globális kapitalizmusnak hála, ez nem lehetetlen, ez a kihívás. Akkor 24 éves voltam, most jutok hozzá az akkori tervek, álmok megvalósításához, miért baj ez?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45149 Dátum: 2010 április 17, 23:59:59 »

Elég furán néz ki így csupaszon.
Most már rakod összefele?
Nem, még csak szét. Hétfőn leugrik a bódé az alvázról. Utána kis lakatolás, rozsdamentesítés, varrattömítés, alapozás. Utána festés, aztán szép lassan összeszerelés.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #45148 Dátum: 2010 április 17, 20:30:58 »

Elég furán néz ki így csupaszon.
Most már rakod összefele?
Biztos csak azért szedte szét, hogy ne legyen már bontatlan eredeti szép autó. Kidobálja a gyári megfelelő minőségű allkatrészeket és tesz be helyettük új bizonytalant, aztán majd berakja a pormentes garázsba évekre, mert menni nem mer vele.  Tongue
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45147 Dátum: 2010 április 17, 15:47:18 »

Elkezdődött!
Elég furán néz ki így csupaszon.
Most már rakod összefele?

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45146 Dátum: 2010 április 17, 08:43:54 »

fasztudja, izomból szoktam. :-))
Köszi, de valami pontosabb érték kellene  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45145 Dátum: 2010 április 17, 07:04:00 »

Nem tudja valaki, hogy a kuplung felfogató csavarokat hány Nm-el kell meghúzni? (1.6)
 Huh
Előre is köszi

fasztudja, izomból szoktam. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #45144 Dátum: 2010 április 17, 06:17:30 »

Elkezdődött!


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45143 Dátum: 2010 április 16, 23:57:56 »

Elkezdődött!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45142 Dátum: 2010 április 16, 22:51:44 »

a -12 gondolom a test.
a 15ösre akkor a 15ös kivezetést kell kötni, ami ha gyújtás van, fix 12 voltot ad.

a +ra akkor mit kössek? gyújtás nélkül is fix 12 voltot?? de akkor hol kapja a jelet Roll Eyes

a megoldás érdekes..
a -12 a test, eddig ok
az órán a 15-ös kivezetést rákötöttük a trafó 1-es végére (jel) és kész. csak tudnám akkor minek van oda 15ös írva.. mindegy, lényeg hogy működik. Péternek köszönöm Smiley
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45141 Dátum: 2010 április 16, 22:15:49 »

Nem tudja valaki, hogy a kuplung felfogató csavarokat hány Nm-el kell meghúzni? (1.6)
 Huh
Előre is köszi
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45140 Dátum: 2010 április 16, 15:45:15 »

Talán segít:


szerintem ez lesz a jó megoldás, legalábbis ez a logikus a felirat alapján, és akkor valahogy a 15ös kivezetésből jön a jel, bár nem értem hogyan, de nem vagyok én villanyász
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #45139 Dátum: 2010 április 16, 14:36:45 »

volt amikor elált egy órára na olyankor simán felrakod a lökhárítót:))))

ja de én a kipufot szeretném.

 Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45138 Dátum: 2010 április 16, 11:06:43 »


a -12 gondolom a test.
a 15ösre akkor a 15ös kivezetést kell kötni, ami ha gyújtás van, fix 12 voltot ad.

a +ra akkor mit kössek? gyújtás nélkül is fix 12 voltot?? de akkor hol kapja a jelet Roll Eyes

szerintem ez lesz a jó megoldás, legalábbis ez a logikus a felirat alapján, és akkor valahogy a 15ös kivezetésből jön a jel, bár nem értem hogyan, de nem vagyok én villanyász
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45137 Dátum: 2010 április 16, 11:04:16 »

az lesz az, csak nem voltam benne biztos hogy kitől


Én egyszer próbáltama dokán ott működött. De az már jó régen volt meg nem emléxem hogyan kötöttem már.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45136 Dátum: 2010 április 16, 11:03:26 »

Nem én adtam még azt Fonyódon?
az lesz az, csak nem voltam benne biztos hogy kitől

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45135 Dátum: 2010 április 16, 10:58:07 »

jó hát majd próbálkozom
igen a trafón 15-ös és 1-es van. (erre hittem fejből hogy 30 (ami a +12V) és 15, azért úgy kötöttem elsőre)

Vdo egyébként, nagy
Nem én adtam még azt Fonyódon?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45134 Dátum: 2010 április 16, 10:56:42 »

Na trafón van 15-ös meg 1-es(?) kivezetés. Az egyik a mex. a másik a fix +12. Túl sok mindent nem tudsz még kötni mást a forimérőre, max még testet, ebből  a háromból kell tudnod gazdálkodnod. AZaz van 9 lehetőséged.ha mindenhova kötsz valamit. Aúgy milyen fordmérő ez?

jó hát majd próbálkozom
igen a trafón 15-ös és 1-es van. (erre hittem fejből hogy 30 (ami a +12V) és 15, azért úgy kötöttem elsőre)

Vdo egyébként, nagy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45133 Dátum: 2010 április 16, 10:52:17 »

kipróbáltam, úgy sem indult.
meg nem értem az milyen egyezményes jel, hogy a + viszi a jelet
Na trafón van 15-ös meg 1-es(?) kivezetés. Az egyik a mex. a másik a fix +12. Túl sok mindent nem tudsz még kötni mást a forimérőre, max még testet, ebből  a háromból kell tudnod gazdálkodnod. AZaz van 9 lehetőséged.ha mindenhova kötsz valamit. Aúgy milyen fordmérő ez?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45132 Dátum: 2010 április 16, 10:42:37 »

Sztem a +-t tedd a mexakítóra.
kipróbáltam, úgy sem indult.
meg nem értem az milyen egyezményes jel, hogy a + viszi a jelet
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45131 Dátum: 2010 április 16, 10:40:07 »

megcseréltem , úgysem jó
meg kellett volna nézni tényleg a kapcsolási rajzot előbb, de most akkor nem értem honnan fogja a jelet venni..

a -12 gondolom a test.
a 15ösre akkor a 15ös kivezetést kell kötni, ami ha gyújtás van, fix 12 voltot ad.

a +ra akkor mit kössek? gyújtás nélkül is fix 12 voltot?? de akkor hol kapja a jelet Roll Eyes

Sztem a +-t tedd a mexakítóra.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45130 Dátum: 2010 április 16, 10:38:00 »

cseréld meg a 15-öst és a +
a + csatlakoztatod a trafó 1 pontjához ami megy az elosztóhoz, a 15-öst a trafó 15-ös pontjához ahonnan a gyújtáskapcsolóval adod neki az áramot, szerintem csak ennyi Wink
megcseréltem , úgysem jó
meg kellett volna nézni tényleg a kapcsolási rajzot előbb, de most akkor nem értem honnan fogja a jelet venni..

a -12 gondolom a test.
a 15ösre akkor a 15ös kivezetést kell kötni, ami ha gyújtás van, fix 12 voltot ad.

a +ra akkor mit kössek? gyújtás nélkül is fix 12 voltot?? de akkor hol kapja a jelet Roll Eyes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45129 Dátum: 2010 április 16, 08:19:10 »

délután bekötöttem a fordulatszámmérőt, ami egy ideje már a polcon várt erre.
van rajta 4 kivezetés:
-12
-6
15
+

a 15öst a trafóra kötöttem, (ahonnan a kondi és az elosztó kapja az áramot)
a -12re a testet
a +ra a trafó másik kivezetését

viszont így nem indul az autó.. Undecided mi lehet a gond? indítózásnál a két visszajelző lámpa ütemesen villogott erősebben-halványabban.
aztán lehúztam a trafóról a jel vezetékét, úgy indul egyből. ha járás közben újra hozzáérintem, egyből leállna (ha otthagynám).

a fordulatszámmérő VDO, itt vettem valakitől, nagy, mondjuk 8cm átmérőjű, egy külső fekete házban.
ha valaki ráismer erősítsen meg hogy ez működött-e
cseréld meg a 15-öst és a +
a + csatlakoztatod a trafó 1 pontjához ami megy az elosztóhoz, a 15-öst a trafó 15-ös pontjához ahonnan a gyújtáskapcsolóval adod neki az áramot, szerintem csak ennyi Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45128 Dátum: 2010 április 16, 08:18:54 »

délután bekötöttem a fordulatszámmérőt, ami egy ideje már a polcon várt erre.
van rajta 4 kivezetés:
-12
-6
15
+

a 15öst a trafóra kötöttem, (ahonnan a kondi és az elosztó kapja az áramot)
a -12re a testet
a +ra a trafó másik kivezetését

viszont így nem indul az autó.. Undecided mi lehet a gond? indítózásnál a két visszajelző lámpa ütemesen villogott erősebben-halványabban.
aztán lehúztam a trafóról a jel vezetékét, úgy indul egyből. ha járás közben újra hozzáérintem, egyből leállna (ha otthagynám).

a fordulatszámmérő VDO, itt vettem valakitől, nagy, mondjuk 8cm átmérőjű, egy külső fekete házban.
ha valaki ráismer erősítsen meg hogy ez működött-e
Rosszul kötötted, testre megy a trafóról az áram. Cserélgess!

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45127 Dátum: 2010 április 16, 05:19:57 »

délután bekötöttem a fordulatszámmérőt, ami egy ideje már a polcon várt erre.
van rajta 4 kivezetés:
-12
-6
15
+

a 15öst a trafóra kötöttem, (ahonnan a kondi és az elosztó kapja az áramot)
a -12re a testet
a +ra a trafó másik kivezetését

viszont így nem indul az autó.. Undecided mi lehet a gond? indítózásnál a két visszajelző lámpa ütemesen villogott erősebben-halványabban.
aztán lehúztam a trafóról a jel vezetékét, úgy indul egyből. ha járás közben újra hozzáérintem, egyből leállna (ha otthagynám).

a fordulatszámmérő VDO, itt vettem valakitől, nagy, mondjuk 8cm átmérőjű, egy külső fekete házban.
ha valaki ráismer erősítsen meg hogy ez működött-e
immobiliser megoldva  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45126 Dátum: 2010 április 16, 00:15:00 »

délután bekötöttem a fordulatszámmérőt, ami egy ideje már a polcon várt erre.
van rajta 4 kivezetés:
-12
-6
15
+

a 15öst a trafóra kötöttem, (ahonnan a kondi és az elosztó kapja az áramot)
a -12re a testet
a +ra a trafó másik kivezetését

viszont így nem indul az autó.. Undecided mi lehet a gond? indítózásnál a két visszajelző lámpa ütemesen villogott erősebben-halványabban.
aztán lehúztam a trafóról a jel vezetékét, úgy indul egyből. ha járás közben újra hozzáérintem, egyből leállna (ha otthagynám).

a fordulatszámmérő VDO, itt vettem valakitől, nagy, mondjuk 8cm átmérőjű, egy külső fekete házban.
ha valaki ráismer erősítsen meg hogy ez működött-e
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45125 Dátum: 2010 április 15, 22:11:31 »

Kurva eső!

 Evil
volt amikor elált egy órára na olyankor simán felrakod a lökhárítót:))))


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #45124 Dátum: 2010 április 15, 16:15:03 »

Kurva eső!

 Evil

Süni
« Hozzászólás #45123 Dátum: 2010 április 15, 14:52:06 »

és ez milyen jet?

Mono.  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #45122 Dátum: 2010 április 15, 14:47:57 »

és ez milyen jet?

Süni
« Hozzászólás #45121 Dátum: 2010 április 15, 14:41:57 »

Bugmasteré (volt) K-Jet.

Süni
« Hozzászólás #45120 Dátum: 2010 április 15, 14:41:03 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ez L-Jet. Vagy digifant, de semmiképp nem K-Jet.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45119 Dátum: 2010 április 15, 14:38:19 »


igen a teteje így nézett ki Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45118 Dátum: 2010 április 15, 14:13:21 »

Az amerikai nem, és valami KJet szerűség?


Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #45117 Dátum: 2010 április 15, 14:10:45 »

émán láttam inyektorososat is AJ Wink eccer Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45116 Dátum: 2010 április 15, 14:10:26 »

émán láttam inyektorososat is AJ Wink eccer Roll Eyes
Az amerikai nem, és valami KJet szerűség?
Oldalak: 1 ... 882 883 884 885 886 [887] 888 889 890 891 892 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.