www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 15:44:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13231475 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45316 Dátum: 2010 április 24, 22:34:33 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45315 Dátum: 2010 április 24, 22:30:42 »

Oda gyárilag be is engedik folyni a vízet!
És mivel a gyár nem tudta megoldani a Schiebedach szigetelését,megoldotta helyette a víz elvezetését.Az A-C oszlopokban mennek le a vízelvezető gégecsövek,és allul a küszöbnél csöpögnek ki.A gond akkor van,ha ezek a csövek a hosszú évek során eldugulnak falevéllel és egyéb más dolgokkal,akkor viszont emiatt komoly korozziós károk keletkezhetnek az autóban.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45314 Dátum: 2010 április 24, 22:26:56 »

mármost a faltdach és a schiebedach eléggé nem ugyanaz...

én a schiebedachomból kiszedtem az összes tömítést, majd telibenyomtam slaggal, az utastérbe egy csepp víz nem jutott. ugyanezt a játékot faltdachnál kicsit másképp játsszák, ebből kifolyólag a faltdach és a schiebedach tömítések ára sem egy kategória
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45313 Dátum: 2010 április 24, 22:08:37 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

huszon !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45312 Dátum: 2010 április 24, 22:07:10 »

Nagy holtjáték,utána kemény de nyomásra nem enged beljebb.
Nem tudom milyen főhenger van benne,azt nem bántottuk.
én is a beállítással kezdeném, az a legegyszerűbb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45311 Dátum: 2010 április 24, 21:43:17 »

Ha főfékhenger lenne akkor amikor benyomod és benyomva tartód akkor szép lassan bemenne a padlóig.
Gondolom nem brazil utángyártott főhenger lett berakva.  Wink
Nagy holtjáték,utána kemény de nyomásra nem enged beljebb.
Nem tudom milyen főhenger van benne,azt nem bántottuk.
1303LS
« Hozzászólás #45310 Dátum: 2010 április 24, 21:42:17 »



De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
Ilyeneket nem kiabálunk el.  
Egyébként ha csendben figyelsz nyomogatás közben hallani ahogy mocorognak a betétek.
Levegős féknek rugósabb a nyomásérzete.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45309 Dátum: 2010 április 24, 21:41:19 »

Köszönöm a válaszokat!! Wink

Tehát fékpofák beállítása,és nyomórúd ellenőrzése.

De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
Ha főfékhenger lenne akkor amikor benyomod és benyomva tartód akkor szép lassan bemenne a padlóig.
Gondolom nem brazil utángyártott főhenger lett berakva.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45308 Dátum: 2010 április 24, 21:39:53 »

Köszönöm a válaszokat!! Wink

Tehát fékpofák beállítása,és nyomórúd ellenőrzése.

De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
1303LS
« Hozzászólás #45307 Dátum: 2010 április 24, 21:38:16 »

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Gondolom új betétek, azok meg bekopnak szépen ívre. Rá kell állítani, csak vigyázz ne legyen picit se "fogós". Pedálpumpálás és kalapácsos kopogtatás nagyon fontos.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45306 Dátum: 2010 április 24, 21:33:32 »

Megelőztél.  Smiley
Siettem Wink, de 1303LS még nálam is gyorsabb.  Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45305 Dátum: 2010 április 24, 21:32:15 »

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
A fékpedál nyomórudja nem lazulhatott meg?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45304 Dátum: 2010 április 24, 21:31:12 »

A fékpofák rendesen be vannak állítva?
Ez akkor szokott előfordulni, ha a dob és a fékpofa között nagy a hézag.
Megelőztél.  Smiley
A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Bekopott megkopott, utána kell állítani.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45303 Dátum: 2010 április 24, 21:30:40 »

Először a pofákat állítgatnám szépen sorjában be.
Fékalaplap hátulján a gumidugók alatt csavarhúzóval piszkálgatva tekerni a recés anyákat.
Féket nyomkodni-állítani nyomkodni, hogy szépen helyre másszon a pofa

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45302 Dátum: 2010 április 24, 21:28:09 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
A fékpofák rendesen be vannak állítva?
Ez akkor szokott előfordulni, ha a dob és a fékpofa között nagy a hézag.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45301 Dátum: 2010 április 24, 21:28:02 »

ugye van olaj a tartályban?
Nem néztem.Valamelyik nap ránézek.
1303LS
« Hozzászólás #45300 Dátum: 2010 április 24, 21:27:23 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
Először a pofákat állítgatnám szépen sorjában be.
Fékalaplap hátulján a gumidugók alatt csavarhúzóval piszkálgatva tekerni a recés anyákat.
Féket nyomkodni-állítani nyomkodni, hogy szépen helyre másszon a pofa
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45299 Dátum: 2010 április 24, 21:27:15 »

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!
Oda gyárilag be is engedik folyni a vízet!
És mivel a gyár nem tudta megoldani a Schiebedach szigetelését,megoldotta helyette a víz elvezetését.Az A-C oszlopokban mennek le a vízelvezető gégecsövek,és allul a küszöbnél csöpögnek ki.A gond akkor van,ha ezek a csövek a hosszú évek során eldugulnak falevéllel és egyéb más dolgokkal,akkor viszont emiatt komoly korozziós károk keletkezhetnek az autóban.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45298 Dátum: 2010 április 24, 21:26:52 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
ugye van olaj a tartályban?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #45297 Dátum: 2010 április 24, 21:18:58 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45296 Dátum: 2010 április 24, 21:18:40 »

Öntvény lengőkaros tárcsás első futóművet be lehet rakni lemez lengőkarosba? Vagy valahogy össze lehet házasítani? 1303-asról van szó. Enyém lemez lengőkaros, fogasléces kormányművel.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45295 Dátum: 2010 április 24, 20:55:40 »

köszi, de jó lenne mellé az ábra is, amit nem találok.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45294 Dátum: 2010 április 24, 20:50:09 »

Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.
Oh látom elkezdődött, ha bármiben tudok segíteni szólj. Az osztrák Käfertom ( olyan mint a * Gabi ) ma is rengeteg NOS és hibátlan bontott ovál cuccot árult. És azt mondta ha nekem kell valami akkor kitalál jobb árat Smiley.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45293 Dátum: 2010 április 24, 20:48:25 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

buszba 28 ezer ha jól emlékszem
ugyhogy bogárba sem lehet sokkal olcsóbb
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45292 Dátum: 2010 április 24, 20:20:44 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45291 Dátum: 2010 április 24, 20:19:24 »

Erre ne vegyél mérget, eszetlen drága.

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45290 Dátum: 2010 április 24, 20:17:48 »

Erre ne vegyél mérget, eszetlen drága.

a pár ezer forintos tömítést cserélni...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45289 Dátum: 2010 április 24, 20:08:00 »

Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.
Majd megcsinálod! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45288 Dátum: 2010 április 24, 19:58:35 »

Ami azt illeti, ez valami praktikus állandó javaslat igen hozzáértő körökben. Találtam egy gyári tetőablakos bogarat, annak is gyönyörűen be volt hegesztve a schibedája, mert beszivárgott az eső, és hát eszébe sem jutott a pár ezer forintos tömítést cserélni...
Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45287 Dátum: 2010 április 24, 19:19:20 »

Egyből 3-at csinálok! Cheesy Egy feketét (műbőr), egy szürkét ( műbőr), Egy vásznat (fekte kabrió anyag 1964-ből!!) Utobbit 2 éve vettem a Péter bácsitól. Mig élek elég lesz a 3 tető. 26 év alatt 2 tetőt gyártottam  a kocsimra.  Ma apósom aki csak a növényekhez ért belökte ezt a dumát. "Egy lemezt kell odarakni, az jó, és nem ázik be"  Majdnem lementem hídba. Grin
Ami azt illeti, ez valami praktikus állandó javaslat igen hozzáértő körökben. Találtam egy gyári tetőablakos bogarat, annak is gyönyörűen be volt hegesztve a schibedája, mert beszivárgott az eső, és hát eszébe sem jutott a pár ezer forintos tömítést cserélni...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45286 Dátum: 2010 április 24, 18:28:39 »

Itt a szürke, valószínű ezt rakom fel az arany-zöld fényezéshez. De az még várat magára.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45285 Dátum: 2010 április 24, 18:25:14 »

Egyből 3-at csinálok! Cheesy Egy feketét (műbőr), egy szürkét ( műbőr), Egy vásznat (fekte kabrió anyag 1964-ből!!) Utobbit 2 éve vettem a Péter bácsitól. Mig élek elég lesz a 3 tető. 26 év alatt 2 tetőt gyártottam  a kocsimra.  Ma apósom aki csak a növényekhez ért belökte ezt a dumát. "Egy lemezt kell odarakni, az jó, és nem ázik be"  Majdnem lementem hídba. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45284 Dátum: 2010 április 24, 16:48:19 »

Segítség kellene!
1.6 buszmotoron alapjáratot hogyan tudom belőni?
A két csavar már megvan amivel állitani lehet, de merre, hogyan, azt nem tudjuk.
Másik: ugyanezen a motoron, elektronikus gyújtás van, és azt sem tudom hogyan kell állitani, a motor jár, csak néha durrog, meg visszapöfög a karbin át, ezért gondoltam, hogy a gyujtással lesz valami gebasz. Ezt megtudom otthon csinálni, vagy inkább hozzá se nyúljak?  Huh
Köszi
Üdv

http://www.bogarhatu.hu/joomla/

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45283 Dátum: 2010 április 24, 16:17:47 »

Segítség kellene!
1.6 buszmotoron alapjáratot hogyan tudom belőni?
A két csavar már megvan amivel állitani lehet, de merre, hogyan, azt nem tudjuk.
Másik: ugyanezen a motoron, elektronikus gyújtás van, és azt sem tudom hogyan kell állitani, a motor jár, csak néha durrog, meg visszapöfög a karbin át, ezért gondoltam, hogy a gyujtással lesz valami gebasz. Ezt megtudom otthon csinálni, vagy inkább hozzá se nyúljak?  Huh
Köszi
Üdv
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45282 Dátum: 2010 április 24, 13:31:26 »

Na apafej nyilatkozz.  Grin
Na játszottam egy picit újból.
Kicseréltem a gyertyákat régiekre, jelenség továbbra is állt. Aztán karbival "játszottam" Alapjáratin is tekertem ki most 1,5-re van kint és a CO csavaron is kifelé most 6 fordulatra van kint.
Nagyon sokat javult, de még mindig nem az igazi. Pici torpanás továbbra is van.
Az normális, hogy ennyire ki kell csavarni (?), és így az alapjárat is magas, ami kicsit zavar....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45281 Dátum: 2010 április 24, 09:43:34 »

én már csináltam
de nem mondom meg hogy kell Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45280 Dátum: 2010 április 23, 20:44:37 »

mert, te nem csak tudsz , de szeretsz is szopni  Grin Grin Grin Grin

valami hasonlót akartam írni, de megelőztél, bébi. :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45279 Dátum: 2010 április 23, 19:56:42 »

én már csináltam
mert, te nem csak tudsz , de szeretsz is szopni  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45278 Dátum: 2010 április 23, 19:44:58 »

Szewvasztok.Segítséget szeretnék kérni egy ismerősöm számára.
Bogár automata és mechanikus váltó kuliszája között van-e különbség:??vagy is,nagyon nehéz lenne egy mechanikus váltós bogarat automatává építeni?????    Huh Huh Huh
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
én már csináltam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45277 Dátum: 2010 április 23, 19:37:06 »

Szewvasztok.Segítséget szeretnék kérni egy ismerősöm számára.
Bogár automata és mechanikus váltó kuliszája között van-e különbség:??vagy is,nagyon nehéz lenne egy mechanikus váltós bogarat automatává építeni?????    Huh Huh Huh
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
szia Miki !

Zoka fórumtársunk árul egy automata kasztnit szvsz ,állapotához képest olcsón
amit tudok az ügyről,hogy autómata kasztniba a mehanikusat szopás betenni , gondolom visszafelé is

írj Zokának !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.381 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.