www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 17:26:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14887315 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45331 Dátum: 2010 április 25, 11:36:49 »

Dobd ki a golfot a garázsból inkább Smiley Abból úgysem lesz igazi veterán, és az nem fog rohadni ha kinn áll.
Ha a bogár le lesz festve, akkor a zsigulit eladom. Így lesz helyem, és a sok tartalék alkatrész is megy vele, ami nem kevés helyet foglal. A bogár alkatrészeit is lecsökkentem. Még a törött,szakadt,kopott, alkatrészeket sem dobom ki, na ez megváltozik.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45330 Dátum: 2010 április 25, 11:35:57 »

Dobd ki a golfot a garázsból inkább Smiley Abból úgysem lesz igazi veterán, és az nem fog rohadni ha kinn áll.
Én már ki...sztam volna az biztos!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45329 Dátum: 2010 április 25, 11:34:26 »

mekkora darabot cseréltetek?
Semekkorát,a saját teteje van az autómon,ezt a kék tetőt meg otthagytam Porsche udvarán.Csak a kék tető alkatrészeit építettük be az autómba.Tetőm nem lett vagdalva ha ilyenekre gondolsz.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45328 Dátum: 2010 április 25, 11:27:55 »

Ma is kell valamit csinálnom, mert a lefestett szerkezetet vissza kell raknom, mert így a víz beesik a kocsiba egy esőzésnél. Hiába takarom le, a váz nélkül a ponyva inkább vízgyűjtővé válik. Ha tudom rá is szerelem a ponyvát.
Dobd ki a golfot a garázsból inkább Smiley Abból úgysem lesz igazi veterán, és az nem fog rohadni ha kinn áll.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45327 Dátum: 2010 április 25, 11:09:46 »

Egy kicsit más, de attól tudtommal még cserélhető - a stabirúddal együtt, mert az is más.

Ha áthegeszted az excenter tartólemezét, hogy meg tudjon szorulni a csavar... Melós.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45326 Dátum: 2010 április 25, 10:53:07 »

Oh látom elkezdődött, ha bármiben tudok segíteni szólj. Az osztrák Käfertom ( olyan mint a * Gabi ) ma is rengeteg NOS és hibátlan bontott ovál cuccot árult. És azt mondta ha nekem kell valami akkor kitalál jobb árat Smiley.
Köszi, hogy segítséget ajánlottál. Privátban megírtam mit szeretnék,ami jól jönne. Nehezen mozgok, ma a tegnapi melót pihenem ki. Ma is kell valamit csinálnom, mert a lefestett szerkezetet vissza kell raknom, mert így a víz beesik a kocsiba egy esőzésnél. Hiába takarom le, a váz nélkül a ponyva inkább vízgyűjtővé válik. Ha tudom rá is szerelem a ponyvát. Sajnos beleszakadt 4 csavar hátul, vagyis lefúrtam a fejüket, mert megszakadt a menet és csak forogtak. Készülni kell május elsejére is, mert COCIALISTA OTÓ találkozó lesz a közlekedési múzeum elött. A zsigulit is gatyába kell szedni, és ez is sok időt, és főleg sok energiámat emészti fel. Azért haladok vele, és jó látni, hogy készülget a bogár. Majd mindig rakok fel képeket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #45325 Dátum: 2010 április 25, 10:50:31 »

Egy kicsit más, de attól tudtommal még cserélhető - a stabirúddal együtt, mert az is más.

Más az excentercsavar rögzítési pontja az alvázonn (rahmenkopfon). Ezért nem lehet. Más a két futómű geometriája. A lemezlengókaros a jobban vezethető, finomabb, modernebb.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45324 Dátum: 2010 április 25, 10:03:01 »

Más az excentercsavar rögzítési pontja az alvázonn (rahmenkopfon). Ezért nem lehet. Más a két futómű geometriája. A lemezlengókaros a jobban vezethető, finomabb, modernebb.

Értem. Akkor olyat keresnék ami lemezlengőkaroshoz való. Ilyen nincs senkinek?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45323 Dátum: 2010 április 25, 09:43:31 »

Öntvény lengőkaros tárcsás első futóművet be lehet rakni lemez lengőkarosba? Vagy valahogy össze lehet házasítani? 1303-asról van szó. Enyém lemez lengőkaros, fogasléces kormányművel.
Más az excentercsavar rögzítési pontja az alvázonn (rahmenkopfon). Ezért nem lehet. Más a két futómű geometriája. A lemezlengókaros a jobban vezethető, finomabb, modernebb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45322 Dátum: 2010 április 25, 07:44:49 »

Azaz a végkövetkeztetés még mindig az, hogy a meglévő technikát érdemesebb hozzáértően kezelni, mint barmolni.

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45321 Dátum: 2010 április 25, 00:26:31 »

Nem,de vettem Suhanórozsdától egy komplett autót a tető miatt,de csak a tetőt hozattam el.
Nekem tökéletesen müxik a Schiebedachom.
mekkora darabot cseréltetek?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45320 Dátum: 2010 április 24, 23:57:58 »

Bovdent is vettél újat?
Nem,de vettem Suhanórozsdától egy komplett autót a tető miatt,de csak a tetőt hozattam el.
Nekem tökéletesen müxik a Schiebedachom.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45319 Dátum: 2010 április 24, 23:32:22 »

Az enyémnek is szilós volt a tetője.
Bovdent is vettél újat? Sparky haverom kocsija 4éve kész de tető nem nyitható, csak be van téve Sad // persze évi 1000km-t megy kb napos időben.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45318 Dátum: 2010 április 24, 22:47:11 »

Az enyémnek is szilós volt a tetője.
Itt már rendbetéve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45317 Dátum: 2010 április 24, 22:46:24 »

Az enyémnek is szilós volt a tetője.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45316 Dátum: 2010 április 24, 22:34:33 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45315 Dátum: 2010 április 24, 22:30:42 »

Oda gyárilag be is engedik folyni a vízet!
És mivel a gyár nem tudta megoldani a Schiebedach szigetelését,megoldotta helyette a víz elvezetését.Az A-C oszlopokban mennek le a vízelvezető gégecsövek,és allul a küszöbnél csöpögnek ki.A gond akkor van,ha ezek a csövek a hosszú évek során eldugulnak falevéllel és egyéb más dolgokkal,akkor viszont emiatt komoly korozziós károk keletkezhetnek az autóban.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45314 Dátum: 2010 április 24, 22:26:56 »

mármost a faltdach és a schiebedach eléggé nem ugyanaz...

én a schiebedachomból kiszedtem az összes tömítést, majd telibenyomtam slaggal, az utastérbe egy csepp víz nem jutott. ugyanezt a játékot faltdachnál kicsit másképp játsszák, ebből kifolyólag a faltdach és a schiebedach tömítések ára sem egy kategória
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45313 Dátum: 2010 április 24, 22:08:37 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

huszon !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #45312 Dátum: 2010 április 24, 22:07:10 »

Nagy holtjáték,utána kemény de nyomásra nem enged beljebb.
Nem tudom milyen főhenger van benne,azt nem bántottuk.
én is a beállítással kezdeném, az a legegyszerűbb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45311 Dátum: 2010 április 24, 21:43:17 »

Ha főfékhenger lenne akkor amikor benyomod és benyomva tartód akkor szép lassan bemenne a padlóig.
Gondolom nem brazil utángyártott főhenger lett berakva.  Wink
Nagy holtjáték,utána kemény de nyomásra nem enged beljebb.
Nem tudom milyen főhenger van benne,azt nem bántottuk.
1303LS
« Hozzászólás #45310 Dátum: 2010 április 24, 21:42:17 »



De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
Ilyeneket nem kiabálunk el.  
Egyébként ha csendben figyelsz nyomogatás közben hallani ahogy mocorognak a betétek.
Levegős féknek rugósabb a nyomásérzete.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45309 Dátum: 2010 április 24, 21:41:19 »

Köszönöm a válaszokat!! Wink

Tehát fékpofák beállítása,és nyomórúd ellenőrzése.

De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
Ha főfékhenger lenne akkor amikor benyomod és benyomva tartód akkor szép lassan bemenne a padlóig.
Gondolom nem brazil utángyártott főhenger lett berakva.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45308 Dátum: 2010 április 24, 21:39:53 »

Köszönöm a válaszokat!! Wink

Tehát fékpofák beállítása,és nyomórúd ellenőrzése.

De legalább tudom,hogy ezek nem főfékhenger vagy fékmunkahenger tünetek.
1303LS
« Hozzászólás #45307 Dátum: 2010 április 24, 21:38:16 »

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Gondolom új betétek, azok meg bekopnak szépen ívre. Rá kell állítani, csak vigyázz ne legyen picit se "fogós". Pedálpumpálás és kalapácsos kopogtatás nagyon fontos.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45306 Dátum: 2010 április 24, 21:33:32 »

Megelőztél.  Smiley
Siettem Wink, de 1303LS még nálam is gyorsabb.  Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45305 Dátum: 2010 április 24, 21:32:15 »

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
A fékpedál nyomórudja nem lazulhatott meg?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #45304 Dátum: 2010 április 24, 21:31:12 »

A fékpofák rendesen be vannak állítva?
Ez akkor szokott előfordulni, ha a dob és a fékpofa között nagy a hézag.
Megelőztél.  Smiley
A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Bekopott megkopott, utána kell állítani.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45303 Dátum: 2010 április 24, 21:30:40 »

Először a pofákat állítgatnám szépen sorjában be.
Fékalaplap hátulján a gumidugók alatt csavarhúzóval piszkálgatva tekerni a recés anyákat.
Féket nyomkodni-állítani nyomkodni, hogy szépen helyre másszon a pofa

A B.Zsolti ment vele Siklós környékén párszáz kilométert.Utána én hazahoztam,ami megint 350km-s út volt.És utána kezdődött.Tehát több mint 500 km után.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45302 Dátum: 2010 április 24, 21:28:09 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
A fékpofák rendesen be vannak állítva?
Ez akkor szokott előfordulni, ha a dob és a fékpofa között nagy a hézag.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45301 Dátum: 2010 április 24, 21:28:02 »

ugye van olaj a tartályban?
Nem néztem.Valamelyik nap ránézek.
1303LS
« Hozzászólás #45300 Dátum: 2010 április 24, 21:27:23 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
Először a pofákat állítgatnám szépen sorjában be.
Fékalaplap hátulján a gumidugók alatt csavarhúzóval piszkálgatva tekerni a recés anyákat.
Féket nyomkodni-állítani nyomkodni, hogy szépen helyre másszon a pofa
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45299 Dátum: 2010 április 24, 21:27:15 »

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!
Oda gyárilag be is engedik folyni a vízet!
És mivel a gyár nem tudta megoldani a Schiebedach szigetelését,megoldotta helyette a víz elvezetését.Az A-C oszlopokban mennek le a vízelvezető gégecsövek,és allul a küszöbnél csöpögnek ki.A gond akkor van,ha ezek a csövek a hosszú évek során eldugulnak falevéllel és egyéb más dolgokkal,akkor viszont emiatt komoly korozziós károk keletkezhetnek az autóban.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #45298 Dátum: 2010 április 24, 21:26:52 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
ugye van olaj a tartályban?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45297 Dátum: 2010 április 24, 21:18:58 »

Sziasztok!

Mi lehet bibi a féknél,ha rendesen fog,fékezéskor nem rántja félre a kormányt,csak nagyon be kell nyomni,szinte az utolsó pár centiig a fékpedált?
Már annyira,hogy fékpedál benyomásakor ügyelnem kell arra,hogy nehogy a gázpedált is benyomjam vele együtt.

Pumpálni próbálgattam,nem keményedik fel,és a pedálholtjáték is változatlanul nagy marad.Pumpálásra nem reagál.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45296 Dátum: 2010 április 24, 21:18:40 »

Öntvény lengőkaros tárcsás első futóművet be lehet rakni lemez lengőkarosba? Vagy valahogy össze lehet házasítani? 1303-asról van szó. Enyém lemez lengőkaros, fogasléces kormányművel.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45295 Dátum: 2010 április 24, 20:55:40 »

köszi, de jó lenne mellé az ábra is, amit nem találok.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45294 Dátum: 2010 április 24, 20:50:09 »

Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.
Oh látom elkezdődött, ha bármiben tudok segíteni szólj. Az osztrák Käfertom ( olyan mint a * Gabi ) ma is rengeteg NOS és hibátlan bontott ovál cuccot árult. És azt mondta ha nekem kell valami akkor kitalál jobb árat Smiley.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45293 Dátum: 2010 április 24, 20:48:25 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

buszba 28 ezer ha jól emlékszem
ugyhogy bogárba sem lehet sokkal olcsóbb
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45292 Dátum: 2010 április 24, 20:20:44 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!
Oldalak: 1 ... 878 879 880 881 882 [883] 884 885 886 887 888 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.