www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 12:37:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 860 861 862 863 864 [865] 866 867 868 869 870 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14882805 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46051 Dátum: 2010 Május 29, 22:41:59 »

A kipufogódobot én készítettem! 4 mm vastag falú csőből. Ez nem rohad ki!

...és hátul nem kell ültetni! ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46050 Dátum: 2010 Május 29, 22:40:33 »

Kipuffot mivel festetted?
A kipufogódobot én készítettem! 4 mm vastag falú csőből. Ez nem rohad ki!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46049 Dátum: 2010 Május 29, 22:37:58 »

Kipuffot mivel festetted?
Dobozos hőálló ezüst. Leég 1 éven belül. Nézd a másik motort. Azon már rozsda réteg is van. Próbáltam rozsdaátalakítóval, de nulla az eredmény. Spéci anyag volt, fekete bevonatot képezett. Évente le kell festeni, és akkor tartós!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46048 Dátum: 2010 Május 29, 22:32:08 »

Két motorom is van, és a rozsdás kipufogósban csak 5000 km van! Azt 6 éve generáloztam meg! Az csak egy festést kap és megy a polcra fel! Bejáratott tartalék motor.
Kipuffot mivel festetted?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46047 Dátum: 2010 Május 29, 22:28:53 »

Ne légy már ennyire pesszimista!! A motor jó sokáig megy majd, de még egyszer generálozni fogod! Wink

Egyébiránt le a kalappal! Minden Tiszteletem a tiéd! Sparkafer Bélával ti ketten valami különdíjasok lehetnétek. Mondjuk.... a "legtürelmesebb autóépítő bogaras" cím már tuti kettőtöké!
Két motorom is van, és a rozsdás kipufogósban csak 5000 km van! Azt 6 éve generáloztam meg! Az csak egy festést kap és megy a polcra fel! Bejáratott tartalék motor.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46046 Dátum: 2010 Május 29, 22:17:17 »

A motorja már kész, és amig élek kitart.
Ne légy már ennyire pesszimista!! A motor jó sokáig megy majd, de még egyszer generálozni fogod! Wink

Egyébiránt le a kalappal! Minden Tiszteletem a tiéd! Sparkafer Bélával ti ketten valami különdíjasok lehetnétek. Mondjuk.... a "legtürelmesebb autóépítő bogaras" cím már tuti kettőtöké!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #46045 Dátum: 2010 Május 29, 19:14:36 »

Igen igen ez a hab cucc fogja a kábelt nem a világítás, de ebből a habból van rendesen. Az egész hátulja ki van fújva ilyennel. Befelé akarnám amúgy kihúzni a vezetéket mert nem akarom lekötni egyenlőre a kábelköteget a műszerfalról hanem azzal együtt kiveszem meg a bizti táblát is.
Figyi 100% ,hogy a pur hab fogja.Nem tudom mivel próbáltad,de nem érsz be olyan könnyen az biztos ameddig kell.Arra figyelj,hogy a sárvédő csavarok ne legyenek bent legalább azon az íves ponton,mert egy kötés megakad,és megállt a tudomány.Ha csak pici hab bent marad,már akkor nem tudod kiszedni,megáll a tudomány.Ha mozog már a köteged és érzed,hogy nem fogja a hab,akkor is a kötegen vannak hab cafatok,amik szintén megakadhatnak.Nincs más ami fogja,viszont ha ilyen gondjaid vannak,számíthatsz rá,hogy a gyengébb helyeken,a nyúlástól,vagy a sárvédő csavarok végétől sérülni fog a kígyóbeled.Mielőtt beteszed,ellenőrizd le minden szálát.Ha rossz,akkor pótold,amit nem muszáj teljesen előröl.Csak szakszerűen legyen forrasztva zsugorcsőben.
Remélem tudtam segíteni.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46044 Dátum: 2010 Május 29, 18:53:47 »

Nem, a fiatalabbaknál a c oszlopban a motortér felé nem tömés, hanem purhab-szerű cucc van gyárilag. Na az fogja rendesen...


Igen igen ez a hab cucc fogja a kábelt nem a világítás, de ebből a habból van rendesen. Az egész hátulja ki van fújva ilyennel. Befelé akarnám amúgy kihúzni a vezetéket mert nem akarom lekötni egyenlőre a kábelköteget a műszerfalról hanem azzal együt kiveszem meg a bizti táblát is.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46043 Dátum: 2010 Május 29, 18:52:54 »

Nem rossz...És mik a terveid vele? Restaurálás ügyelve minden apró részletre, hogy gyári legyen vagy "csak" egy igényes felújítás? Marad a piros színe? Vagy valamilyen gyári színt kap? A hátsó perec ablak? Kap kis hátsó lámpákat is?
Ovál ablaka lesz, és eredeti rács. Gyári szine lesz a kocsinak. Új kárpitok, díszlécek, még fehér gumikarikákat is kapnak a kerekek. Működő eredeti karosindexek. STB. A faldack tető már elkészült, de van még szívás vele, mert a csavarok beleszakadtak. Mindig csinálok valamit a kocsin, nem kapkodok. Egyszer elkészül, és lehet vele autózni. A motorja már kész, és amig élek kitart. Frankó video klippet is csinálok a javításról.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46042 Dátum: 2010 Május 29, 18:49:20 »

Nem, a fiatalabbaknál a c oszlopban a motortér felé nem tömés, hanem purhab-szerű cucc van gyárilag. Na az fogja rendesen...

Az fogja a vezetéket, azért nem tudod kihúzni.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46041 Dátum: 2010 Május 29, 18:44:59 »

Mióta ide került hozzánk (10 éve  Grin ) azóta nem is volt benne a belső világítás se a tetőkárpit. De miért kérded? Smiley
Az fogja a vezetéket, azért nem tudod kihúzni.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46040 Dátum: 2010 Május 29, 18:35:07 »

Belső világítás lámpát kiszedted?

Mióta ide került hozzánk (10 éve  Grin ) azóta nem is volt benne a belső világítás se a tetőkárpit. De miért kérded? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #46039 Dátum: 2010 Május 29, 17:25:31 »

Nem mentem Lacházára. A munkám eredménye az látszik, mert "KICSONTOZTAM" a bogaramat.

Nem rossz...És mik a terveid vele? Restaurálás ügyelve minden apró részletre, hogy gyári legyen vagy "csak" egy igényes felújítás? Marad a piros színe? Vagy valamilyen gyári színt kap? A hátsó perec ablak? Kap kis hátsó lámpákat is?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46038 Dátum: 2010 Május 29, 16:41:31 »

Nem mentem Lacházára. A munkám eredménye az látszik, mert "KICSONTOZTAM" a bogaramat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46037 Dátum: 2010 Május 29, 16:32:37 »

Valami tipp/ötlet hogyan birnám kiszedni a kábelköteget ? Bal oldalt hátul a motortér és az utastér között nem birom kihúzni. Kikapartam már egy fél vödör habot de még mindig nem mozdul. Kezem,ujjaim sajognak már  Smiley
Belső világítás lámpát kiszedted?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46036 Dátum: 2010 Május 29, 14:55:38 »

Ez ilyen sajnos... A habot ki kell piszkálni-vágni-kaparni amennyire lehet, aztán ha már csak annyira tart, akkor ki tudod tépni... Nem egyszerű...


Két lábbal támasztottam neki úgy húztam meg sem mozdult, de már csak ott van ahol a legkeskenyebb a nyílás és nem fér be a kezem, de akkor egy vasárnap délutánom fogja bánni a "játszást" .   Smiley

Elvágni nem akarom mert kell az még csak így nem birunk haladni.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46035 Dátum: 2010 Május 29, 14:32:25 »

Valami tipp/ötlet hogyan birnám kiszedni a kábelköteget ? Bal oldalt hátul a motortér és az utastér között nem birom kihúzni. Kikapartam már egy fél vödör habot de még mindig nem mozdul. Kezem,ujjaim sajognak már  Smiley
flex, esetleg harapó fogó Evil


                             GNX-967
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46034 Dátum: 2010 Május 29, 14:16:13 »

Ez ilyen sajnos... A habot ki kell piszkálni-vágni-kaparni amennyire lehet, aztán ha már csak annyira tart, akkor ki tudod tépni... Nem egyszerű...

Valami tipp/ötlet hogyan birnám kiszedni a kábelköteget ? Bal oldalt hátul a motortér és az utastér között nem birom kihúzni. Kikapartam már egy fél vödör habot de még mindig nem mozdul. Kezem,ujjaim sajognak már  Smiley

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46033 Dátum: 2010 Május 29, 14:00:05 »

Valami tipp/ötlet hogyan birnám kiszedni a kábelköteget ? Bal oldalt hátul a motortér és az utastér között nem birom kihúzni. Kikapartam már egy fél vödör habot de még mindig nem mozdul. Kezem,ujjaim sajognak már  Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #46032 Dátum: 2010 Május 29, 11:19:55 »

és hogy ne felejtse el senki, melyik az a cég, ahol nem szabad vásárolni, berakom az avataromhoz. Hát ennyi.
MIndenesetre Én alapból nem vágnék neki ilyen rendelésnek.A kép legtöbb esetben csak minta,illusztráció,figyelemfelkeltő.Szerintem itthon sokkal jobbakat lehet rendelni mindenből,mert ők már tudják mivel állnak szemben.Természetesen a karmann-hoz nem tudom milyen a készlet Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46031 Dátum: 2010 Május 29, 10:41:13 »

Lemezlengőkaros gólyalábnak az alsó rugótányérban kell lenni a rugó alatt egy nagy gumi gyűrűnek???
Igen, ge nem nagyon találni épet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #46030 Dátum: 2010 Május 29, 09:30:12 »

Lemezlengőkaros gólyalábnak az alsó rugótányérban kell lenni a rugó alatt egy nagy gumi gyűrűnek???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46029 Dátum: 2010 Május 28, 23:19:21 »

Akkor röviden az eset, ki-ki vonja le a következtetést:
Készülget a Karmannom, a bódé jövő hét elején kész, gyönyörű lesz, megy a fényezőhöz. Az alváz félig kész van, de a homokfújás után a taposók elején mutatkozott némi anyaghiány, gondoltam, nem érdemes foltozgatni, veszek két elülső negyedet. A Volkswarenhausnál találtam vastagnak tűnő lemezből, a képek szerint jó minőségűnek tűnő, nem gyűrött, pontos, az összes bordát, és azt a bizonyos bepréselt ív alakú mélyedést (a fűtéscsatorna levegőbeömlő ablakához térő bowdennek kiképzett hely) is tartalmazó komplett negyedeket, 72 Euróért/db. Íme:http://shop.volkswarenhaus.de/product_info.php/info/p4634_Floor-Quarter.html
megrendeltem május 17-én, le is vonták a kártyámról a 144 jurót+45 Eurót a szállításra(!), bassza meg, gondoltam, drága a futár, de legalább hamar itt lesz. Sokszori telefonálgatás után ma (május 28) jött meg, a posta hozta, basszák meg. Kinyitom, hát két különböző színű javító, a perem (a fűtéscsatorna csavarjainak lukaival) hiányzik, a bowden mélyedése hiányzik, tehát csak egy rohadt foltozólemez, ráadásul tök más mintával, mint a képen látható. Telefon, hümmögnek, mondom, adják a főnököt. Mondom, nem ezt rendeltem. Kérdezi, nagy baj-e, hogy hiányoznak a csavaroknak való peremek. Mondom, nem, (a réginek ez a része még gyárilag festett volt, teljesen jó, leszarom, marad) az nagyobb baj, hogy 11 napot kellett várnom erre a szarra, ráadásul a mailjük szerint én a csomagot már 3 napja megkaptam, és még nagyobb baj, hogy a lakatos ezt legkésőbb ma már fel akarta hegeszteni, és ennek a mintázata sincs rendben. Azért rendeltem innen, mert a kép szerinti formát és minőséget gondoltam ebben az árban megkapni, szart lehet sok helyről rendelni.Mondja, megérti, igazam van, érti, hogy kissé időzavarban vagyok, úgyhogy azt tudja felajánlani, hogy ezt tartsam meg, ne küldjem vissza, (nyilván többe kerül a fuvar, mint az ő beszerzési ára), ő meg küld olyat, aminek a préselése az általam rendelt mintázatú, bár az is csavarperem nélküli lesz). Adjak neki 2 órát, addig kifundálja, hogy tudja hozzám a lehető legrövidebb idő alatt eljuttatni. Megadta a nevét, név szerint őt, a főnököt keressem. Kérdem, ne küldjem-e vissza a rossz javítókat, nem, tartsam meg. Mondom, korrekt ajánlat, elfogadható kompenzációként.

Na, két óra múlva felhívom, nem adják, telefonál, hívjam később. Hívom később, azt mondják nagyon elfoglalt, nem tud a telefonhoz jönni. Mondom, akkor bassza meg, hívjon vissza, ha már ráér. Azt mondják, ma már nem fog rám érni, hétfőtől pedig szabadságra megy. Mondom az embernek, a főnöke mit ígért, várjak, telefon zenél, visszajön, azt mondja, nincs raktáron, 10 nap múlva érkezik, fizessem ki + még 1 hét a posta, a rosszat meg küldjem vissza, ha megkapták, visszaadják a pénzt. Mondom az nem jó, hosszú idő, meg én nekik nem fizetek már semmit előre. Azt mondja, akkor rendeljem meg máshonnan, ahonnan akarom, a rosszat meg küldjem vissza, küldjem el a posta-számlát és majd jól visszafizetik.
Szerintem most vásároltam náluk először és utoljára. Másnak sem javaslom a céget, ahol átkúrnak, szart küldenek drágán, futár áron postáznak, a főnök ígérget, majd letagadtatja magát.

A lakatos majd beleveri a mintát, csesszék meg, és hogy ne felejtse el senki, melyik az a cég, ahol nem szabad vásárolni, berakom az avataromhoz. Hát ennyi.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #46028 Dátum: 2010 Május 28, 23:18:41 »

SZVSZ kisebbre. Legalább is ez tűnik logikusnak.

ja logikusnak tűnik, de a helyzet a többi esetben?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46027 Dátum: 2010 Május 28, 22:32:23 »

"Szóljatok ide"-t, szerintem.
Jó, akkor ott.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46026 Dátum: 2010 Május 28, 22:30:51 »

Melyiket olvassák a legtöbben?

"Szóljatok ide"-t, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46025 Dátum: 2010 Május 28, 22:27:49 »

melyik oldalon?
Melyiket olvassák a legtöbben?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46024 Dátum: 2010 Május 28, 21:25:59 »

Figyelem! Szolgálati közlemény!
Volkswarenhaus-tól ne vásároljon senki! Legalábbis, ha nem akarja, hogy átkúrják Majd leírom a részleteket, ha kellően lehiggadtam.
melyik oldalon?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46023 Dátum: 2010 Május 28, 21:20:19 »

Figyelem! Szolgálati közlemény!
Volkswarenhaus-tól ne vásároljon senki! Legalábbis, ha nem akarja, hogy átkúrják Majd leírom a részleteket, ha kellően lehiggadtam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #46022 Dátum: 2010 Május 28, 20:10:35 »

SZVSZ kisebbre. Legalább is ez tűnik logikusnak.

Nagyobb komressziónál merre állítanád a gyújtást?
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #46021 Dátum: 2010 Május 28, 16:45:40 »


Nem, hanem a kompresszióviszpony, púpos dugó, homorú dugó, más hengerfej stb. A tengely azonos minden 1-3-1.6-ban.

Valamint a specifikáció is különbözik az újabb dupla vákumos elosztófejnél (AR-es blokk) van ahol csatlakoztatott vákumcsővel 0 fokot adnak meg. Ha lehúzod akkor meg 5.5 fok vagy 7, nem tudom fejből.
Nagyobb komressziónál merre állítanád a gyújtást?
Illetve mi van akkor, ha dugó cserénél az eredeti sík helyett csak a kicsit kimélyített verzió van kéznél?
Mi a helyzet az egy vákumos csatis elosztóval, ott elvileg csak húzzni tudja az alaplapot?
Tuning motornál csak próbálgatással derül ki, hogy mi az alap előgyújtás?
Van ezekre valami számítás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46020 Dátum: 2010 Május 28, 16:21:48 »

Nem tudja valaki, hogy mi határozza meg, hogy a különböző kódú motorokon különböző alap előgyújtás szabnak meg a könyvek (természetesen type 1-es motorra gondolok).
Esetleg a benne lévő vez. tengelyek között van különbség?


Nem, hanem a kompresszióviszpony, púpos dugó, homorú dugó, más hengerfej stb. A tengely azonos minden 1-3-1.6-ban.

Valamint a specifikáció is különbözik az újabb dupla vákumos elosztófejnél (AR-es blokk) van ahol csatlakoztatott vákumcsővel 0 fokot adnak meg. Ha lehúzod akkor meg 5.5 fok vagy 7, nem tudom fejből.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #46019 Dátum: 2010 Május 28, 14:04:26 »

Grat Smiley

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #46018 Dátum: 2010 Május 28, 13:55:34 »

Most hívott a szerelőm, hogy csont nélkül leműcakizott a bogaram!!  Grin Cool
A vizsgáztatók teljesen odavoltak, milyen szép és jó, szerintük így ahogy van, gond nélkül átmenne a veteránvizsgán...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #46017 Dátum: 2010 Május 28, 11:40:38 »

Nem tudja valaki, hogy mi határozza meg, hogy a különböző kódú motorokon különböző alap előgyújtás szabnak meg a könyvek (természetesen type 1-es motorra gondolok).
Esetleg a benne lévő vez. tengelyek között van különbség?
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #46016 Dátum: 2010 Május 27, 06:54:23 »

ühüm.
Wink Grin Evil Evil Evil kicsit  Evil Evil Evil Evil

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46015 Dátum: 2010 Május 27, 06:51:27 »

Kutyaház kicsit hátra, dinamót ki kell venni és ennyi?
ühüm.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46014 Dátum: 2010 Május 26, 22:24:57 »

kutyaház lelazít, generátor vagy dimangó szintén ,vagy egészen
onnan menni fog mint az ágybasz........
Kutyaház kicsit hátra, dinamót ki kell venni és ennyi?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46013 Dátum: 2010 Május 26, 22:19:45 »

F-es motorról a szívócső kiszereléséhez mit kell lebontani?
kutyaház lelazít, generátor vagy dimangó szintén ,vagy egészen
onnan menni fog mint az ágybasz........

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46012 Dátum: 2010 Május 26, 22:17:53 »

F-es motorról a szívócső kiszereléséhez mit kell lebontani?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 860 861 862 863 864 [865] 866 867 868 869 870 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.