www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 14:22:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 857 858 859 860 861 [862] 863 864 865 866 867 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14076259 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46162 Dátum: 2010 Június 05, 22:30:28 »

. Csak ki kell találni hol kapok ilyen 2-es, 3-as frunérlapot...
bejössz . adok.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46161 Dátum: 2010 Június 05, 22:28:24 »

Homokfúvás, Dupont Wash-primer (nem tudom mennyi, a homokfúvó fújta le), 1 palack cinkspray (a javításokhoz), 2 doboz ecsetgitt, 2 l fekete Alvikorr zománc és alapozó egyben, nitróhigító jó sok.
köszönöm ez a dupont wash primer mi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #46160 Dátum: 2010 Június 05, 22:25:57 »

Cheesy

igen leszivatott a főkábel a trafónál..........amit Sompibarátom vagy 5x mondta hogy az lesz a hiba
....és én csak a legvégén hittem neki igy a szakadó esőben fél9 és fél 10között reszeltük a sárgámat mert a szikra az nem nagyon akart lenni....
és természetsen hegynek felfelé toltuk vissza Sompiékhoz 1 óra foci után Stonnal karöltve(ha most nem jön ki a vesekövem akkor soha jeligével Wink Tongue...szóval ma sem volt unalmas az esténk azaz SZ(ivat)M(inket)B(ogár) fillinget éreztük, de a többiek nem csüggedve, én már annál inkább ,azért megoldodott a probléma és haza felé ,jó magyar lévén ,megkergettem befelé az M7 bevezön, ha már megy akkor menjen a gépsárkány Cool

köszönöm mégy egyszer a segitséget kedves barátaim......
még jó hogy Sompi is rajta van a sárgabogár listán.... Grin Grin Grin

szép estét Smiley


...Jó "móka" volt! ....bár asszem te nem élvezted ennyire!!  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #46159 Dátum: 2010 Június 05, 22:08:22 »

ikeában, szekrénynek hívják  Grin
Furnér helyett rétegelt lemez jobb nem?többet bír,stabilabb Wink

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #46158 Dátum: 2010 Június 05, 21:55:48 »

Lassan úgy néz ki mégis lesz nyár.. Smiley
Valaki be tudná skiccelni egy motorháztető "kiemelő" lemez rajzát?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46157 Dátum: 2010 Június 05, 20:44:21 »

Grin Grin Grin

Talán a tüzépen egyszerűbben találok.
Lapszabászat. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46156 Dátum: 2010 Június 05, 20:41:48 »

ikeában, szekrénynek hívják  Grin

 Grin Grin Grin

Talán a tüzépen egyszerűbben találok.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #46155 Dátum: 2010 Június 05, 20:36:51 »

Csak ki kell találni hol kapok ilyen 2-es, 3-as funérlapot...
ikeában, szekrénynek hívják  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46154 Dátum: 2010 Június 05, 20:35:35 »

De hogy veszem le az ablaktekerő kart? A klinics eltávot értem.  Wink

Fasz kivan ezzel a szarral. Egyik se jön le. Azért akarnám leszedni, mert lóg a hangszóró a panelből.........

Nah csak sikerül, How to restore vw bettle útmutatása alapján.  Grin
Kilincs alatti műanyag kipattint, maradékot kicsavar és kivesz az egész. Ablaktekerőnél szintén lepattint a műanyag és lecsavar... Nah ennek a menetét eddig nem tudtam, ezt vártam hogy valaki leírja.

Oszt kiderült elfelejtettek a panel mögé nejlont tenni, ezért rétegekre vált az anyósoldalinak az alja. Ezért esett ki a hangszóró. Már kiszedtem a vezetőét is, annak nincs nagy baja de minkét oldalt újragyártom. Csak ki kell találni hol kapok ilyen 2-es, 3-as frunérlapot...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 05, 20:41:03 írta tazoli »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #46153 Dátum: 2010 Június 05, 20:03:26 »

ebben biztos vagy?  Roll Eyes
Most kimegyek vele 1 karikát ! Smiley


Csak a sarokig mentem, de nagyon jó volt gurulni vele!
Még helyrerakom a világítást, ablaktörléstést is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 05, 20:49:49 írta sparkafer »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #46152 Dátum: 2010 Június 05, 17:20:36 »

Ma beszereltem a kipuffot.
Nem tudtam milyen lesz. Szerintem Stone sem látta ezt a verziót.
Végülis nem hangos.
Kicsit olyan, hogy ha kifogy a benzin, megemelem mint a talicskát és eltolom. Grin Grin
Pü megy majd.
Majd kitalálunk valamit a végére.
ebben biztos vagy?  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #46151 Dátum: 2010 Június 05, 17:12:47 »

Ma beszereltem a kipuffot.
Nem tudtam milyen lesz. Szerintem Stone sem látta ezt a verziót.
Végülis nem hangos.
Kicsit olyan, hogy ha kifogy a benzin, megemelem mint a talicskát és eltolom. Grin Grin
Pü megy majd.
Majd kitalálunk valamit a végére.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 05, 17:15:45 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46150 Dátum: 2010 Június 05, 17:08:41 »

pontosan megírnád h miből mit és mennyit vásároltál az alváz újraszínezéséhez.
ponnt ebben a stádiumban leszek 2hét múlva.
Homokfúvás, Dupont Wash-primer (nem tudom mennyi, a homokfúvó fújta le), 1 palack cinkspray (a javításokhoz), 2 doboz ecsetgitt, 2 l fekete Alvikorr zománc és alapozó egyben, nitróhigító jó sok.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46149 Dátum: 2010 Június 05, 16:32:03 »

De hogy veszem le az ablaktekerő kart? A klinics eltávot értem.  Wink

Fasz kivan ezzel a szarral. Egyik se jön le. Azért akarnám leszedni, mert lóg a hangszóró a panelből.........
csavarkihajtó?
csavart megpöttyözve kicsavarva ?
új felet ütsz a csavarba és úgy kihajtod ?
kifúrod?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46148 Dátum: 2010 Június 05, 16:30:53 »

Mai Eszembé:
Lerücsiztem a doblemezeket és a motortéri lemezeket alulról. Tiszta fekete gumi vagyok. Kész a lakatosmunka! Alváz felújítva, futóművek, fékek stb. minden porcikájában, festve, alja rücsizve már otthon pihen, várja a kasznit. Az meg hétfőn megy a fényezőhöz. Utána rakogatom össze...
pontosan megírnád h miből mit és mennyit vásároltál az alváz újraszínezéséhez.
ponnt ebben a stádiumban leszek 2hét múlva.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46147 Dátum: 2010 Június 05, 15:37:39 »

Mai Eszembé:
Lerücsiztem a doblemezeket és a motortéri lemezeket alulról. Tiszta fekete gumi vagyok. Kész a lakatosmunka! Alváz felújítva, futóművek, fékek stb. minden porcikájában, festve, alja rücsizve már otthon pihen, várja a kasznit. Az meg hétfőn megy a fényezőhöz. Utána rakogatom össze...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46146 Dátum: 2010 Június 05, 14:50:13 »

ablakemelő kar le, kilincs mögötti műanyag lepattint, csavar kiszed, onnan már csak a bolhák tartják

De hogy veszem le az ablaktekerő kart? A klinics eltávot értem.  Wink

Fasz kivan ezzel a szarral. Egyik se jön le. Azért akarnám leszedni, mert lóg a hangszóró a panelből.........
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 05, 14:56:46 írta tazoli »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #46145 Dátum: 2010 Június 05, 14:45:42 »

Hogy lehet leszedni az ajtókárpitot?

Fogja az ablaktekerő, meg az ajtónyitó a panelt...
ablakemelő kar le, kilincs mögötti műanyag lepattint, csavar kiszed, onnan már csak a bolhák tartják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46144 Dátum: 2010 Június 05, 14:42:25 »


Hogy lehet leszedni az ajtókárpitot?

Fogja az ablaktekerő, meg az ajtónyitó a panelt...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46143 Dátum: 2010 Június 04, 15:54:14 »

Ez volt a kérdés, köszönöm szépen!
Ha visszafojt, akkor csak lusta az autó (kétüteműeken ezt megtanultam, ott tud rendesen elkokszolódni a kipuff rendszer, egy tisztességes pörgetős 10 km csopdákat művel ezekkel a masinákkal...).
Gyújtás, szelep, karbi. Ezeket állíttassátok be Tsigával! Egyébiránt miért nem őt kérdezitek személyesen? Már elfelejtettétek volna a gondot is!! Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #46142 Dátum: 2010 Június 04, 10:28:44 »


ha visszafojt, attól nem melegedhet.


Ez volt a kérdés, köszönöm szépen!

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46141 Dátum: 2010 Június 03, 22:37:45 »

Ma volt kis szmb, majd az illetékes beszámol.
Én csak toltam meg tartottam a gyertyát... :-)
Cheesy

igen leszivatott a főkábel a trafónál..........amit Sompibarátom vagy 5x mondta hogy az lesz a hiba
....és én csak a legvégén hittem neki igy a szakadó esőben fél9 és fél 10között reszeltük a sárgámat mert a szikra az nem nagyon akart lenni....
és természetsen hegynek felfelé toltuk vissza Sompiékhoz 1 óra foci után Stonnal karöltve(ha most nem jön ki a vesekövem akkor soha jeligével Wink Tongue...szóval ma sem volt unalmas az esténk azaz SZ(ivat)M(inket)B(ogár) fillinget éreztük, de a többiek nem csüggedve, én már annál inkább ,azért megoldodott a probléma és haza felé ,jó magyar lévén ,megkergettem befelé az M7 bevezön, ha már megy akkor menjen a gépsárkány Cool

köszönöm mégy egyszer a segitséget kedves barátaim......
még jó hogy Sompi is rajta van a sárgabogár listán.... Grin Grin Grin

szép estét Smiley

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46140 Dátum: 2010 Június 03, 21:58:04 »

Ma volt kis szmb, majd az illetékes beszámol.
Én csak toltam meg tartottam a gyertyát... :-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #46139 Dátum: 2010 Június 03, 20:14:28 »

deponáltam amit kértél ,ott ahol kérted  Wink Kiss
Köszönöm!

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #46138 Dátum: 2010 Június 03, 19:47:54 »

Ez nem túl pontos, arconcsaphőmérő.  Smiley

Gyertyákat vegyétek ki és nézzétek meg, hogy milyen színűek.

Ebben motorkerékpárról írnak.... Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46137 Dátum: 2010 Június 03, 19:33:46 »

Köszönöm!
Ez konkrét és határozott. Ehhez tartom magam.
Az oldalsó fúvókák milyenek legyenek?
Vannak pontok ahol nem úgy produkál a motor, ahogy én szeretném, dadog, ugrál.
Szeretném gatyába rázni ezt a mocit, és sokáig használni.
deponáltam amit kértél ,ott ahol kérted  Wink Kiss

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46136 Dátum: 2010 Június 03, 19:28:08 »

Azt mondja, hogy viszonylag rövid út után is süt a motorháztető, és, ha felnyitja, akkor érződik, ahogy arconcsapja a hő.
Ha minden rendben van, ellenőrizzétek, megvan-e a hátfal szigetelése a ventillátor mögött, már ha van benne. Nekem letépte egy ízben... Kicsit lezárta a hűtést.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #46135 Dátum: 2010 Június 03, 19:07:03 »

ha az AB motoron még 1.3 hengerek vannak akkor 31 pict tökmindegy, a többi variáció többszázóra-liter szopás Roll Eyes
Köszönöm!
Ez konkrét és határozott. Ehhez tartom magam.
Az oldalsó fúvókák milyenek legyenek?
Vannak pontok ahol nem úgy produkál a motor, ahogy én szeretném, dadog, ugrál.
Szeretném gatyába rázni ezt a mocit, és sokáig használni.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46134 Dátum: 2010 Június 03, 18:36:08 »

A miatt, hogy a kipuffogó túlzottan visszafolyt melegedhet a motor? Mi okozhat még túlmelegedést?

Pisti barátom Oettinger cabriojáról van szó.

ha visszafoLYik a kipuff, akkor az már tényleg meleg.
ha visszafoJt, attól nem melegedhet. :-))

az ikrek precíziós mérése úgy szól, hogy rácsulázol a blokkra.
ha sistereg, akkor tényleg meleg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #46133 Dátum: 2010 Június 03, 17:27:22 »

Azt mondja, hogy viszonylag rövid út után is süt a motorháztető, és, ha felnyitja, akkor érződik, ahogy arconcsapja a hő.
Ez nem túl pontos, arconcsaphőmérő.  Smiley

Gyertyákat vegyétek ki és nézzétek meg, hogy milyen színűek.

« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 03, 17:34:35 írta abes »
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #46132 Dátum: 2010 Június 03, 17:21:53 »

pl a szegény keverék. vagy rosszul beállított gyújtás is szerintem

nálunk is hasonló volt a gond a Kübellel, de amióta be van állítva a karbi ill. a gyújtás, azóta nem melegszik annyira

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #46131 Dátum: 2010 Június 03, 17:16:00 »

Mi okozhat még túlmelegedést?

pl a szegény keverék. vagy rosszul beállított gyújtás is szerintem
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #46130 Dátum: 2010 Június 03, 17:09:28 »

Miből gondoljátok hogy túlmelegszik?

Azt mondja, hogy viszonylag rövid út után is süt a motorháztető, és, ha felnyitja, akkor érződik, ahogy arconcsapja a hő.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46129 Dátum: 2010 Június 03, 16:57:47 »

A miatt, hogy a kipuffogó túlzottan visszafolyt melegedhet a motor? Mi okozhat még túlmelegedést?

Pisti barátom Oettinger cabriojáról van szó.
Miből gondoljátok hogy túlmelegszik?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #46128 Dátum: 2010 Június 03, 16:44:14 »

A miatt, hogy a kipuffogó túlzottan visszafolyt melegedhet a motor? Mi okozhat még túlmelegedést?

Pisti barátom Oettinger cabriojáról van szó.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46127 Dátum: 2010 Június 03, 10:34:39 »

nem iszik. "Kertész" beállítottságú dohányos. AMúgy rendszerinformatikus de az ilyenekhez is ért azért.

Drága kolléga, vedd kezedbe sorsod:
Kellékek: 1 db Slavia, 1 db multiméter, esetleg egy haver/nő is elég/.
Teendő:
1) multiméter bekapcsol, árammérés mód, akku és a kocsi áramköre közé beiktat, áram mér különböző fogyasztókkal és anélkül. (lsd. Proti).
2) Ha előbbi ok, akkor autó beindít, ugyanezt megvizsgálni fordulaton és alapjáraton, hogy kb. hol kapcsol a fesszab. Ha kapcsol. (Generátorral ezt megpróbálni tilos, mert ha neadjisten valahol megszakítod az áramkört, oda a diódasor).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46126 Dátum: 2010 Június 03, 09:22:31 »

Szeretnék információt kérni, hogy AB-s motorhoz melyik a gyári, vagy az ideális karbi.31-3?
És milyen fúvókák kellenek bele, a jó vagy gazdaságos utazáshoz?
Érdemes-e feltenni a 34-es szívócsonkot-karbival  az AB-s mocira? Az tuti, hogy nagyobb lesz a fogyasztás, de hatékonyabb lesz-e a moci?
ha az AB motoron még 1.3 hengerek vannak akkor 31 pict tökmindegy, a többi variáció többszázóra-liter szopás Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46125 Dátum: 2010 Június 03, 01:45:47 »

egyelőre szétszedtem a gyújtást
Hujjujjujjujjj... Cheesy

Idézet
nem ad szikrát ...
Transzformator (az a nagy dezodorflakon-szeru kepzodmeny a ventilatorhazon) megdoglott, vagy lecsuszott rola egy saru, kondenzator is megmurdelhetett (gyujtaseloszto oldalan az a kis henger) ...
Ezt letesztelheted, ha a gyujtaseloszto kozepere a traforol bejovo vezeteket kihuzod es mikozben valaki inditozik odaerinted valami testelt femreszhez (szivocso, karbi, akarmi) es ha szikrazik akkor a fentiek nagy valoszinuseggel jok.

Lehet, hogy a gyujtaselosztoban levo rotor halt meg, akkor a kozepre bejovo kabelen jon szikra, de tovabb a negy gyertya fele nem megy. Mi multkor igy jartunk, aztan csereltuk es mentunk tovabb ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #46124 Dátum: 2010 Június 03, 00:17:53 »



hali,

megnézte,

azt modnta, hogy tök OK a motor, csak egyszer majd megáll, mert a főtengellyel lesz valami para, de most egyelőre szétszedtem a gyújtást és nem ad szikrát ...

Az legalabb nem volt messze :-)
Megyo megnezte? Mit mondott ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46123 Dátum: 2010 Június 03, 00:05:40 »

megint megadta magát a Bogár, most a Rákóczi út közepén :-)
Az legalabb nem volt messze :-)
Megyo megnezte? Mit mondott ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 857 858 859 860 861 [862] 863 864 865 866 867 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.