www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 01:17:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14066373 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47282 Dátum: 2010 Július 13, 10:11:42 »

igen, az a rossz megoldás..
ha vízszintesen áll a perem, akkor kevésbé megy szét a féltengely fel le irányú mozgásától

ércsük, köszönöm.
úgyis cserélni kell a közeljövőben



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47281 Dátum: 2010 Július 13, 09:53:59 »


én mindig felfelé láttam feltéve.
igen, az a rossz megoldás..
ha vízszintesen áll a perem, akkor kevésbé megy szét a féltengely fel le irányú mozgásától
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47280 Dátum: 2010 Július 13, 09:08:51 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?

hátrafelé kell a perem?
én mindig felfelé láttam feltéve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47279 Dátum: 2010 Július 13, 09:03:57 »

csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
nem baj mar megszoktuk

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47278 Dátum: 2010 Július 13, 09:02:19 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh
siman össze kell csavarozni
a ket fel ugy van megalkotva hogy összeszoritasuknal egymasba csusznak a felsö szelek egy erre kialakitott zaroperemben !
lelkiismereetesen csinald, es nem lesz problema.
Koszt mocskot sarat elötte letisztitani.

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47277 Dátum: 2010 Július 13, 09:01:30 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh
szerintem nem kell paszta és nem szabad túlhúzni sem a csavarokat sem a bilincseket Roll Eyes

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #47276 Dátum: 2010 Július 13, 08:41:02 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47275 Dátum: 2010 Július 12, 22:48:54 »

10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

elbaszott lendkerék is lehet az oka.
akkor cserélgetheted a kuplungot napestig... és még azon túl is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47274 Dátum: 2010 Július 12, 22:19:57 »


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Ja de én olyan vagyok próbálkozom, hogy jobb legyen (ismersz). Nem sajnálom a pénzt sem mesterektől sem anyagra....mégis nehezen jutok valamire mindig ezzel motorral. Most legalább jól megy Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47273 Dátum: 2010 Július 12, 22:18:13 »

nem valami bontottal raktuk össze tavaly
hát akkor nem csoda, ha megadta magát
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47272 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:40 »

pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
nem valami bontottal raktuk össze tavaly
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47271 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:19 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47270 Dátum: 2010 Július 12, 22:16:46 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47269 Dátum: 2010 Július 12, 22:14:42 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
nekem is ráz kicsit a tavalyi Tatabányai játék óta  Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47268 Dátum: 2010 Július 12, 22:11:51 »

Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47267 Dátum: 2010 Július 12, 22:02:58 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47266 Dátum: 2010 Július 12, 21:43:22 »

A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.
és a kar pont ellenkezőleg húz
de mindkettő pillanatok alatt stupekolható  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47265 Dátum: 2010 Július 12, 21:38:34 »

Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.
mentem vele, karbi szinkront szerintem nagyon nem csesztük szét....viszont marha kemény az új kuplung
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47264 Dátum: 2010 Július 12, 21:32:23 »

szeríntem 100% meg
A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47263 Dátum: 2010 Július 12, 20:04:21 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
kézifékes kanyarokhoz?  Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #47262 Dátum: 2010 Július 12, 20:02:39 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #47261 Dátum: 2010 Július 12, 20:00:55 »

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Sajnos, mostanra már nem sok minden maradt.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47260 Dátum: 2010 Július 12, 19:56:22 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #47259 Dátum: 2010 Július 12, 19:52:27 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?

Én csak nívópálcát csináltattam hosszabbat, mert nem ért bele az olajba... Evil Grin Cool Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47258 Dátum: 2010 Július 12, 19:49:47 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47257 Dátum: 2010 Július 12, 19:37:19 »

ezt csak megerősíteni tudom... Cool Wink

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47256 Dátum: 2010 Július 12, 17:19:17 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"
igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47255 Dátum: 2010 Július 12, 17:18:41 »

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.
Nem az akkunál, ott minden zsír, felette, a sarokban, ahol az ülőlap aljának széle felfekszik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47254 Dátum: 2010 Július 12, 16:58:07 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47253 Dátum: 2010 Július 12, 14:59:31 »

Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47252 Dátum: 2010 Július 12, 14:09:16 »


Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed
A héten ha lesz időm felsír a flex, meg zizeg a hegesztő, aztán dokumentálom, hogyan rontom el.  Grin

Vagy esetleg Süsü valamikor be tudod vállalni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47251 Dátum: 2010 Július 12, 09:54:26 »

nem ám.führerék
úú, tényleg.
ezt a két nevet keverem. kössz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47250 Dátum: 2010 Július 12, 09:35:43 »

a 63ast nem ő?
nem ám.führerék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47249 Dátum: 2010 Július 12, 09:33:35 »

ki hoffer?
a 63ast nem ő?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47248 Dátum: 2010 Július 12, 09:32:08 »

SiD egyik autóját nem ő csinálta?
ki hoffer?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #47247 Dátum: 2010 Július 12, 09:30:11 »

a Zoka autóit évtizedek óta csinálja, nem hallottam róla rosszat tőle
a volt PéZsé JOY ami Fofi haverom T1e ,azt is ő javítja ,egy rossz szava nem volt soha
a futóművet amit felújított neki azt láttam és alapos ,precíz munkának tűnt (mondjuk heroin árban volt)

de van másik bogárszerelő is akit a háta mögött rengetegen fikáznak ,ide mégsem írja be senki mert..........
SiD egyik autóját nem ő csinálta?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #47246 Dátum: 2010 Július 12, 09:28:37 »

Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
Az első lerobbanásom után, mikor erre gyanakodtunk, hazaérkezés után kipakoltunk a csomagtérből és átnéztük a szuszogó csövet.
De amikor Buginál voltam ez volt az első.
Köszönöm azért az ötletet.
Most az utolsó esetnél abszolúdte a karbi tűszelep volt a ludas.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47245 Dátum: 2010 Július 12, 09:10:17 »

Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
kizártuk  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #47244 Dátum: 2010 Július 12, 08:40:53 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.
Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47243 Dátum: 2010 Július 11, 22:23:12 »

Igaz, nem biztos hogy optimális az üzem, de jól húz és nem eszik sokat, nem kormol (mondjuk ezt az ethanolt nehéz is lenne), szóval nem zavar igazán. Azért holnap a gyujtásra megint ránézek, de ha szegényítek még a keveréken, akkor már alul gázadásra befogy.

A szegény keverék miatt durroghat.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.