www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 14:26:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 827 828 829 830 831 [832] 833 834 835 836 837 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14928361 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47371 Dátum: 2010 Július 17, 10:41:50 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
igy van!imbuszosnak más  amenete is aszem,meg régi fékdob kuposabb mélyebre kell meg huzni ezt az imbuszossal nemtod!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47370 Dátum: 2010 Július 17, 10:32:41 »

Grin Sokmindent ki kell dobnod akkor, hogy leférjen az ágy a pincébe.  Grin
Hezitálok is rendesen itt a ventillátor előtt.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47369 Dátum: 2010 Július 17, 10:31:50 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Nekem a 60-ason is ilyen. És a csapágy az konkrétan golyóscsapágy ami benne van.
Azt a rögzítő lemezkét 250 Ft környékén vettem a Baditz Lacinál. Akkor felvásároltam a készletét, mert hoztam Bitusnak is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 17, 10:42:16 írta sparkafer »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47368 Dátum: 2010 Július 17, 10:30:51 »

Lemegyek a pinyóba és körülnézek.
Amúgyis azon gondolkodom, hogy leviszem az ágyam, mert napok óta alig alszom.
Grin Sokmindent ki kell dobnod akkor, hogy leférjen az ágy a pincébe.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47367 Dátum: 2010 Július 17, 10:26:42 »

Kerékcsavarom mikor lesz? Meglephetnél vele.
Lemegyek a pinyóba és körülnézek.
Amúgyis azon gondolkodom, hogy leviszem az ágyam, mert napok óta alig alszom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47366 Dátum: 2010 Július 17, 10:17:24 »

Üdvw!
Ha ez 20 év munkája, akkor látszatra többet is kibír...Grin Egész jól dolgozol...

(Egy jó tanács: sose hallgass azokra akiknek a szülei adják a zsét h újítson egy kocsit Grin)
További jó munkát ! Smiley Üdv!
Pitta volt, hogy a legszebb bogárnak választották a kocsim 1999-ben, pedig akkor már 10 éve fel volt újítva.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47365 Dátum: 2010 Július 17, 10:13:48 »

vegyél egyet és flexeljük széééét!!  Evil
Segítek, mert nagyon megy ez nekem. ( A flex a legkedvesebb barátom, és csak ez után jönnek a kollegák! )

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47364 Dátum: 2010 Július 17, 10:07:46 »

Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Jövő héten készítek fotót számodra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47363 Dátum: 2010 Július 17, 10:05:52 »

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Jól írtad!  Kontra anyás biztosítólemezzel. Jobbos és balos menetek.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47362 Dátum: 2010 Július 17, 09:00:12 »

Sőt, mintha az összes csapszeges futóművesnél így lenn...

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47361 Dátum: 2010 Július 17, 08:44:19 »

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?

Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47360 Dátum: 2010 Július 17, 08:37:02 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Ezt speciel nem tudom, de szerintem nem egy minőségi vw-en megoldás lenne a kontra anya

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47359 Dátum: 2010 Július 17, 08:35:51 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47358 Dátum: 2010 Július 17, 08:32:50 »

Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Így van. Az rövidebb és kisebb szellőzőnyílások vannak rajta sűrűbben

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47357 Dátum: 2010 Július 17, 08:22:08 »

Sose láttam még szétvágott ovált.

vegyél egyet és flexeljük széééét!!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #47356 Dátum: 2010 Július 17, 08:08:49 »

A belső részt én csináltam azt volt nehéz kialakítani.
Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47355 Dátum: 2010 Július 17, 00:46:46 »

Üdvw!
Ha ez 20 év munkája, akkor látszatra többet is kibír...Grin Egész jól dolgozol...

(Egy jó tanács: sose hallgass azokra akiknek a szülei adják a zsét h újítson egy kocsit Grin)
További jó munkát ! Smiley Üdv!
Grin Grin Grin Grin Grin
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #47354 Dátum: 2010 Július 16, 23:45:21 »

Nem tervezek ilyet. 20 évre csinálom. Majd aki ezután megveszi az megcsinálja. 70 éves leszek 20 év múlva. A járgány ezelött 20 éve lett megcsinálva, tehát most is kibír még 20 évet.

Üdvw!
Ha ez 20 év munkája, akkor látszatra többet is kibír...Grin Egész jól dolgozol...

(Egy jó tanács: sose hallgass azokra akiknek a szülei adják a zsét h újítson egy kocsit Grin)
További jó munkát ! Smiley Üdv!
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47353 Dátum: 2010 Július 16, 22:36:40 »

Írtam szélvédő ügyben. Még nem jött válasz.
Találtál közelebb?
Bocs hogy még nem írtam nem sikerült még keresnem
nem volt rá időm
De mindenképpen szólok

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47352 Dátum: 2010 Július 16, 22:26:06 »

Ne mondj ilyent!
Jó lesz a kis bogi!
Kerékcsavarom mikor lesz? Meglephetnél vele.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47351 Dátum: 2010 Július 16, 22:24:19 »

Ma nem csináltam fotót, de már belül sokkal szebb. 2 napos kaparás és festés sokat dob a roncswagenen.
Ne mondj ilyent!
Jó lesz a kis bogi!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47350 Dátum: 2010 Július 16, 22:22:43 »

A belső részt én csináltam azt volt nehéz kialakítani.
Ma nem csináltam fotót, de már belül sokkal szebb. 2 napos kaparás és festés sokat dob a roncswagenen.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47349 Dátum: 2010 Július 16, 22:22:18 »

szép lett nagyon
Nekem tetszik
Írtam szélvédő ügyben. Még nem jött válasz.
Találtál közelebb?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47348 Dátum: 2010 Július 16, 22:20:53 »

szép lett nagyon
Nekem tetszik
A belső részt én csináltam azt volt nehéz kialakítani.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47347 Dátum: 2010 Július 16, 22:19:22 »

70 évesen már szar lesz lakatolnod.
90-esen meg pláne!!
Majd a Rajta Józsi nyomába lépek.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47346 Dátum: 2010 Július 16, 22:09:05 »

Grin Jöhet a jégeső ebben nem tud kárt tenni! Grin
szép lett nagyon
Nekem tetszik

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47345 Dátum: 2010 Július 16, 22:01:26 »

Nem tervezek ilyet. 20 évre csinálom. Majd aki ezután megveszi az megcsinálja. 70 éves leszek 20 év múlva. A járgány ezelött 20 éve lett megcsinálva, tehát most is kibír még 20 évet.
70 évesen már szar lesz lakatolnod.
90-esen meg pláne!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47344 Dátum: 2010 Július 16, 19:07:36 »

itt az alsó 20centin mennyi meló lesz? alvázról leválasztás ilyesmit is tervezel?
Nem tervezek ilyet. 20 évre csinálom. Majd aki ezután megveszi az megcsinálja. 70 éves leszek 20 év múlva. A járgány ezelött 20 éve lett megcsinálva, tehát most is kibír még 20 évet.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47343 Dátum: 2010 Július 16, 19:02:38 »

Ma én is kipróbáltam kétféle rozsdamarót is. Átalakító a fehéres színű. A végén fekete az eredmény. A másik eviplast.
itt az alsó 20centin mennyi meló lesz? alvázról leválasztás ilyesmit is tervezel?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47342 Dátum: 2010 Július 16, 19:02:12 »

Vannak akik esőmenők , vannak akik kánikula restaurátorok. Grin
Igaziból tesztelem magam! Ma füvet is nyírtam 2 órán át tóltam a masinát. Egy óra múlva a füvön feküdtem és az autósok megálltak segíteni, mert azt hitték rosszul vagyok. A második eset után felkeltem, szinte alig pihentem , és folytattam a fűnyírást. Ezután festettem a kocsi belsejét alapozóval. 5 liter vizet ittam meg. Azóta még 2 litert. Jó látni, hogy haladok a munkával, de sok van még hátra.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47341 Dátum: 2010 Július 16, 18:54:20 »

Grin Jöhet a jégeső ebben nem tud kárt tenni! Grin
Vannak akik esőmenők , vannak akik kánikula restaurátorok. Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47340 Dátum: 2010 Július 16, 18:52:30 »

 Grin Jöhet a jégeső ebben nem tud kárt tenni! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47339 Dátum: 2010 Július 16, 18:36:45 »

Ma én is kipróbáltam kétféle rozsdamarót is. Átalakító a fehéres színű. A végén fekete az eredmény. A másik eviplast.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #47338 Dátum: 2010 Július 16, 10:12:54 »

ja, hogy LEfordult róla.
azt hittem MEGforgott és arra találtad ki a spanifert.
ért  Kiss

jaja lefordult

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47337 Dátum: 2010 Július 16, 09:16:59 »

a felni szemben lévő szellőzőlukaiba beakasztottam a spanifer kampóit és a racsnival jól odahuztam a csillagkulcsot az anyára hogy ne csússzon le róla ha húzom. Érti már?

ja, hogy LEfordult róla.
azt hittem MEGforgott és arra találtad ki a spanifert.
ért  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #47336 Dátum: 2010 Július 16, 09:04:52 »

ezt hogy?
nem tudom elképzelni a szitut.

a felni szemben lévő szellőzőlukaiba beakasztottam a spanifer kampóit és a racsnival jól odahuztam a csillagkulcsot az anyára hogy ne csússzon le róla ha húzom. Érti már?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #47335 Dátum: 2010 Július 16, 08:35:11 »

Nem kell rákötni a régire, régi kihúz , új betol hátúlrol , annyi a szopó hogy a kézifék karnál valakinek figyelni kell és ha megérkezik a bovden , kis fogóval ráfog és kihúzza a lyukból, vagy ha nincs segítség akkor a kart kiszereled és máris könnyen hozzáférsz a betolt bovdenhez.

köszi

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #47334 Dátum: 2010 Július 16, 07:44:47 »

Sziasztok!
Bal oldalon leszakadt a kézifékbovden feje a dobban, mennyire szopó ezt cserélni?
Kössem hozzá a régihez az ujat vagy hogy érdemes behúzni?

Amugy a féltengely koronás anyáját leszedni tényleg nagy szopás volt, mivel a csavarfej kicsit már le volt nyalva ezért a csillagkulcs mindig lecsúszott róla mikor lazitani akartam. Ugyhogy wd40 +csavarlazitó+gázlámpával melegités+kalapácsal ütögetés+2 spaniferrel odafogattam a csillagkulcs fejét+ rá 1,6 méter cső+asszony taposta a féket
és nagy nehezen lejött.
Nem kell rákötni a régire, régi kihúz , új betol hátúlrol , annyi a szopó hogy a kézifék karnál valakinek figyelni kell és ha megérkezik a bovden , kis fogóval ráfog és kihúzza a lyukból, vagy ha nincs segítség akkor a kart kiszereled és máris könnyen hozzáférsz a betolt bovdenhez.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47333 Dátum: 2010 Július 16, 06:07:53 »

2 spaniferrel odafogattam a csillagkulcs fejét
ezt hogy?
nem tudom elképzelni a szitut.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #47332 Dátum: 2010 Július 15, 22:34:05 »

Na mai szmb megvolt. Grin
Meghúztam a kerékcsavarokat.
Megnéztem az olajszintet.
Lemostam
Megtankoltam.

Reggel indulás Székelyföldre.


 Evil

Oldalak: 1 ... 827 828 829 830 831 [832] 833 834 835 836 837 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.