www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:07:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226939 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47395 Dátum: 2010 Július 18, 09:59:12 »

Széria karbi?
Bal oldalon csak az alapjárati benzin, az nagy, és az alapjárati levegő, az meg kicsi.
Jobb oldalon meg a fúvókák takarócsavarjai, a közelebbi a fő, a távolabbi meg a gyorsító.
Ha jól emlékszem Grin
31-es, és jobb oldalon fennt. Egymás mellett írja a váciak oldalán.(Igaz az 30-as) Talán egy kicsit előrébb van az alapjárati.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47394 Dátum: 2010 Július 18, 09:53:08 »

Ha állok a motor mögött, melyik fúvóka van hozzám közelebb a karbin?
Az alapjárati?
Széria karbi?
Bal oldalon csak az alapjárati benzin, az nagy, és az alapjárati levegő, az meg kicsi.
Jobb oldalon meg a fúvókák takarócsavarjai, a közelebbi a fő, a távolabbi meg a gyorsító.
Ha jól emlékszem Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47393 Dátum: 2010 Július 18, 09:48:27 »

Ha állok a motor mögött, melyik fúvóka van hozzám közelebb a karbin?
Az alapjárati?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47392 Dátum: 2010 Július 18, 09:23:46 »

ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Magad elé képzeled a kinyitott motorteret, megy az! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47391 Dátum: 2010 Július 17, 22:36:28 »

ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Amin mozog a lemezkar, amit a lökőrúd mozgat.
A szétszedhetősnél ránézésre is látszik a seeger a tengely végén.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47390 Dátum: 2010 Július 17, 22:27:10 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.
Nem esett ki még, de elindult.

Visszaütöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Kicseréltem  arra ami előtte volt bent, és jónak kell lennie, mert az utolsó megállapítás szerint a karburátor tűszelepe volt a hibás.

Majd kiütöttem a tengelyt és betettem egy szétszedhetőből a tengelyt és a két seegerével rögzítettem.
Így már visszamerem adni a tulajdonosának.
Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.
ezt én eddig sem igazán értettem.. melyik tengely ez amiről mindig szó van?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47389 Dátum: 2010 Július 17, 22:20:17 »

Ma hogy jártam!
Ránéztem a motorra és a Brosol AC pumpa tengelye kandikált kifele.
Nem esett ki még, de elindult.

Visszaütöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Kicseréltem  arra ami előtte volt bent, és jónak kell lennie, mert az utolsó megállapítás szerint a karburátor tűszelepe volt a hibás.

Majd kiütöttem a tengelyt és betettem egy szétszedhetőből a tengelyt és a két seegerével rögzítettem.
Így már visszamerem adni a tulajdonosának.
Nem ment valami sokat. Jó lesz figyelni erre a dologra akinek ilyen van bennt.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47388 Dátum: 2010 Július 17, 21:33:44 »

Techi kérdés. A másik ablakot élben heggesztettek a kasznihoz vagy átfedéssel (Z hajtással, hogy egysíkban legyen) ?
Max 1mm ráfedés van, de az beleolvad a varratba.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47387 Dátum: 2010 Július 17, 21:31:42 »

No, akkor nekem az a bizonyos biztosítólemez hiányzik. Majd veszek az aranyháromszögből. :-))))

Nem lehet kapni. Csinálni kell és sokat kell reszelni. Nekem is csinálj!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47386 Dátum: 2010 Július 17, 19:38:49 »

No, akkor nekem az a bizonyos biztosítólemez hiányzik. Majd veszek az aranyháromszögből. :-))))

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47385 Dátum: 2010 Július 17, 16:51:27 »

Droiddal. Wink

nyuszikkal :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47384 Dátum: 2010 Július 17, 16:40:44 »

köszönöm a segítséget mindenkinek
próbálkozom
Droiddal. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47383 Dátum: 2010 Július 17, 16:39:42 »

Mosott kaviccsal.
köszönöm a segítséget mindenkinek
próbálkozom

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47382 Dátum: 2010 Július 17, 16:33:39 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
Mosott kaviccsal.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47381 Dátum: 2010 Július 17, 16:03:08 »


klímával nem ér.
azt konzumidiótaságnak tartjuk :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47380 Dátum: 2010 Július 17, 16:01:51 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....

kurvamindegy, de gyárilag a csúcs a +, a házikó meg a -.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #47379 Dátum: 2010 Július 17, 15:37:41 »

Segítek, mert nagyon megy ez nekem. ( A flex a legkedvesebb barátom, és csak ez után jönnek a kollegák! )
Techi kérdés. A másik ablakot élben heggesztettek a kasznihoz vagy átfedéssel (Z hajtással, hogy egysíkban legyen) ?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #47378 Dátum: 2010 Július 17, 14:16:05 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
kutyalánccal Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47377 Dátum: 2010 Július 17, 14:15:52 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?
Apró csavar, lánc és betonkeverő.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47376 Dátum: 2010 Július 17, 14:11:39 »

ha belülről rozsdás a tank milyen anyaggal- szerrel szokták kitakarítani?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47375 Dátum: 2010 Július 17, 12:39:40 »



Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #47374 Dátum: 2010 Július 17, 11:50:40 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....
Akkor a fekete a +. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47373 Dátum: 2010 Július 17, 11:47:40 »

szivargyújtó aljzatnál az oldala a - és a csúcs a +?
mert találtam itthon egy lengőt de fekete mindkét vezeték....
1303LS
« Hozzászólás #47372 Dátum: 2010 Július 17, 11:37:31 »

Hezitálok is rendesen itt a ventillátor előtt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47371 Dátum: 2010 Július 17, 10:41:50 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
igy van!imbuszosnak más  amenete is aszem,meg régi fékdob kuposabb mélyebre kell meg huzni ezt az imbuszossal nemtod!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47370 Dátum: 2010 Július 17, 10:32:41 »

Grin Sokmindent ki kell dobnod akkor, hogy leférjen az ágy a pincébe.  Grin
Hezitálok is rendesen itt a ventillátor előtt.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47369 Dátum: 2010 Július 17, 10:31:50 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Nekem a 60-ason is ilyen. És a csapágy az konkrétan golyóscsapágy ami benne van.
Azt a rögzítő lemezkét 250 Ft környékén vettem a Baditz Lacinál. Akkor felvásároltam a készletét, mert hoztam Bitusnak is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 17, 10:42:16 írta sparkafer »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47368 Dátum: 2010 Július 17, 10:30:51 »

Lemegyek a pinyóba és körülnézek.
Amúgyis azon gondolkodom, hogy leviszem az ágyam, mert napok óta alig alszom.
Grin Sokmindent ki kell dobnod akkor, hogy leférjen az ágy a pincébe.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47367 Dátum: 2010 Július 17, 10:26:42 »

Kerékcsavarom mikor lesz? Meglephetnél vele.
Lemegyek a pinyóba és körülnézek.
Amúgyis azon gondolkodom, hogy leviszem az ágyam, mert napok óta alig alszom.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47366 Dátum: 2010 Július 17, 10:17:24 »

Üdvw!
Ha ez 20 év munkája, akkor látszatra többet is kibír...Grin Egész jól dolgozol...

(Egy jó tanács: sose hallgass azokra akiknek a szülei adják a zsét h újítson egy kocsit Grin)
További jó munkát ! Smiley Üdv!
Pitta volt, hogy a legszebb bogárnak választották a kocsim 1999-ben, pedig akkor már 10 éve fel volt újítva.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47365 Dátum: 2010 Július 17, 10:13:48 »

vegyél egyet és flexeljük széééét!!  Evil
Segítek, mert nagyon megy ez nekem. ( A flex a legkedvesebb barátom, és csak ez után jönnek a kollegák! )

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47364 Dátum: 2010 Július 17, 10:07:46 »

Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Jövő héten készítek fotót számodra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47363 Dátum: 2010 Július 17, 10:05:52 »

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Jól írtad!  Kontra anyás biztosítólemezzel. Jobbos és balos menetek.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47362 Dátum: 2010 Július 17, 09:00:12 »

Sőt, mintha az összes csapszeges futóművesnél így lenn...

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47361 Dátum: 2010 Július 17, 08:44:19 »

Már rég csináltam, de úgy rémlik, hogy oválnál nem az imbuszos megszorítású anya van, hanem valami más... Talán 2 anyát kontrázol össze, ami közé egy biztosítólemez kerül, aminek az egyik felét az alsó, a másikat meg a felső anyára hajtassz rá?! De tényleg nem vagyok benne biztos, rég nyúltam oválhoz, lehet keverem valamivel... Maresz?

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?

Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47360 Dátum: 2010 Július 17, 08:37:02 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Ezt speciel nem tudom, de szerintem nem egy minőségi vw-en megoldás lenne a kontra anya

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47359 Dátum: 2010 Július 17, 08:35:51 »

Az lehet, hogy az oválokon az első kerékcspágyat kontraanyás megoldással rögzítik (és nem az imbuszos megszorítású speckó anyával)?
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47358 Dátum: 2010 Július 17, 08:32:50 »

Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Így van. Az rövidebb és kisebb szellőzőnyílások vannak rajta sűrűbben

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47357 Dátum: 2010 Július 17, 08:22:08 »

Sose láttam még szétvágott ovált.

vegyél egyet és flexeljük széééét!!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #47356 Dátum: 2010 Július 17, 08:08:49 »

A belső részt én csináltam azt volt nehéz kialakítani.
Nincs olyan képed, ahol az a "duplalemez" alsó kiszellőzése látszik? EZ nem olyan az oválokon mint a többi bogáron ugye? Sose láttam még szétvágott ovált.
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 [831] 832 833 834 835 836 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.