www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 16:02:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14929412 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47811 Dátum: 2010 Augusztus 02, 23:09:49 »

akkor csak a tányér kereket átlehetne rakni és hézagolni?



A tányérkereket mindig a kúpkerékkel párban kell cserélni. Különben nem lesz jó, nagyon nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47810 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:43:21 »

bosch gyertyán a w mellett ha R betü van az igaz hogy az rádió zavar szürös és az számít valamit? Huh Undecided

Zavarszűrő ellenállást jelöl.

(R: mit Entstör widerstand)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47809 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:37:13 »


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.
akkor csak a tányér kereket átlehetne rakni és hézagolni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47808 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:25:27 »

bosch gyertyán a w mellett ha R betü van az igaz hogy az rádió zavar szürös és az számít valamit? Huh Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47807 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:13:16 »


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.
vadász ez én mondom!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47806 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:06:26 »

mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47805 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:59:31 »

gondolom hosszú váltóba gondolkodik az meg nincs 15ezeré mostanába Roll Eyes
így van, ha már szét hullott ami bent volt próbálom a legtöbbet kihozni a helyzetből
köszönöm, majd kiderül mi lesz, még a váltós emberrel is beszélni kell

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47804 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:57:35 »

mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva
gyors vagy vazze Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47803 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:56:32 »

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
gondolom hosszú váltóba gondolkodik az meg nincs 15ezeré mostanába Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47802 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:55:47 »

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47801 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:51:42 »

de a léptetö szerkezet a váltó ház elejébe van a kulissza után, és azt nemlehet átrakni csak ha azt is szét szeded , Undecided át kéne rakni a váltóház elejével az egészet  talán , de majd stunt mindjárt leolt hogy hülyeséget gondolok Roll Eyes
utána olvasok ezeknek asszem.....
meg szétszedem a donor váltót

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47800 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:46:15 »

azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47799 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:41:31 »

azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni
de a léptetö szerkezet a váltó ház elejébe van a kulissza után, és azt nemlehet átrakni csak ha azt is szét szeded , Undecided át kéne rakni a váltóház elejével az egészet  talán , de majd stunt mindjárt leolt hogy hülyeséget gondolok Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47798 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:35:36 »

szerintem nagy szopó a difi nagykerekét és a fötengelyt is átrakni de ha a váltó többi részét is átrakod akkor oda tényleg kell a vadász Roll Eyes
azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47797 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:30:11 »

esetleg tapasztalat is van?
minden érdekel.
lehet kapok egy váltót.......
szerintem nagy szopó a difi nagykerekét és a fötengelyt is átrakni de ha a váltó többi részét is átrakod akkor oda tényleg kell a vadász Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47796 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:21:34 »

igen de ahhoz vadász kell! Roll Eyes
esetleg tapasztalat is van?
minden érdekel.
lehet kapok egy váltót.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47795 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:12:39 »

igen de ahhoz vadász kell! Roll Eyes
maga a meló a szopó vagy átalakításokkal jár?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47794 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:10:40 »

üdv mindenkinek!
"váltóláz"
Van olajos és száraz féltengelyes váltó, a száraz féltengelyesből van olyan ami egy vagy két oldalt szerelhető difi fedéllel rendelkezik, a kétoldalt szerelhetőt a difi cseréjével átlehet alakítani olajosra. Eddig tiszta.
Az egy oldalt szerelhetőt nem lehet átalakítani olajosra?
Ill. a belső gondolom nem különbözik, tehát az egy oldalt szerelhető száraz ft.-s váltót átlehet-e építeni egy olajos váltó házba?
igen de ahhoz vadász kell! Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47793 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:08:47 »

üdv mindenkinek!
"váltóláz"
Van olajos és száraz féltengelyes váltó, a száraz féltengelyesből van olyan ami egy vagy két oldalt szerelhető difi fedéllel rendelkezik, a kétoldalt szerelhetőt a difi cseréjével átlehet alakítani olajosra. Eddig tiszta.
Az egy oldalt szerelhetőt nem lehet átalakítani olajosra?
Ill. a belső gondolom nem különbözik, tehát az egy oldalt szerelhető száraz ft.-s váltót átlehet-e építeni egy olajos váltó házba?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47792 Dátum: 2010 Augusztus 02, 19:13:57 »

Ki tudja, hogy milyen egy ovál szivatóbovdenje házastól.  Elöl, hogy szedhető ki? Hátul, hogy szedhető ki a külsőrész?  Esetleg végig van külsőrész a beépített csőben?
elöl páncél csöbe fut,hátul semmibe merev mint a régi gázbowden

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #47791 Dátum: 2010 Augusztus 02, 16:55:36 »

szpájki! jöhettél volna gyakorolni hegeszteni Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #47790 Dátum: 2010 Augusztus 02, 15:19:33 »

Ma én is SZMB-ztem egy picit.
Újrakárpitoztam a kalaptartót, mert az alátétfilcet megette a nap.
Lidliben vettem 900Ft-ért csomagtartó aljára való filcbetétet, asszem 100X130cm es darab volt.
Na azt szabtam szét. Remélem valamilyen szinten állja az úvét.  Cheesy
Meg végre vettem ISO vagy DIN vagy hogyatökömbe hívják csatlakozót és szépen beforrasztottam a rádiót .


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47789 Dátum: 2010 Augusztus 02, 15:06:26 »

Az ovál manuális szivatós?  Huh

Egen. Pl. partizánnak is manuális szívatós volt a fekete csoda, abban is ilyen karbi volt (talán 28PCI)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47788 Dátum: 2010 Augusztus 02, 14:32:16 »

Ki tudja, hogy milyen egy ovál szivatóbovdenje házastól.  Elöl, hogy szedhető ki? Hátul, hogy szedhető ki a külsőrész?  Esetleg végig van külsőrész a beépített csőben?
Az ovál manuális szivatós?  Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47787 Dátum: 2010 Augusztus 02, 10:58:44 »

Ki tudja, hogy milyen egy ovál szivatóbovdenje házastól.  Elöl, hogy szedhető ki? Hátul, hogy szedhető ki a külsőrész?  Esetleg végig van külsőrész a beépített csőben?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47786 Dátum: 2010 Augusztus 02, 08:48:53 »

Nekem is meleg volt egész nap dolgozni,mert kicsit hegesztettem,gitteltem,csiszoltam.Igaz én árnyékban,de így is vert a víz Wink

Nem tudja valaki,hogy a tetőkárpít hátsó végén lévő szart,ami tartja a végét,mivel lehetne pótolni?Olyan mint valami féle kemény papír,v rétegelt fa lemez,esetleg erősebb bőr darab.De semmibe nem vagyok biztos.nekem elszakadt,mikor kivettem,az újhoz meg nem adtak semmit.
karton papper Roll Eyes ragasszál egymásra 3réteget (én levegőszürő dobozából csináltam) de a bolti tetőkárpit nem adja ki a bedugós visszahajtós megoldást ha szétvágod és átalakítod te leszel a "vadász" Wink

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #47785 Dátum: 2010 Augusztus 02, 06:59:18 »

melyiket?

A lengéscsillapító rögzítőanyáját a felső oldalon.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47784 Dátum: 2010 Augusztus 01, 23:19:21 »


A kormányösszekötő koronás anya sasszeggel.

Ha cserélte már akkor lehet sima tengelyes önzáró anyás is...
szvsz
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47783 Dátum: 2010 Augusztus 01, 23:18:30 »

nyilván kormányösszekötö vagy lengökar gömbfej


A kormányösszekötő koronás anya sasszeggel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47782 Dátum: 2010 Augusztus 01, 22:36:23 »

melyiket?
nyilván kormányösszekötö vagy lengökar gömbfej

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47781 Dátum: 2010 Augusztus 01, 22:25:14 »

.
 két anyát kértek önzáróra cserélni

melyiket?
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #47780 Dátum: 2010 Augusztus 01, 22:06:14 »

Köszönöm a tippeket, asszem leszedem-szétszedem-megnézem-összerakom-beállítom és akár sikerül, akár nem, még visszajelzek.

Kicsit késve:
az egyik tömítés alá sikerült becsippentenem egy fém "bilétát"... azt hittem, ezzel megvan a ludas, de valami még nem OK. Az alapjárat pénteken még 1200 körül volt stabil, ma kezdett beállni 900 környékére. Valamit még nem találtam meg.
Pénteken volt a vizsga, azon szépen átment. 2 dolgot hoztak fel: két anyát kértek önzáróra cserélni és bár a fék rendben volt, szerintük az egyik fékmunkahenger szivárgott  (ez utóbbi meglepett, de igazuk volt...)


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47779 Dátum: 2010 Augusztus 01, 21:56:43 »

Nekem is meleg volt egész nap dolgozni,mert kicsit hegesztettem,gitteltem,csiszoltam.Igaz én árnyékban,de így is vert a víz Wink

Nem tudja valaki,hogy a tetőkárpít hátsó végén lévő szart,ami tartja a végét,mivel lehetne pótolni?Olyan mint valami féle kemény papír,v rétegelt fa lemez,esetleg erősebb bőr darab.De semmibe nem vagyok biztos.nekem elszakadt,mikor kivettem,az újhoz meg nem adtak semmit.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47778 Dátum: 2010 Augusztus 01, 21:18:38 »

A Nagy melegben ezt találtam ki. Sajnos úgy megfájdult a lábam, hogy abba kellett hagynom a melót. Ez az egész javítást veszélyezteti megint az állapotom. Így betegen meg hiába van közel a pörköltfőző buli, nem fogok tudni kimenni akármennyire is szeretnék.
Nálunk is meleg volt.
A mai napi szmb a Szopasd Magad Béla  napja volt.
Kivettem a tegnap beszerelt hosszú kézifékbowdent és beraktam egy ugyanolyan hosszút. Fasza.
Most már majd ha megvettem a jó méretűt, csak akkor állok neki a cserének.
Viszont ha már megint lent volt a kerék, kicseréltem a torziófedelet. Tiszta rozsda volt a régi.
Ha mozgóképesek leszünk, elviszlek szívesen!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 01, 21:21:09 írta sparkafer »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #47777 Dátum: 2010 Augusztus 01, 20:15:23 »

hiába van közel a pörköltfőző buli, nem fogok tudni kimenni akármennyire is szeretnék.
Ne ködöljél Józsikám.
Ismerjük egymást annyira,hogy tudom,összekapod magad,ott leszel,dumálunk egy jót,és még pörköltöt is eszünk!
Igy legyen.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47776 Dátum: 2010 Augusztus 01, 19:32:15 »

Nem mondod,hogy a gyári lik átméröje kompatibilis a kinai ernyö nyelével? Grin
A Nagy melegben ezt találtam ki. Sajnos úgy megfájdult a lábam, hogy abba kellett hagynom a melót. Ez az egész javítást veszélyezteti megint az állapotom. Így betegen meg hiába van közel a pörköltfőző buli, nem fogok tudni kimenni akármennyire is szeretnék.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #47775 Dátum: 2010 Augusztus 01, 19:12:24 »

Fantasztikus, hogy gyárilag gondoltak arra, hogy a napernyő ne dőljön el.  Valamikor ezt is behegesztem, csak még nem tartok ott.
Nem mondod,hogy a gyári lik átméröje kompatibilis a kinai ernyö nyelével? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47774 Dátum: 2010 Augusztus 01, 16:25:24 »

Fantasztikus, hogy gyárilag gondoltak arra, hogy a napernyő ne dőljön el.  Valamikor ezt is behegesztem, csak még nem tartok ott.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47773 Dátum: 2010 Augusztus 01, 14:36:20 »

Valaki fejből nem tudja,hogy mennyi a fellépő hossza?Mert nálam a helye,ahova menne a küszöbnél mérve 135 cm,de a másik oldalon 4 mm-rel több.? Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47772 Dátum: 2010 Augusztus 01, 13:07:26 »

Azt mondja a mondás: "Ismétlés a tudás anyja"
Megtaláltam reggel, a pontosan akkora kézifékbowdent, mint ami belevaló és elszakadt.
Most minden indul elölről. Cserélem a cseréltet. Bár már maguktól járnak a csavarok.
Oldalak: 1 ... 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.