www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:36:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 815 816 817 818 819 [820] 821 822 823 824 825 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213980 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47835 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:24:42 »

közönséges réz rápattintos gumibugyiban . Hudák féle piros empi kábelszett
 igen bogár !
A kérdés inkább az lenne hogy az R nélküli gyertya tényleg zavarja a rádiót ? Undecided

Mondjuk bogárban eléggé jól zárt a motortér. De ha egy ilyen gyári féle a cucc, abban valahol szerintem van zavarszűrő ellenállás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47834 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:11:04 »

A kérdés inkább az lenne hogy az R nélküli gyertya tényleg zavarja a rádiót ? Undecided

nem feltétlenül



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47833 Dátum: 2010 Augusztus 03, 14:55:57 »

Rátekered a végét a kábelnek, vagy mi? Akkor egyébként jó (bogár?)
közönséges réz rápattintos gumibugyiban . Hudák féle piros empi kábelszett
 igen bogár !
A kérdés inkább az lenne hogy az R nélküli gyertya tényleg zavarja a rádiót ? Undecided

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47832 Dátum: 2010 Augusztus 03, 11:49:04 »

rézkábel bakelit pipa nélkül   Huh

Rátekered a végét a kábelnek, vagy mi? Akkor egyébként jó (bogár?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47831 Dátum: 2010 Augusztus 03, 11:47:57 »

Attól függ, milyen kábellel-pipával. A hagyományos kábelnél, ahol a pipában (vagy a kábelben) van az ellenállás, ez plusz ellenállás - gyengíti a szikrát.
rézkábel bakelit pipa nélkül   Huh

1303LS
« Hozzászólás #47830 Dátum: 2010 Augusztus 03, 10:20:00 »

azt párban szokás cserélni, nem? de.
Másiknak semmi baja (mondjuk ennek sem, csak 1-2 görgő nem tetszett), meg azt már cserélte valaki nemrég. Jó dolgokat nem szeretem kidobni.  Cheesy
Vettem toyo japánt (száma:LM11749) 2200Ft. Remélem nyugdíjas leszek mire megint kell. Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47829 Dátum: 2010 Augusztus 03, 10:05:50 »

azt párban szokás cserélni, nem? de.
Csapágyboltba megyek, már van szám. Elég 1db külső, többit nem cserélem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #47828 Dátum: 2010 Augusztus 03, 10:00:32 »

5500 párja meyle  egy tengely nemmkell szám Grin
Csapágyboltba megyek, már van szám. Elég 1db külső, többit nem cserélem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47827 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:19:09 »

Első kerékagycsapágy méretét valaki meg tudná mondani? A kicsi érdekelne.
Váciak oldaláról nem jön be a lista.
5500 párja meyle  egy tengely nemmkell szám Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #47826 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:16:56 »


gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #47825 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:13:17 »

vagy inkább a kismoci van felpörögve  Grin Grin Grin

1303LS
« Hozzászólás #47824 Dátum: 2010 Augusztus 03, 09:01:40 »

Első kerékagycsapágy méretét valaki meg tudná mondani? A kicsi érdekelne.
Váciak oldaláról nem jön be a lista.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #47823 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:57:27 »

A főnök csak most van igazán felpörögve... csak sok a meló.  Grin
vagy inkább a kismoci van felpörögve  Grin Grin Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #47822 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:56:44 »

alvaz szeleit, ketoldalt hatul,  potkerektaskat, hatso spitzet hegeszteni kell
a többit drotkorongozom
elvihettetek volna az egesztet, de ugy veszem eszre a fönök lelassult, mar nem ugrik  ugy a munkara mint azelött . . .

A főnök csak most van igazán felpörögve... csak sok a meló.  Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47821 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:53:55 »

Huh Huh miért?
alvaz szeleit, ketoldalt hatul,  potkerektaskat, hatso spitzet hegeszteni kell
a többit drotkorongozom
elvihettetek volna az egesztet, de ugy veszem eszre a fönök lelassult, mar nem ugrik  ugy a munkara mint azelött . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47820 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:50:48 »

Köszi!
Esetleg tudjuk, hogy ebből melyik az ékszíjtárcsa felöli?


Igen a 6203-zz
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #47819 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:50:06 »

<beszúrt kép törölve>
szetszedtem
Huh Huh miért?

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47818 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:49:44 »

Köszi!
Esetleg tudjuk, hogy ebből melyik az ékszíjtárcsa felöli?

6202-2z , 6203-2z

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47817 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:48:33 »


szetszedtem

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47816 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:45:58 »

és az jó nekünk ?

Attól függ, milyen kábellel-pipával. A hagyományos kábelnél, ahol a pipában (vagy a kábelben) van az ellenállás, ez plusz ellenállás - gyengíti a szikrát.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47815 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:23:10 »

Bosch generátorba (043 903 023) milyen méretű csapágy(ak) kell(enek)?
Köszi!

6202-2z , 6203-2z
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47814 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:11:07 »

Zavarszűrő ellenállást jelöl.

(R: mit Entstör widerstand)
és az jó nekünk ?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47813 Dátum: 2010 Augusztus 03, 08:02:13 »

Bosch generátorba (043 903 023) milyen méretű csapágy(ak) kell(enek)?
Köszi!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47812 Dátum: 2010 Augusztus 02, 23:36:39 »

 Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47811 Dátum: 2010 Augusztus 02, 23:09:49 »

akkor csak a tányér kereket átlehetne rakni és hézagolni?



A tányérkereket mindig a kúpkerékkel párban kell cserélni. Különben nem lesz jó, nagyon nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #47810 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:43:21 »

bosch gyertyán a w mellett ha R betü van az igaz hogy az rádió zavar szürös és az számít valamit? Huh Undecided

Zavarszűrő ellenállást jelöl.

(R: mit Entstör widerstand)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47809 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:37:13 »


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.
akkor csak a tányér kereket átlehetne rakni és hézagolni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47808 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:25:27 »

bosch gyertyán a w mellett ha R betü van az igaz hogy az rádió zavar szürös és az számít valamit? Huh Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47807 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:13:16 »


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.
vadász ez én mondom!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47806 Dátum: 2010 Augusztus 02, 22:06:26 »

mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva


Az egy oldalt szerelhető hosszúváltót (AT kód) olajossá átszerelni nagyon kétesélyes dolog. A váltót át lehet tenni egy olajos váltóba, a tányérkereket is át lehet tenni az olajos difire, de azután jön a szopás, ugyanis a kúpkereket axiálisan és a tányérkereket oldalirányban is hézagolni kell. Ezt megkockáztathatod úgy, hogy a kúpkerék alá beteszed az átlagosan ott szereplő 0.6-es hézagolót, az oldalirányú tényérkerék foghézagot meg kijátszod (ezt nem olyan nehéz, de kell hozzá hézagoló készlet), vagy kb-ra beállítod és búgni fog, mint az öreg villamos.
Én ilyen átrakásokba nem mernék belebonyolódni, pedig az elmúlt időszakban bontottam pár váltót és most is egy épített 4.125-ös és 0.82-es negyedikes váltó van az autómban. De ezt egy DC-s kétoldalt szerelhetőből alakítoztam olajosra, itt csak oldalirányban kellett hézagolni a difit, tulképpen a foghézagot belőni. Ezt relatíve egyszerű, ha van hozzá hézagolód, kis tusírfestéked és sok szabadidőd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47805 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:59:31 »

gondolom hosszú váltóba gondolkodik az meg nincs 15ezeré mostanába Roll Eyes
így van, ha már szét hullott ami bent volt próbálom a legtöbbet kihozni a helyzetből
köszönöm, majd kiderül mi lesz, még a váltós emberrel is beszélni kell

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47804 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:57:35 »

mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva
gyors vagy vazze Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47803 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:56:32 »

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
gondolom hosszú váltóba gondolkodik az meg nincs 15ezeré mostanába Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47802 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:55:47 »

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
mert kapok egy hosszú váltót csak egy oldalt szerelhető, és van 3 rövid váltóm, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőle, van egy ember itt a közelben aki váltókkal foglalkozik, még ha fizetek is neki a műveletért talán kevesebből lehet jó váltóm mintha veszek egyet és szét hullik 1/2 év múlva

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47801 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:51:42 »

de a léptetö szerkezet a váltó ház elejébe van a kulissza után, és azt nemlehet átrakni csak ha azt is szét szeded , Undecided át kéne rakni a váltóház elejével az egészet  talán , de majd stunt mindjárt leolt hogy hülyeséget gondolok Roll Eyes
utána olvasok ezeknek asszem.....
meg szétszedem a donor váltót

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47800 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:46:15 »

azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni

És miért akarsz mindenképp ezzel bíbelődni?  Roll Eyes
Miért nem veszel egy tutijót 15-ért és teszed be? Gondolom valakinél akad biztosan. Én nem szarakodnék váltókombinálással az fix.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47799 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:41:31 »

azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni
de a léptetö szerkezet a váltó ház elejébe van a kulissza után, és azt nemlehet átrakni csak ha azt is szét szeded , Undecided át kéne rakni a váltóház elejével az egészet  talán , de majd stunt mindjárt leolt hogy hülyeséget gondolok Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47798 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:35:36 »

szerintem nagy szopó a difi nagykerekét és a fötengelyt is átrakni de ha a váltó többi részét is átrakod akkor oda tényleg kell a vadász Roll Eyes
azért gondoltam erre, mert akkor egymással összekopott alkatrészek kerülnének vissza, és talán jobban kilehet hézagolni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47797 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:30:11 »

esetleg tapasztalat is van?
minden érdekel.
lehet kapok egy váltót.......
szerintem nagy szopó a difi nagykerekét és a fötengelyt is átrakni de ha a váltó többi részét is átrakod akkor oda tényleg kell a vadász Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47796 Dátum: 2010 Augusztus 02, 21:21:34 »

igen de ahhoz vadász kell! Roll Eyes
esetleg tapasztalat is van?
minden érdekel.
lehet kapok egy váltót.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 815 816 817 818 819 [820] 821 822 823 824 825 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.