www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 15:58:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 [819] 820 821 822 823 824 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14929374 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47891 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:06:23 »

motorszét és eltolva meglehet furatot csinálni.....mi szoktuk
a lendkerékkel is meg lehet ezt csinálni?
vagy azt tegyen rá másikat?
ill. 180'-os elforgatást írnak a szerelési könyvek de ez 45' lenne, nem gond?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #47890 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:03:09 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.

Elsőkerék hajtásnál a kézifékkel kontrollálod.
Hátsókerekesnél a gázt finoman kezdd el nyomni, majd amikor a verda egy kicsit előremozdul (állitólag ez elhagyható lépés), bivaly módon taposs a gázra és a fékre is. Egy haverom csinált ilyeneket, szerinte az a titka, hogy a féket egy leheletnyit később kell benyomni. Szerinte igy a hátsó fékek nem tudnak fogni. Emellett jó ha van súlya a gépnek és van némi nyomaték.
Szerintem ilyenkor a fékek is kapnak rendesen.


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47889 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:54:01 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok
<beszúrt kép törölve>
nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink
motorszét és eltolva meglehet furatot csinálni.....mi szoktuk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47888 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:51:58 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok

nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47887 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:47:19 »

Ma elkezdtem lebontani a 31-es karbit és a szívócsonkokat az AB-s motorról, hogy felrakjam kipróbálásra a 34-es cuccokat végre.
Kicsit megszenvedtem a csavarokkal, de végül én győztem. A tömítések fellelése után a csonkok felcsavarozásáig jutottam.

Van valakinek AB-s motoron 34-es karbija? Érdekelne, hogy van-e értelme annak amit csinálok.

igen 2literrel többet fog fogyasztani Undecided  és semmivel nem fog jobban menni Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47886 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:41:01 »

Ma elkezdtem lebontani a 31-es karbit és a szívócsonkokat az AB-s motorról, hogy felrakjam kipróbálásra a 34-es cuccokat végre.
Kicsit megszenvedtem a csavarokkal, de végül én győztem. A tömítések fellelése után a csonkok felcsavarozásáig jutottam.

Van valakinek AB-s motoron 34-es karbija? Érdekelne, hogy van-e értelme annak amit csinálok.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47885 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:17:44 »

az az olcsó megoldás, a másik olcsó cserébe veszélyes amikor 6-8 cimbi elölről megtámasztja az autót.
Amerikai autóson olyat láttam mikor egymásnak támasztják a két kocsit, az egyik fékez a másik meg durranásig füstöl.  Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #47884 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:13:47 »

Ilyen pl.
<beszúrt kép törölve>
Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.
Amerikai autóson olyat láttam mikor egymásnak támasztják a két kocsit, az egyik fékez a másik meg durranásig füstöl.  Shocked
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47883 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:11:01 »

Ilyen pl.

Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.
szeleeeeep?????  Shocked
egyszer az andrássyn láttam, hogy egy taxis hóttmezei 124-essel csinálta.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47882 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:21:25 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.

szeleeeeep?????  Shocked
egyszer az andrássyn láttam, hogy egy taxis hóttmezei 124-essel csinálta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47881 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:13:59 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.
burnout jó, keskenyítés rossz, beeeee :-)))

a gumifüstölés természetrajzát valaki leírhatná.
beállsz a fékbe és nyomod a gázt, mint az állat, idáig ok.
azt nem értem, hogy a hátsó fék hogyan nem sül ropogós szenesre.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47880 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:11:33 »

Igen és porig ültetett extrém keskenyített VW-kről is, mindkettőről azonos a véleményem!
 Wink Evil

burnout jó, keskenyítés rossz, beeeee :-)))

a gumifüstölés természetrajzát valaki leírhatná.
beállsz a fékbe és nyomod a gázt, mint az állat, idáig ok.
azt nem értem, hogy a hátsó fék hogyan nem sül ropogós szenesre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47879 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:58:56 »

burnout-ról hallottál már? :-))

Igen és porig ültetett extrém keskenyített VW-kről is, mindkettőről azonos a véleményem!

 Wink Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47878 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:47:31 »

lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...

az ikrek legendás leírása szerint akkor szar a hűtésed, ha rácsulázol a blokkra és serceg.
addig semmi gond :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47877 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:46:41 »

Ha áll az autó akkor kicsit rosszabb az átszellőzés, azonban álló helyben nem is veszünk ki akkora teljesítményt a motorból, tehát nem is melegszik annyira.

burnout-ról hallottál már? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47876 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:35:08 »

a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

Meg vannak ezek oldva rendesen, nem kell aggódni. Ez is és oldalt a busz is kap levegőt, mindkét oldalon azonosan, azonos nyomással megy be a levegő így bent a motortérben (ha minden szigetelés a helyén) lesz egy minimális túlnyomás, amit a motor "elszív" és alul, a hengereken át kinyom. Így a motortér szellőzése folyamatos folyamatosan áramlik a levegő keresztül.
Ha áll az autó akkor kicsit rosszabb az átszellőzés, azonban álló helyben nem is veszünk ki akkora teljesítményt a motorból, tehát nem is melegszik annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47875 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:33:25 »

a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

nem tudom hogy minek találták ki ezeket a 'dobozokat', nem elég hogy ronda, még levegőt sem kap rendesen az autó Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47874 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:29:33 »

köszönöm a leírást Wink
a mozgató rudazattal minden rendben az biztos,mert összerakásnál azt beállítottuk.
lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...
<beszúrt kép törölve>


a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47873 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:02:45 »


Nem a termosztát nyitja ki a lemezeket, hanem a rugó, ami a kutyaház mögé van beakasztva. A termosztát csak azt szabályozza, hogy a rugó mikor nyithatja ki teljes mértékben a terelőlemezeket. Ezért van, hogy ha szétszakad a termosztát azonnal kinyitnak a lemezek.

A beállítása nem egy űrtechnika, ha elrontod, akkor nem zárnak rendesen a terelőlemezek, de nyitni akkor is nyitnak, mert a termosztát rúdjának az útja adott, mindig azonos.

Ami pedig a terelőlemezek csapjait illeti NEM SZABAD SEM OLAJOZNI, SEM MEGZSÍROZNI, mert a turbinakerék nem tiszta levegőt fúj és a zsírba, olajba beragad a sok dzsuva és megragad. Szépen meg kell tisztítani, esetleg finom csiszolópapírral megcsiszolni és SZÁRAZON összerakni.

Arról nem beszélek, ha görbe a rudazat, vagy hátul a lemezeket összekötő görbe, mert ezek buta hibák, könnyedén elkerülhető, kiszűrhető.

Nekem mindig volt és van most is termosztátom, tökéletesen működik, soha nem volt vele baj. A konstrukció pedig tökéletes, a typ3-asé már neccesebb, de az is működik.

köszönöm a leírást Wink
a mozgató rudazattal minden rendben az biztos,mert összerakásnál azt beállítottuk.
lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...



http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
1303LS
« Hozzászólás #47872 Dátum: 2010 Augusztus 04, 07:09:42 »

ne legyetek betegek.
De.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #47871 Dátum: 2010 Augusztus 04, 07:09:07 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
A kézmeleg motorháztetővel arra akartam utalni, hogy menet közben simán kiszellőzik a motortér, jól van az kitalálva. Városban tötyörögve meg egyszerűen nincs olyan teljesítménykivétel a motorból (hacsak nem ON/OFF módban használja valaki a gázpedált meg a féket), hogy komolyabb melegedést okozzon. Tuning dolgok más.
Ja 4 rácsos fedél.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47870 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:53:17 »

Túlzásba viszitek ezt a melegedés témát, nem kell nyalogatni, tapogatni, simogatni a motort, nyáron kurva meleg, télen meleg.
Ki a f@szt érdekel a motorháztető hőfoka, ne legyetek betegek.

ez jó :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #47869 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:24:30 »

Nem szó szerint.  Grin De mindegy leszarom. ez 1.2=örök életű.  Grin
ezerkecske világbajnok Grin Grin Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47868 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:23:32 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....

Túlzásba viszitek ezt a melegedés témát, nem kell nyalogatni, tapogatni, simogatni a motort, nyáron kurva meleg, télen meleg.
Ki a f@szt érdekel a motorháztető hőfoka, ne legyetek betegek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47867 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:22:15 »

fiuk gondolkodjunk már kicsit

ha motorolaj átlagba 70.90fokos akkor legalább 70fokos höt tol fel ami azért nem épp kézmeleggé teszi a géptetö max ha azbeszt kesztyűbe vagy!

Nem szó szerint.  Grin De mindegy leszarom. ez 1.2=örök életű.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47866 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:21:30 »

létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?


Nem a termosztát nyitja ki a lemezeket, hanem a rugó, ami a kutyaház mögé van beakasztva. A termosztát csak azt szabályozza, hogy a rugó mikor nyithatja ki teljes mértékben a terelőlemezeket. Ezért van, hogy ha szétszakad a termosztát azonnal kinyitnak a lemezek.

A beállítása nem egy űrtechnika, ha elrontod, akkor nem zárnak rendesen a terelőlemezek, de nyitni akkor is nyitnak, mert a termosztát rúdjának az útja adott, mindig azonos.

Ami pedig a terelőlemezek csapjait illeti NEM SZABAD SEM OLAJOZNI, SEM MEGZSÍROZNI, mert a turbinakerék nem tiszta levegőt fúj és a zsírba, olajba beragad a sok dzsuva és megragad. Szépen meg kell tisztítani, esetleg finom csiszolópapírral megcsiszolni és SZÁRAZON összerakni.

Arról nem beszélek, ha görbe a rudazat, vagy hátul a lemezeket összekötő görbe, mert ezek buta hibák, könnyedén elkerülhető, kiszűrhető.

Nekem mindig volt és van most is termosztátom, tökéletesen működik, soha nem volt vele baj. A konstrukció pedig tökéletes, a typ3-asé már neccesebb, de az is működik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47865 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:19:06 »

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
fiuk gondolkodjunk már kicsit

ha motorolaj átlagba 70.90fokos akkor legalább 70fokos höt tol fel ami azért nem épp kézmeleggé teszi a géptetö max ha azbeszt kesztyűbe vagy!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47864 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:16:21 »


és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot
 

Nah ezt most pontosan hol kell ellenőrizni, megnézni? Ugyanis én is sem épp kézmeleg motorháztetővel állok meg így nyáron....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47863 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:09:56 »

Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
kormányanya megy golf 1

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47862 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:00:10 »

Én mostanában raktam össze a motoromat. A turbinaház amikor felkerült akkor állítottam be a termosztát tolórúdját, a termosztár magasságát és dőlését. A két oldalt összekötő hajlított lemezen kellett még variálni, hogy egyformán működjön mind a 4 terelőlemez.  A generátort csak ezután raktam be a helyére úgy, hogy mind a turbinaház mind a talp már fent volt... És akkor most jön a kérdés, hogy-hogyan.. egyszerűen.. a turbina lapátot betettem a helyére majd utána a generátort, rátettem az anyát meghúztam és annyi...
előzmény:
Nem húzta vissza a rugó, a termosztát szorosan ment, fel-fel akadt, miután összeraktam és beállítgattam mindent azóta hibátlanul müxik!

most rávilágítottál arra is,hogy mikor is kell milyen hőmérsékleti viszonyok mellett a rudat beállítani
én alapból csak a kiszerelt turbinaházban forgó tengelyek működéséről regéltem mint hibáról
de az sem mindegy az ember milyen hőmérséklet mellett próbálja a rendszert beállítani !


na a fércművek nem érdekelnek

valaki írja mán le ,hogy mikor nyit mikor zár és hogyan állítja be , milyen hőmérsékleten,hogy pontosan nyisson zárjon
valamint az is érdekelne hogyan ellenőrzi ezt működő motornál


köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47861 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:46:48 »

a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

Én mostanában raktam össze a motoromat. A turbinaház amikor felkerült akkor állítottam be a termosztát tolórúdját, a termosztár magasságát és dőlését. A két oldalt összekötő hajlított lemezen kellett még variálni, hogy egyformán működjön mind a 4 terelőlemez.  A generátort csak ezután raktam be a helyére úgy, hogy mind a turbinaház mind a talp már fent volt... És akkor most jön a kérdés, hogy-hogyan.. egyszerűen.. a turbina lapátot betettem a helyére majd utána a generátort, rátettem az anyát meghúztam és annyi...
előzmény:
Nem húzta vissza a rugó, a termosztát szorosan ment, fel-fel akadt, miután összeraktam és beállítgattam mindent azóta hibátlanul müxik!
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47860 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:42:13 »

a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

na asszem' akkor nekiállok szétszedni valamelyik nap.
összeszerelés előtt bezsíroztuk a dolgokat de mivel 30+éves dolgok, szerintem is esélyes hogy beragadt valami miatt
nem akarom kicsinálni a motorját Roll Eyes

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47859 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:36:03 »

egy haverom belülről beledugott egy nagyon erős mágnest a lukba
a fényezett oldalra vasreszeléket szórt, a mágnest bent mozgatta
pontosan megtudta hol kell fúrnia

ezt csak úgy segítség képpen  

Én a Citromomnál anno ugyan így csináltam... kb 1 óra alatt lettem kész vele mindennel együtt.. akkus fúróval.. Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47858 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:35:57 »

Anno még az összerakásnál Bozai Laci is javasolta, de gyorsan összeszórtuk a motort,így  visszakerült bele.
gondolom nem tesz jót a gépnek ha ennyire melegszik Lips Sealed
a napokban volt a kezemben kéthárom kutyaház
ha baromi könnyen működik is a szisztem akkor is van mindegyikben egy holtpont
ha az a holtpont szarrá van kopva vagy nincs megkenve eléggé , na az pont elég ahhoz,hogy megálljon rajta a téma
én most is úgy gondolom, bár halálos eredetiségmániás vagyok,hogy ezt a dolgot nem erőltetem egy darabig még
ha valaha visszarakom akkor úgy fogom,hogy előtte atombiztosan letesztelem
ezt a bogármotor egyik leggyengébb láncszemének gondolom én !
és konkrétan gondold végig ! ha csak a tálcatömítés egyetlen kis centis darabja beszorul oda valahova , akkor az a kis lófasz termosztát előbb görbíti el azt a kis lófasz bringaküllőt mint az a komplikált és egyébként szerintem szarul  kiszámított mechanikát megmozgassa
persze most nyilván lesz a véleményemnek hárommillió ellenzője akiknek más a tapasztalatuk , mert ugye a rendszer az jól van megalkotva , de ezt én benne érzem a pakliban
és mégegyszer azt mondom akik kizárólag nyáron használják az autót azok a kiszedéssel megspórolnak egy szopóálarcot

nem mondom,hogy télen ha valamiért mégis mennem kell a vassal akkor nem szopok, mert szopok  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47857 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:24:12 »

persze,hogy létezik
mivel én csak nyáron használom az autót ezért nekem pl bent sincs (Maresz javaslatára)
egyel kevesebb hibalehetőség !
hidegen pedig kímélő üzemmód  (sokáig még nyáron is)

Anno még az összerakásnál Bozai Laci is javasolta, de gyorsan összeszórtuk a motort,így  visszakerült bele.
gondolom nem tesz jót a gépnek ha ennyire melegszik Lips Sealed

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47856 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:21:36 »

Bosch vagy beru. Slavia csak simán azt fogja mondani: Menj be egy prosztó autósboltba, vedd meg hozzá az alkatrészeket és gyártsd le magadnak. Wink
Ja ezt sosem értettemmiért érdemes kábelszettet venni mikor párszáz forintból legyártható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47855 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:20:49 »

én mostanában vettem észre,hogy melegebb időben nagyon felforrósodik a motorja a Kübelnek, minden tömítés megvan, az összes lemez a helyén, mint ahogy a gyárból kijött.
5-10km autózás után tűzforró a motor,leállítás után legalább 1-2 óra múlva hűl le normális hőmérsékletre Huh, létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?
persze,hogy létezik
mivel én csak nyáron használom az autót ezért nekem pl bent sincs (Maresz javaslatára)
egyel kevesebb hibalehetőség !
hidegen pedig kímélő üzemmód  (sokáig még nyáron is)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47854 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:18:39 »

Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
egy haverom belülről beledugott egy nagyon erős mágnest a lukba
a fényezett oldalra vasreszeléket szórt, a mágnest bent mozgatta
pontosan megtudta hol kell fúrnia

ezt csak úgy segítség képpen  

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #47853 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:17:42 »

Az nem akkora gáz, ha a gumi nincs bent, az a nagyobb, ha a hátsó lemezből tenyérnyi helyen jön fel a meleg (fűtéscsövek helye és egy hiányzó lemezdarabka, valamint az előmelegítő csövek helye). Hidegen csodaszépen megy a kocsi, aztán ahogy felmelegszik (bugyog a benzincsőben a benzin, forr az olaj a trafóban), nekiáll háromhengerezni.
Pont ezt csinálta a 30 lovas Ovál a hátsó lemez nélkül, a hátsó lemez tökéletesen megoldotta a problémát. Remélem, itt is így lesz.
A földön kívüli belül új-kívül régi kerékcsapágyas szuperbitli miért viselkedik mindig csodálatosan, arra nem szeretném megkeresni a magyarázatot... :-)))))


én mostanában vettem észre,hogy melegebb időben nagyon felforrósodik a motorja a Kübelnek, minden tömítés megvan, az összes lemez a helyén, mint ahogy a gyárból kijött.
5-10km autózás után tűzforró a motor,leállítás után legalább 1-2 óra múlva hűl le normális hőmérsékletre Huh, létezik hogy a termosztát nem nyitja ki a levegő terelő lemezeket?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47852 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:09:21 »

Érdeklődnék,ha én szeretnék jobb oldalra tükröt,és nem volt rajta,helye sincs meg,mi a teendő?
Szívás de nagy! Egyszer vállaltam, nem egyszerű. A menet is speciális, és vékony anya kell. Reszelni is kell sokat, de az ajtó vázában van lyuk az mutatja a jó helyét az anyának amit alig lehet belehegeszteni. Én meg tudtam csinálni.
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 [819] 820 821 822 823 824 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.