www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:45:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 813 814 815 816 817 [818] 819 820 821 822 823 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213204 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47915 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:19:07 »

Az egy idő múlva átüt és sárga lesz a fehér kárpit Undecided
Fenét! Csináltam már párat, de az autókárpitosok is azzal dolgoznak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #47914 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:17:25 »

Palmatex
Az egy idő múlva átüt és sárga lesz a fehér kárpit Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47913 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:15:58 »

Kérdezném,hogy Ti az új tetőkárpit széleit mivel kennétek meg?Mi viszonylag gyorsan szárad,és még enyhén hőálló is,meg mondjuk színtelen,mert ha átjön,esetleg,akkor már ne hagyjon nyomot.Palmafix kilőve.Létezik olyan ragasztó,ami Latex Kaucsuk+ammónia keverék,de nem találok rá sehol.Szóval mivel ragasztanátok?Tapasztalat?
Palmatex

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47912 Dátum: 2010 Augusztus 05, 21:02:47 »

Kérdezném,hogy Ti az új tetőkárpit széleit mivel kennétek meg?Mi viszonylag gyorsan szárad,és még enyhén hőálló is,meg mondjuk színtelen,mert ha átjön,esetleg,akkor már ne hagyjon nyomot.Palmafix kilőve.Létezik olyan ragasztó,ami Latex Kaucsuk+ammónia keverék,de nem találok rá sehol.Szóval mivel ragasztanátok?Tapasztalat?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47911 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:30:50 »

Azért ma kemény napom volt a meleg városban anyagbeszerzés közben. Grin
Kerestem filc szőnyeget,vettem is.Kerestem kárpitnak valót is,olyan 2 óra keresgetés után sikerült matt feketét vennem,ami elég is az ajtókárpitozáshoz.
De mire is rakom rá?Hát hülyének néztek sok helyen,mikor rétegelt lemezt kérdeztem.Sok helyen szerintem azt sem tudták mi az.Mindenhol az OSB lap.Végül Zegen a Gamper üzletében sikerült vennem.Sőt már ki is szabtam délután a 4 burkolatnak valót.
A bódé már festésen van,de mikor megjön,már nem akarok ezzel szarozni.Csak fel akarom helyezni és kész. Wink
Mindez reggel 9-most este hétig történt,közben 2x ettem.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47910 Dátum: 2010 Augusztus 05, 18:21:10 »

igen 2literrel többet fog fogyasztani Undecided  és semmivel nem fog jobban menni Roll Eyes
Köszi!
Tudtam, tudtam, csak nem sejtettem. Grin
Mostanában mindennel szopok. Lehet lekéne ülnöm egy csendes sarokba egy kis időre. Grin

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47909 Dátum: 2010 Augusztus 05, 16:11:52 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
megszorulhat a "fötengely "benne
valami szoros , vagy a drot tul feszes.
Ne feledd hogy maga a motor "bukik mozog, es ezt a mozgast a Gasbautennek / Bowden - huzal / ki kell egyensulyoznia !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #47908 Dátum: 2010 Augusztus 05, 14:57:11 »

inkább falsot szívhat szerintem
Igen, sztem is . Féktisztítóval ellenőrizd, mint a Pannóniánál.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47907 Dátum: 2010 Augusztus 05, 14:11:27 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
inkább falsot szívhat szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #47906 Dátum: 2010 Augusztus 05, 13:59:24 »

Hell!

nem oly rég leszedtem a karburátort ami addig tökéletesen működött. most, hogy vissza szereltem ingadozik az alapjárat. midig más fordulatra áll be ahányszor leveszem a gázról a lábam. és ami még érdekes, hogy hideg ill. meleg motornál egyaránt alapjáraton ketyeg a motor, megnyomom a gázt és "lehörböl"... gyorsan leveszem a lábam a gázról nyomok mégegyet és minden rendben, gyorsul szépen...
dugulás lehet-e vagy mi a franckarika. amig le volt szerelve a karbi, kb. két hét. nem volt hozzányulva, pihent a polcon...
1303LS
« Hozzászólás #47905 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:36:49 »

szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .
Igaza van, lehet is kapni ilyen sablont, a lendkerékkel nem szabad fúrni, mert a stift illesztett.
Na már ezt is tudom.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47904 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:34:56 »

szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .

Igaza van, lehet is kapni ilyen sablont, a lendkerékkel nem szabad fúrni, mert a stift illesztett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47903 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:19:16 »

Talán a lendkerék.  Cheesy Egyébként simán fúrható ott az anyag, csak a szimering futófelülete kemény.
szandekosan nem irtam a Lendkereket, mert egy furo HSS anyag es az elsö fordulatnal a lenkerek furatat elcseszhet i , ha azon at furnal . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #47902 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:16:12 »

jo lenne egy sablon hozza, hogy sikerüljön is Smiley)logikusnak tünik !
Talán a lendkerék.  Cheesy Egyébként simán fúrható ott az anyag, csak a szimering futófelülete kemény.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47901 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:11:50 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok
<beszúrt kép törölve>
nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink
ujra kell furni pontosan a 4 furatot,45 ° szögebe eltolva. jo lenne egy sablon hozza, hogy sikerüljön is Smiley)
mai szmb
váltó szét szerelés, kivettem a difit, a fogaskerekeken nincs rendellenes kopás, de egy fogpáron látszik, hogy valami közé ment mert bent a lenyomat.
de a féltengelyek végei elégé kopottal és néhol kitört egy kis darab, a mi a féltengely végénél az oldal kerékben van 2db félkör alakú "ék" szintén berágódott, és anyag hiányos, néhol mm-ben kifejezhető a hiány.
gondolom a levált részek hagytak nyomot a tányérkerék fogain, és azok adhatták a recsegő hangot ahogy a mozgó alkatrészek közé kerültek
logikusnak tünik !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47900 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:11:01 »

nem!!
az a lényeg,hogy a motorfékbetétek legyenek mindig rendben  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47899 Dátum: 2010 Augusztus 05, 09:43:40 »

tudom hogy működik a fék motorokon

nem!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47898 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:51:59 »

ott normálisan meg van csinálva, hogy 2 külön körön van az első/hátsó fék
arra akartam utalni, hogy nincs is mibe raknod a kütyüt, minek neked Tongue tudom hogy működik a fék motorokon

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47897 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:32:13 »

robogóhoz hülyeség  Tongue
ott normálisan meg van csinálva, hogy 2 külön körön van az első/hátsó fék



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47896 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:22:01 »

ójeeee.
ilyen kell nekem :-))
robogóhoz hülyeség  Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47895 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:28:09 »

Ilyen pl.
<beszúrt kép törölve>
Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.

ójeeee.
ilyen kell nekem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47894 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:24:20 »

mai szmb
váltó szét szerelés, kivettem a difit, a fogaskerekeken nincs rendellenes kopás, de egy fogpáron látszik, hogy valami közé ment mert bent a lenyomat.
de a féltengelyek végei elégé kopottal és néhol kitört egy kis darab, a mi a féltengely végénél az oldal kerékben van 2db félkör alakú "ék" szintén berágódott, és anyag hiányos, néhol mm-ben kifejezhető a hiány.
gondolom a levált részek hagytak nyomot a tányérkerék fogain, és azok adhatták a recsegő hangot ahogy a mozgó alkatrészek közé kerültek



http://picasaweb.google.com/lh/photo/_bh_8Dn37LeQ3_RVX-24zw?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/5ITEbHWx-0AZE7zBES4MBg?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/lMSudc0ynjt8lsdGBPeh7Q?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47893 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:13:05 »

meglehet....
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47892 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:10:09 »

a lendkerékkel is meg lehet ezt csinálni?
vagy azt tegyen rá másikat?
ill. 180'-os elforgatást írnak a szerelési könyvek de ez 45' lenne, nem gond?
meglehet....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47891 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:06:23 »

motorszét és eltolva meglehet furatot csinálni.....mi szoktuk
a lendkerékkel is meg lehet ezt csinálni?
vagy azt tegyen rá másikat?
ill. 180'-os elforgatást írnak a szerelési könyvek de ez 45' lenne, nem gond?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #47890 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:03:09 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.

Elsőkerék hajtásnál a kézifékkel kontrollálod.
Hátsókerekesnél a gázt finoman kezdd el nyomni, majd amikor a verda egy kicsit előremozdul (állitólag ez elhagyható lépés), bivaly módon taposs a gázra és a fékre is. Egy haverom csinált ilyeneket, szerinte az a titka, hogy a féket egy leheletnyit később kell benyomni. Szerinte igy a hátsó fékek nem tudnak fogni. Emellett jó ha van súlya a gépnek és van némi nyomaték.
Szerintem ilyenkor a fékek is kapnak rendesen.


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47889 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:54:01 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok
<beszúrt kép törölve>
nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink
motorszét és eltolva meglehet furatot csinálni.....mi szoktuk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #47888 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:51:58 »

Üdv mindenkinek!
Az ilyen főtengellyel lehet valamit csinálni?
javításra gondolok

nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/BQVUOd3Mp1NS9QpsB1Dv_g?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47887 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:47:19 »

Ma elkezdtem lebontani a 31-es karbit és a szívócsonkokat az AB-s motorról, hogy felrakjam kipróbálásra a 34-es cuccokat végre.
Kicsit megszenvedtem a csavarokkal, de végül én győztem. A tömítések fellelése után a csonkok felcsavarozásáig jutottam.

Van valakinek AB-s motoron 34-es karbija? Érdekelne, hogy van-e értelme annak amit csinálok.

igen 2literrel többet fog fogyasztani Undecided  és semmivel nem fog jobban menni Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47886 Dátum: 2010 Augusztus 04, 21:41:01 »

Ma elkezdtem lebontani a 31-es karbit és a szívócsonkokat az AB-s motorról, hogy felrakjam kipróbálásra a 34-es cuccokat végre.
Kicsit megszenvedtem a csavarokkal, de végül én győztem. A tömítések fellelése után a csonkok felcsavarozásáig jutottam.

Van valakinek AB-s motoron 34-es karbija? Érdekelne, hogy van-e értelme annak amit csinálok.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47885 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:17:44 »

az az olcsó megoldás, a másik olcsó cserébe veszélyes amikor 6-8 cimbi elölről megtámasztja az autót.
Amerikai autóson olyat láttam mikor egymásnak támasztják a két kocsit, az egyik fékez a másik meg durranásig füstöl.  Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #47884 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:13:47 »

Ilyen pl.
<beszúrt kép törölve>
Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.
Amerikai autóson olyat láttam mikor egymásnak támasztják a két kocsit, az egyik fékez a másik meg durranásig füstöl.  Shocked
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47883 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:11:01 »

Ilyen pl.

Be van kötve az első fékkörbe. Rálépsz a fékpedálra megnyomod a gombot (ez látható sok kormányon vagy váltókaron), elengeded a fékpedált aztán beleállsz a gázba és jön az a gyönyörű fehér füstfelhő.

A merciben meg gondolom barkas kézifékrendszer volt.
szeleeeeep?????  Shocked
egyszer az andrássyn láttam, hogy egy taxis hóttmezei 124-essel csinálta.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47882 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:21:25 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.

szeleeeeep?????  Shocked
egyszer az andrássyn láttam, hogy egy taxis hóttmezei 124-essel csinálta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47881 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:13:59 »

megnyomod a féket bekapcsolod a szelepet aztán elrugod neki.
burnout jó, keskenyítés rossz, beeeee :-)))

a gumifüstölés természetrajzát valaki leírhatná.
beállsz a fékbe és nyomod a gázt, mint az állat, idáig ok.
azt nem értem, hogy a hátsó fék hogyan nem sül ropogós szenesre.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47880 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:11:33 »

Igen és porig ültetett extrém keskenyített VW-kről is, mindkettőről azonos a véleményem!
 Wink Evil

burnout jó, keskenyítés rossz, beeeee :-)))

a gumifüstölés természetrajzát valaki leírhatná.
beállsz a fékbe és nyomod a gázt, mint az állat, idáig ok.
azt nem értem, hogy a hátsó fék hogyan nem sül ropogós szenesre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47879 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:58:56 »

burnout-ról hallottál már? :-))

Igen és porig ültetett extrém keskenyített VW-kről is, mindkettőről azonos a véleményem!

 Wink Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47878 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:47:31 »

lehet hogy a Kübel az alap konstrukció miatt is jobban melegszik, mert gyak. nincs szellőzése (motorháztető teljesen zárt),stb...

az ikrek legendás leírása szerint akkor szar a hűtésed, ha rácsulázol a blokkra és serceg.
addig semmi gond :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47877 Dátum: 2010 Augusztus 04, 14:46:41 »

Ha áll az autó akkor kicsit rosszabb az átszellőzés, azonban álló helyben nem is veszünk ki akkora teljesítményt a motorból, tehát nem is melegszik annyira.

burnout-ról hallottál már? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47876 Dátum: 2010 Augusztus 04, 11:35:08 »

a két szellőző cső azért van az oldalán !
sztem azon kéne neki elég levegőt kapnia

Meg vannak ezek oldva rendesen, nem kell aggódni. Ez is és oldalt a busz is kap levegőt, mindkét oldalon azonosan, azonos nyomással megy be a levegő így bent a motortérben (ha minden szigetelés a helyén) lesz egy minimális túlnyomás, amit a motor "elszív" és alul, a hengereken át kinyom. Így a motortér szellőzése folyamatos folyamatosan áramlik a levegő keresztül.
Ha áll az autó akkor kicsit rosszabb az átszellőzés, azonban álló helyben nem is veszünk ki akkora teljesítményt a motorból, tehát nem is melegszik annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 813 814 815 816 817 [818] 819 820 821 822 823 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.454 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.