www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 22:21:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 803 804 805 806 807 [808] 809 810 811 812 813 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14915028 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48331 Dátum: 2010 Szeptember 01, 21:16:30 »

azt írta 1-2cm. az alig látszik, és lehet ezzel lesz gyári a magasság..

Így van, most kb 1 ujjnyi a távolság a kerék és a sárvédő között. Sík helyen az orra láthatóan magasabban van, ha meg beül egy 100+-os emberke akkor majdnem ráér a dob a kerékre. Ahogy méregettem 1-2 cm emeléssel jó lesz a "menetszint", de lehet, hogy lesz az 3 is, majd kiderül.

Tényleg nem akarok Baja-t sem, sem aszfaltkarcolót sem.  Wink (Bár mindkettő kivitelből láttam már olyat ami gondolkodóba ejtett........... Tongue)

Köszi Callook ez nagy segítség volt! (csak az irányon módosítok majd!) Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 02, 20:57:57 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #48330 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:52:16 »

annó volt szó (buszba)nagyobb lemezfelületekre(belülre Grin) ragasztott rezgéscsillapító lapokról-ragasztásáról....
-kész project tapasztalat?
-olcsó alapanyag beszerzés?

Több mint 8nm bitumenlapot ragasztottam a Buszomba. Nagyon jó lett. Aki kipróbálta(Karakury) azt mondta sokkal halkabb mint az Ő Busza. Attól féltem, hogy büdös lesz nagy melegben, de semmi szaga nem volt tűző napon sem, csak ajánlani tudom Mindenkinek. Miután lelapoztam, raktam rá két réteg padlófilcet is, és azután a kárpitot/szőnyeget.
Ugy emlékszem tőle vettem: http://apronet.hu/autohifi/cd/mp3/aprohirdetes=10302127

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48329 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:39:38 »

Azaz... Egyszerűbb 2 belső ricnivel lerakni  Evil

csak pepecselös Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48328 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:38:46 »

Önmagában nincsen sok jelentősége, de emiatt van az, hogy néha egy-egy bogár csálén áll... Mert valamikor valaki kihúzta a torziós rudat, lehúzta a lengőkart is és utána azt találomra szerelte össze... Utána látja, hogy csálé és feljebb rakja 1 ricnivel, de akkor meg az az oldal lesz túl magas, na ekkor kezdődhet a játék...
Valamikor megszámoltam a külső és a belső ricnik számát is, aztán csináltam egy táblázatot, hogy merre-mennyi ricni hány centi. Ez a táblázat a garázsomban van, és nem akarok hülyeséget mondani, de mintha valami 9mm jött volna ki a legkisebb állítási lehetőségre...

köszi! bár azt sem tudom mi haszna 1 centinek, nemis látszik, de ez már nem az én dolgom

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48327 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:25:47 »

De mivel a torziós rúd külső, illetve belső végén nem ugyanannyi a ricnik száma, így megfelelően kombinálva a külső, illetve a belső oldal ide-oda tételét, el lehet érni 1cm-es változást is...

köszi! bár azt sem tudom mi haszna 1 centinek, nemis látszik, de ez már nem az én dolgom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48326 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:24:53 »

De mivel a torziós rúd külső, illetve belső végén nem ugyanannyi a ricnik száma, így megfelelően kombinálva a külső, illetve a belső oldal ide-oda tételét, el lehet érni 1cm-es változást is...

csak pepecselös Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48325 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:23:35 »

De mivel a torziós rúd külső, illetve belső végén nem ugyanannyi a ricnik száma, így megfelelően kombinálva a külső, illetve a belső oldal ide-oda tételét, el lehet érni 1cm-es változást is...


Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #48324 Dátum: 2010 Szeptember 01, 19:21:39 »

annó volt szó (buszba)nagyobb lemezfelületekre(belülre Grin) ragasztott rezgéscsillapító lapokról-ragasztásáról....
-kész project tapasztalat?
-olcsó alapanyag beszerzés?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48323 Dátum: 2010 Szeptember 01, 17:12:48 »

azt írta 1-2cm. az alig látszik, és lehet ezzel lesz gyári a magasság..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #48322 Dátum: 2010 Szeptember 01, 16:34:30 »

Akkor minek emelsz? Én szoktam néha terepen menni, igaz, azért mert muszáj, de elég a gyári. Ha emelsz, csúnyán változik a kerékdőlés hátul...
azt írta 1-2cm. az alig látszik, és lehet ezzel lesz gyári a magasság..
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #48321 Dátum: 2010 Szeptember 01, 16:13:06 »

Original-look forever. de azért köszi!  :evil6:Köszi rákeresek.

Akkor minek emelsz? Én szoktam néha terepen menni, igaz, azért mert muszályj, de elég a gyári. Ha emelsz, csúnyán változik a kerékdőlés hátul...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48320 Dátum: 2010 Augusztus 31, 21:53:03 »

Original-look forever. de azért köszi! 
akkor az emelés is ki van zárva  Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48319 Dátum: 2010 Augusztus 31, 21:31:44 »

lufigumi  Roll Eyes
Original-look forever. de azért köszi! 
A váciak honlapján van egy cikk erről. Ha jól emlékszem, Jopi még egy táblázatot is csinált, hol mennyit kell állítani a ricniken.

Köszi rákeresek.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #48318 Dátum: 2010 Augusztus 31, 18:35:12 »

A váciak honlapján van egy cikk erről. Ha jól emlékszem, Jopi még egy táblázatot is csinált, hol mennyit kell állítani a ricniken.

A kocsi hátulján szeretnék kb 10-20 mm-t emelni, ezt hogyan tudom megtenni?
Próbáltam itt keresgélni, mert emlékszem, hogy volt erről szó, de sajnos nem jártam eredménnyel.
Köszi előre is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48317 Dátum: 2010 Augusztus 31, 16:52:24 »

A kocsi hátulján szeretnék kb 10-20 mm-t emelni, ezt hogyan tudom megtenni?
Próbáltam itt keresgélni, mert emlékszem, hogy volt erről szó, de sajnos nem jártam eredménnyel.
Köszi előre is.
lufigumi  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48316 Dátum: 2010 Augusztus 31, 15:47:10 »

A kocsi hátulján szeretnék kb 10-20 mm-t emelni, ezt hogyan tudom megtenni?
Próbáltam itt keresgélni, mert emlékszem, hogy volt erről szó, de sajnos nem jártam eredménnyel.
Köszi előre is.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48315 Dátum: 2010 Augusztus 30, 08:05:54 »

Úgy tűnik, hogy ezzel a motortakaró lemezzel nincs melegedés (nem ment az olajhőfok 80-85 fok fölé, a motor felül kézzel tapintható (előtte égési sérüléseket okozott :-))))).

mai szmb:
- bekerült a teli motortakaró lemez hátra
- beépítettem egy olajhőfok és egy feszmérőt.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48314 Dátum: 2010 Augusztus 28, 18:04:51 »

és még rákkeltő is Evil
Ami levegőt beszívsz az is  Smiley Valamitől meg kell hani.Én is festő vagyok,sokat letüdőztem.De ezzel senki nem törődik.Szóval amíg a fényező dolgozik vele,nem érdekes ha mérgező. Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48313 Dátum: 2010 Augusztus 28, 18:01:33 »


Szereztem ma alapozó festéket. Egykomponensű , Body 992 ára sem volt vészes.

BODY 992 (egy komponensű)
Ideális 1K korrózió gátló alapozó, mely fa és fémfelületekre egyaránt felhasználható. Nagyon gyorsan szárad, és jól ellenáll a fizikai, kémiai és időjárási hatásoknak. Hígítani BODY ECO THINN, BODY EXTRA NITRO hígítóval lehet 10-20%-ban. Felhordani ecsettel, hengerrel vagy szóró pisztollyal (1,8 mm). NEM TARTALMAZ CINKKROMÁTOT!

Szín: fekete, szürke, barna (rendelésre RAL színekben is)
Kiszerelés: 1 kg, 5kg fémdoboz; 25 kg kanna
"NEM TARTALMAZ CINKKROMÁTOT!" Ez elég baj.De ha a fényezés előtt lecsiszolod teljesen,akkor még jó is lehet szerintem.Ugyan is a kikötés,hogy a 2 K-s festék (fényezés) alá csak is 2 K-s alapozóval,füllerrel szabad aládolgozni.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48312 Dátum: 2010 Augusztus 28, 13:40:16 »

Vegyszer benne a festékben. Az a lényege, hogy aktív korrózióvédelmet biztosít.
és még rákkeltő is Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #48311 Dátum: 2010 Augusztus 28, 10:46:34 »


ez a cinkkromát tulajdonképpen micsoda? Valami rozsdamaró cucc? bele marja magát a fémbe vagy mi?

1800 HuF volt 1 liter a 992-ből Smiley
Vegyszer benne a festékben. Az a lényege, hogy aktív korrózióvédelmet biztosít.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48310 Dátum: 2010 Augusztus 28, 10:36:38 »

persze .
ez volt a polcon eladta. nem szar csak sajnálni fogodt késöbb h 300Ft a difi s a cinkkromát nagykirály Evil


ez a cinkkromát tulajdonképpen micsoda? Valami rozsdamaró cucc? bele marja magát a fémbe vagy mi?

1800 HuF volt 1 liter a 992-ből Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48309 Dátum: 2010 Augusztus 28, 00:35:42 »

Tudom hogy nem 960-as , de a faszi állítása szerint ugyan úgy megteszi mint az. Autófényezős boltból hoztam tudom ez nem jelent semmit ,de ő biztos többet tud róla mint én! Smiley
persze .
ez volt a polcon eladta. nem szar csak sajnálni fogodt késöbb h 300Ft a difi s a cinkkromát nagykirály Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48308 Dátum: 2010 Augusztus 28, 00:20:02 »

Nam baj. Majd máskor jobban figyelsz.  Grin

Tudom hogy nem 960-as , de a faszi állítása szerint ugyan úgy megteszi mint az. Autófényezős boltból hoztam tudom ez nem jelent semmit ,de ő biztos többet tud róla mint én! Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
1303LS
« Hozzászólás #48307 Dátum: 2010 Augusztus 27, 19:09:02 »


Szereztem ma alapozó festéket. Egykomponensű , Body 992 ára sem volt vészes.

BODY 992 (egy komponensű)
Ideális 1K korrózió gátló alapozó, mely fa és fémfelületekre egyaránt felhasználható. Nagyon gyorsan szárad, és jól ellenáll a fizikai, kémiai és időjárási hatásoknak. Hígítani BODY ECO THINN, BODY EXTRA NITRO hígítóval lehet 10-20%-ban. Felhordani ecsettel, hengerrel vagy szóró pisztollyal (1,8 mm). NEM TARTALMAZ CINKKROMÁTOT!

Szín: fekete, szürke, barna (rendelésre RAL színekben is)
Kiszerelés: 1 kg, 5kg fémdoboz; 25 kg kanna
Nam baj. Majd máskor jobban figyelsz.  Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48306 Dátum: 2010 Augusztus 27, 19:07:05 »

Tegnap cápán találtam:
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,385.0.html

Ivat wash primer, 2k-s alapozót használ az e12 felújításánál a faszi. Azt írják róla hotty":

"Polivinil-butir és fenolgyanta alapú kétkomponensû alapozó, nem mérgezõ aktív festékanyagokkal. Ez a termék alkalmas a tengerészetnél és a keretszerkezetes építéseknél az éppen megmunkálás alatt lévõ elemek elõzetes védelméhez nagyon kis vastagságban felhordva, ugyanis tûri a hegesztést anélkül, hogy káros füstöket bocsátana ki, továbba alkalmas haszongépjármûvek javításához, kitûnõ korrózióvédõ képességgel bír. Kiválóan tapad vas, acél, inox acél, horganyzott lemez, alumínium és galvanizált felületen. Ezenkívül gyorsan szárad, levegõn és kemencében is, így lehetõvé válik az elemek gyors bevonása. Nedves - a - nedvesre eljárás esetén átfújható 1,5 órán belül."



Szereztem ma alapozó festéket. Egykomponensű , Body 992 ára sem volt vészes.

BODY 992 (egy komponensű)
Ideális 1K korrózió gátló alapozó, mely fa és fémfelületekre egyaránt felhasználható. Nagyon gyorsan szárad, és jól ellenáll a fizikai, kémiai és időjárási hatásoknak. Hígítani BODY ECO THINN, BODY EXTRA NITRO hígítóval lehet 10-20%-ban. Felhordani ecsettel, hengerrel vagy szóró pisztollyal (1,8 mm). NEM TARTALMAZ CINKKROMÁTOT!

Szín: fekete, szürke, barna (rendelésre RAL színekben is)
Kiszerelés: 1 kg, 5kg fémdoboz; 25 kg kanna

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48305 Dátum: 2010 Augusztus 27, 12:00:08 »


Ivat wash primer, 2k-s alapozó

ez jóféle csak kicsit drága de a body 960 is megteszi bőőven jó.
de egy szimpla alapozó is jó ha utána nem mész ki a vassal murvára teperni Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48304 Dátum: 2010 Augusztus 27, 11:12:17 »

Fémtiszta felületre milyen alapozót szokás felfújni fényezés elött hogy ne korrodáljon addig? (fényezővel még nem beszéltem, nem én fogom fényezni) Smiley

Tegnap cápán találtam:
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,385.0.html

Ivat wash primer, 2k-s alapozót használ az e12 felújításánál a faszi. Azt írják róla hotty":

"Polivinil-butir és fenolgyanta alapú kétkomponensû alapozó, nem mérgezõ aktív festékanyagokkal. Ez a termék alkalmas a tengerészetnél és a keretszerkezetes építéseknél az éppen megmunkálás alatt lévõ elemek elõzetes védelméhez nagyon kis vastagságban felhordva, ugyanis tûri a hegesztést anélkül, hogy káros füstöket bocsátana ki, továbba alkalmas haszongépjármûvek javításához, kitûnõ korrózióvédõ képességgel bír. Kiválóan tapad vas, acél, inox acél, horganyzott lemez, alumínium és galvanizált felületen. Ezenkívül gyorsan szárad, levegõn és kemencében is, így lehetõvé válik az elemek gyors bevonása. Nedves - a - nedvesre eljárás esetén átfújható 1,5 órán belül."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #48303 Dátum: 2010 Augusztus 27, 09:15:10 »

Ez mondjuk nem a konkrét anyagról szól, de csodálkoznék, ha lényegében más lenne az összetevője a különböző gyártók ilyen anyagainak. Ez a budaprimer wash primer.
"WASH PRIMER
Kétkomponenses, műgyanta alapú, reaktív felületkezelő anyag;
Az „A” komponens tartalmazza az epoxi gyantával kombinált polivinilbutirál kötőanyagot és a passzíváló pigmentet, a „B” komponens szerves oldószerekkel hígított foszforsav

Alkalmazása
A WASH PRIMER fémfelületek (acél, alumínium, horgany, réz stb.) felületkezelésére szolgál. Önmagában nem nyújt tartós korróziógátló bevonatot, de nagymértékben elősegíti a következő réteg tapadását, növeli a bevonatrendszer tartósságát, a gyengén futórozsdás felületet kémiailag átalakítja.
Alkalmazása alumínium, valamint egyéb könnyű- és színesfém felületeken elengedhetetlen.
Előnyösen alkalmazható átmeneti védelem céljára is: zárt térben 3-4 hónapon át, kültéren pedig mintegy 3-4 hétig nyújt védelmet.
"

Sósavas vashprimerek is léteznek, az a másik típus.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #48302 Dátum: 2010 Augusztus 27, 07:19:07 »

Body 960 WashPrimer, ezzel nagyot nem tévedhetsz.
Homokszórt felület.
Ez mondjuk nem a konkrét anyagról szól, de csodálkoznék, ha lényegében más lenne az összetevője a különböző gyártók ilyen anyagainak. Ez a budaprimer wash primer.
"WASH PRIMER
Kétkomponenses, műgyanta alapú, reaktív felületkezelő anyag;
Az „A” komponens tartalmazza az epoxi gyantával kombinált polivinilbutirál kötőanyagot és a passzíváló pigmentet, a „B” komponens szerves oldószerekkel hígított foszforsav

Alkalmazása
A WASH PRIMER fémfelületek (acél, alumínium, horgany, réz stb.) felületkezelésére szolgál. Önmagában nem nyújt tartós korróziógátló bevonatot, de nagymértékben elősegíti a következő réteg tapadását, növeli a bevonatrendszer tartósságát, a gyengén futórozsdás felületet kémiailag átalakítja.
Alkalmazása alumínium, valamint egyéb könnyű- és színesfém felületeken elengedhetetlen.
Előnyösen alkalmazható átmeneti védelem céljára is: zárt térben 3-4 hónapon át, kültéren pedig mintegy 3-4 hétig nyújt védelmet.
"
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #48301 Dátum: 2010 Augusztus 26, 23:40:47 »

mikor?merről?

Bp.
valamikor még de.
de kitérővel.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #48300 Dátum: 2010 Augusztus 26, 23:39:51 »

ajjaj
es megint hozod a fenykepezödet ??? Sad Evil

Persze és rólad csinálok portrékat ahogy üzengetsz.

 Evil

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48299 Dátum: 2010 Augusztus 26, 22:02:38 »

homokszórt felületet még a szórás után festeni kell ... Roll Eyes

Doblemezek vannak kifújva meg a motortér holnap csinálom a többit és azért kérdeztem a festék dolgot hogy ne rozsdásodjon meg , meg hogy a fényezésnél nehogy gond legyen az alapozóval hogy ledobja a festéket vagy valami.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48298 Dátum: 2010 Augusztus 26, 21:58:25 »

Homokszórt felület.
homokszórt felületet még a szórás után festeni kell ... Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48297 Dátum: 2010 Augusztus 26, 21:53:02 »

kinek mi a fémtiszta felület...


Homokszórt felület.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48296 Dátum: 2010 Augusztus 26, 21:21:19 »

Fémtiszta felületre
kinek mi a fémtiszta felület...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48295 Dátum: 2010 Augusztus 26, 21:10:54 »

Látom nem fogsz unatkozni. Grin
Így van, nyomom most is! Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48294 Dátum: 2010 Augusztus 26, 21:06:47 »

Zöldre néző körpanoráma... Cool
Látom nem fogsz unatkozni. Grin
1303LS
« Hozzászólás #48293 Dátum: 2010 Augusztus 26, 20:57:20 »

Fémtiszta felületre milyen alapozót szokás felfújni fényezés elött hogy ne korrodáljon addig? (fényezővel még nem beszéltem, nem én fogom fényezni) Smiley
Body 960 WashPrimer, ezzel nagyot nem tévedhetsz.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48292 Dátum: 2010 Augusztus 26, 20:56:16 »

Fémtiszta felületre milyen alapozót szokás felfújni fényezés elött hogy ne korrodáljon addig? (fényezővel még nem beszéltem, nem én fogom fényezni) Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 803 804 805 806 807 [808] 809 810 811 812 813 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.271 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.