www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 00:07:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 801 802 803 804 805 [806] 807 808 809 810 811 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916838 alkalommal)
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48411 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:38:17 »

hátul nyáklap leszed....izzok kivesz és hozzá férsz
mi az a nyáklap?  Wink  Huh
RNIE
« Hozzászólás #48410 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:24:46 »

Képek, ahogy állok...
a karosindexnél már láttam kecsesebbet
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48409 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:22:02 »

Amúgy  szépen beugrott a helyére, az összes luk stimmel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48408 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:19:01 »

Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy

A képek tegnapiak, a tető és az oszlopok is estére már készen voltak, ma a szélvédőgumit pucováltam le, meg a feszítőket faragtam bele a gumiba, mert nem volt sok időm rá, de holnap be is húzom a szélvédő(ke)t a helyé(ük)re.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #48407 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:10:14 »

Képek, ahogy állok...
Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48406 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:57:26 »

Képek, ahogy állok...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48405 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:53:44 »

Dolgozgatok mostanában...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48404 Dátum: 2010 Szeptember 07, 09:28:59 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))

Kb 3000 Ft és egy műanyag, gagyi szar. A bogár eredeti fényváltó reléje meg fém, fém mechanikával és minden helyzetben, akár fejjel lefelé is működik. Az új műanyagok meg már egy macskaköves úrton sem kapcsolnak biztosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48403 Dátum: 2010 Szeptember 07, 08:20:09 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))
Ragaszkodom az eredeti dolgokhoz. Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48402 Dátum: 2010 Szeptember 07, 06:24:47 »

Nagykőrösi útról nyílik egy kis utca a Maróti könyvesbolt után elég sokkal, ott van, ott csináltattam én is.

Homokolás nem annyira jó, viszi le nagyon az anyagot.

Kurva nehéz utána kitisztítani, meneteket mind át kell járatni menetfúróval!

Köszi

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48401 Dátum: 2010 Szeptember 07, 02:15:35 »

Fényváltó relét a vaterán vettem 900Ft-ért.
autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48400 Dátum: 2010 Szeptember 06, 23:17:53 »

Gyöngyszórást merre felé csinálnak? Esetleg próbált már valaki homokal megfújatni blokkot? - homokot megcsinálnám én itthon de előbb kérdezek hátha valaki már próbálkozott ilyennel. Smiley

Nagykőrösi útról nyílik egy kis utca a Maróti könyvesbolt után elég sokkal, ott van, ott csináltattam én is.

Homokolás nem annyira jó, viszi le nagyon az anyagot.

Kurva nehéz utána kitisztítani, meneteket mind át kell járatni menetfúróval!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48399 Dátum: 2010 Szeptember 06, 22:17:43 »

Gyöngyszórást merre felé csinálnak? Esetleg próbált már valaki homokal megfújatni blokkot? - homokot megcsinálnám én itthon de előbb kérdezek hátha valaki már próbálkozott ilyennel. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48398 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:36:40 »

Igaz Barát vagy Grin
Kontakthibás vagy rossz volt minden kapcsoló! Érted?
Zsoltinak csak köszönhetek mindent!
Azt még elfelejtettem, hogy a gyújtáskapcsolót is levettem közben és a műszerfalban lévőt raktam be.Azt is átkábeleztem.
A szinte beszerezhetetlen pántot a kormányoszlophoz Gölöncsér Attila szerezte meg nekem.
Arról meg végképp elfelejtettem szólni, hogy....... Grin Grin
Mindig alakítok valamit.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 06, 22:16:50 írta sparkafer »
RNIE
« Hozzászólás #48397 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:14:40 »



Igaz WildDaemon Zsolti egyszer mindent megcsinált, de nem volt jó sem a .......
Igaz Barát vagy Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48396 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:13:01 »

Tegnapi és mai szmb keretében rendberaktam a 60-ason az összes világításos dolgot.

Igaz WildDaemon Zsolti egyszer mindent megcsinált, de nem volt jó sem a világításkapcsoló, sem a fényváltó relé, és még kilóméterórát is (zörgött) és teljes kormány dolgokat is cseréltem közben, mivel az irányjelző karban lévő fényváltó kapcsolóról  leszakadt az egyik vezeték. Viszont ez csak feketében volt Bitus barátomnak, ezért visszaraktam az egész fekete kormányt és a hozzá tartozó dolgokat.
Fényváltó relét a vaterán vettem 900Ft-ért.Megérte, mert jó lett.
Az olajgomba is rossz volt( szerencsére volt az eladandó cuccaim közt Grin).
A bal első lámpa izzó csatlakozása is cserére szorult, mert nem érintkezett mindig a helyzetjelző izzóján a kis drót. Ez is volt itthon szerencsére. Grin
Holnapra csak a 2 relé helyére felpattintása maradt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48395 Dátum: 2010 Szeptember 06, 18:24:47 »

sziasztok 2 golf műszerfalból, csak az óra egységet hogy lehet kivenni?

flex!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48394 Dátum: 2010 Szeptember 06, 18:13:56 »

sziasztok 2 golf műszerfalból, csak az óra egységet hogy lehet kivenni?
hátul nyáklap leszed....izzok kivesz és hozzá férsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48393 Dátum: 2010 Szeptember 06, 17:59:51 »

sziasztok 2 golf műszerfalból, csak az óra egységet hogy lehet kivenni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48392 Dátum: 2010 Szeptember 06, 08:21:56 »

Métészalka környékén keresek bogárszerelőt!
Vagy valakit aki hajlandó  az idejét áldozni egy kis szerelésre.
Ha tudtok valakit ajánlani akkor ne tarsátok vissza.

tsiga -> debrecen
merki -> nyíregyháza

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=40



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48391 Dátum: 2010 Szeptember 05, 22:25:38 »

Huh beállítás nem tudom mikor jó vagy rossz, végüli utólagos konzol, nincs gyári érték, amihez állítsam
Tompított vonala alá kell essen. Végülis a ködlámpának az lenne a lényege, hogy az útfelülethez minél közelebb vetítsen nagyjából párhuzamos fénysugarakat, amiket a köd apró páracseppjei nem szórnak akkora mértékben, mint a tompított kévéjének nem párhuzamos sugarait, így javítva a látást az egyébként nagyon sűrű ködben (tehát közvetlen a kocsi orra előtti saccperkábé 10-20 métert.)
Gondolom én hülye, de lehet, hogy lesznek okosabbak nálam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #48390 Dátum: 2010 Szeptember 05, 21:30:53 »

Métészalka környékén keresek bogárszerelőt!
Vagy valakit aki hajlandó  az idejét áldozni egy kis szerelésre.
Ha tudtok valakit ajánlani akkor ne tarsátok vissza.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #48389 Dátum: 2010 Szeptember 05, 21:28:53 »

Tudom, hogy az 1200-eshez passzol, de nekem ez jutott. Eredeti levegőszűrővel jól működik az autó. A szerelők mondták, hogy nagyobb fúvóka kell bele, azért kérdeztem, hogy mekkora az a nagyobb. Ja, 1300 ccm-es amúgy.
nekem az 1600-oson is 28as karbi van  Grin
vettem már egy csomó karbit, mind szarabb volt.. majd talán elcserélem őket egy felújított 31esre, de addig jó ez így.
a torpanás nekem is megvan, sőt az utóbbi időben elkezdett motorféknél picit durrogni. gondolom a gyújtásbeállítást kéne ellenőriznem
1303LS
« Hozzászólás #48388 Dátum: 2010 Szeptember 05, 20:13:51 »

Eredeti levegőszűrővel jól működik az autó.
Miért szenvedsz egy filléres, vacak, kínai szarral. Dobd ki, vagy add el valami műtuning fenegyereknek és tedd fel azt ami rávaló.
Ha gyárival jól működik miért is fúvókázgatnál hozzá egy ócska pléhvalamihez. Tényleg nem értem. AZtán jön a "azért eszik 10 felett, mert ez öreg kocsi ennek így kell".
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48387 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:58:23 »

amugy gondold át h ugy kell ahogy leirtad:)

akkor mondd el neki normálisabban.
nekem így sikerült



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48386 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:57:09 »

mert akkor még hittem a guruknak.
most hitetlen geci vagyok :-))
bízom benned.
pussz  Kiss
amugy gondold át h ugy kell ahogy leirtad:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48385 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:37:53 »

minek cseréltél 6ot, ha nem volt rossz?  Grin
mert akkor még hittem a guruknak.
most hitetlen geci vagyok :-))

minek nézel Te engem? Evil
bízom benned.
pussz  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48384 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:28:38 »

ez pont így van.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48383 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:27:57 »

van egy iciri-piciri kis csavar, amit csak etióp kisgyerekek tudnak kicsavarni.
ezt kiműtöd, akkor kiugrik a régi betét, be az új, aztán örülsz.

legjobban úgy látod, hogy hanyatt fekszel az ülésen.
akol a valagad van, ott lesz a hátad, ahol a hátad szokott lenni, ott lesz a lábad.
kis elemlámpa és megvan.

gyakorlás után érzésből kicsavarod tornázás nélkül.

miért akarod cserélni?
cseréltem vagy 6-ot, de sohasem az volt rossz.
olyan egyszerű szerkezet, hogy nem sűrűn purnyad meg.
köszi!

elektromos furcsaságok léptek fel a kocsiban és miután mindent kiszűrtünk, csak ez maradt. minek cseréltél 6ot, ha nem volt rossz?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48382 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:20:32 »

Tudomásom szerint viszont az álláspont az, hogy ami fel van szerelve, az világítson is...

ez pont így van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48381 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:19:35 »

további kérdés, a gyújtáskapcsoló betét cseréjének mi a menete? nyilván megjegyzem melyik kábel melyik sarura megy, de hogy szedem ki a zár részt?

van egy iciri-piciri kis csavar, amit csak etióp kisgyerekek tudnak kicsavarni.
ezt kiműtöd, akkor kiugrik a régi betét, be az új, aztán örülsz.

legjobban úgy látod, hogy hanyatt fekszel az ülésen.
akol a valagad van, ott lesz a hátad, ahol a hátad szokott lenni, ott lesz a lábad.
kis elemlámpa és megvan.

gyakorlás után érzésből kicsavarod tornázás nélkül.

miért akarod cserélni?
cseréltem vagy 6-ot, de sohasem az volt rossz.
olyan egyszerű szerkezet, hogy nem sűrűn purnyad meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48380 Dátum: 2010 Szeptember 05, 19:00:05 »

A szervet marhára nem zavarja a nem világító ködlámpád. A közlekedésbiztonságot a fekete fényével egyáltalán nem zavarja. Ha rosszul van bekötve-beállítva, az már tényleg baj.
Tudomásom szerint viszont az álláspont az, hogy ami fel van szerelve, az világítson is...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48379 Dátum: 2010 Szeptember 05, 18:52:04 »

Szerintem vegyél újat, kár toldani-foldani. Ja, a huzalvezető ház végére asszem gyárilag gumidugó kell. Ha kapsz, azt is tegyél rá... (én még nem láttam eladó újat, de rég néztemA gyújtáskapcsoló aljzatába a vezetékek be vannak forrasztva, ha jól emlékszem, azzal nem kell bajlódj.  A betétet még nem szedtem ki, de gondolom, a kormány le,  kormányműnél hardy tárcsa előtt bilincs kilazít, kormányrúd széthúz, kormányoszlop ki, aztán hozzáférsz... De lesznek nálam okosabbak... Mindenesetre én ezzel kezdeném...
nekem a fehér gyújtás betétet kell kicserélnem, amire a 4 sarus kábel megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48378 Dátum: 2010 Szeptember 05, 18:51:30 »

A szervet marhára nem zavarja a nem világító ködlámpád. A közlekedésbiztonságot a fekete fényével egyáltalán nem zavarja. Ha rosszul van bekötve-beállítva, az már tényleg baj.
Huh beállítás nem tudom mikor jó vagy rossz, végüli utólagos konzol, nincs gyári érték, amihez állítsam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48377 Dátum: 2010 Szeptember 05, 17:42:30 »

motortérbe beraktam a fűtés csöveket, bár a hőcserélőhöz menő bowdenek el vannak törve, azt toldani vagy cserélni kéne Sad
Szerintem vegyél újat, kár toldani-foldani. Ja, a huzalvezető ház végére asszem gyárilag gumidugó kell. Ha kapsz, azt is tegyél rá... (én még nem láttam eladó újat, de rég néztem
további kérdés, a gyújtáskapcsoló betét cseréjének mi a menete? nyilván megjegyzem melyik kábel melyik sarura megy, de hogy szedem ki a zár részt?
A gyújtáskapcsoló aljzatába a vezetékek be vannak forrasztva, ha jól emlékszem, azzal nem kell bajlódj.  A betétet még nem szedtem ki, de gondolom, a kormány le,  kormányműnél hardy tárcsa előtt bilincs kilazít, kormányrúd széthúz, kormányoszlop ki, aztán hozzáférsz... De lesznek nálam okosabbak... Mindenesetre én ezzel kezdeném...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48376 Dátum: 2010 Szeptember 05, 17:35:29 »

na, mai szmb keretei közt felkerült a ködlámpa előre, bekötve még nincs, szal kerülöm a szervet.....
A szervet marhára nem zavarja a nem világító ködlámpád. A közlekedésbiztonságot a fekete fényével egyáltalán nem zavarja. Ha rosszul van bekötve-beállítva, az már tényleg baj.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #48375 Dátum: 2010 Szeptember 05, 17:27:46 »

na, mai szmb keretei közt felkerült a ködlámpa előre, bekötve még nincs, szal kerülöm a szervet  . motortérbe beraktam a fűtés csöveket, bár a hőcserélőhöz menő bowdenek el vannak törve, azt toldani vagy cserélni kéne Sad

további kérdés, a gyújtáskapcsoló betét cseréjének mi a menete? nyilván megjegyzem melyik kábel melyik sarura megy, de hogy szedem ki a zár részt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Herczi
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #48374 Dátum: 2010 Szeptember 05, 14:41:17 »

Tudom, hogy az 1200-eshez passzol, de nekem ez jutott. Eredeti levegőszűrővel jól működik az autó. A szerelők mondták, hogy nagyobb fúvóka kell bele, azért kérdeztem, hogy mekkora az a nagyobb. Ja, 1300 ccm-es amúgy.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #48373 Dátum: 2010 Szeptember 05, 14:29:22 »

28-as karbi csak 1200-ashoz passzol, ahhoz is szarul.

Hátööö..igen, igazából semmire se jó Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48372 Dátum: 2010 Szeptember 05, 14:27:02 »

inkább a lökettérfogat a kérdés.
28-as karbi csak 1200-ashoz passzol, ahhoz is szarul.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 801 802 803 804 805 [806] 807 808 809 810 811 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.