www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:06:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1869 1870 1871 1872 1873 [1874] 1875 1876 1877 1878 1879 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817577 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #5691 Dátum: 2006 Augusztus 06, 08:26:39 »

Cserélnék egy jobb első 1300-as állólámpás sárvédőt egy bal elsőre vagy jobb hátsóra.
Az enyémen apró horpadás van csak nem lukas a lámpa körül sem.
HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP
szeda_1970
« Hozzászólás #5690 Dátum: 2006 Augusztus 05, 21:29:24 »

Nekem is blau hifim van.Nekem normál iso és kerek dugó van a cd-nél.Ha ez segítség az enyémről lenézheted!


segítsetek...


a bogaramat feltörték, elvitték a hifit, a tettvest elkapták, de a cucc megsérült és moslékos lett... a szerelő nem tudja javítani...

most bedugtam... müxik! csak a cd-je nem... és a mélyláda nem szól. elbaszta a kebeleklet ! hogy kell bekötni ???

blaupunkt sevilla cd51

help
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5689 Dátum: 2006 Augusztus 05, 17:20:54 »

http://adamoto.unas.hu/

Ezen a linken -a szerszámok között- lehet szinkrontesztert kapni. 25 ropi és négy karbit tud egyszerre mérni.
Ha valakit érdekel.

Nem mellesleg messze a legolcsóbban láttam itten bőr motoros ruhákat...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #5688 Dátum: 2006 Augusztus 05, 15:27:28 »

Köszönöm :-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5687 Dátum: 2006 Augusztus 05, 08:02:06 »

na tegnap este 8-tol 10-ig genyáztam a hátsó lengőkarokkal, másfél óráig állitgattam erösen szopatott a kicsike sehogysem akartak egyforma szögbe állni a lengökarok, a végén minimális eltérést sikerült beállitanom, azt a kicsit meg betudtam a gumitorzio eldeformálódásának a maradék fél órában meg felhuzattam a helyére, hát szétszedni könnyebb volt

1303LS
« Hozzászólás #5686 Dátum: 2006 Augusztus 05, 07:33:11 »

CSokolom lenne egy kérdésem nászutamrol egyben hazaertem kedves Iringommal, nagyon szep volt :-) majd teszejk kepet ki rolunk..
No de a problemam:

A fékrendszerben olaj lett cserelve hatulra felkerultek typ3 dobok, de van egy kicsi bibi az egesz nagyon puha a vegen fog csak!! kb 1cm uton de ott sem teljesen (korant sem). ha kicsit pumpalom a feket akkor jo de mihelyt ujra megyek tovabb a pumpalas hatasa elmulik es megint kuzdhetek vele. Mi lehet a problema es hogyan lehet orvosolni ??????  (a hatso dobra ujra kerult a ferrodo)

Mas a kuplungnal lehet valahol allitani hogy hol fogjon vagy barmit????



Csokolom Greg :-)))))


Fékállítás, légtelenítés.
Kuplungot hátul a váltóházból kiálló kiemelőkarnál álíítgathatsz egy kis szárnyasanyával.
1303LS
« Hozzászólás #5685 Dátum: 2006 Augusztus 05, 07:30:33 »

Hát ma tisztogattam a karbit, meg a gyergyákat...
a két bal oldali gyertya teljesen kormos volt, a jobbos gyertyák tökéletesek... Ez mitől lehet? Ezek szerint nem a karbiban van a hiba?
Azért sztem egy karbi update készletre beruházok majd, elkel...

Már lehet hogy későn reagálok.
Nézd még meg nem-e a hűtőlevegő lamellái vagy rudazata esett, szorult be olyan helyzetbe hogy a kormolódós oldal mindig hűtve van.
Tudod a ventiház mögött vannak ezek a cuccok.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #5684 Dátum: 2006 Augusztus 04, 23:24:30 »

CSokolom lenne egy kérdésem nászutamrol egyben hazaertem kedves Iringommal, nagyon szep volt :-) majd teszejk kepet ki rolunk..
No de a problemam:

A fékrendszerben olaj lett cserelve hatulra felkerultek typ3 dobok, de van egy kicsi bibi az egesz nagyon puha a vegen fog csak!! kb 1cm uton de ott sem teljesen (korant sem). ha kicsit pumpalom a feket akkor jo de mihelyt ujra megyek tovabb a pumpalas hatasa elmulik es megint kuzdhetek vele. Mi lehet a problema es hogyan lehet orvosolni ??????  (a hatso dobra ujra kerult a ferrodo)

Mas a kuplungnal lehet valahol allitani hogy hol fogjon vagy barmit????



Csokolom Greg :-)))))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5683 Dátum: 2006 Augusztus 04, 22:38:05 »

Help! A termosztát rúdja végén nem kellene lennie egy szilentféleségnek? A helye egy vagy 3cm átmérőjű lemezből hajlított gyűrű, nehezen tudom elképzelni, hogy a termosztát ekkorát táguljon.... És honnan a bánatból szerezzek, ha tényleg kell?

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5682 Dátum: 2006 Augusztus 04, 19:00:38 »

segítsetek...


a bogaramat feltörték, elvitték a hifit, a tettvest elkapták, de a cucc megsérült és moslékos lett... a szerelő nem tudja javítani...

most bedugtam... müxik! csak a cd-je nem... és a mélyláda nem szól. elbaszta a kebeleklet ! hogy kell bekötni ???

blaupunkt sevilla cd51

help

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5681 Dátum: 2006 Augusztus 04, 17:35:14 »

A 30-as és a 31-es valójában  (a tömítésgarnitúrást tekintve) nem sokban különbözik, a talptömítés is jó mindkettőre, maximum kicsit igazítani kell. A legfontosabb tömítések egyformák, a piros gyorsító membrán tökegyforma, úgyhogy majdnem mindegy.
A 31-esben eggyel több O gyűrű van, mert a kis levegőcsavarra is van egy, nem lényeges.
akkor ez megfelel egy 30 pict1-es karbihoz, jól értem? gondolom a pict1 és pict3 között van a nagyobb különbség.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5680 Dátum: 2006 Augusztus 04, 16:34:27 »

Stunt!
ez most milyen karbihoz való?

A 30-as és a 31-es valójában  (a tömítésgarnitúrást tekintve) nem sokban különbözik, a talptömítés is jó mindkettőre, maximum kicsit igazítani kell. A legfontosabb tömítések egyformák, a piros gyorsító membrán tökegyforma, úgyhogy majdnem mindegy.
A 31-esben eggyel több O gyűrű van, mert a kis levegőcsavarra is van egy, nem lényeges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5679 Dátum: 2006 Augusztus 04, 16:24:03 »

Stunt!

Na akkor megnéztem, lefotóztam (igaz csak a telefonnal, mert a gépben lemerült az akksi).
Ez van a dobozára írva:
S 25 G
30 PICT
Volkswagen
Golf -11001300-1600 35 CV
1200-1300-1303 S-1600
1302 S-1600 CC

Van még rajta egy másik cimke, azon meg ez van:
Karb. Jav. garnitúra Pierburg 31 PICT

Olasz gyártmány.
Ez a fotó róla: (vagy fenn van még a www.tbk001.kepeim.hu -n, az egyéb autós képek mappában) Vagy átküldöm mailban a képet, 1,3 mpixelben....

ez most milyen karbihoz való?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5678 Dátum: 2006 Augusztus 04, 14:42:26 »

helo!

első fékpofákat milyet érdemes venni? vagy tök mindegy, csak bogárba való legyen ? h abemegyek egy fékszaküzletbe, ott tudni fogják évjárat alapján, igaz?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5677 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:36:38 »

végre hétvégén gurulni fog az alváz , tegnap betoltam a váltót meg az első futóművet a helyére

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5676 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:34:47 »

1 darab ilyen luk van rajta a pótkerétartó zsebnél és ez is azért ekkora, mert soha nem vettem ki a pótkereket, csak a törésnél és csak ekkor tűnt fel sajnos
ha rozsdás akkor inkább heggesztesd, meg kezeld le valami jófajta anyaggal

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5675 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:30:48 »

ááááááááááááááááá nem azt mondtam hogy felejtsétek el a heggesztést, ez csak egy gyors segitség ami nem esik le a kocsirol, 5ft-os likak? bogarad van vagy tésztaszüröd? Evil
1 darab ilyen luk van rajta a pótkerétartó zsebnél és ez is azért ekkora, mert soha nem vettem ki a pótkereket, csak a törésnél és csak ekkor tűnt fel sajnos

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5674 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:29:00 »

Hát végülis anyám off cliója is sok helyen sima műhanyagból van... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5673 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:26:30 »

nemár, hogy meggyőzz, hogy én is ezzel foltozzam azt az 5Ftos nagyságú lukat... Smiley
ááááááááááááááááá nem azt mondtam hogy felejtsétek el a heggesztést, ez csak egy gyors segitség ami nem esik le a kocsirol, 5ft-os likak? bogarad van vagy tésztaszüröd? Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5672 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:21:26 »

sztem tudnád , Evil de csak ha de csak ha nem nagyobb a lik a keréktől Grin  amugy meg bizonyitott hogy  ütés és kerítésálló, anno a 123 -nak a sárvédöívét javitottam üvegszálassal, a haver muterja meg nem nem fékezte be és neki gurult a keritésnek és semmi baja nem lett a gittnek Wink
nemár, hogy meggyőzz, hogy én is ezzel foltozzam azt az 5Ftos nagyságú lukat... Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5671 Dátum: 2006 Augusztus 04, 12:12:15 »

Ja elvileg kell bele edző is, amitől mekköt nem? Mint a sima gittnél, meg festéknél is...Egyébként télleg jójez? Gondolkodtam, talán a pótkréktartó zsebet is rekonstruálni tudnám általa?? Evil
sztem tudnád , Evil de csak ha de csak ha nem nagyobb a lik a keréktől Grin  amugy meg bizonyitott hogy  ütés és kerítésálló, anno a 123 -nak a sárvédöívét javitottam üvegszálassal, a haver muterja meg nem nem fékezte be és neki gurult a keritésnek és semmi baja nem lett a gittnek Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5670 Dátum: 2006 Augusztus 04, 11:52:34 »

pont ezért. most csak egy kis folt, holnapra szarrágányolva az autó.
bácsi meg az offgolfot simogatja ezzel, ő tudja. én mondjuk megkérném a szomszédomat, hogy egy lemezt hegesszen a lukra, az mégis igényesebb. persze emiatt nem fogok pótkerékzsebet cserélni Wink
Hát jó akinek golfja is van... Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5669 Dátum: 2006 Augusztus 04, 11:19:28 »

Miért baj ez? Ha Pityubának jó nekem miért ne lenne jó? Majd az alvázfejet is ezzel javítjuk.. Evil Evil Evil
pont ezért. most csak egy kis folt, holnapra szarrágányolva az autó.
bácsi meg az offgolfot simogatja ezzel, ő tudja. én mondjuk megkérném a szomszédomat, hogy egy lemezt hegesszen a lukra, az mégis igényesebb. persze emiatt nem fogok pótkerékzsebet cserélni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5668 Dátum: 2006 Augusztus 04, 11:01:18 »

mi a fasz, elkezdünk dodzsemet építeni? nekem is van egy apró luk a pótkeréktartó zseben, de ne legyen már műanyagból az autó :S
Miért baj ez? Ha Pityubának jó nekem miért ne lenne jó? Majd az alvázfejet is ezzel javítjuk.. Evil Evil Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #5667 Dátum: 2006 Augusztus 04, 10:44:51 »

aha, de nem a zsélén és nem rohadás miatt Wink

Ja és a pótkerék se férjen át rajta.  Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5666 Dátum: 2006 Augusztus 04, 10:43:23 »

Ott kell is, hogy legyen egy apró lyuk alul... Smiley
aha, de nem a zsélén és nem rohadás miatt Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5665 Dátum: 2006 Augusztus 04, 10:31:24 »

mi a fasz, elkezdünk dodzsemet építeni? nekem is van egy apró luk a pótkeréktartó zseben, de ne legyen már műanyagból az autó :S
Ott kell is, hogy legyen egy apró lyuk alul... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5664 Dátum: 2006 Augusztus 04, 10:23:12 »

Ja elvileg kell bele edző is, amitől mekköt nem? Mint a sima gittnél, meg festéknél is...Egyébként télleg jójez? Gondolkodtam, talán a pótkréktartó zsebet is rekonstruálni tudnám általa?? Evil
mi a fasz, elkezdünk dodzsemet építeni? nekem is van egy apró luk a pótkeréktartó zseben, de ne legyen már műanyagból az autó :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5663 Dátum: 2006 Augusztus 04, 10:20:45 »

bá ez ne úgy képzeld el hogy 10 centis szálak állnak belölle ki mint egy sündisznó, max 1 centis szálak vannak beledarálva ,ha felkened akkor látszik majd jobban, ja és ha megköt készitsél magad mellé egy rekesz sert, mert reggelig fogod vászonnal csiholni, vagy egy flexet csiszolopappiros talppal ami gyorsabb és akkor elég 1 ser, remélem 2 komponensest vett a mama, van hozzá 1 kis tubus amibe piros szmötyi van, jó munkát hozzá Wink
Ja elvileg kell bele edző is, amitől mekköt nem? Mint a sima gittnél, meg festéknél is...Egyébként télleg jójez? Gondolkodtam, talán a pótkréktartó zsebet is rekonstruálni tudnám általa?? Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5662 Dátum: 2006 Augusztus 04, 08:01:25 »

ja, asszonyt megbíztam, hogy vegyen gittet meg ilyeneket, oszt hozott üvegszálasat.
egy deka üvegszálat nem látok benne.
homájosíccsatok már fel, hogy akkor mi ez?
bá ez ne úgy képzeld el hogy 10 centis szálak állnak belölle ki mint egy sündisznó, max 1 centis szálak vannak beledarálva ,ha felkened akkor látszik majd jobban, ja és ha megköt készitsél magad mellé egy rekesz sert, mert reggelig fogod vászonnal csiholni, vagy egy flexet csiszolopappiros talppal ami gyorsabb és akkor elég 1 ser, remélem 2 komponensest vett a mama, van hozzá 1 kis tubus amibe piros szmötyi van, jó munkát hozzá Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5661 Dátum: 2006 Augusztus 04, 07:24:54 »

Ez megható. 

DE akár utasként is szíVWesen látunk!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #5660 Dátum: 2006 Augusztus 04, 07:22:41 »

Én is, mi is szomorúak vagyunk........ Sad Cry

Ez megható. 
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5659 Dátum: 2006 Augusztus 04, 07:18:55 »

Szóval még Tbányát sem tudom ígérni. Cry


Én is, mi is szomorúak vagyunk........ Sad Cry

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5658 Dátum: 2006 Augusztus 03, 23:07:59 »

Jelentem, megvolt a kormányváltás!

Nálam.

Öregbe beraktam a Cumulustól vett Victor ( Grin nesze, nektek!!) sportkormányt.
A '73 utáni kormányoszlop faintosan becuppant a '69-es gyári helyére. Kürt a régi módon kapja az áramot, a gyári kormány aljáról leszedtem a szimpla indexvisszaállító gyűrűt, úgyhogy az került fel a sportkormány aljára a rézgyűrűs helyett (ez adná a testet a kürtnek '71 után...).
Minden műxik, kormányzáram nincs, de már sejtem, hol a bibi, flexszel igazítani kell a kormányzár gyűrűjén lévő vájaton.
Az a műanyagpersely, amelyik olyan rézbetétes, és felmegy a kormánycsőre - ez adja a testet, meg hézagol, mintegy csúszócsapágy - igaz, kicsit zsírral segíteni kellett, de passzentosan felment.
A kormányzárat meg majd vizsga után kijavítom, addig lehgalább bekoptatja a helyet, ahol igazítani kell.
A kormányagyra meg rácuppant egy Audi félltengely-gumiharang, így eléggé kulturált kinézete lett (komolyan...).

Nem is volt olyan rázós meló, 3 óra alatt megvoltam vele. (Ezt-azt köszörülgetni kellett...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5657 Dátum: 2006 Augusztus 03, 20:23:22 »

Tudom neked a jó az üvegszálas gitt is. Grin

ja, asszonyt megbíztam, hogy vegyen gittet meg ilyeneket, oszt hozott üvegszálasat.
egy deka üvegszálat nem látok benne.
homájosíccsatok már fel, hogy akkor mi ez?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5656 Dátum: 2006 Augusztus 03, 20:08:36 »

a rugó úgysem látszik.
Tudom neked a jó az üvegszálas gitt is. Grin Evil
ha meg látszana, a járműved elejének csúfsága azt is überelné, úgyhogy nem foglalkozz vele :-PPP
Miről beszélsz?? olyan szép formás görbületek vannak ott, hogy mindig bepisilek ha kimegyek és megnézem

még mennyi melód van vele?
orfüvön vagy hortobágyon láthatjuk becses ábrázatodat?
Van még böven dolgom, időm meg sajnos kevés lesz rá.
Meg a szabadnapjaimon a kisebbik gyerekre is én felügyelek mert nincs óvoda.Mondanom sem kell hogy a melót nem viszi előre.
Ja a cégnél meg ilyen raktárleltárban kell résztvennem túlórában ( jó nem rossz pénz) na az is csak púp a hátamon.60-70000 tétel.
Még kell:
Motor be, futómű állítás egy két csavar cseréje keményacélra, beltérben kurva sok apró biszbasz, meg egy kis szőnyeg ragasztás, fenéklemez csavarok kiszedése, fenék festés, új csavarok be, stb...
Ja vizsga.
Szóval még Tbányát sem tudom ígérni. Cry
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5655 Dátum: 2006 Augusztus 03, 19:57:15 »

Én hozzá sem kezdtem a kar tengelyről való leszedéséhez.
Mind a két rugó tök könnyen lejött majd kicsit nehzebben de fel is ment.Na jó az is tök könnyen ment.
A lemezpersely meg feltétlen kell ez igaz csak én a rugót érezetm szüknek, meg nem tartom elegánsnak hogy "kinyomáskor" a rugó ilyen kicsit szerencsétlenül áll.

a rugó úgysem látszik.
ha meg látszana, a járműved elejének csúfsága azt is überelné, úgyhogy nem foglalkozz vele :-PPP

még mennyi melód van vele?
orfüvön vagy hortobágyon láthatjuk becses ábrázatodat?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5654 Dátum: 2006 Augusztus 03, 19:53:44 »

Bár nekem olajos a váltóm nekem is lemezperselyes.Én is ma baszódtam vele de a kar nem jött le a tengelyről így a rugó végül nem lett kicserélve  Undecided Asszem soha nem lesz hibátlan a kocsi....
Szerintem a lemezpersely kell oda mert eddig minden váltón láttam olyat




Én hozzá sem kezdtem a kar tengelyről való leszedéséhez.
Mind a két rugó tök könnyen lejött majd kicsit nehzebben de fel is ment.Na jó az is tök könnyen ment.
A lemezpersely meg feltétlen kell ez igaz csak én a rugót érezetm szüknek, meg nem tartom elegánsnak hogy "kinyomáskor" a rugó ilyen kicsit szerencsétlenül áll.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5653 Dátum: 2006 Augusztus 03, 18:38:43 »

Szerintem nagy különbség nincs köztük.... De egy egszerű méréssel megállapíthatod, csak mérőszalag kell hozzá....  Wink

Jó, jó, mérek én eleget munkában! Gondoltam valaki tudja biztosra, és nem dolgozom feleslegesen Smiley

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
szeda_1970
« Hozzászólás #5652 Dátum: 2006 Augusztus 03, 17:53:12 »

Szedd ki az ablakot!!  Grin

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?
Oldalak: 1 ... 1869 1870 1871 1872 1873 [1874] 1875 1876 1877 1878 1879 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.