www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:57:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13180950 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49075 Dátum: 2010 Október 01, 17:27:18 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49074 Dátum: 2010 Október 01, 17:17:41 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

vagy co-val oda tudd csípni Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49073 Dátum: 2010 Október 01, 17:15:44 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49072 Dátum: 2010 Október 01, 17:10:47 »

fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?
az enyémet nem ott vették, arra nem illik. a felújítottra talán én sem tenném fel a helyedben, de megőrizném, mert a kocsi történetéhez tartozik
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49071 Dátum: 2010 Október 01, 16:54:20 »

biztos ettől a kereskedőtől vették a kocsit, ami a felső van. én megtartanám
fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49070 Dátum: 2010 Október 01, 16:52:04 »

Ezek a táblák a narancs színű régi bódémon voltak.Kellenek ezek?vagy dobjam el? Huh
biztos ettől a kereskedőtől vették a kocsit, ami a felső van. én megtartanám
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49069 Dátum: 2010 Október 01, 16:48:24 »

A km óra spirálját nem kellene még tartatni valaminek?És ott ahol átmegy a csonkon csak simán átcsúszik?Szerintem ki fog az csúszni ebben a formában.
Tudom sok a kérdés,de mindent egyszerre csinálok,és nem érek rá hetekig írogatni.Nézzétek el nekem Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49068 Dátum: 2010 Október 01, 16:42:14 »

Ezek a táblák a narancs színű régi bódémon voltak.Kellenek ezek?vagy dobjam el? Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49067 Dátum: 2010 Október 01, 16:37:28 »

Akkor ilyen lemeznek kellene lennie másik oldalt is a kesztyűtartó ajtajának felrakásához??Csak hiányzik? Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49066 Dátum: 2010 Október 01, 16:17:56 »

én golf1-el jártam úgy hogy az első szélvédő nem akart a helyén maradni, aztán egy kőfelverődésnek köszönhetően el is repedt. végül bontóból hoztam 2 üveget, egy ragasztottat és egy biztonságit. Ragasztott szintén nem maradt meg és alig tudtam behúzni. Aztán betettem a gyári biztonságit egyből becuppant.
Már komolyan attól féltem, hogy ellakatoltam a szélvédő koszorút.
Mondom, nem volt lakatolva. És a gyári sem fért be. Ez a darab ilyenre sikerült Wilhelméknél.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49065 Dátum: 2010 Október 01, 16:16:17 »

de hát volt benne üveg...
vagy azt is így préselhették bele?
A saját VW emblémás üvege ugyanakkora, azt sem tudtuk visszatenni az első próbálkozáskor. Utána ismét inkább az újat erőltettük.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49064 Dátum: 2010 Október 01, 16:13:56 »

Vagy a luknak. Ügyes amerikai lakatosok.  Cool
Ez a része full gyári, eredeti ponthegesztések. Ilyen szűkre sikerült. Tudod, hand made.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49063 Dátum: 2010 Október 01, 16:12:38 »

Egyikben sincs fűtőszál. Egyébként nézted az árát? Nekem a Misi 80 Euróért hozta a fűtőszálast.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49062 Dátum: 2010 Október 01, 13:15:53 »

Attól függ, hogy a váltás előtt, vagy utána. Kb 200 képet néztem meg a neten...

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #49061 Dátum: 2010 Október 01, 11:22:19 »

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

A faltdach az évjáratnak megfelelő (ekkor már nem a kocka sarkos volt), ha jól tudom.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49060 Dátum: 2010 Október 01, 11:07:14 »

Nem lesz gondod OT-n egyik autóval sem. Egyrészt azért mert nincs olyan bizotság, ami bele tudna kötni a bogaraidba, másrészt meg ahogy írtad nem értenek hozzá...
Engem Sopronban lehívtak az aknába amikor a 48-as perecet vittem OT-ra, hogy hol vannak a rugók??? Nem tudtáák, hogy a bogár torziós! Hiányolták a díszléceket, mert nem tudták mi az, hogy standard... Kifogásolták a belteret, mert, hogy ők úgy tudják az összes bogárban fekete műbőr belső volt...Stb... Amíg meg nem látták a papirokat, addig olyan 60 körüli évjáratra saccolták a perecet...
Egyébként kiváncsiságból odakanyarodtam a 60-as cal lookerrel, hogy mit kéne változtatnom rajta az OT-hoz. Csak egy műbizonylatot kértek a BRM-ekhez, azt mondták akkor átengedik... Gömbfejes első híddal... Nagy olajfuratos, külső hűtős motorral...

A FIVA-ról nincsen tapasztalatom...

Szerintem a felsorolt dolgok miatt,biztos nem húzzák el a vizsgán.A minősítőknek gőzük nincsen,szerintem a modellévenkénti változtatásokról,de még talán azokkal az évszámokkal sincsenek rendesen tisztában,hogy hánytól-hányig volt perec ablak,ovál ablak,kisablak....
A Standard és az Exportmodell különbségeivel sem lehetnek tisztában szvsz.Urkunde hiányában semmit nem lehet bizonyítani.Azt mondod exportmodell volt és kész (már ha kérdeznek egyáltalán ilyent).Az utólagos faltdachtető sem gond,mert gyárilag voltak ezzel szerelt autók,úgyhogy korabeli,gyári extra.Abba mondjuk már bele lehetne kötni,hogy nem az évjáratnak megfelelő,de itt megint csak azt mondom,hogy a vizsgáztatóknak,gőzük nincsen,hogy melyik évben milyenek voltak a vászontetők.
Tehát szvsz inkább a felújítás minősége,alapossága a mérvadó,azt fogják vizsgálgatni,abba meg úgysem tudnak belekötni.

Majd utólag azért írd meg,hogyan zajlott a vizsga,mibe kötöttek bele,mire háklisak,jövő tavasszal én is akarom vinni a gépeimet,jó tudni,hogy mire figyeljünk oda.(Bár én nem FIVA-ra viszem,mert ha jól tudom az csak Pesten van).Itt Sopronban egy évben kétszer van minősítés,egyszer tavasszal,egyszer ősszel,én itt helyben szeretném vizsgára vinni az autóimat.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49059 Dátum: 2010 Október 01, 09:17:34 »

A faltdach az évjáratnak megfelelő (ekkor már nem a kocka sarkos volt), ha jól tudom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #49058 Dátum: 2010 Október 01, 08:06:12 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

Szerintem a felsorolt dolgok miatt,biztos nem húzzák el a vizsgán.A minősítőknek gőzük nincsen,szerintem a modellévenkénti változtatásokról,de még talán azokkal az évszámokkal sincsenek rendesen tisztában,hogy hánytól-hányig volt perec ablak,ovál ablak,kisablak....
A Standard és az Exportmodell különbségeivel sem lehetnek tisztában szvsz.Urkunde hiányában semmit nem lehet bizonyítani.Azt mondod exportmodell volt és kész (már ha kérdeznek egyáltalán ilyent).Az utólagos faltdachtető sem gond,mert gyárilag voltak ezzel szerelt autók,úgyhogy korabeli,gyári extra.Abba mondjuk már bele lehetne kötni,hogy nem az évjáratnak megfelelő,de itt megint csak azt mondom,hogy a vizsgáztatóknak,gőzük nincsen,hogy melyik évben milyenek voltak a vászontetők.
Tehát szvsz inkább a felújítás minősége,alapossága a mérvadó,azt fogják vizsgálgatni,abba meg úgysem tudnak belekötni.

Majd utólag azért írd meg,hogyan zajlott a vizsga,mibe kötöttek bele,mire háklisak,jövő tavasszal én is akarom vinni a gépeimet,jó tudni,hogy mire figyeljünk oda.(Bár én nem FIVA-ra viszem,mert ha jól tudom az csak Pesten van).Itt Sopronban egy évben kétszer van minősítés,egyszer tavasszal,egyszer ősszel,én itt helyben szeretném vizsgára vinni az autóimat.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 01, 08:46:29 írta Narancs »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49057 Dátum: 2010 Október 01, 08:02:46 »

Akkor jó helyen van a tank szellőző csöve igaz?


Jó helyen van.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49056 Dátum: 2010 Október 01, 07:12:10 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

mikor mész ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49055 Dátum: 2010 Október 01, 05:51:46 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

Nem kevered,ez az az ovál.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49054 Dátum: 2010 Szeptember 30, 23:22:38 »

fúbaszki így leírás alapján kb szívrohamot kaptam volna  Shocked
Szerintem én is.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #49053 Dátum: 2010 Szeptember 30, 23:03:38 »

én golf1-el jártam úgy hogy az első szélvédő nem akart a helyén maradni, aztán egy kőfelverődésnek köszönhetően el is repedt. végül bontóból hoztam 2 üveget, egy ragasztottat és egy biztonságit. Ragasztott szintén nem maradt meg és alig tudtam behúzni. Aztán betettem a gyári biztonságit egyből becuppant.
Már komolyan attól féltem, hogy ellakatoltam a szélvédő koszorút.


                             GNX-967
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #49052 Dátum: 2010 Szeptember 30, 22:44:51 »


Ez az ovál nem standard eredetileg? Vagy keverem egy másikkal? Úgy rémlik a hangszórórács festve is van...
Nem kevered,ez az az ovál.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #49051 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:33:26 »

Vagy a luknak. Ügyes amerikai lakatosok.  Cool
de hát volt benne üveg...
vagy azt is így préselhették bele?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49050 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:31:17 »

Kedves hallgatóink, híreket mondunk.
Sikerült szereznem a Karmannba egy vadiúj működő fűtőszálas hátsó szélvédőt. Ez azért kunszt,mert 20 éve nem gyártanak hozzá hátsót, csak elsőt (azt ma is). Az első szélvédőt egy haverral 15 perc alatt behúztuk, a hátsót 2 nap próbálkozás után, miután összekaristoltam a friss fényezést, feladtam. Miután a fényező újrafújta a negyed autót, hívtam egy szélvédőst. ő 3,5 óra után adta fel. 2 nappal később visszajött egy idősebb kollegájával, és 2 óra küzdelem után beverték a helyére a rohadékot.Annyira passzentos volt az üveg, hogy amikor behúzták a kédert a peremen át, nem maradt elég széles a feszítő barázdája, és kidobta magából a feszítőt. Végül krokodil emelővel átmenetileg megemelték 1-2 mm-t a tetőkoszorút, akkor be tudták pattintani, és körbe be israkták hamar, majd lassan visszaengedték a felső ablakkoszorút. Boldogság! Shocked Tongue Cool

le kellett volna flexelni az üvegből 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #49049 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:25:28 »

más volt a mérete az üvegnek? Huh
Vagy a luknak. Ügyes amerikai lakatosok.  Cool
1303LS
« Hozzászólás #49048 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:24:33 »


Sikerült szereznem a Karmannba egy vadiúj működő fűtőszálas hátsó szélvédőt. Ez azért kunszt,mert 20 éve nem gyártanak hozzá hátsót, csak elsőt (azt ma is).
Ez most akkor nem az?
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/1902_2008_2009/products_id/6328
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #49047 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:22:30 »

Kedves hallgatóink, híreket mondunk.
Sikerült szereznem a Karmannba egy vadiúj működő fűtőszálas hátsó szélvédőt. Ez azért kunszt,mert 20 éve nem gyártanak hozzá hátsót, csak elsőt (azt ma is). Az első szélvédőt egy haverral 15 perc alatt behúztuk, a hátsót 2 nap próbálkozás után, miután összekaristoltam a friss fényezést, feladtam. Miután a fényező újrafújta a negyed autót, hívtam egy szélvédőst. ő 3,5 óra után adta fel. 2 nappal később visszajött egy idősebb kollegájával, és 2 óra küzdelem után beverték a helyére a rohadékot.Annyira passzentos volt az üveg, hogy amikor behúzták a kédert a peremen át, nem maradt elég széles a feszítő barázdája, és kidobta magából a feszítőt. Végül krokodil emelővel átmenetileg megemelték 1-2 mm-t a tetőkoszorút, akkor be tudták pattintani, és körbe be israkták hamar, majd lassan visszaengedték a felső ablakkoszorút. Boldogság! Shocked Tongue Cool
más volt a mérete az üvegnek? Huh
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49046 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:13:39 »

....

és bent is fog maradni az első három zökkenő után? ne értsd félre, nem a szélvédőnek drukkolok...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49045 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:09:31 »

Kedves hallgatóink, híreket mondunk.
Sikerült szereznem a Karmannba egy vadiúj működő fűtőszálas hátsó szélvédőt. Ez azért kunszt,mert 20 éve nem gyártanak hozzá hátsót, csak elsőt (azt ma is). Az első szélvédőt egy haverral 15 perc alatt behúztuk, a hátsót 2 nap próbálkozás után, miután összekaristoltam a friss fényezést, feladtam. Miután a fényező újrafújta a negyed autót, hívtam egy szélvédőst. ő 3,5 óra után adta fel. 2 nappal később visszajött egy idősebb kollegájával, és 2 óra küzdelem után beverték a helyére a rohadékot.Annyira passzentos volt az üveg, hogy amikor behúzták a kédert a peremen át, nem maradt elég széles a feszítő barázdája, és kidobta magából a feszítőt. Végül krokodil emelővel átmenetileg megemelték 1-2 mm-t a tetőkoszorút, akkor be tudták pattintani, és körbe be israkták hamar, majd lassan visszaengedték a felső ablakkoszorút. Boldogság! Shocked Tongue Cool
fúbaszki így leírás alapján kb szívrohamot kaptam volna  Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49044 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:07:23 »

Kedves hallgatóink, híreket mondunk.
Sikerült szereznem a Karmannba egy vadiúj működő fűtőszálas hátsó szélvédőt. Ez azért kunszt,mert 20 éve nem gyártanak hozzá hátsót, csak elsőt (azt ma is). Az első szélvédőt egy haverral 15 perc alatt behúztuk, a hátsót 2 nap próbálkozás után, miután összekaristoltam a friss fényezést, feladtam. Miután a fényező újrafújta a negyed autót, hívtam egy szélvédőst. ő 3,5 óra után adta fel. 2 nappal később visszajött egy idősebb kollegájával, és 2 óra küzdelem után beverték a helyére a rohadékot.Annyira passzentos volt az üveg, hogy amikor behúzták a kédert a peremen át, nem maradt elég széles a feszítő barázdája, és kidobta magából a feszítőt. Végül krokodil emelővel átmenetileg megemelték 1-2 mm-t a tetőkoszorút, akkor be tudták pattintani, és körbe be israkták hamar, majd lassan visszaengedték a felső ablakkoszorút. Boldogság! Shocked Tongue Cool

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
RNIE
« Hozzászólás #49043 Dátum: 2010 Szeptember 30, 20:31:58 »

hát, ahogy ezt a motorháztetőt nézem, nincs neki...
csak előre
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #49042 Dátum: 2010 Szeptember 30, 20:28:09 »

matricarendszám nem jöhet szóba? nem értek hozzá, csak kérdezem. mintha láttam volna már olyat, rizsrakétákon. igaz, csak elöl.

Az elég ronda lenne rajta.

Ez az ovál nem standard eredetileg? Vagy keverem egy másikkal? Úgy rémlik a hangszórórács festve is van...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49041 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:55:14 »

akkor kapsz,ha nincs kialakított hely az autón

hát, ahogy ezt a motorháztetőt nézem, nincs neki... de nem offolok tovább, inkább drukkolok a sikeres vizsgáért!!  Cheesy
RNIE
« Hozzászólás #49040 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:52:14 »

matricarendszám nem jöhet szóba? nem értek hozzá, csak kérdezem. mintha láttam volna már olyat, rizsrakétákon. igaz, csak elöl.
akkor kapsz,ha nincs kialakított hely az autón
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 30, 19:55:53 írta RNIE »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #49039 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:47:16 »

Igen, ez a megoldás, még nem volt szívem kifúrni. Megpróbálunk valahogyan kicsi rendszámot valami trükkel, aztán ha nem sikerül, fúrunk... :-(

matricarendszám nem jöhet szóba? nem értek hozzá, csak kérdezem. mintha láttam volna már olyat, rizsrakétákon. igaz, csak elöl.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49038 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:45:46 »

Igen, ez a megoldás, még nem volt szívem kifúrni. Megpróbálunk valahogyan kicsi rendszámot valami trükkel, aztán ha nem sikerül, fúrunk... :-(
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #49037 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:43:48 »

Ok, mindjárt mutatok róla képet.

Tehát ilyen, többféle méretben van, más kell ugye egy oválhoz és más ehhez a szélesebbhez. A rendszámtábla világítás alá teszik gondolom.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #49036 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:40:49 »

aha. erre kíváncsi vagyok!

Ok, mindjárt mutatok róla képet.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.