www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 16:27:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14908871 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49091 Dátum: 2010 Október 02, 10:32:50 »

Ma kábeloztuk az autót,kisebb nagyobb sikerrel.A km óránál a benzintank visszajelzőjét hogyan kell bekötni?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 02, 19:21:21 írta bruno »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49090 Dátum: 2010 Október 02, 10:29:35 »


Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.
Hát az az érdekes,hogy nekem D-s motorom van,német,de ott nem zeeger van,hanem rugós rögzítés.Ha egyről beszélünk.A hűtést szabályzó lemezek rúdjáról.Arról a 4 db-ról.Nekem ott rugó van.
Egyébként nem kellett oda zeeger fogó,mert csavarhúzóval le tudtam húzni,annak idején.gondolom a vájat mentén rá is tudom nyomni.ez nem e két végén likas zeeger gyűrű volt .Nem is volt rajtuk lyuk. Grin

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49089 Dátum: 2010 Október 02, 00:14:15 »


Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.
itt a lényeg!
vagy megpöttyözöd Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49088 Dátum: 2010 Október 01, 22:01:24 »

Megnézem majd holnap,nyugi Grin Hétfőig van időm,mert nem járok Zegen.Viszont tudom,hogy nem sima zeger van ott,de ha valakinek van odavaló,az tudja mit igért hogy szívesen adja.biztos ő sem egy sima seeger gyűrűre gondolt.Azért köszi,és ne vedd sértésnek Wink

Ne hallgass a flexelőkre, a sima zéger oda nem jó, csak a dupla, gyári,  ha nem kapsz sehol, vedd le a turbinaház lamelláinak rúdjáról, oda jó a sima is, nincs akkora tengelyirányú erőnek kitéve, mint amekkorát a csomagtértető öreg, deformált rugói kelthetnek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49087 Dátum: 2010 Október 01, 21:56:23 »

Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!
a sima szerintem ugyanolyan jó oda, mint ez a füles izé.
a fülest könnyebb lepattintani, a simához meg seegerfogó kell, ennyi a különbség.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49086 Dátum: 2010 Október 01, 21:46:49 »

Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!
Megnézem majd holnap,nyugi Grin Hétfőig van időm,mert nem járok Zegen.Viszont tudom,hogy nem sima zeger van ott,de ha valakinek van odavaló,az tudja mit igért hogy szívesen adja.biztos ő sem egy sima seeger gyűrűre gondolt.Azért köszi,és ne vedd sértésnek Wink

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49085 Dátum: 2010 Október 01, 21:40:50 »

köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér
Olvasol is, vagy csak írsz? Az előbb leírtam, hogy hol van még ilyen a kocsin, megnézed, és olyat keress!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49084 Dátum: 2010 Október 01, 21:37:31 »

tengelyek lemér.
csavarboltba bemegy.
tengely méretek megmond, seeger kér.
megkap, fizet, örül.

örvendek, hogy segíthettem :-)))
köszönöm.Az a baj,hogy Zegen bármit kerestem,nem igen találtam,csak hülyén néznek,mint ha űrhajóhoz kérnék alkatrészt.Próbát megér

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49083 Dátum: 2010 Október 01, 21:23:20 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

tengelyek lemér.
csavarboltba bemegy.
tengely méretek megmond, seeger kér.
megkap, fizet, örül.

örvendek, hogy segíthettem :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49082 Dátum: 2010 Október 01, 21:20:24 »

Ha megnézted volna a linket, mindjárt 3 dolgot is láttál volna ami nem ezt igazolja.
Kép vízszintes csíkokkal.
Szövegben a "heizbar" szavacska
Leírásnál a 12V (volt) gondolom nem a tisztításhoz kell az áram.
Árat nem tudom kommentálni, de ha a 80 eurós nem jó mert az első nyári mosásnál bereped akkor a másik az olcsó.
Valóban, igazad van, de mondom, nem az üvegvolt nagy, a hely kicsi, vagy a kéder vastag. Amúgy 189 Euró + szállítás (üveg!) az még egy 50 juró, ez meg 80-ért itt volt Belgiumból. Azért nem mindegy.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #49081 Dátum: 2010 Október 01, 20:42:57 »

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

-Igen,55-ig hosszú faltdach.
-56 a speciális,csak egy modellévben volt ilyen a tető,elől kerek,hátul sarkos.
-57-es modellévtől minden sarok kerekített.
1303LS
« Hozzászólás #49080 Dátum: 2010 Október 01, 20:09:36 »

Egyikben sincs fűtőszál. Egyébként nézted az árát? Nekem a Misi 80 Euróért hozta a fűtőszálast.
Ha megnézted volna a linket, mindjárt 3 dolgot is láttál volna ami nem ezt igazolja.
Kép vízszintes csíkokkal.
Szövegben a "heizbar" szavacska
Leírásnál a 12V (volt) gondolom nem a tisztításhoz kell az áram.
Árat nem tudom kommentálni, de ha a 80 eurós nem jó mert az első nyári mosásnál bereped akkor a másik az olcsó.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49079 Dátum: 2010 Október 01, 18:00:08 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?
Ahol bemegy a spirál a kerékagyba, oda kell egy lukas gumihenger szerű darab, az zár. A csomagtérzsanérra nem sima zéger kell, hanem az a visszahajtott dupla lemez-zéger, olyan, mint a turbinaház elején a termosztát lamellák rudazatát ami fogja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49078 Dátum: 2010 Október 01, 17:40:22 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?
Nekem olyan van, aminek egy kis luk van a végén. Átdugtam egy kis szeget és elhajlítottam.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #49077 Dátum: 2010 Október 01, 17:33:49 »

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49076 Dátum: 2010 Október 01, 17:28:13 »

az enyémet nem ott vették, arra nem illik. a felújítottra talán én sem tenném fel a helyedben, de megőrizném, mert a kocsi történetéhez tartozik
Nem teszem,megtartom

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49075 Dátum: 2010 Október 01, 17:27:18 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

Hmm.. Seger gyűrű van a végén?ezt nem tudtam.Igaz a csomitető tartójára is könyörgök kettő db-ért,akkor ha már benne vagyok lehet 3 db is Grin Tényleg hányas seger megy erre a két helyre?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #49074 Dátum: 2010 Október 01, 17:17:41 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

vagy co-val oda tudd csípni Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49073 Dátum: 2010 Október 01, 17:15:44 »

Annyira jöjjön át, hogy a seger-gyűrűt be tudd tenni...

fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49072 Dátum: 2010 Október 01, 17:10:47 »

fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?
az enyémet nem ott vették, arra nem illik. a felújítottra talán én sem tenném fel a helyedben, de megőrizném, mert a kocsi történetéhez tartozik
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49071 Dátum: 2010 Október 01, 16:54:20 »

biztos ettől a kereskedőtől vették a kocsit, ami a felső van. én megtartanám
fel is tennéd?De nem ezen a bódén volt,hanem a narancsszínű sparba

A spirál alig 2mm-t jött ki az elég?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49070 Dátum: 2010 Október 01, 16:52:04 »

Ezek a táblák a narancs színű régi bódémon voltak.Kellenek ezek?vagy dobjam el? Huh
biztos ettől a kereskedőtől vették a kocsit, ami a felső van. én megtartanám
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49069 Dátum: 2010 Október 01, 16:48:24 »

A km óra spirálját nem kellene még tartatni valaminek?És ott ahol átmegy a csonkon csak simán átcsúszik?Szerintem ki fog az csúszni ebben a formában.
Tudom sok a kérdés,de mindent egyszerre csinálok,és nem érek rá hetekig írogatni.Nézzétek el nekem Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49068 Dátum: 2010 Október 01, 16:42:14 »

Ezek a táblák a narancs színű régi bódémon voltak.Kellenek ezek?vagy dobjam el? Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49067 Dátum: 2010 Október 01, 16:37:28 »

Akkor ilyen lemeznek kellene lennie másik oldalt is a kesztyűtartó ajtajának felrakásához??Csak hiányzik? Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49066 Dátum: 2010 Október 01, 16:17:56 »

én golf1-el jártam úgy hogy az első szélvédő nem akart a helyén maradni, aztán egy kőfelverődésnek köszönhetően el is repedt. végül bontóból hoztam 2 üveget, egy ragasztottat és egy biztonságit. Ragasztott szintén nem maradt meg és alig tudtam behúzni. Aztán betettem a gyári biztonságit egyből becuppant.
Már komolyan attól féltem, hogy ellakatoltam a szélvédő koszorút.
Mondom, nem volt lakatolva. És a gyári sem fért be. Ez a darab ilyenre sikerült Wilhelméknél.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49065 Dátum: 2010 Október 01, 16:16:17 »

de hát volt benne üveg...
vagy azt is így préselhették bele?
A saját VW emblémás üvege ugyanakkora, azt sem tudtuk visszatenni az első próbálkozáskor. Utána ismét inkább az újat erőltettük.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49064 Dátum: 2010 Október 01, 16:13:56 »

Vagy a luknak. Ügyes amerikai lakatosok.  Cool
Ez a része full gyári, eredeti ponthegesztések. Ilyen szűkre sikerült. Tudod, hand made.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49063 Dátum: 2010 Október 01, 16:12:38 »

Egyikben sincs fűtőszál. Egyébként nézted az árát? Nekem a Misi 80 Euróért hozta a fűtőszálast.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49062 Dátum: 2010 Október 01, 13:15:53 »

Attól függ, hogy a váltás előtt, vagy utána. Kb 200 képet néztem meg a neten...

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49061 Dátum: 2010 Október 01, 11:22:19 »

56 speciális év a faltdach történetében. Elöl kerek, hátul sarkos....

A faltdach az évjáratnak megfelelő (ekkor már nem a kocka sarkos volt), ha jól tudom.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49060 Dátum: 2010 Október 01, 11:07:14 »

Nem lesz gondod OT-n egyik autóval sem. Egyrészt azért mert nincs olyan bizotság, ami bele tudna kötni a bogaraidba, másrészt meg ahogy írtad nem értenek hozzá...
Engem Sopronban lehívtak az aknába amikor a 48-as perecet vittem OT-ra, hogy hol vannak a rugók??? Nem tudtáák, hogy a bogár torziós! Hiányolták a díszléceket, mert nem tudták mi az, hogy standard... Kifogásolták a belteret, mert, hogy ők úgy tudják az összes bogárban fekete műbőr belső volt...Stb... Amíg meg nem látták a papirokat, addig olyan 60 körüli évjáratra saccolták a perecet...
Egyébként kiváncsiságból odakanyarodtam a 60-as cal lookerrel, hogy mit kéne változtatnom rajta az OT-hoz. Csak egy műbizonylatot kértek a BRM-ekhez, azt mondták akkor átengedik... Gömbfejes első híddal... Nagy olajfuratos, külső hűtős motorral...

A FIVA-ról nincsen tapasztalatom...

Szerintem a felsorolt dolgok miatt,biztos nem húzzák el a vizsgán.A minősítőknek gőzük nincsen,szerintem a modellévenkénti változtatásokról,de még talán azokkal az évszámokkal sincsenek rendesen tisztában,hogy hánytól-hányig volt perec ablak,ovál ablak,kisablak....
A Standard és az Exportmodell különbségeivel sem lehetnek tisztában szvsz.Urkunde hiányában semmit nem lehet bizonyítani.Azt mondod exportmodell volt és kész (már ha kérdeznek egyáltalán ilyent).Az utólagos faltdachtető sem gond,mert gyárilag voltak ezzel szerelt autók,úgyhogy korabeli,gyári extra.Abba mondjuk már bele lehetne kötni,hogy nem az évjáratnak megfelelő,de itt megint csak azt mondom,hogy a vizsgáztatóknak,gőzük nincsen,hogy melyik évben milyenek voltak a vászontetők.
Tehát szvsz inkább a felújítás minősége,alapossága a mérvadó,azt fogják vizsgálgatni,abba meg úgysem tudnak belekötni.

Majd utólag azért írd meg,hogyan zajlott a vizsga,mibe kötöttek bele,mire háklisak,jövő tavasszal én is akarom vinni a gépeimet,jó tudni,hogy mire figyeljünk oda.(Bár én nem FIVA-ra viszem,mert ha jól tudom az csak Pesten van).Itt Sopronban egy évben kétszer van minősítés,egyszer tavasszal,egyszer ősszel,én itt helyben szeretném vizsgára vinni az autóimat.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49059 Dátum: 2010 Október 01, 09:17:34 »

A faltdach az évjáratnak megfelelő (ekkor már nem a kocka sarkos volt), ha jól tudom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #49058 Dátum: 2010 Október 01, 08:06:12 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

Szerintem a felsorolt dolgok miatt,biztos nem húzzák el a vizsgán.A minősítőknek gőzük nincsen,szerintem a modellévenkénti változtatásokról,de még talán azokkal az évszámokkal sincsenek rendesen tisztában,hogy hánytól-hányig volt perec ablak,ovál ablak,kisablak....
A Standard és az Exportmodell különbségeivel sem lehetnek tisztában szvsz.Urkunde hiányában semmit nem lehet bizonyítani.Azt mondod exportmodell volt és kész (már ha kérdeznek egyáltalán ilyent).Az utólagos faltdachtető sem gond,mert gyárilag voltak ezzel szerelt autók,úgyhogy korabeli,gyári extra.Abba mondjuk már bele lehetne kötni,hogy nem az évjáratnak megfelelő,de itt megint csak azt mondom,hogy a vizsgáztatóknak,gőzük nincsen,hogy melyik évben milyenek voltak a vászontetők.
Tehát szvsz inkább a felújítás minősége,alapossága a mérvadó,azt fogják vizsgálgatni,abba meg úgysem tudnak belekötni.

Majd utólag azért írd meg,hogyan zajlott a vizsga,mibe kötöttek bele,mire háklisak,jövő tavasszal én is akarom vinni a gépeimet,jó tudni,hogy mire figyeljünk oda.(Bár én nem FIVA-ra viszem,mert ha jól tudom az csak Pesten van).Itt Sopronban egy évben kétszer van minősítés,egyszer tavasszal,egyszer ősszel,én itt helyben szeretném vizsgára vinni az autóimat.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 01, 08:46:29 írta Narancs »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49057 Dátum: 2010 Október 01, 08:02:46 »

Akkor jó helyen van a tank szellőző csöve igaz?


Jó helyen van.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49056 Dátum: 2010 Október 01, 07:12:10 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

mikor mész ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49055 Dátum: 2010 Október 01, 05:51:46 »

Igen, de mivel már valaki kifúrta a lyukakat a díszlécnek (és amúgy is ritka ronda kívülről a spar Ovál), felrakattam őket.
Mondhatni, hogy felemás a kocsi, de nekem így tetszik. Tehát gyárilag valóban spar volt (ráadásul faltdach nélkül, de mivel tetőcserés volt, nem lehetett kihagyni a dolgot).
Reméljük, hogy nem kizáró ok, mert most makulabácsi tényleg nem jön velünk... :-)))

Nem kevered,ez az az ovál.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49054 Dátum: 2010 Szeptember 30, 23:22:38 »

fúbaszki így leírás alapján kb szívrohamot kaptam volna  Shocked
Szerintem én is.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #49053 Dátum: 2010 Szeptember 30, 23:03:38 »

én golf1-el jártam úgy hogy az első szélvédő nem akart a helyén maradni, aztán egy kőfelverődésnek köszönhetően el is repedt. végül bontóból hoztam 2 üveget, egy ragasztottat és egy biztonságit. Ragasztott szintén nem maradt meg és alig tudtam behúzni. Aztán betettem a gyári biztonságit egyből becuppant.
Már komolyan attól féltem, hogy ellakatoltam a szélvédő koszorút.


                             GNX-967
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #49052 Dátum: 2010 Szeptember 30, 22:44:51 »


Ez az ovál nem standard eredetileg? Vagy keverem egy másikkal? Úgy rémlik a hangszórórács festve is van...
Nem kevered,ez az az ovál.
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.