www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 13:44:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14075869 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #49202 Dátum: 2010 Október 04, 21:07:05 »

Nos, ma megoldódott az akksi gondom... ugye folyton lemerült, úgy 2-3 hetente... most legutóbb már cirka 1 hét alatt..
Elvittem az akksisi ismerőshöz., és kiderült a negatív pólus melletti cella halott volt...
Pfffff....
Viszont nagyon rendes volt, mert adott tavaszig egyet, iszonyatos baráti áron... aztán majd meglárom, lesz-e keret, újra... de addig csak kibírja ez a Perion...
vettél egy használtat?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #49201 Dátum: 2010 Október 04, 21:05:21 »

Nos, ma megoldódott az akksi gondom... ugye folyton lemerült, úgy 2-3 hetente... most legutóbb már cirka 1 hét alatt..
Elvittem az akksisi ismerőshöz., és kiderült a negatív pólus melletti cella halott volt...
Pfffff....
Viszont nagyon rendes volt, mert adott tavaszig egyet, iszonyatos baráti áron... aztán majd meglárom, lesz-e keret, újra... de addig csak kibírja ez a Perion...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #49200 Dátum: 2010 Október 04, 20:41:51 »

Mert a töltésjelző izzója kell a generátor gerjesztéséhez. Ha nincs töltés, kigyullad a lámpa. Ha kiég az izzó, nem kap gerjesztést a generátor, nincs töltésed.
Szerintem ez nem így van. Gerjesztést akkor is kap direktbe. Töltéskor a két 12+ kioltja egymást ahogy a Józsi írta. Persze a pilácson keresztüli gerjesztéstől is működik.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49199 Dátum: 2010 Október 04, 20:39:40 »

Ha kiég az izzó, nem kap gerjesztést a generátor, nincs töltésed.

ezt a fütyi megoldást....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49198 Dátum: 2010 Október 04, 20:39:14 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)

recece! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49197 Dátum: 2010 Október 04, 20:35:14 »

Amikor a dinamó helyett felszereltem a belső feszszabos generátort, a generátorról jövő gerjesztés kábelt csak össze kellett kötnöm azzal a vezetékkel, ami a visszajelző lámpára ment (és korábban a feszszab valamelyik lábára volt kötve). Ebből gondolom.

Mert a töltésjelző izzója kell a generátor gerjesztéséhez. Ha nincs töltés, kigyullad a lámpa. Ha kiég az izzó, nem kap gerjesztést a generátor, nincs töltésed.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49196 Dátum: 2010 Október 04, 20:18:24 »

Amikor a dinamó helyett felszereltem a belső feszszabos generátort, a generátorról jövő gerjesztés kábelt csak össze kellett kötnöm azzal a vezetékkel, ami a visszajelző lámpára ment (és korábban a feszszab valamelyik lábára volt kötve). Ebből gondolom.

Várjál D motor,generátoros,belső fesszabos,és csak egy szál van a töltés visszajelző.A másik vastag piros.Szóval csak az égőre megy,aztán annyi?Mert a Váciak lapjáról töltöttem le kapcs rajzot,de ehhez nincs.szóval belső fesszabos.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49195 Dátum: 2010 Október 04, 20:16:07 »

A töltéslámpa kábele a feszszabról jön.
Várjál D motor,generátoros,belső fesszabos,és csak egy szál van a töltés visszajelző.A másik vastag piros.Szóval csak az égőre megy,aztán annyi?Mert a Váciak lapjáról töltöttem le kapcs rajzot,de ehhez nincs.szóval belső fesszabos.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49194 Dátum: 2010 Október 04, 20:14:17 »

brunó  Egy + szálat kell vinni mert a két + kioltja egymást, ha nincs töltés akkor meg világít a lámpa, mert testet kap.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49193 Dátum: 2010 Október 04, 20:13:51 »

A töltéslámpa kábele a feszszabról jön.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49192 Dátum: 2010 Október 04, 20:12:10 »

Szerintem töltést akart írni.
így van!Van aki gerjesztést ír Roll Eyes

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49191 Dátum: 2010 Október 04, 20:10:38 »

Milyen gerjesztés?   Huh
Szerintem töltést akart írni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49190 Dátum: 2010 Október 04, 20:07:26 »

Majd személyesen mesélek izgi dolgokat.
Majdnem azért rúgtak ki, mert csak fehér festék volt a polcodon. :-)))))


Ki kell b@szni azt a fos motor és kapjon egy nomálisat!   Wink Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49189 Dátum: 2010 Október 04, 20:05:26 »

Baszki e nem semmi.
Viszont kérdeznék nekem is ilyen órám van.a gerjesztés szálát hova kell dugnom?mert valaki régen írta,hogy gerjesztés megy az égőre,onnan a gyújtáskapcsoló 15 pontjára.Ha így van,hogyan megy oda?mikor csak 1 szál van?Szinte mindent bekábeloztam,de ezen fent akadtam.Valaki még ma?Help!

Milyen gerjesztés?   Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49188 Dátum: 2010 Október 04, 20:04:51 »

Szóltak érte, direkt nem festem le. Nem kölcsön kaptam, Fürstenfeldben vásároltam. Matricák valóban nincsenek. Benzincsövet tudom (meg is írtam). A szívócsövet megemlítették, de azt mondták, ennyi egzotikum belefér (amúgy fogalmam sincs, miért lett fehér... :-))). Ez 57-es kárpit, nézz utána nyugodtan. Belül spar kárpitozású (ahogy az egész belseje spar). A napellenző ebbe való. A tanksapka kérdés valóban izgi, valami ritkább dolog állítólag, tényleg nem rá való. Jobb tükör gyári extra volt. Az alvázvédelemnek kifejezettem örültek.



A szívócsövet biztos az a hülye festette le aki a motor csinálta. Nem kell az autót hülyékre bízni, és ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49187 Dátum: 2010 Október 04, 20:01:03 »

A gépháztető amikor nyitva volt és képet tettél fel, akkor láttam, hogy a légszűrő amit szerintem kölcsön kaptál nem volt lefestve, nem volt matrica a szelepek álításáról. Nem volt a trafón a 6 voltos matrica. (Ha raksz rá ezt fejjel lefele kell felragasztani). A benzincső volt egy nagy hiba, mert az görbített fém cső eredetileg. Fekete színű a szívócső. Ezek voltak a motortérben. Belül a kárpít szép volt, de ilyen nem létezett. A napellenző öregebb volt az osztott ablakosokon volt ilyen. Mivel spar volt úgy tudom, így a belső kárpitozása is kevesebb, pedig az exportnál be van borítva a hátsó ablakrész is. A tanksapka feketére volt festve, az alumínium. Nem volt jobb tükör, és az alvázvédelem amit beszéltünk. Ezek amiket láttam a fotókat nézegetve. Biztos szóltak valimiért, és fel is írták, hogy mit javíts ki. Örülök neki, hogy megváltozott a hozzáálásuk, és nem cél a járművek megbuktatása. Én nagyon örülök, hogy sikerült a vizsga.
Baszki e nem semmi.
Viszont kérdeznék nekem is ilyen órám van.a gerjesztés szálát hova kell dugnom?mert valaki régen írta,hogy gerjesztés megy az égőre,onnan a gyújtáskapcsoló 15 pontjára.Ha így van,hogyan megy oda?mikor csak 1 szál van?Szinte mindent bekábeloztam,de ezen fent akadtam.Valaki még ma?Help!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49186 Dátum: 2010 Október 04, 20:00:39 »

A lényeg, hogy ne legyen kókány és ne legyen még felületi rozsda sem.


Ki kell b@szni azt a fos motor és kapjon egy nomálisat!   Wink Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49185 Dátum: 2010 Október 04, 20:00:14 »

Szóltak érte, direkt nem festem le. Nem kölcsön kaptam, Fürstenfeldben vásároltam. Matricák valóban nincsenek. Benzincsövet tudom (meg is írtam). A szívócsövet megemlítették, de azt mondták, ennyi egzotikum belefér (amúgy fogalmam sincs, miért lett fehér... :-))). Ez 57-es kárpit, nézz utána nyugodtan. Belül spar kárpitozású (ahogy az egész belseje spar). A napellenző ebbe való. A tanksapka kérdés valóban izgi, valami ritkább dolog állítólag, tényleg nem rá való. Jobb tükör gyári extra volt. Az alvázvédelemnek kifejezettem örültek.

A gépháztető...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #49184 Dátum: 2010 Október 04, 19:59:38 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)

Szuper!! Gratulálok!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49183 Dátum: 2010 Október 04, 19:53:55 »

Stonemen! GRATULA! ügyes vagy Wink

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49182 Dátum: 2010 Október 04, 19:49:41 »

 A gépháztető amikor nyitva volt és képet tettél fel, akkor láttam, hogy a légszűrő amit szerintem kölcsön kaptál nem volt lefestve, nem volt matrica a szelepek álításáról. Nem volt a trafón a 6 voltos matrica. (Ha raksz rá ezt fejjel lefele kell felragasztani). A benzincső volt egy nagy hiba, mert az görbített fém cső eredetileg. Fekete színű a szívócső. Ezek voltak a motortérben. Belül a kárpít szép volt, de ilyen nem létezett. A napellenző öregebb volt az osztott ablakosokon volt ilyen. Mivel spar volt úgy tudom, így a belső kárpitozása is kevesebb, pedig az exportnál be van borítva a hátsó ablakrész is. A tanksapka feketére volt festve, az alumínium. Nem volt jobb tükör, és az alvázvédelem amit beszéltünk. Ezek amiket láttam a fotókat nézegetve. Biztos szóltak valimiért, és fel is írták, hogy mit javíts ki. Örülök neki, hogy megváltozott a hozzáálásuk, és nem cél a járművek megbuktatása. Én nagyon örülök, hogy sikerült a vizsga.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49181 Dátum: 2010 Október 04, 19:47:21 »

A lényeg, hogy ne legyen kókány és ne legyen még felületi rozsda sem.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #49180 Dátum: 2010 Október 04, 19:44:22 »

3 dolgot hoztak fel, amiből 2 jogos:
- 2 helyen rosszul fújták le az alvázat (a legeldugottabb részen), amikor kezelték. Megjelent a felületi rozsda, mondták, hogy hamar tegyem rendbe
- a 2 első lengéscsillapító háza nem volt lefestve (kicsit rozsdás is volt),
- a légszűrő ház nem volt újra festve (a régi piros felirat még picit látszik, azért nem fújatom át).
Összességében egyébként az autó esztétikáját nézik, nagyjából tudják, minek hol kell lennie. Minden apró részletet természetesen nem ismernek, de mindenre rákérdeznek, amiben nem biztosak (és akkor bizonyítani kell a dolgot). Az autó alatt töltik a legtöbb időt, ott mindennek makulátlannak kell lennie.
Voltak olyan kocsik, amiket 5 perc után elküldtek, amit átengednek, azt sokat nézegetik. Voltak csoda gépek, Opet GT és mini morris cox (ha jól írom).

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49179 Dátum: 2010 Október 04, 19:42:05 »

3 dolgot hoztak fel, amiből 2 jogos:
- 2 helyen rosszul fújták le az alvázat (a legeldugottabb részen), amikor kezelték. Megjelent a felületi rozsda, mondták, hogy hamar tegyem rendbe
- a 2 első lengéscsillapító háza nem volt lefestve (kicsit rozsdás is volt),
- a légszűrő ház nem volt újra festve (a régi piros felirat még picit látszik, azért nem fújatom át).
Összességében egyébként az autó esztétikáját nézik, nagyjából tudják, minek hol kell lennie. Minden apró részletet természetesen nem ismernek, de mindenre rákérdeznek, amiben nem biztosak (és akkor bizonyítani kell a dolgot). Az autó alatt töltik a legtöbb időt, ott mindennek makulátlannak kell lennie.
Voltak olyan kocsik, amiket 5 perc után elküldtek, amit átengednek, azt sokat nézegetik. Voltak csoda gépek, Opet GT és mini morris cox (ha jól írom).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #49178 Dátum: 2010 Október 04, 19:41:33 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)
gratula

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49177 Dátum: 2010 Október 04, 19:41:28 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)

Na hál'Istennek! Csatlakozhatok a gratulálókhoz?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #49176 Dátum: 2010 Október 04, 19:37:59 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)
Gratulálok!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49175 Dátum: 2010 Október 04, 19:37:40 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)
gratula  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #49174 Dátum: 2010 Október 04, 19:34:38 »

A FIVA megvan. :-)

megagratula!!  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #49173 Dátum: 2010 Október 04, 19:34:30 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)
Gratulálok.  Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49172 Dátum: 2010 Október 04, 19:33:45 »

Józsikám, sorold a hibákat!
A FIVA megvan. :-)
Nagyon örülök neki.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49171 Dátum: 2010 Október 04, 19:33:12 »

Józsikám, sorold a hibákat, igyekszem kijavítani őket.
A FIVA megvan. :-)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49170 Dátum: 2010 Október 04, 19:22:48 »

Na, most már mi van? Lehet tudni valamit? STONE!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49169 Dátum: 2010 Október 04, 18:42:11 »

  Én láttam 3 FIVA minősített járművet, de azokat szinte elő sem veszik a garázsból, és nagyon szépek. Kő keményen néznek mindent a FIVA minősítésenél.


Akkor azok nagyon jó kocsik.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49168 Dátum: 2010 Október 04, 18:21:35 »

kérdés, hogy a minősítő fickók mennyire vannak kikupálva bogárból.
majd ha vége van, add elő a 16-os listát.
Nagyon tudnak, és 3 éve én is kaptam egy papírt ami 6 hónapig volt érvényes és mindig újra kell vizsgáznod, és te is lehetsz kivezényelt személy akit a MAVAMSZ küld a vizsgákhoz. A Szepes Gabi is úgy van ott. Igen de még 2 külömnböző helyről is jönnek, és a három szavazat dönt. Vannak emberek akik ránéznek a felnire és meg is mondják fejből, hogy milyen évjárat. Ezt értsd minden autóra ami fut. Azért mi is a saját típusunkat meg tudjuk saccolni. Szóval nem hülyék vannak ott. Egy austinhoz az austin klubból hívnak hozzáértőt. A mercihez a mercedes klub leg jobb szerelőjét, aki már restaurált mercedes járművet. Ha meg a Szepes Gábor ott van és ő is csinálta a kocsit, akkor még talán esélye is van a FIVA minősítésre.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49167 Dátum: 2010 Október 04, 18:07:19 »

Én is nagyon várom, hogy meséljen. Én 16 hibát számoltam össze, és abból 5 elég súlyos.

kérdés, hogy a minősítő fickók mennyire vannak kikupálva bogárból.
majd ha vége van, add elő a 16-os listát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49166 Dátum: 2010 Október 04, 18:01:51 »

gondolom most gyűlnek az ősz hajszálai....
Én is nagyon várom, hogy meséljen. Én 16 hibát számoltam össze, és abból 5 elég súlyos. Direkt nem írtam eddig, hogy ne befolyásoljak senkit. Talán civilek is olvassák a topikot, és talán a vizsgáztatók is. (Innen készűlnek fel.) Az OT minősítés biztos marad, mert szép a kocsi. Én láttam 3 FIVA minősített járművet, de azokat szinte elő sem veszik a garázsból, és nagyon szépek. Kő keményen néznek mindent a FIVA minősítésenél.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49165 Dátum: 2010 Október 04, 17:55:11 »

Valaki megdobhatna egy képpel vagy ábrával hogy a bogárra való sebring dob hogy néz ki belülről!
köszi.
 Smiley


Képem az nincs, azonban nem sok különbség van elrendezésben, csak kialakításban, minőségben és anyagvastagságban van.

A hőcserélők felől a fojtás furatai nagyobbak, mint a széria dobon, amin nagyjából 5-ös furatok vannak, a Sebringen kb. 8-as.
A középső részben a széria dobban két furatolt cső van, szinte teljes hosszban, a Sebringben csak egy cső van, az köti össze a két szélső kamrát. Ez az egy cső nagyobb és több furat van rajta. A gyári dobban két cső van, azonban nagyon kicsi furatokkal.

A széria dobba a kivezetés csövei kb. 3 cm-t belógnak, a Sebringbe semmit. És a Sebringbe furulyát sem kell tenni.

Ennyi a különbség, nagyjából.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49164 Dátum: 2010 Október 04, 17:54:06 »

Es most? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49163 Dátum: 2010 Október 04, 17:28:28 »

Stone még várakozik eddig háromból kettő megbukott. Nem lehet tudni mikor kerül ő sorra, mert nem sorrendben mennek be, hanem behívásos alapon.
gondolom most gyűlnek az ősz hajszálai....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.