www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:23:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 770 771 772 773 774 [775] 776 777 778 779 780 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167250 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49635 Dátum: 2010 Október 19, 18:19:25 »

végül még egy kérdés.A szőnyeget a küszöbnél hogyan rakjam fel,ragasszam?Mert a perem alá csúsztatom a gumit,az oké.Új szőnyegből van az is,és merevebb mint a használt idomult filc.És középen a barlangnál?Ragasszam? Roll Eyes

Kérek mindenkit a továbbhaladásom végett aki tud adjon az alábbiakban tanácsot.Ha már a féket 3 oldalon elemeztétek Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49634 Dátum: 2010 Október 19, 18:16:12 »

A régi ablakgumit kell beraknom télre,mert senki nem ajánlott nekem eladót (feszítőset) Undecided
Gumi kell a motortér ajtóhoz csomagtérajtóhoz Valaki mondott Zsiguliét, (hova valót?Ajtóhoz?)
Indítani akartam ma,de odáig jutottam,hogy kattant,aztán ennyi.Önindító működött,mielőtt szétbontottam.Ma már nem szarakodtam vele,majd máskor.Mérek aksit

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49633 Dátum: 2010 Október 19, 18:12:33 »

Összegezve úgy állok a bogárkámmal,hogy áramkör rendben,működik minden,kivétel a következők. Roll Eyes

-Reflektorom nincs,pedig minden jó,elvileg a bekötés is,de nem is akar váltani. (Észrevételek a következők)

 Égők jók,Aksi jó,A testet a bajuszkapcsoló a kormánynál vezérli (ellenőriztem)
 A világítás kapcsolótól megkapja az áramot ( azt hiszem 56)
  másik 2 a tompított és a reflektor.
 És van még egy ami a test ( a bajuszkapcsoló vezérli)
 De még csak nem is kattan (próbál váltani)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 19, 19:35:11 írta bruno »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49632 Dátum: 2010 Október 19, 17:53:57 »

Most többet írok,mert elmaradtam.
A duda működése stimmel nálam.De az én dudámon 1 saru van,és máshogy az elvek alapján nem tudom üzembe helyezni,csak ha szigetelve teszem fel.Csak azért nehéz,mert a csavar már testel.Vagy veszek egy dudát.De nem most. Grin
Csavarra műanyag alátét, műanyag cső. Vagy műanyag felfogató lemezke, vagy műanyag kaszni de itt az csak egy... Lips Sealed Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49631 Dátum: 2010 Október 19, 17:51:06 »

Egyszerű. Ha két vezeték megy rá nem kell szigetelni, mert a testet sarun keresztül kapja, ha egy, akkor testel a ház és a "+" vezérelt.
Most többet írok,mert elmaradtam.
A duda működése stimmel nálam.De az én dudámon 1 saru van,és máshogy az elvek alapján nem tudom üzembe helyezni,csak ha szigetelve teszem fel.Csak azért nehéz,mert a csavar már testel.Vagy veszek egy dudát.De nem most. Grin

Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #49630 Dátum: 2010 Október 19, 17:34:04 »


van aki pedig genetikailag gépészmérnök

és van aki csak simán genetikus Smiley

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49629 Dátum: 2010 Október 19, 15:19:21 »

jó, de ha gyakorlatilag új a fék és párszáz km alatt kiderül az egyik feléről hogy anyaghibás, akkor a másik jót is cseréled?

én is most cseréltettem a hátsó dobokat, munkahengereket, betéteket az odavezető fém csöveket újra. ha egy hónap múlva kiderül hogy az egyik dob mondjuk elrepedt, vagy ovális lett stb, nem hiszem hogy mindkét darabot ki akarnám cserélni..
a páros dolog nyilván nem az életciklusa 2%ánál értendő, hanem a végén, hogy "ezt cserélni kell, de a másik oldal elmegy még egy ezrest" típusú szerelői megnyilvánulásokra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49628 Dátum: 2010 Október 19, 08:06:24 »


Emellett beülnék a karmannba a vetart mellé, pedig állatorvos, de lelkiismeretesen rakta össze, mert az övé.

köszi. Be is fogsz!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49627 Dátum: 2010 Október 19, 05:54:30 »

bocsánat ! nem akartam senkit megbántani, nekem ez a véleményem a fékpartyról  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49626 Dátum: 2010 Október 19, 04:52:11 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
A hátsó nem üt, ezt a rögzítőfékkel kipróbáltuk.
Örülök, hogy vallási téma lett a dologból. A féknek az a lényege, hogy megfelelően működjön. Ha ezt fékpadon, 2 független helyen lemérik és jó, akkor mindegy, hogy a náncsi néni krétázta, vagy a pista bácsi, aki már 1000 kocsit rakott össze és egy kicsit rossz a szeme, meg a kedve is, mert épp tegnap hagyta el a felesége.
A kocsimat autószerelők rakták össze, akik évek óta ezt csinálják, sőt, elsőre olyanok is kasznizták (másodikra is). Mindenki visszaolvashat, mennyi hibát tártam fel a kormányműtől a fékig. Mindegyikbe bele lehet halni.
Emellett beülnék a karmannba a vetart mellé, pedig állatorvos, de lelkiismeretesen rakta össze, mert az övé.

Ez így igaz. Én sokat gondolkodtam mi lehet a hiba, de mivel egy kőrös a fék még az is lehet, hogy a hátsó dob üt. Ugyan úgy hat a pedálra. Azért sokan segítettek stonemennek. Én is próbáltam.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #49625 Dátum: 2010 Október 18, 23:38:48 »

Ez így igaz. Én sokat gondolkodtam mi lehet a hiba, de mivel egy kőrös a fék még az is lehet, hogy a hátsó dob üt. Ugyan úgy hat a pedálra. Azért sokan segítettek stonemennek. Én is próbáltam.
én már qrva régen voltam jelen műszakin, de emlékeim szerint vagy csak az első vagy csak a hátsó kerekek vannak a mérőpadon egyszerre

másodszor pedig Stone fórumtárs leírta, hogy hátul jó a fék

harmadszor Sebes-Kőrös (és az összes Körös), pósta, lakósság, egy kőrös fék



píszendjuniti Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49624 Dátum: 2010 Október 18, 23:09:15 »

én pedig azt gondolom,hogy vannak olyan fickók akik évekig ezt tanulták és utána évekig gyakorolták, sőt felelősséget is vállalnak a munkájukér és annak minőségéért, bíznak a szaktudásukban és a gyakorlatukban ....
Mondj egy ilyet a forumon! Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49623 Dátum: 2010 Október 18, 22:34:39 »


van aki pedig genetikailag gépészmérnök


az ér, ha valaki nem genetikailag, de gépészmérnök? ;-) az kicserélheti a fékbetétet? ;-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49622 Dátum: 2010 Október 18, 22:32:03 »

ok, a különböző anyagminőségben igazad van, én is ugyanazt a brembot venném (bár ha belegondolok lehet hogy ha a minőséggel van gond akkor már nem bíznék benne és mindkettőt valami megbízhatóra cserélném)
és a fék valóban nem játék, egyetértek. azt nem is akarom én szerelni, csinálja olyan aki ért hozzá és bízom benne
nekem speciel soha az eszembe nem jutna egy trepnin,a ház előtt, a fűben akár csak fékbetétet sem cserélni
van aki pedig genetikailag gépészmérnök és mindent maga meg tud csinálni, netes infókból és fórumos hszekből
én pedig azt gondolom,hogy vannak olyan fickók akik évekig ezt tanulták és utána évekig gyakorolták, sőt felelősséget is vállalnak a munkájukér és annak minőségéért, bíznak a szaktudásukban és a gyakorlatukban ....
a kipuffogót én is le tudom cserélni és az olajat is , de ez nálam más kategória !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49621 Dátum: 2010 Október 18, 22:25:14 »

az én életemben eddig nem fordult elő ilyesmi ! ha előfordult volna lehet,hogy mérlegelném stb.... a dolgot de eddig csak egyszerre csináltam bármi ilyesmi
akikkel kontaktban vagyok rendes normál autószerelőkkel azok is mind ezt mondják !
a fék nem játék , csak párban mókázunk vele !
soha olyan nincs,hogy csak egyik, csak másik oldal betétjét,dobját stb.. bármit cserélnénk !

biztosan lesz itt kurvaokos,kurvatapasztalt ősöreg szaki aki biztosan még mindig szilvalekvárral rakja fel a hengerfejet , de én speciel erre szarok , és annak van igaza aki azt írta,hogy lehet akár a dob, akár a betét anyagában különbség, és én arra a különbségre, sem a gyerekem, sem a feleségem , sem pedig a barátaim életét nem teszem fel !

most
lehet ütni és fikázni , meg beírni,hogy majd megpontozzuk,meg becsiszoljuk stb , de maradjunk annyiban, sokaknak ez nem ér annyit.....................

nekem ,biztosan nem !

hajrá fékreszelés .....
ok, a különböző anyagminőségben igazad van, én is ugyanazt a brembot venném (bár ha belegondolok lehet hogy ha a minőséggel van gond akkor már nem bíznék benne és mindkettőt valami megbízhatóra cserélném)
és a fék valóban nem játék, egyetértek. azt nem is akarom én szerelni, csinálja olyan aki ért hozzá és bízom benne
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49620 Dátum: 2010 Október 18, 22:20:42 »

Már nagyon régen létezik motorizált változat Ivet esztergál iv -hez Cheesy
Ihun -e
http://www.fekero.hu/products/fekfelujber.pdf

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49619 Dátum: 2010 Október 18, 22:19:25 »

jó, de ha gyakorlatilag új a fék és párszáz km alatt kiderül az egyik feléről hogy anyaghibás, akkor a másik jót is cseréled?

én is most cseréltettem a hátsó dobokat, munkahengereket, betéteket az odavezető fém csöveket újra. ha egy hónap múlva kiderül hogy az egyik dob mondjuk elrepedt, vagy ovális lett stb, nem hiszem hogy mindkét darabot ki akarnám cserélni..
az én életemben eddig nem fordult elő ilyesmi ! ha előfordult volna lehet,hogy mérlegelném stb.... a dolgot de eddig csak egyszerre csináltam bármi ilyesmi
akikkel kontaktban vagyok rendes normál autószerelőkkel azok is mind ezt mondják !
a fék nem játék , csak párban mókázunk vele !
soha olyan nincs,hogy csak egyik, csak másik oldal betétjét,dobját stb.. bármit cserélnénk !

biztosan lesz itt kurvaokos,kurvatapasztalt ősöreg szaki aki biztosan még mindig szilvalekvárral rakja fel a hengerfejet , de én speciel erre szarok , és annak van igaza aki azt írta,hogy lehet akár a dob, akár a betét anyagában különbség, és én arra a különbségre, sem a gyerekem, sem a feleségem , sem pedig a barátaim életét nem teszem fel !

most
lehet ütni és fikázni , meg beírni,hogy majd megpontozzuk,meg becsiszoljuk stb , de maradjunk annyiban, sokaknak ez nem ér annyit.....................

nekem ,biztosan nem !

hajrá fékreszelés .....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49618 Dátum: 2010 Október 18, 22:10:00 »

én úgy tanultam és alkalmaztam az elmúlt 25 évben,hogy féket tengelyenként csak egyszerre ,legyen szó bármiről !  Roll Eyes
jó, de ha gyakorlatilag új a fék és párszáz km alatt kiderül az egyik feléről hogy anyaghibás, akkor a másik jót is cseréled?

én is most cseréltettem a hátsó dobokat, munkahengereket, betéteket az odavezető fém csöveket újra. ha egy hónap múlva kiderül hogy az egyik dob mondjuk elrepedt, vagy ovális lett stb, nem hiszem hogy mindkét darabot ki akarnám cserélni..
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49617 Dátum: 2010 Október 18, 22:09:01 »


A dobféket nem lehet bevasalni, se előre sem hátra, tök független a fel vagy lefutástól. Be kell csiszolni, krétával jelölni, forgatni, csiszolni, jelölni, csiszolni, stb.
Már nagyon régen létezik motorizált változat Ivet esztergál iv -hez Cheesy

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49616 Dátum: 2010 Október 18, 22:06:04 »

Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.
zsuknál baszdmeg !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49615 Dátum: 2010 Október 18, 22:05:05 »

A vasalást hátramenetben kell végezni, ezt ugye nem sokan tudják. (csak mondom). Persze fékpadon is szokták, de ez ugye előre forgatja a kereket. Lehet előre menetben is, de vigyázni kell, hogy nehogy megégjen a betét, mert csökken a tapadása.
már bocsánat , de ez egy jó nagy baromság !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49614 Dátum: 2010 Október 18, 22:00:15 »

Értem. Most ugye van 4 dobfék a kocsin. Hátul a mérések szerint meinden rendben volt, elöl ez az oldal kicsit kevesebbet fogott, de az eltérés még megengedett mértéken belül volt. A gond az volt, hogy ütött a dob.
Ha jól okoskodom: a mostani dob belső átmérője kisebb, mint amit levettem. Ha nem csak a fékpofák beállításán múlik, akkor logikusan ennek a dobnak többet kellele fognia, mint a nagyobb belső átmérőjű réginek. Lehet, hogy pont így leszünk egálban.
Ha felújítanék, akkor én is levenném mindkét dobot és felszabályoztatnám. Azon azért gondolkodnék, ha nagy lenne az eltérés a két dob között, akkor a kisebb belső átmérőjűt felmaratnám-e a másik szintjére, ha mondjuk van 1,5mm átmérő beli eltérés. Most nem ez a helyzet, most szeretnék a bal oldalra jó féket, ami nem üt.

én úgy tanultam és alkalmaztam az elmúlt 25 évben,hogy féket tengelyenként csak egyszerre ,legyen szó bármiről !  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49613 Dátum: 2010 Október 18, 21:19:15 »

Be kell csiszolni, krétával jelölni, forgatni, csiszolni, jelölni, csiszolni, stb.
Koszonjuk! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49612 Dátum: 2010 Október 18, 21:18:27 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.

ja, a sok köcsög fék nélkül autókázik  Roll Eyes



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49611 Dátum: 2010 Október 18, 21:16:14 »

mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..


A fék vasalása egy szocializmusból ittmaradt csökevény. Félművelt autószerelők alkalmazták, akik nem tudták, illetve lusták voltak becsiszolni a fékpofákat a dobfékhez. Amikor ugyanis vasalod a féket (haladsz gázzal fékezés közben) akkor a betét nem kopni kezd és hozzáidomul, hanem melegedni kezd, a kis felületen, ahol érintkezik nem tud hőt leadni, jól felüvegesedik az a rész és esetleg eldeformálódik a kopó anyagot hordozó vas.
Többet árt, mint használ.
Az utóbbi időkben megjelentek tárcsafékhez való olyan betétek (gyártó: Ate és Ferodo), amelynek felső fél milliméter rétege egy abrazív fémforgács, ezeket valóban kell vasalni, azért van rajta, hogy a kopott, kicsit barázdás tárcsát leforgácsolja.

A dobféket nem lehet bevasalni, se előre sem hátra, tök független a fel vagy lefutástól. Be kell csiszolni, krétával jelölni, forgatni, csiszolni, jelölni, csiszolni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49610 Dátum: 2010 Október 18, 21:08:06 »

2T Trabi is duplex elől.
meg t2 a pl:)
meg gaz:D meg més csomo kocsi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #49609 Dátum: 2010 Október 18, 21:05:25 »

Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.
2T Trabi is duplex elől.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49608 Dátum: 2010 Október 18, 20:58:26 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.
van ugy hogy uj betét uj tácsa nem kopik össze és nem tudja az elvárt értékrt...hiába uj.......nincs mit tenni ....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #49607 Dátum: 2010 Október 18, 20:55:43 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49606 Dátum: 2010 Október 18, 20:54:21 »

Azért én megnéznék egy olyan fékpadot amelyik kimutat 0,26mm dobátmérő eltérést fékhatásban. Aztán még két mérést is megnéznék egymás után ami az adott eltérésnél kisebb különbséget mutat.
Ennek még annyi értelme sincs, minthogy cseréljem ki mind a 4 kerékcsapágyamat kínaira, ha a 4ből 3 SKF és csak a negyedik kínai mutat felületi csunyaságokat.
Ez így igaz. Én sokat gondolkodtam mi lehet a hiba, de mivel egy kőrös a fék még az is lehet, hogy a hátsó dob üt. Ugyan úgy hat a pedálra. Azért sokan segítettek stonemennek. Én is próbáltam.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49605 Dátum: 2010 Október 18, 20:52:28 »

például....az sem mindegy kiméri.......

de pl egy kocsit ha jó tudnak szarul mérni és forditva is igy van....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #49604 Dátum: 2010 Október 18, 20:50:39 »

gyerekek  már picit ferdán áll a kocsi padba vagy egyik oldalra jobban el van csuszva már más értéket tud.....

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49603 Dátum: 2010 Október 18, 20:47:59 »

gyerekek  már picit ferdán áll a kocsi padba vagy egyik oldalra jobban el van csuszva már más értéket tud.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49602 Dátum: 2010 Október 18, 20:26:58 »


1303LS
« Hozzászólás #49601 Dátum: 2010 Október 18, 20:20:18 »

mostmár minden világos. meg is ígérem, hogy ha legközelebb zsuk féket szerelek, csakis rükvercben fogom vasalni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49600 Dátum: 2010 Október 18, 20:10:52 »

Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.

mostmár minden világos. meg is ígérem, hogy ha legközelebb zsuk féket szerelek, csakis rükvercben fogom vasalni.
1303LS
« Hozzászólás #49599 Dátum: 2010 Október 18, 20:02:42 »

ezért jó ez a topik, mert ilyen titkos okosságokat lehet itt tanulni.
nekem például eszembe se jutott volna, hogy a fékbetét tudja, hogy merre forog a dob, amit neki meg kell állítania.
Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.
1303LS
« Hozzászólás #49598 Dátum: 2010 Október 18, 19:58:21 »

Stonemen minden esetben egyforma méretűnek (belső átmérő) kell lennie az egy tengelyen lévő fékdoboknak. Az nem lehet, hogy kaptál egy dobot és már teszed is fel. Ami üt azt le kell drehálni és hozzá a másikat is. 0,26 nem vészes bőven marad még rajta. A fékdob belsejében van egy szám az az alsó határérték.
Azért én megnéznék egy olyan fékpadot amelyik kimutat 0,26mm dobátmérő eltérést fékhatásban. Aztán még két mérést is megnéznék egymás után ami az adott eltérésnél kisebb különbséget mutat.
Ennek még annyi értelme sincs, minthogy cseréljem ki mind a 4 kerékcsapágyamat kínaira, ha a 4ből 3 SKF és csak a negyedik kínai mutat felületi csunyaságokat.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49597 Dátum: 2010 Október 18, 19:20:32 »

A vasalást hátramenetben kell végezni


ezért jó ez a topik, mert ilyen titkos okosságokat lehet itt tanulni.
nekem például eszembe se jutott volna, hogy a fékbetét tudja, hogy merre forog a dob, amit neki meg kell állítania.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49596 Dátum: 2010 Október 18, 17:59:40 »

mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..
A vasalást hátramenetben kell végezni, ezt ugye nem sokan tudják. (csak mondom). Persze fékpadon is szokták, de ez ugye előre forgatja a kereket. Lehet előre menetben is, de vigyázni kell, hogy nehogy megégjen a betét, mert csökken a tapadása.
Oldalak: 1 ... 770 771 772 773 774 [775] 776 777 778 779 780 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.