www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 18:12:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 [774] 775 776 777 778 779 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14910903 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49691 Dátum: 2010 Október 21, 09:43:54 »

És műszaki vizsga is lett rajta? Huh Vagy volt is?
Az 5 évre megvan.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49690 Dátum: 2010 Október 21, 09:25:48 »

nem felejtkeztél el valamiről?
Mér' zavar Téged, hogy nincs ékszíjtárcsa? Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #49689 Dátum: 2010 Október 21, 09:25:20 »



Jobb fölül az gyújtásmodul ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49688 Dátum: 2010 Október 21, 09:22:04 »


nem felejtkeztél el valamiről?

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #49687 Dátum: 2010 Október 21, 08:34:30 »



[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #49686 Dátum: 2010 Október 21, 08:34:18 »

tegnap este eredménye

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #49685 Dátum: 2010 Október 21, 08:34:07 »

tegnap este eredménye

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49684 Dátum: 2010 Október 21, 07:53:51 »

végül még egy kérdés.A szőnyeget a küszöbnél hogyan rakjam fel,ragasszam?Mert a perem alá csúsztatom a gumit,az oké.Új szőnyegből van az is,és merevebb mint a használt idomult filc.És középen a barlangnál?Ragasszam? Roll Eyes

Kérek mindenkit a továbbhaladásom végett aki tud adjon az alábbiakban tanácsot.Ha már a féket 3 oldalon elemeztétek Grin
gumiszőnyegről beszélsz? azt nem kell ragasztani, beidomul, meg a váltókar egyéb csavarok stb amik átmennek rajta pozícionálják. A küszöbnél a kárpitrögzítő peremet vedd le ha sokat használod majd a bogarat, mert alárohad.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49683 Dátum: 2010 Október 20, 23:29:56 »

Csak az ereszig fujom mert műanyag a tető.Vettem 2 kg PPG-t higítóval edzővel 3.5 kg az 1.2 es satával 3 réteg és még marad is
aztán meg jövő nyáron van csodálkozás hogy össze esik a fényezés mint a bolti túró Roll Eyes 3,5 kilóból buszt Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49682 Dátum: 2010 Október 20, 23:10:16 »

Ma délre lettem kész a Karmannal Tongue Cool Grin. Este 6-kor beparkoltam a SYMA csarnokba egy 66-környéki piros Ghia kabrió mellé.
És műszaki vizsga is lett rajta? Huh Vagy volt is?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49681 Dátum: 2010 Október 20, 22:13:10 »

Ma délre lettem kész a Karmannal Tongue Cool Grin. Este 6-kor beparkoltam a SYMA csarnokba egy 66-környéki piros Ghia kabrió mellé.
Azért egy fotót csinálhattál volna nekünk.
Majd elmegyünk megnézzük személyesen!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49680 Dátum: 2010 Október 20, 22:00:00 »

Csak az ereszig fujom mert műanyag a tető.Vettem 2 kg PPG-t higítóval edzővel 3.5 kg az 1.2 es satával 3 réteg és még marad is
Ja hát, ha így spórolsz akkor elég.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49679 Dátum: 2010 Október 20, 21:45:05 »

6 liter festék kell rá legalább.
Csak az ereszig fujom mert műanyag a tető.Vettem 2 kg PPG-t higítóval edzővel 3.5 kg az 1.2 es satával 3 réteg és még marad is

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #49678 Dátum: 2010 Október 20, 21:39:22 »

Ma délre lettem kész a Karmannal Tongue Cool Grin. Este 6-kor beparkoltam a SYMA csarnokba egy 66-környéki piros Ghia kabrió mellé.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49677 Dátum: 2010 Október 20, 21:38:42 »

6 liter festék kell rá legalább.
milyen festékből?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49676 Dátum: 2010 Október 20, 21:37:26 »

Én meg fülereztem és csiszoltam,ablakot foliáztattam kész miután kivettem az üvegeket. Holnap fujom /vagy holnapután/
6 liter festék kell rá legalább.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49675 Dátum: 2010 Október 20, 21:34:31 »

Befestettem egy kicsit, és a műhelyben pihen végre, és nem a szabad ég alatt.
Én meg fülereztem és csiszoltam,ablakot foliáztattam kész miután kivettem az üvegeket. Holnap fujom /vagy holnapután/

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49674 Dátum: 2010 Október 20, 21:25:36 »

Befestettem egy kicsit, és a műhelyben pihen végre, és nem a szabad ég alatt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49673 Dátum: 2010 Október 20, 21:23:28 »

Még rohadások is jöttek elő, így mindig lesz munkám.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49672 Dátum: 2010 Október 20, 21:21:43 »

Ma csiszoltam a " gyémántot".

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49671 Dátum: 2010 Október 20, 21:16:50 »

Szóval önindítón csavarosra megy az aksitól a vastag kábel,és megy a gyújtáskapcsolótól egy vékonyabb piros.Nekem így van,de mégis csak kattan egyet, és ennyi.nem forgat.MI van ilyenkor.Aksi új,régen indított .Mennyi késélcsatinak kell lennie rajta?Mert asszem van egy dupla,meg külön egy szimpla. ::)Testelve elvileg le van a sebváltó.Igaz bazi vastag réz kábellel.
Az önindítón a behúzó érintkezői koszosak, és a szikráktól ami ráragad nem érintkezik. Szét kell szedni a behúzót és megreszelni a vörösréz érintkezőket. Ehhez kell forrasztó páka úgy készülj. Fél órás munka.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49670 Dátum: 2010 Október 20, 21:06:36 »

"Nagy" áramot vesz fel? Egy nagy vasdarabbal ha rövidrezárod az önindítón a két csavarost akkor indít? Próbáld megkocogtatni bátran az önindítót egy kalapáccsal akkor indít? Egy vékony kábel megy rá.
Ha kocogtatásra indul akkor a mágnes valamiért nemtud behúzni, általában a kis tengelykéje kopik félre, az enyém is ilyen, időnként nem indít csak kattan, de "nagy" áramot már nem vesz fel.

bronz persely az önindító másik végén? ha kopott akkor nem forog önindító csak nagy áramot vesz fel majd tönkremegy
1303LS
« Hozzászólás #49669 Dátum: 2010 Október 20, 20:28:16 »

Szóval önindítón csavarosra megy az aksitól a vastag kábel,és megy a gyújtáskapcsolótól egy vékonyabb piros.Nekem így van,de mégis csak kattan egyet, és ennyi.nem forgat.MI van ilyenkor.Aksi új,régen indított .Mennyi késélcsatinak kell lennie rajta?Mert asszem van egy dupla,meg külön egy szimpla. ::)Testelve elvileg le van a sebváltó.Igaz bazi vastag réz kábellel.
"Nagy" áramot vesz fel? Egy nagy vasdarabbal ha rövidrezárod az önindítón a két csavarost akkor indít? Próbáld megkocogtatni bátran az önindítót egy kalapáccsal akkor indít? Egy vékony kábel megy rá.
Ha kocogtatásra indul akkor a mágnes valamiért nemtud behúzni, általában a kis tengelykéje kopik félre, az enyém is ilyen, időnként nem indít csak kattan, de "nagy" áramot már nem vesz fel.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49668 Dátum: 2010 Október 20, 20:00:40 »

Szóval önindítón csavarosra megy az aksitól a vastag kábel,és megy a gyújtáskapcsolótól egy vékonyabb piros.Nekem így van,de mégis csak kattan egyet, és ennyi.nem forgat.MI van ilyenkor.Aksi új,régen indított .Mennyi késélcsatinak kell lennie rajta?Mert asszem van egy dupla,meg külön egy szimpla. ::)Testelve elvileg le van a sebváltó.Igaz bazi vastag réz kábellel.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49667 Dátum: 2010 Október 20, 18:58:46 »

Ez sík.  De enyhe hajlítás mindegyikben van.
legalábbis '64 óta Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49666 Dátum: 2010 Október 20, 17:56:10 »

Ez ha jól látom nem a sík üveghez való ::)Méretben nem ugyan az úgy gondolom.
Ez sík.  De enyhe hajlítás mindegyikben van.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49665 Dátum: 2010 Október 20, 17:54:26 »

Azt hiszem olyanom is van, de állapotra ugyanilyen. Ha meggondolod és nem vársz tavaszig, írj és küldök jobb képet.
Ez ha jól látom nem a sík üveghez való ::)Méretben nem ugyan az úgy gondolom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #49664 Dátum: 2010 Október 20, 17:37:52 »



Sparkafernek:Bocsi,d elfelejtettem írni,hogy első ablakgumiról van szó ami feszítővel együtt  van.De azt hiszem tavasz lesz belőle.
Azt hiszem olyanom is van, de állapotra ugyanilyen. Ha meggondolod és nem vársz tavaszig, írj és küldök jobb képet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49663 Dátum: 2010 Október 20, 17:01:46 »

Azért azt ne felejtsd el (Proti is utalt rá), hogy viszonylag kevesen szedték szét ennyire az autójukat, így ritkán kell pl. fűtéscsöveket szerelni. Szóval jellemzően nem köztudott dolgokat kérdezel, nem beszélve arról, hogy mindenre legalább ötféle gyári megoldás létezik. 

Vettem a lapot.Oké :)A fűtéscső?Levágtam róla a régi szigetelést,és megjárattam.Mindjárt tudott mozogni,nyúlni összemenni.Igaz most nincs rajta a szigetelés,de majd vissza eszkábálom.Az hogy 5 féle megoldás?Az oké.Persze aki nem tudja milyen az enyém Roll Eyes,hogyan is segítene oké.De nem is érdeklődik....Hagyjuk.

Legközelebb én sem szedem szét 379 db-ra a gépet.Maximum 5-re Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49662 Dátum: 2010 Október 20, 16:53:57 »

Azért azt ne felejtsd el (Proti is utalt rá), hogy viszonylag kevesen szedték szét ennyire az autójukat, így ritkán kell pl. fűtéscsöveket szerelni. Szóval jellemzően nem köztudott dolgokat kérdezel, nem beszélve arról, hogy mindenre legalább ötféle gyári megoldás létezik. 

Nem is olyantól vártam választ,aki még nem szerelt bogarat.Csak olyan sok hozzáértő szólás van,amiből azt gondoltam,hogy nekem új,de őnekik rutin.Ha pedig napról napra szépen haladok de végül fennakadást észlelek,akkor vagy másnak állok neki,vagy kérdek,és várok.Jó idő volt és a fűtetlen nyitott garázsban dolgozni szerettem volna.Ezért a nagy várakozás,de nem sok választ kaptam.Tisztelet a kivételnek,akik magukra is ismernek,mert ha nem is itt,akkor privibe,de segítenek.Igaz időben kiesés,mire érdemleges lesz a döntés.Csak nem akarok kegyetlen kritikát,ha elkészülés után szemlélitek.Tudom így is lesz,de akkor majd jól visszavágok ezekre a fórumos  időszakokra,amikor is  " Akkor kellett volna hozzászólnod" 

SORRY! Tom nem idevaló volt Bocs Undecided

OFF Lips Sealed
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49661 Dátum: 2010 Október 20, 16:49:02 »


 szar a fényváltó relé
Múlt héten vettem újan,még a blokkom is megvan.Ja Wartburg fényváltó relé,de ugyanazon elven működik.Csak más a számozás. Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49660 Dátum: 2010 Október 20, 16:47:03 »

Te konkrét dolgokat kérdezel, aminek  a megválaszolásához figyelem, ismeret és gyakorlat kell. Itt meg elvi fingfűrészelés volt a fékekről.

Nem is olyantól vártam választ,aki még nem szerelt bogarat.Csak olyan sok hozzáértő szólás van,amiből azt gondoltam,hogy nekem új,de őnekik rutin.Ha pedig napról napra szépen haladok de végül fennakadást észlelek,akkor vagy másnak állok neki,vagy kérdek,és várok.Jó idő volt és a fűtetlen nyitott garázsban dolgozni szerettem volna.Ezért a nagy várakozás,de nem sok választ kaptam.Tisztelet a kivételnek,akik magukra is ismernek,mert ha nem is itt,akkor privibe,de segítenek.Igaz időben kiesés,mire érdemleges lesz a döntés.Csak nem akarok kegyetlen kritikát,ha elkészülés után szemlélitek.Tudom így is lesz,de akkor majd jól visszavágok ezekre a fórumos  időszakokra,amikor is  " Akkor kellett volna hozzászólnod" 

SORRY! Tom nem idevaló volt Bocs Undecided

OFF Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 20, 16:49:15 írta bruno »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49659 Dátum: 2010 Október 20, 16:39:31 »

2600 forint a zsigulié. Nem olcsó, de ez is a nagykerben kerül ennyibe. Első ajtóé kell, és a végtelen hosszú, mert a gyári két darabból áll. Ezt a peremre rárakod és kész. Nem eredeti, de jobb, mert nem rohad, és tömít is.
Na !Ennyire voltam kíváncsi.Nekem már nincs rozsdagyűjtő eredeti perem,mert levágtam.CSak is ilyen jöhet szóba.Aztán mexicáner,vagy Zsiguli nem érdekel.Tömítsen.


Sparkafernek:Bocsi,d elfelejtettem írni,hogy első ablakgumiról van szó ami feszítővel együtt  van.De azt hiszem tavasz lesz belőle.

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #49658 Dátum: 2010 Október 20, 15:28:41 »

Itt nem fékkel játszásról van szó. A 0,26mm dobátmérő eltéréséből adódó elméleti(mert kimérni még a nasa sem tudná) fékhatáskülönbségnél biztos vagyok benne, hogy nagyobb értéket ad egy balszélen huzatos műhely, ahol a bal kerék 2C'-al hidegebbre hül.  Cheesy

én vettem 2 új dobot hozzá betéteket összeraktam méregetés nélkül, beállítottam, kézifékeztem néhányat ,és ment vizsgára és jó lett. én a munkahengerek vagy a főfékhenger kötényékén matatnék ha nem lenne egyforma az erőhatás
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49657 Dátum: 2010 Október 19, 20:53:55 »

Arra gondolsz, ami körbefut a motortér belső oldalán, nagyjából Z alakú profillal? Ha jó a ksztni, akkor be lehet húzni a két szembe levő lemez közé. Ha hullámos, vagy sérült akkor sok vazelinnel nyomkodni kell Smiley

Rendben van, köszönöm szépen!! Mostmár csak megoldom valahogy!:)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49656 Dátum: 2010 Október 19, 20:50:11 »

Így van, majd ezután finoman megvasalni, hogy a csiszolóvászon nyomának erős vájatai eltűnjenek a pofákról.  Grin
vasald a pirospöttyös alsógatyádat :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #49655 Dátum: 2010 Október 19, 20:31:51 »

Be kell csiszolni, krétával jelölni, forgatni, csiszolni, jelölni, csiszolni, stb.
Így van, majd ezután finoman megvasalni, hogy a csiszolóvászon nyomának erős vájatai eltűnjenek a pofákról.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #49654 Dátum: 2010 Október 19, 20:28:24 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.
Itt nem fékkel játszásról van szó. A 0,26mm dobátmérő eltéréséből adódó elméleti(mert kimérni még a nasa sem tudná) fékhatáskülönbségnél biztos vagyok benne, hogy nagyobb értéket ad egy balszélen huzatos műhely, ahol a bal kerék 2C'-al hidegebbre hül.  Cheesy
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #49653 Dátum: 2010 Október 19, 20:27:16 »

Összegezve úgy állok a bogárkámmal,hogy áramkör rendben,működik minden,kivétel a következők. Roll Eyes

-Reflektorom nincs,pedig minden jó,elvileg a bekötés is,de nem is akar váltani. (Észrevételek a következők)

 Égők jók,Aksi jó,A testet a bajuszkapcsoló a kormánynál vezérli (ellenőriztem)
 A világítás kapcsolótól megkapja az áramot ( azt hiszem 56)
  másik 2 a tompított és a reflektor.
 És van még egy ami a test ( a bajuszkapcsoló vezérli)
 De még csak nem is kattan (próbál váltani)


 szar a fényváltó relé
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49652 Dátum: 2010 Október 19, 20:20:03 »

Arra gondolsz, ami körbefut a motortér belső oldalán, nagyjából Z alakú profillal? Ha jó a ksztni, akkor be lehet húzni a két szembe levő lemez közé. Ha hullámos, vagy sérült akkor sok vazelinnel nyomkodni kell Smiley

Köszönöm a gyors válaszod! A profilt gondolom ismered. Abban segíts még légyszi, hogy mivel nincs meg a régi, hogyan kell ennek illeszkednie a motor fele?
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 [774] 775 776 777 778 779 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.