www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:05:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170543 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49875 Dátum: 2010 Október 27, 20:22:05 »

Ezt nem igazán értem.
A szétszedhetősnél van nyíl, hogy melyiken megy be, de a nem szétszedhetősön pont fordítva kell. Ezért írtam.
Ezek nem szétszedhetősek, amiket most idebiggyesztettem.
Szerintem a középső van nekem.

Más csinálnál képet a feszítős első szélvédő gumijáról?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49874 Dátum: 2010 Október 27, 20:21:03 »

És ha sokat szedegeti a kábeleket a járó motorról, még cserélheti is.

Undecided
nekem a szerelőm mesél ilyeneket....

lényeg hogy a töltésvisszajelző két irányból + 12 voltot kap,tehát optimális esetben az izzó két pólusán azonos a feszültség.......... azaz nincs "elektronáramlás",nem folyik az áram,nem melegszik a vwolframszál,nem ég az izzó.....
az egyik + az akkumulátorról a másik + a generátorról érkezik...
pl. ha gyujtást adsz az aksiból jön a delej a generátorból nem(mivel nem forog,nem termel áramot Grin)azaz van feszültségkülömbség ég a lámpa...beindítod a kocsit,jó esetben,elmúlik a feszültségkülömbség, kialszik a lámpa.
öreg vezetékek álltal okozott ellenállás okozhat feszültségkülömbséget, ez okozhat "parázslást" diódasor is lehet ludas...
remélem jól írom, de majd a szakik referálnak....

Ez király most értettem meg igazán.
Jah nekem nincs szerelőm,mindent én csináltam Wink

Majd utána nézek a generátor körül.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #49873 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:43 »

És ha sokat szedegeti a kábeleket a járó motorról, még cserélheti is.

diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #49872 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:28 »

jo Wink hol érdemes?a kapcsolási rajzot ne említsd.
nekem a szerelőm mesél ilyeneket....

lényeg hogy a töltésvisszajelző két irányból + 12 voltot kap,tehát optimális esetben az izzó két pólusán azonos a feszültség.......... azaz nincs "elektronáramlás",nem folyik az áram,nem melegszik a vwolframszál,nem ég az izzó.....
az egyik + az akkumulátorról a másik + a generátorról érkezik...
pl. ha gyujtást adsz az aksiból jön a delej a generátorból nem(mivel nem forog,nem termel áramot Grin)azaz van feszültségkülömbség ég a lámpa...beindítod a kocsit,jó esetben,elmúlik a feszültségkülömbség, kialszik a lámpa.
öreg vezetékek álltal okozott ellenállás okozhat feszültségkülömbséget, ez okozhat "parázslást" diódasor is lehet ludas...
remélem jól írom, de majd a szakik referálnak....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49871 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:07 »

Nem to milyen AC fejből,de a csövek jók,Viszont mikor szűrő lent volt a tetejéről,a kar mozgott,de a membrán nem.Persze ezt csak pici léikon láttam,mert csak a szűrőt lehet levenni .Ennyi.Ez gondolom még nem a szerelhetős
Ezt nem igazán értem.
A szétszedhetősnél van nyíl, hogy melyiken megy be, de a nem szétszedhetősön pont fordítva kell. Ezért írtam.
Ezek nem szétszedhetősek, amiket most idebiggyesztettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 20:15:26 írta sparkafer »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49870 Dátum: 2010 Október 27, 19:57:13 »

diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley

jo Wink hol érdemes?a kapcsolási rajzot ne említsd.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49869 Dátum: 2010 Október 27, 19:56:11 »

Melyik fajta AC?
Jó irányban vannak a csövek?
"Láttam már karón varjút!" Grin Grin
Nem to milyen AC fejből,de a csövek jók,Viszont mikor szűrő lent volt a tetejéről,a kar mozgott,de a membrán nem.Persze ezt csak pici léikon láttam,mert csak a szűrőt lehet levenni .Ennyi.Ez gondolom még nem a szerelhetős

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #49868 Dátum: 2010 Október 27, 19:42:43 »

vezeték új mindenhol.Diódasor?Mi az?hol van?

Parázslik,alapjáraton,de magas fordulaton már ég
diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49867 Dátum: 2010 Október 27, 19:39:11 »

AC biztos nem jó,mert ment a bogár,a cső meg nem volt rádugva a karbira,mivel ejtős módszerrel ment a motor,tehát ha jó lenne az AC fecskendezett volna a benzin a motortérben.
Melyik fajta AC?
Jó irányban vannak a csövek?
"Láttam már karón varjút!" Grin Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49866 Dátum: 2010 Október 27, 19:38:53 »

"parázslik"?
nekem 7-8 éve Evil (100.000km).
 
persze ha ég az más

vezetékellenállásokkal lehet baj,esetleg diódasor?

vezeték új mindenhol.Diódasor?Mi az?hol van?

Parázslik,alapjáraton,de magas fordulaton már ég

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #49865 Dátum: 2010 Október 27, 19:28:19 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes
"parázslik"?
nekem 7-8 éve Evil (100.000km).
 
persze ha ég az más

vezetékellenállásokkal lehet baj,esetleg diódasor?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49864 Dátum: 2010 Október 27, 19:18:40 »

megfelelő teljesítményű az izzó benne? Ha igen valahonnan még kap testet egy kicsit

Hát az óra le van ugye testelve,a bódéhoz is,meg külön vezetékkel is a  km óra felfogató csavar alá szemes saruval.

Izzó az van benne,ami bent volt,de lehet régen is csinálta.Mekkorának kellene lennie W?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49863 Dátum: 2010 Október 27, 19:00:12 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes
megfelelő teljesítményű az izzó benne? Ha igen valahonnan még kap testet egy kicsit

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49862 Dátum: 2010 Október 27, 18:55:04 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49861 Dátum: 2010 Október 27, 18:36:46 »

Nézd meg a karbi tetejében a tűszelepet.
Sokáig én is azt hittem, hogy az ac a rossz, de a tűszelep nem engedte tovább a benzint.
Ha Bugi nem ad egyet, még most is ott állnánk Budaligeten.(még evvel is meg az AC-vel is lógok!)

AC biztos nem jó,mert ment a bogár,a cső meg nem volt rádugva a karbira,mivel ejtős módszerrel ment a motor,tehát ha jó lenne az AC fecskendezett volna a benzin a motortérben.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49860 Dátum: 2010 Október 27, 18:34:51 »

csatlakoznék.. a szándék a fontos Cool kissé mintha fel lenne gyorsulva..
Szerintem már jó a videó nem gyors.
http://www.youtube.com/watch?v=v4zYWwt9kNM

Szar a videó mert este 8 -kor csináltam csupán örömömben ,hogy hallom a stabil hangját Grin
Majd lesz jobb videó is,később.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 18:39:07 írta bruno »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49859 Dátum: 2010 Október 27, 08:09:55 »




Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49858 Dátum: 2010 Október 27, 08:04:50 »

Nem, ma itthon vagyok, mert elfáradtam. Szombaton tervezem a javítás folytatását.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49857 Dátum: 2010 Október 27, 01:17:22 »

remélem lementetted az archívumodba, mert már nem elérhető a klip  Undecided

 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49856 Dátum: 2010 Október 26, 23:01:23 »

Ez segítség?
Most jól összezavartad azzal a zölddel... Evil

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #49855 Dátum: 2010 Október 26, 22:58:36 »

Igen, a képen lévő rossz.
Az mindegy, hogy melyik B a BF?
Holnap átdugom, kipróbálom, meg veszek egy csomó biztit. .-)))


Ez segítség?

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #49854 Dátum: 2010 Október 26, 21:56:04 »

Háttőőő ... Tudok egy nagyon jo villanyos emberket, vagy typ117-et kerdezed meg az elerhetosegerol, vagy Meggyesi Balazst (bogarszerelo), o is hozza hordja az elektronyos dolgokat.
Megyo telefonszama: +36309442726 begin_of_the_skype_highlighting              +36309442726      end_of_the_skype_highlighting
köszönöm
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #49853 Dátum: 2010 Október 26, 20:53:58 »

AC pumpám nem jó.Milyen a szerelhetős?Aminek a membránját cserélni lehet?
Nézd meg a karbi tetejében a tűszelepet.
Sokáig én is azt hittem, hogy az ac a rossz, de a tűszelep nem engedte tovább a benzint.
Ha Bugi nem ad egyet, még most is ott állnánk Budaligeten.(még evvel is meg az AC-vel is lógok!)

Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #49852 Dátum: 2010 Október 26, 20:38:20 »


csatlakoznék.. a szándék a fontos Cool kissé mintha fel lenne gyorsulva..
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 26, 20:40:12 írta zoejazz »

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #49851 Dátum: 2010 Október 26, 20:31:52 »

farmer!
jeans bug az autó!
Milyen anyagból csináltátok?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49850 Dátum: 2010 Október 26, 20:20:36 »

Na ma végre el sikerült indítani a felújított bogárkámat.Egy rosz minőségű videót feltöltöttem,de még nem dolgozta fel a youtoube Grin

Mi volt a hiba?Magam sem tudom.De szép egyenletesen megy,teljesen felmelegedett álló helyzetben,vagyis a szívató visszaállt,nem torpan,egyenletes alapjárat.Nagyon tetszett.

http://www.youtube.com/watch?v=xw_mUcucD34



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49849 Dátum: 2010 Október 26, 20:15:58 »

A háromkettesről beszélünk, 71-ből. :-)))))

Látom másmilyen a tied, mint ami nekem van, de ha már megígértem, akkor felrakom, hátha másnak is segít majd.
Szóval a 68-asé ilyen:



[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49848 Dátum: 2010 Október 26, 20:14:36 »

AC pumpám nem jó.Milyen a szerelhetős?Aminek a membránját cserélni lehet?

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49847 Dátum: 2010 Október 26, 20:09:04 »

Én kittelem ki, mert a rozsdára rákittel a festő. (nem bízok bennük). Én kicsiszolom ahol rossz vagy repedést találok.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49846 Dátum: 2010 Október 26, 20:07:47 »

Én kittelem ki, mert a rozsdára rákittel a festő. (nem bízok bennük). Én kicsiszolom ahol rossz vagy repedést találok.
Így legalább tudja az ember,mit csinált.Ha véletlenül nem jó,magát okolja Undecided

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49845 Dátum: 2010 Október 26, 19:59:37 »

nem a fényező csinálja?
Én kittelem ki, mert a rozsdára rákittel a festő. (nem bízok bennük). Én kicsiszolom ahol rossz vagy repedést találok.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49844 Dátum: 2010 Október 26, 19:43:32 »

Ma 6 órán keresztül csak kevertem és kentem a kittet.
nem a fényező csinálja?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49843 Dátum: 2010 Október 26, 19:42:38 »

Épp ez az, hogy az egyik függ még valamitől, pl ködlámpa a tompítottól. Szerintem
igyvan az akapcsolt plusz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #49842 Dátum: 2010 Október 26, 19:36:38 »

A háromkettesről beszélünk, 71-ből. :-)))))

Tessék egy 02-es http://www.vintagebus.com/wiring/1302_from_August_1970_with_test_central_socket.jpg

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49841 Dátum: 2010 Október 26, 19:22:12 »

Na ma végre el sikerült indítani a felújított bogárkámat.Egy rosz minőségű videót feltöltöttem,de még nem dolgozta fel a youtoube Grin

Mi volt a hiba?Magam sem tudom.De szép egyenletesen megy,teljesen felmelegedett álló helyzetben,vagyis a szívató visszaállt,nem torpan,egyenletes alapjárat.Nagyon tetszett.

http://www.youtube.com/watch?v=v4zYWwt9kNM
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 26, 21:05:09 írta bruno »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49840 Dátum: 2010 Október 26, 18:58:23 »

A háromkettesről beszélünk, 71-ből. :-)))))

Egy 55-57-es rajz:
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49839 Dátum: 2010 Október 26, 18:45:13 »

Igen, a képen lévő rossz.
Az mindegy, hogy melyik B a BF?
Holnap átdugom, kipróbálom, meg veszek egy csomó biztit. .-)))

A sima b jó helyen van

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49838 Dátum: 2010 Október 26, 18:34:17 »

Igen, a képen lévő rossz.
Az mindegy, hogy melyik B a BF?
Holnap átdugom, kipróbálom, meg veszek egy csomó biztit. .-)))

És ez így rossz ugye?

Így kéne lennie:
B S L F
B
Nem elérhető felnis01
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #49837 Dátum: 2010 Október 26, 18:31:12 »

Szerintem cseréld ki amit ki akarsz,tisztogass meg mindent,és akkor nézd meg,hogy folyik -e.Aztán kérdezd,ha még folyik Wink

Köszönöm, szétszedtem Cool Légszűrő nem sérült így a motorolaj felbukkanása továbbra is rejtély. tömítéskészlet hiányában most nem tudom visszatenni a karbit és megbrummogtatni a gépezetet (amúgy is már a téli álmát alussza a garázsban), hogy lássam folyik-e.  Sad DE mivel van 2 db ugyan olyan karburátorom így arra gondoltam, hogy perselyezni kéne amit kiszedtem, és mivel úgy is vennem kell a másikhoz tömítéskészletet így vennék ehhez is így lenne két működő 30 PICT-1 -es karbim. Kérdés: ha veszek két dupla szívócsonkot és egy gázrudazatot (használt is bőven jó) akkor lenne-e értelme feltenni (és egyáltalán fel lehet-e tenni) a két karbit az 1.3-as mocira? Grin Vennék 36-os IDF-eket de használtba is vagy 100 rongy lenne...így hozott anyagból kell gazdálkodom. Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49836 Dátum: 2010 Október 26, 18:20:59 »

 Ma 6 órán keresztül csak kevertem és kentem a kittet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.