www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 19:30:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921403 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15661836 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49894 Dátum: 2010 Október 29, 23:01:45 »

azé értesíccsé merolcsónnekemiskell Roll Eyes de én még az oldalt sem bírom megnyitni Undecided
2350/pár

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49893 Dátum: 2010 Október 29, 22:56:19 »

kiárisutás volt szeptemberben szerinted mi van meg ezekböl? Grin
an,mert én kérdeztem.Mindig változik a készlet ami akciós.Legalább is nekem úgy tűnt.Sőt még ki is hozta volna a futár,ha rendelek tőlük.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49892 Dátum: 2010 Október 29, 22:13:12 »

Sikerült ma saját hülyeségemnek köszönhetöen SZMB-zni,igaz OFF autón,de mégis van Bogaras-Forumos vonzata.
Vason már csikorgott a fék,jelezvén,hogy kopik,megvettem a fékpofákat,elmentem a szerelö haverhoz,hogy bepattintsuk,de nem ért rá.
Sebaj,gondoltam,beugrok még délután Gumibácsi felé,mert ott volt egy beszélgetés több forumos haverral,de az autó a Szerémi uton másképp döntött.
Fék bekap,aztán csak komoly kuplung munkával tudtam félremászni.
Telefon a barátoknak,mert SEMMI szerszám nem volt nálam,csak az uj fékpofák.
Nem egész egy órán belül megérkeztek a szerszámok a GUMIBOGI mühelyböl,PITYUBÁCS "pöcsköszörü"-jén,vele kicseréltük a betéteket,és haladtunk tovább!
Maximális köszönet mindkettöjüknek!
Kiss

neked a barátod a pista ?
www.legalja.hu
nem részletezném nőnemű felmenőid foglalkozását, mert nekem lenne kínos!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49891 Dátum: 2010 Október 29, 21:51:14 »

neked a barátod a pista ?
www.legalja.hu
Meg Te is! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49890 Dátum: 2010 Október 29, 21:07:21 »

Sikerült ma saját hülyeségemnek köszönhetöen SZMB-zni,igaz OFF autón,de mégis van Bogaras-Forumos vonzata.
Vason már csikorgott a fék,jelezvén,hogy kopik,megvettem a fékpofákat,elmentem a szerelö haverhoz,hogy bepattintsuk,de nem ért rá.
Sebaj,gondoltam,beugrok még délután Gumibácsi felé,mert ott volt egy beszélgetés több forumos haverral,de az autó a Szerémi uton másképp döntött.
Fék bekap,aztán csak komoly kuplung munkával tudtam félremászni.
Telefon a barátoknak,mert SEMMI szerszám nem volt nálam,csak az uj fékpofák.
Nem egész egy órán belül megérkeztek a szerszámok a GUMIBOGI mühelyböl,PITYUBÁCS "pöcsköszörü"-jén,vele kicseréltük a betéteket,és haladtunk tovább!
Maximális köszönet mindkettöjüknek!
neked a barátod a pista ?
www.legalja.hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49889 Dátum: 2010 Október 29, 21:04:30 »

azé értesíccsé merolcsónnekemiskell Roll Eyes de én még az oldalt sem bírom megnyitni Undecided
OK.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49888 Dátum: 2010 Október 29, 20:48:02 »

Sikerült ma saját hülyeségemnek köszönhetöen SZMB-zni,igaz OFF autón,de mégis van Bogaras-Forumos vonzata.
Vason már csikorgott a fék,jelezvén,hogy kopik,megvettem a fékpofákat,elmentem a szerelö haverhoz,hogy bepattintsuk,de nem ért rá.
Sebaj,gondoltam,beugrok még délután Gumibácsi felé,mert ott volt egy beszélgetés több forumos haverral,de az autó a Szerémi uton másképp döntött.
Fék bekap,aztán csak komoly kuplung munkával tudtam félremászni.
Telefon a barátoknak,mert SEMMI szerszám nem volt nálam,csak az uj fékpofák.
Nem egész egy órán belül megérkeztek a szerszámok a GUMIBOGI mühelyböl,PITYUBÁCS "pöcsköszörü"-jén,vele kicseréltük a betéteket,és haladtunk tovább!
Maximális köszönet mindkettöjüknek!

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49887 Dátum: 2010 Október 29, 20:21:34 »

Mindenkinek torziófedél kellett? Grin Grin
Bár a felvásárlás esete foroghat fenn!
azé értesíccsé merolcsónnekemiskell Roll Eyes de én még az oldalt sem bírom megnyitni Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49886 Dátum: 2010 Október 29, 19:55:22 »

kiárisutás volt szeptemberben szerinted mi van meg ezekböl? Grin
Mindenkinek torziófedél kellett? Grin Grin
Bár a felvásárlás esete foroghat fenn!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49885 Dátum: 2010 Október 29, 19:22:12 »

Torziós fedelet kerestél.Nézd meg itt Wink
5.listán,majdnem a végén

http://www.rowe.hu/bogar.html
kiárisutás volt szeptemberben szerinted mi van meg ezekböl? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49884 Dátum: 2010 Október 29, 19:13:21 »

Torziós fedelet kerestél.Nézd meg itt Wink
5.listán,majdnem a végén

http://www.rowe.hu/bogar.html
Köszi!
Megtaláltam. Azt hiszem itt csak viszonteladók vásárolhatnak. De hívom majd őket kedden.
1303LS
« Hozzászólás #49883 Dátum: 2010 Október 29, 17:09:18 »

Az aksi saruról volt szó,nem a töltésé.Aksiról ha leveszem semmi baja nem lesz. Wink
Ha jár a motor és úgy veszed le az akksisarut akkor a diódasor a generátorban könnyen tönkremehet. Ezért nem ajánlott úgy indítani autót, hogy beteszem a jó akksit, aztán ha beindult átcserélem a lemerültre. Bikázni kell.
Nem szabad levenni, ez a szabály.  Cheesy
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49882 Dátum: 2010 Október 29, 17:00:12 »

Jaja, pont ez ugrott be, mikor "levette a sarut". Smiley
Az aksi saruról volt szó,nem a töltésé.Aksiról ha leveszem semmi baja nem lesz. Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #49881 Dátum: 2010 Október 29, 13:59:21 »

És ha sokat szedegeti a kábeleket a járó motorról, még cserélheti is.


Jaja, pont ez ugrott be, mikor "levette a sarut". Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49880 Dátum: 2010 Október 29, 13:24:09 »

Torziós fedelet kerestél.Nézd meg itt Wink
5.listán,majdnem a végén

http://www.rowe.hu/bogar.html

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49879 Dátum: 2010 Október 29, 13:10:41 »

Vaúú!
El is felejtettem,bocsi, de nem is lett volna rá időm, mert a "főnököm" elküldött boltba.
Utána gyorsan letekertem a kormány anyáját és egyenesbe tettem a kormányt, mert az index nem akart visszajönni egyik oldalról.
Na , eddigre már szürkület volt. Elnézésedet kérem!
Semmi baj.Ha postázni is kell,csak jövő héten lehet.Esetleges hibákról is csinálhatnál,hogy tudjam milyen.Mert az egybe képen úgy sem látni.Feszítő ne legyen eldeformálódva,meg a gumiból ne hiányozzon,mert a behúzásnál sérülni szokott általában.belső széle.

AC pumpát érdemes használtat venni?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49878 Dátum: 2010 Október 28, 20:09:45 »

Ugyan így van nekem is
felső megy a karbira.

Csináltál képet a szélvédő gumiról?
Vaúú!
El is felejtettem,bocsi, de nem is lett volna rá időm, mert a "főnököm" elküldött boltba.
Utána gyorsan letekertem a kormány anyáját és egyenesbe tettem a kormányt, mert az index nem akart visszajönni egyik oldalról.
Na , eddigre már szürkület volt. Elnézésedet kérem!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49877 Dátum: 2010 Október 28, 18:43:42 »

Most már csak holnap , nappali fénynél, ha nem sürgős.
Ennél az ac-nél a felső cső megy a karbi felé.
Ugyan így van nekem is
felső megy a karbira.

Csináltál képet a szélvédő gumiról?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49876 Dátum: 2010 Október 27, 20:26:16 »

Szerintem a középső van nekem.

Más csinálnál képet a feszítős első szélvédő gumijáról?
Most már csak holnap , nappali fénynél, ha nem sürgős.
Ennél az ac-nél a felső cső megy a karbi felé.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 20:35:30 írta sparkafer »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49875 Dátum: 2010 Október 27, 20:22:05 »

Ezt nem igazán értem.
A szétszedhetősnél van nyíl, hogy melyiken megy be, de a nem szétszedhetősön pont fordítva kell. Ezért írtam.
Ezek nem szétszedhetősek, amiket most idebiggyesztettem.
Szerintem a középső van nekem.

Más csinálnál képet a feszítős első szélvédő gumijáról?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49874 Dátum: 2010 Október 27, 20:21:03 »

És ha sokat szedegeti a kábeleket a járó motorról, még cserélheti is.

Undecided
nekem a szerelőm mesél ilyeneket....

lényeg hogy a töltésvisszajelző két irányból + 12 voltot kap,tehát optimális esetben az izzó két pólusán azonos a feszültség.......... azaz nincs "elektronáramlás",nem folyik az áram,nem melegszik a vwolframszál,nem ég az izzó.....
az egyik + az akkumulátorról a másik + a generátorról érkezik...
pl. ha gyujtást adsz az aksiból jön a delej a generátorból nem(mivel nem forog,nem termel áramot Grin)azaz van feszültségkülömbség ég a lámpa...beindítod a kocsit,jó esetben,elmúlik a feszültségkülömbség, kialszik a lámpa.
öreg vezetékek álltal okozott ellenállás okozhat feszültségkülömbséget, ez okozhat "parázslást" diódasor is lehet ludas...
remélem jól írom, de majd a szakik referálnak....

Ez király most értettem meg igazán.
Jah nekem nincs szerelőm,mindent én csináltam Wink

Majd utána nézek a generátor körül.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49873 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:43 »

És ha sokat szedegeti a kábeleket a járó motorról, még cserélheti is.

diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #49872 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:28 »

jo Wink hol érdemes?a kapcsolási rajzot ne említsd.
nekem a szerelőm mesél ilyeneket....

lényeg hogy a töltésvisszajelző két irányból + 12 voltot kap,tehát optimális esetben az izzó két pólusán azonos a feszültség.......... azaz nincs "elektronáramlás",nem folyik az áram,nem melegszik a vwolframszál,nem ég az izzó.....
az egyik + az akkumulátorról a másik + a generátorról érkezik...
pl. ha gyujtást adsz az aksiból jön a delej a generátorból nem(mivel nem forog,nem termel áramot Grin)azaz van feszültségkülömbség ég a lámpa...beindítod a kocsit,jó esetben,elmúlik a feszültségkülömbség, kialszik a lámpa.
öreg vezetékek álltal okozott ellenállás okozhat feszültségkülömbséget, ez okozhat "parázslást" diódasor is lehet ludas...
remélem jól írom, de majd a szakik referálnak....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49871 Dátum: 2010 Október 27, 20:12:07 »

Nem to milyen AC fejből,de a csövek jók,Viszont mikor szűrő lent volt a tetejéről,a kar mozgott,de a membrán nem.Persze ezt csak pici léikon láttam,mert csak a szűrőt lehet levenni .Ennyi.Ez gondolom még nem a szerelhetős
Ezt nem igazán értem.
A szétszedhetősnél van nyíl, hogy melyiken megy be, de a nem szétszedhetősön pont fordítva kell. Ezért írtam.
Ezek nem szétszedhetősek, amiket most idebiggyesztettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 20:15:26 írta sparkafer »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49870 Dátum: 2010 Október 27, 19:57:13 »

diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley

jo Wink hol érdemes?a kapcsolási rajzot ne említsd.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49869 Dátum: 2010 Október 27, 19:56:11 »

Melyik fajta AC?
Jó irányban vannak a csövek?
"Láttam már karón varjút!" Grin Grin
Nem to milyen AC fejből,de a csövek jók,Viszont mikor szűrő lent volt a tetejéről,a kar mozgott,de a membrán nem.Persze ezt csak pici léikon láttam,mert csak a szűrőt lehet levenni .Ennyi.Ez gondolom még nem a szerelhetős

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #49868 Dátum: 2010 Október 27, 19:42:43 »

vezeték új mindenhol.Diódasor?Mi az?hol van?

Parázslik,alapjáraton,de magas fordulaton már ég
diódasor a generátorban van Cool
légyszi nézz utánna a töltésjelző működési elvének,érdekes Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49867 Dátum: 2010 Október 27, 19:39:11 »

AC biztos nem jó,mert ment a bogár,a cső meg nem volt rádugva a karbira,mivel ejtős módszerrel ment a motor,tehát ha jó lenne az AC fecskendezett volna a benzin a motortérben.
Melyik fajta AC?
Jó irányban vannak a csövek?
"Láttam már karón varjút!" Grin Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49866 Dátum: 2010 Október 27, 19:38:53 »

"parázslik"?
nekem 7-8 éve Evil (100.000km).
 
persze ha ég az más

vezetékellenállásokkal lehet baj,esetleg diódasor?

vezeték új mindenhol.Diódasor?Mi az?hol van?

Parázslik,alapjáraton,de magas fordulaton már ég

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #49865 Dátum: 2010 Október 27, 19:28:19 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes
"parázslik"?
nekem 7-8 éve Evil (100.000km).
 
persze ha ég az más

vezetékellenállásokkal lehet baj,esetleg diódasor?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49864 Dátum: 2010 Október 27, 19:18:40 »

megfelelő teljesítményű az izzó benne? Ha igen valahonnan még kap testet egy kicsit

Hát az óra le van ugye testelve,a bódéhoz is,meg külön vezetékkel is a  km óra felfogató csavar alá szemes saruval.

Izzó az van benne,ami bent volt,de lehet régen is csinálta.Mekkorának kellene lennie W?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49863 Dátum: 2010 Október 27, 19:00:12 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes
megfelelő teljesítményű az izzó benne? Ha igen valahonnan még kap testet egy kicsit

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49862 Dátum: 2010 Október 27, 18:55:04 »

Töltés lámpám halványan ég,ha gázt adok erősödik töltésem 13,40 V körüli.Ha leveszem a sarut,ugyan úgy megy a motor,világítással ugyan ez.

Miért világít a töltésjelzőm?Olajnyomás lámpa kialszik,a töltéslámpára egyenesen megy a vezeték a belső fezszabályzós generátorról. Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49861 Dátum: 2010 Október 27, 18:36:46 »

Nézd meg a karbi tetejében a tűszelepet.
Sokáig én is azt hittem, hogy az ac a rossz, de a tűszelep nem engedte tovább a benzint.
Ha Bugi nem ad egyet, még most is ott állnánk Budaligeten.(még evvel is meg az AC-vel is lógok!)

AC biztos nem jó,mert ment a bogár,a cső meg nem volt rádugva a karbira,mivel ejtős módszerrel ment a motor,tehát ha jó lenne az AC fecskendezett volna a benzin a motortérben.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49860 Dátum: 2010 Október 27, 18:34:51 »

csatlakoznék.. a szándék a fontos Cool kissé mintha fel lenne gyorsulva..
Szerintem már jó a videó nem gyors.
http://www.youtube.com/watch?v=v4zYWwt9kNM

Szar a videó mert este 8 -kor csináltam csupán örömömben ,hogy hallom a stabil hangját Grin
Majd lesz jobb videó is,később.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 18:39:07 írta bruno »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49859 Dátum: 2010 Október 27, 08:09:55 »




Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49858 Dátum: 2010 Október 27, 08:04:50 »

Nem, ma itthon vagyok, mert elfáradtam. Szombaton tervezem a javítás folytatását.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49857 Dátum: 2010 Október 27, 01:17:22 »

remélem lementetted az archívumodba, mert már nem elérhető a klip  Undecided

 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49856 Dátum: 2010 Október 26, 23:01:23 »

Ez segítség?
Most jól összezavartad azzal a zölddel... Evil

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #49855 Dátum: 2010 Október 26, 22:58:36 »

Igen, a képen lévő rossz.
Az mindegy, hogy melyik B a BF?
Holnap átdugom, kipróbálom, meg veszek egy csomó biztit. .-)))


Ez segítség?

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.256 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.