www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 12:27:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14904842 alkalommal)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50411 Dátum: 2010 November 26, 15:01:16 »

vettem egy kis színmintát L16M

nem eleg narancs szinü, tegyel meg bele 5 csepp pirosat !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50410 Dátum: 2010 November 26, 14:35:08 »

Én
Azért ez a ventillátor ház borítás odabasz.
1303LS
« Hozzászólás #50409 Dátum: 2010 November 26, 14:06:24 »

nincs olyan cső, előmelegítő sincs mert nincs hozzá alkatrészem az 1.2 es motorhoz, az 1.3 asé (hogy ne legyen gond 1.3-é) meg nem megy rá, légszűrőn is kivan az átálítő pöcök, szóval ez lehetetlen
Én erről a csőről beszélek. Ezen keresztül szív a motor meleg levegőt. Itt sokkal előbb lesz meleg, mint ahogy a szívócsőelőmelegítő (a kipufogóról) átmelegíti a szívócsövet. Természetesen a kettő együtt az ideális, de SZVSZ ez a fontosabb. Ja és a légszűrőn muszályj átállítani, hogy innen szívjon. Télire nyugodtan kösd ki egy dróttal akár. Csövet pár forintból lehet pótolni. Hideg előmelegítővel, hideg levegőt szívva, képtelenség lesz közlekedned egy hideg párás napon.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50408 Dátum: 2010 November 26, 13:50:29 »

a levegő páratartalma szokott belülre kicsapódni hajnalban..

előmelegítőre arra gondol, amelyik a szívócsövet melegíti. (egyik oldali hőcserélőtől megy a a másik oldalra, egy vékonyabb fém cső a szívócsővel összehegesztve) onnan tudod hogy el van tömődve, vagy sem, hogy pár km után óvatosan megnézed hogy a két széle kb egyforma meleg-e. elvileg olyan forró, hogy nem tudsz hozzányúlni. ha csak az egyik oldal, akkor a levegő nem jár át, el van tömődve

megnézem majd akkor mind a 2őt kösz az 5letet
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50407 Dátum: 2010 November 26, 13:44:06 »

szivató műkszik
karburátorhoz nem értek
előmelegítőcső nincs ha arra gondolcs amire Vili is
gyujtáselosztó nem párás
a levegő páratartalma szokott belülre kicsapódni hajnalban..

előmelegítőre arra gondol, amelyik a szívócsövet melegíti. (egyik oldali hőcserélőtől megy a a másik oldalra, egy vékonyabb fém cső a szívócsővel összehegesztve) onnan tudod hogy el van tömődve, vagy sem, hogy pár km után óvatosan megnézed hogy a két széle kb egyforma meleg-e. elvileg olyan forró, hogy nem tudsz hozzányúlni. ha csak az egyik oldal, akkor a levegő nem jár át, el van tömődve
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50406 Dátum: 2010 November 26, 13:40:13 »

rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.
szivató műkszik
karburátorhoz nem értek
előmelegítőcső nincs ha arra gondolcs amire Vili is
gyujtáselosztó nem párás
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50405 Dátum: 2010 November 26, 13:38:03 »

+10C' alatt használd csakis a meleglevegő szívó csövet. Sose lesz bajod. Légszűrőn állitsd át. Persze ha van csöved.

nincs olyan cső, előmelegítő sincs mert nincs hozzá alkatrészem az 1.2 es motorhoz, az 1.3 asé (hogy ne legyen gond 1.3-é) meg nem megy rá, légszűrőn is kivan az átálítő pöcök, szóval ez lehetetlen
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50404 Dátum: 2010 November 26, 13:35:40 »

a szivatótengely szokott beragadni,kis koppintás kis kalapáccsal, és rendbejön (ha ez a baj) Grin
reggel hidegen ellenőrizd működik-e a szivató
motortérajtó kinyit,
 "gázadás"
bebillen-e a szivatótárcsa(az a fogas valami)a "hideg" helyzetbe.
nem néztem de megy a szivató, hallom a hangján
kb 7 km után áll le teljesen
1303LS
« Hozzászólás #50403 Dátum: 2010 November 26, 07:15:04 »

most nemrég jöttem haza a bogárral , eddig nagyon nem volt baja a hideggel, de ma indulás után kb 10 percig alacsony fordulaton váltás után nem úgy húzott ahogy szokott, megtorpant kicsit, nem volt benne erő, nem volt nagyon érezhető de nekem feltűnt
olyan volt mintha a fék beragadt volna, de nem húzott az autó semerre , megálltam megnézni a kéziféket de az is kiengedett rendesen

ötlet mi lehet baja a hideggel?
+10C' alatt használd csakis a meleglevegő szívó csövet. Sose lesz bajod. Légszűrőn állitsd át. Persze ha van csöved.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #50402 Dátum: 2010 November 25, 23:27:09 »

rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.
a szivatótengely szokott beragadni,kis koppintás kis kalapáccsal, és rendbejön (ha ez a baj) Grin
reggel hidegen ellenőrizd működik-e a szivató
motortérajtó kinyit,
 "gázadás"
bebillen-e a szivatótárcsa(az a fogas valami)a "hideg" helyzetbe.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50401 Dátum: 2010 November 25, 22:24:44 »

szerelhetős (after) ac-ben cserélnék holnap membránt. MIre kell figyelnem?Még ezt sosem csináltam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50400 Dátum: 2010 November 25, 22:24:28 »

ötlet mi lehet baja a hideggel?
rosszul-nem mukodo szivato, lefagyott karburator, eltomodott elomelegito cso, beparasodott gyujtaseloszto, stb.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50399 Dátum: 2010 November 25, 22:22:26 »

most nemrég jöttem haza a bogárral , eddig nagyon nem volt baja a hideggel, de ma indulás után kb 10 percig alacsony fordulaton váltás után nem úgy húzott ahogy szokott, megtorpant kicsit, nem volt benne erő, nem volt nagyon érezhető de nekem feltűnt
olyan volt mintha a fék beragadt volna, de nem húzott az autó semerre , megálltam megnézni a kéziféket de az is kiengedett rendesen

ötlet mi lehet baja a hideggel?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50398 Dátum: 2010 November 25, 17:31:19 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"


Nem szokott félig elromlani, vagy megszakad, vagy jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50397 Dátum: 2010 November 25, 16:08:45 »

hány ohm-ellenállásúnak  kell lennie a karbiban lévő fűtőszálnak. ,,bemelegedés szab"
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50396 Dátum: 2010 November 24, 09:44:41 »

korongecsettel jó lesz az :-))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50395 Dátum: 2010 November 23, 19:42:37 »

Undecided csak egy bogarat! Wink
korongecsettel jó lesz az :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50394 Dátum: 2010 November 23, 16:32:46 »

 Undecided csak egy bogarat! Wink
defasza! szobát festesz ? Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50393 Dátum: 2010 November 23, 16:30:07 »

vettem egy kis színmintát L16M

defasza! szobát festesz ? Roll Eyes

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50392 Dátum: 2010 November 23, 16:22:53 »

vettem egy kis színmintát L16M


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50391 Dátum: 2010 November 23, 16:19:01 »

Nem öntötte, hímezte. Szoktál te is otthon, nem? Vagy csak gombot varrsz? Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50390 Dátum: 2010 November 23, 15:05:32 »

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))

Nem öntötte, hímezte. Szoktál te is otthon, nem? Vagy csak gombot varrsz? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50389 Dátum: 2010 November 23, 14:12:29 »

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))
origamiztam  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50388 Dátum: 2010 November 23, 14:11:55 »

Ebben a mondatban van a legnagyobb igazság, de amíg itt püfölöm a gépet (munka örvén) addig nem lesz időm ránézni, de a hétvégéig felszívom a sok okosságot és megpróbálom. Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....
webkamerás fizetős  Roll Eyes tuti meg gazdaxol  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50387 Dátum: 2010 November 23, 11:48:17 »

Asszem fetrengene a fél fórum a monitor előtt, a röhögéstől. Grin Grin

G.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50386 Dátum: 2010 November 23, 11:45:11 »

nah! eziskészvan mégsincseste Roll Eyes

burda szabásminta alapján öntesz kupakokat?
buzievagy? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50385 Dátum: 2010 November 23, 11:43:09 »


Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #50384 Dátum: 2010 November 23, 11:42:58 »

Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!

Asszem fetrengene a fél fórum a monitor előtt, a röhögéstől. Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50383 Dátum: 2010 November 23, 11:40:44 »

na az még szép lenne  Grin
Lehetne rá időpontot kérni a delikvenseknek, a tapasztaltak meg adnák a tanácsot, a többség meg röhögne a bénázáson online!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50382 Dátum: 2010 November 23, 11:34:25 »

Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....
na az még szép lenne  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50381 Dátum: 2010 November 23, 11:28:33 »

lehet hogy meg kéne nézni mi a baja Kiss
Ebben a mondatban van a legnagyobb igazság, de amíg itt püfölöm a gépet (munka örvén) addig nem lesz időm ránézni, de a hétvégéig felszívom a sok okosságot és megpróbálom. Kellene egy Webkamerás , mindenkinek beleszólós segélyvonalat létrehozni, az ilyen zöldek részére mint én....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50380 Dátum: 2010 November 23, 11:20:07 »

A beírás az volt, hogy ugyanolyan. Az új kábelek eléggé másképpen szinezettek. Hasonlót tényleg lehet csinálni.

infó téves lehet csináltatni 90% megegyezö köteget cirka 45e
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50379 Dátum: 2010 November 23, 11:19:16 »

A többször emlegetett "hozzáértő " egy harmadik személy , a tisztánlátás végett... Inkább beszorul oda , mint kiugrik... Tehát bentragad abban a síkban ahol a hátramenet van. Persze hozzáértő én se vagyok azért kérdezgetek itt  Cry


Először a teljes rudazatot kell megnézni, különös tekintettel a szorulásra és a lógásokra. Ezt úgy lehet, hogy a váltó orrához közel lévő összekötöt ki kell kötni és úgy megnézni, hogy ha egy ember megforgja a rudat hátul, akkor mennyire lóg, mozog elöl a váltókar. Ehhez kell egy kis rutin.
Ha ez rendben van, akkor az összekötő elem lógását kell megnézni, a benne lévő gumipogácsák szoktak lógni, az is rossz váltást eredméynez, ha ez is rendben van, akkor már a váltó jön, első körben a váltó bevezető (kapcsoló) rúdjénak a lógása fel le és oldalt, ez itt csak perselyezve van. Ha 1 mm-nél többet lóg, akkor váltó orrt (orr kúpot) kell cserélni vagy megperselyezni és új szimmeringet tenni bele.
ha ez sem lóg, akkor a váltóban van gebasz, azt meg szakemberre kell bízni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50378 Dátum: 2010 November 23, 11:14:36 »

nah! eziskészvan mégsincseste Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50377 Dátum: 2010 November 23, 11:13:41 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.
lehet hogy meg kéne nézni mi a baja Kiss

Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #50376 Dátum: 2010 November 23, 11:09:36 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.

A többször emlegetett "hozzáértő " egy harmadik személy , a tisztánlátás végett... Inkább beszorul oda , mint kiugrik... Tehát bentragad abban a síkban ahol a hátramenet van. Persze hozzáértő én se vagyok azért kérdezgetek itt  Cry

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50375 Dátum: 2010 November 23, 11:06:04 »

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.


Vagy a hátsó ülés alatt lévő összekötő elem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #50374 Dátum: 2010 November 23, 11:00:10 »

Ez egy csodálatos kérdés. Nem tudjuk, hogy mi a baja, le sem írod, hogy mit produkál (kidobja a sebességet? melyiket? hátrameneti fokozatban megszorul?) tehát nem tudjuk, de konkrétan megkérdezed mennyire tipus specifikus az alkatrész, de valójában azt sem tudjuk milyen a váltó?


Pontos leírás esetén biztos tudok mondani valamit. Mi a tünet, milyen az autó, milyen a váltó (kód lenne a legjobb, de évjárat is elég), mikor csinálja, van-e hangja, van-e egyéb tünet, pl szinkron recsegés.

1968 Typ3. Nem a váltóval van a baj, hanem a váltókar(az ülés melletti szarkavaró) kiugrik a helyéről amikor hátramenetbe kapcsol, és nem jön ki sebességből. Visszaugrik a helyére amikor a két lefogató csavart meglazítja.
Nemtom mi a neve, mondjuk váltókulissza lehet kikopva?
Az autó az enyém volt, legtöbbet garázsba ki-be álltam vele(amihez nem árt tolatni) _soha_nem jött elő ez a hiba.
Lehet, hogy megerőltette egy "hozzáértő" és valami letört, kicsorbult, stb ott belül?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50373 Dátum: 2010 November 23, 10:56:59 »

látszik, hogy nem voltál még IT supportos.
ennyi adatból simán meg kell oldani, mert különben ugat az ügyfél, hogy hülyének nézed :-)))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50372 Dátum: 2010 November 23, 10:55:26 »

Ez egy csodálatos kérdés. Nem tudjuk, hogy mi a baja, le sem írod, hogy mit produkál (kidobja a sebességet? melyiket? hátrameneti fokozatban megszorul?) tehát nem tudjuk, de konkrétan megkérdezed mennyire tipus specifikus az alkatrész, de valójában azt sem tudjuk milyen a váltó?


Pontos leírás esetén biztos tudok mondani valamit. Mi a tünet, milyen az autó, milyen a váltó (kód lenne a legjobb, de évjárat is elég), mikor csinálja, van-e hangja, van-e egyéb tünet, pl szinkron recsegés.

látszik, hogy nem voltál még IT supportos.
ennyi adatból simán meg kell oldani, mert különben ugat az ügyfél, hogy hülyének nézed :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.