www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 00:37:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14917326 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50931 Dátum: 2011 Január 02, 15:42:55 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...

az akku pozitívról a vastag piros kábel először az önindítóhoz megy, majd onnan tovább.
na ott ha a réz csatlakozó zöld porrá válik, akkor csinál ilyet.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50930 Dátum: 2011 Január 02, 15:40:56 »

Kicsit gyűröttnek látszik, de azon kívül mást nem nagyon láttam rajta... Bár forgattam már a fejemben, hogy le kellene majd cserélni... de eddig nem nagyon volt vele probléma...
Illetve a Kaposvári Talikor volt, hogy a ködlámpát akartam felvillantani, köszönés képpen, és akkor is csinált egy hasonlót, hogy leállt a motor, de aztán kuplung és vissza, erre beindult, menet közben... Azóta nme csinálta, de akkor még a régi, döglődős akksi volt benne... annak tudtam be...
Zárlatos akksi? Akkor az áramfelvétele az bizony óriási, nem? Amint plusz fogyasztót kap a rendszer: nyekk... Nem tudom, de én az akksi felé tapogatóznék.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50929 Dátum: 2011 Január 02, 15:37:08 »

Írj privit Bruno-nak, asszem ő magának csinálta. Elég korrekt lett.
A többiek úgyis lebeszélnek...  Grin

Köszi szépen! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50928 Dátum: 2011 Január 02, 15:31:51 »

Testkábel: a folytonossága hogyan áll, illetve korrodált-e?
Nekem úgy tűnik, hogy nagyobb fogyasztó esetén meghal minden, akkor érintkezés/oxidáció.
Bár az is igaz, hogy szinte szar akksival is kellene tudnia a dolgokat ea rendszernek járó motorral, jó generátorral. Töltőáramot/feszültséget kellene mérni. Szerintem. De én egy vidéki hülye vagyok, akinek nem alszik téli álmot a tragacsa. Paraszt

Kicsit gyűröttnek látszik, de azon kívül mást nem nagyon láttam rajta... Bár forgattam már a fejemben, hogy le kellene majd cserélni... de eddig nem nagyon volt vele probléma...
Illetve a Kaposvári Talikor volt, hogy a ködlámpát akartam felvillantani, köszönés képpen, és akkor is csinált egy hasonlót, hogy leállt a motor, de aztán kuplung és vissza, erre beindult, menet közben... Azóta nme csinálta, de akkor még a régi, döglődős akksi volt benne... annak tudtam be...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50927 Dátum: 2011 Január 02, 15:29:09 »

Nem tudom. Akksitól jövő kábeleket azért érdemes megnézni.

Igyekszem majd akkor megsasolni, bár így ránézésre nem láttam folytonossági hiányt...
Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50926 Dátum: 2011 Január 02, 15:15:24 »

Ez egy használt de leellenőrzött akksi, mert az előző meghalt és az akksis ismerős adta, hogy eezzel még elballag egy ideig...
A testkábel? Van... de hogy kellene állnia? Ezt nem értem...
És hogy függ ez össze azzal, hogy ha ráadom a világítást, akkor meghal minden elektromos rész...?
Testkábel: a folytonossága hogyan áll, illetve korrodált-e?
Nekem úgy tűnik, hogy nagyobb fogyasztó esetén meghal minden, akkor érintkezés/oxidáció.
Bár az is igaz, hogy szinte szar akksival is kellene tudnia a dolgokat ea rendszernek járó motorral, jó generátorral. Töltőáramot/feszültséget kellene mérni. Szerintem. De én egy vidéki hülye vagyok, akinek nem alszik téli álmot a tragacsa. Paraszt

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50925 Dátum: 2011 Január 02, 15:14:55 »

Én úgy emlékszem, belső fesszabos a generátorom... akkor is fennáll?
Nem tudom. Akksitól jövő kábeleket azért érdemes megnézni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50924 Dátum: 2011 Január 02, 15:10:22 »

Bal taposón a fesszebályzótól jön egy vezeték az akksihoz, nézd meg, nem csúszott-e szét.

Én úgy emlékszem, belső fesszabos a generátorom... akkor is fennáll?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50923 Dátum: 2011 Január 02, 15:09:17 »

Akksiban van áram? Az akkusarukat pucolgatnám át (hátha oxidos...) első körben. Valszeg a fő + - kábelnél lesz valami disznóság. Tényleg, test kábeled hogy áll?

Ez egy használt de leellenőrzött akksi, mert az előző meghalt és az akksis ismerős adta, hogy eezzel még elballag egy ideig...
A testkábel? Van... de hogy kellene állnia? Ezt nem értem...
És hogy függ ez össze azzal, hogy ha ráadom a világítást, akkor meghal minden elektromos rész...?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #50922 Dátum: 2011 Január 02, 15:03:30 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
A biztit lámpázd át szerintem.
De ez valami központi baj lesz. Ahogy írták a fiúk, az akksitól indulnék én is.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50921 Dátum: 2011 Január 02, 14:53:38 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
Bal taposón a fesszebályzótól jön egy vezeték az akksihoz, nézd meg, nem csúszott-e szét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50920 Dátum: 2011 Január 02, 14:49:57 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Akksiban van áram? Az akkusarukat pucolgatnám át (hátha oxidos...) első körben. Valszeg a fő + - kábelnél lesz valami disznóság. Tényleg, test kábeled hogy áll?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50919 Dátum: 2011 Január 02, 14:47:52 »

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.
1. Erre gyanakodtam én is, de nem volt türelmünk a -7 fokban kocogtatni órák hosszat.
2. NA az enyémen ezek préselt fülek. Legalábbis a látható hátsó oldalon. Roncsolásmentesen szétszedni lehetetlen.

Az enyém nem lesz ennyire alaposan szétszedve átpucolva, de menni fog, egyébként is valami horrort tervezek a nyáron vele. (Átalakítás hideg/meleg levegősre)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50918 Dátum: 2011 Január 02, 14:47:10 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 14:48:51 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50917 Dátum: 2011 Január 02, 13:56:18 »

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.
mint a dimangónál.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50916 Dátum: 2011 Január 02, 11:59:17 »

Motorról a lapátot hogyan műtötted le?
Illetve a motort hogyan szedted szét?

1. a turbinát teljesen körben alátámasztva, "kikopogtattam" a szabadon függő tengelyt.
2. a képen látható két hosszú csavar fogja össze az első és hátsó pajzsot.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50915 Dátum: 2011 Január 02, 11:55:27 »

Sziasztok Bogarasok/Buszosok!!
Üdvw.: Bendzsi  Wink

Írj privit Bruno-nak, asszem ő magának csinálta. Elég korrekt lett.
A többiek úgyis lebeszélnek...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 11:57:04 írta tazoli49 »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50914 Dátum: 2011 Január 02, 11:54:21 »

Ha kérdésnek szántad...:

Motorról a lapátot hogyan műtötted le?
Illetve a motort hogyan szedted szét?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50913 Dátum: 2011 Január 02, 11:48:08 »

Sziasztok Bogarasok/Buszosok!!

Boldog Új Évet Kívwánok és Bogarazásban/Buszozásban sok-sok km-t Mindenkinek!!  Cheesy

Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok-e segíteni nekem?
Azt szeretném kérdezni, hogy tetőkárpit projekt elkezdése előtt állunk Apummal, és szeretnénk kérni segítségeteket, hogy van-e Nektek olyan honlap, leírás (esetleg képekkel illusztrálva), hogy miként, mi módon lehetne elkészíteni a tetőkárpitozást a Bogira!

Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!! Cheesy

További szép napot!

Üdvw.: Bendzsi  Wink
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50912 Dátum: 2011 Január 02, 11:37:15 »

ezt szétkaptad, mint foxi a lábtörlőt :-))

"ahogy kell"  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50911 Dátum: 2011 Január 02, 10:54:56 »

Ha kérdésnek szántad...:

ezt szétkaptad, mint foxi a lábtörlőt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50910 Dátum: 2011 Január 02, 10:53:23 »

Szétkaptuk a ventillátort.
Mielőtt beraknátok:
- a motor a házzal együtt külömn egységet képez a dobozban, ez 4 csavarral, gumibakkal van rögzítve a dobozban, ez valszeg szét van szakadva
- a motor-ventillátor egység szétszerelhetetlen (a motor zárórésze úgy van felrakva, hogy a rögzítőfülek vannak szétkalapálva a felillesztésnél)
- Olajzás 2 helyen kell, egyik adott, a ventillátorkereket mi nem tudtuk leütni a tengelyről. takesz módon megfútrtuk, és úgy kapott olajat bőven, csak leér alapon.
Ja, és érdemes mindent elmosni alaposan szappanos meleg vízzel.
Egyelőre ennyi. Ja, 2 amperes biztosítékot kiveri, tehát a teljesítmény min. 25 W, de sacc/kábé látva a mostani porszívó motorokat (amik tényleg 1000W körüliek, de kicsi forgórésszel...), lehet akár 50W is...

Egyelőre hideg levegőbe kötöm be, de nem kizárt, hogy buherálás lesz, és egy szétherélt ventillátorból, meg a jelenlegi szellőztető dobozból összerakok valami okosat.

Ha kérdésnek szántad...:


[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50909 Dátum: 2011 Január 02, 10:17:01 »

+ fényezőkamra, felfútve, + csiszolóanyag, +papír maszkolásokhoz, +többféle anyagú és minőségű gitt, + ecsetgitt, stb.
Ha valaki totálba fuj jól 250ért egy bogarat akkor oda kell menni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #50908 Dátum: 2011 Január 02, 10:16:48 »

+ fényezőkamra, felfútve, + csiszolóanyag, +papír maszkolásokhoz, +többféle anyagú és minőségű gitt, + ecsetgitt, stb.
én pont ezekre gondoltam...... Tongue

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50907 Dátum: 2011 Január 02, 10:12:14 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
+ fényezőkamra, felfútve, + csiszolóanyag, +papír maszkolásokhoz, +többféle anyagú és minőségű gitt, + ecsetgitt, stb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
PéZsé
« Hozzászólás #50906 Dátum: 2011 Január 02, 10:07:41 »

Ez eddig 200 +munkadíj

203E az... Wink
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50905 Dátum: 2011 Január 02, 10:05:34 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
Ez eddig 200 +munkadíj

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50904 Dátum: 2011 Január 02, 10:03:48 »

olyan fényezőt én is keresek,akinek ez mind ingyen volt Cool
Nehogy minden festéshez újat vegyen, mert tökön szúrom magam. Én az ecsetet is elmosom festés után.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 11:05:57 írta kdf 001 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50903 Dátum: 2011 Január 02, 10:02:37 »

ezek nekem is meg vannak de nem merek belevágni....
és van helyed is?mert gondolom az sem mindegy hol van fényezve... Tongue
3000 Ft a fólia amivel mindent letakarok a műhelyemben. Van hely, de mindent le kell takarni.
RNIE
« Hozzászólás #50902 Dátum: 2011 Január 02, 09:57:35 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
olyan fényezőt én is keresek,akinek ez mind ingyen volt Cool
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #50901 Dátum: 2011 Január 02, 09:57:15 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
ezek nekem is meg vannak de nem merek belevágni....
és van helyed is?mert gondolom az sem mindegy hol van fényezve... Tongue

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50900 Dátum: 2011 Január 02, 09:56:06 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
Legalább jó lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50899 Dátum: 2011 Január 02, 09:52:08 »

Ja, hogy mennyiért?
50-500e.
Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50898 Dátum: 2011 Január 02, 09:45:52 »

Szerintem minden sarkon van fényező.
De jól járni melyikkel lehet, az már más kérdés.
Úgyis végig kell hallgatni, hogy gömbölyű autót nagyon nehéz, meg hogy a régi vasakat nem is érdemes, mert nem lehet rendesen előkészíteni, ha szerencséd van, ajánl egyet valamelyik szomszéd, olyat, akinek még nincs nagy híre, vagy még nem túl régen űzi az ipart, ezáltal lehet, hogy még lelkiismeretből, normálisan dolgozik, nem arcból, szarul, vagy lehet, hogy jól, de aranyáron...
De Te már csináltad, nem?
Ja, hogy mennyiért?
50-500e.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50897 Dátum: 2011 Január 02, 09:45:08 »

Hol és mennyiért festenek bogarat? Kivül belül kéne. Valakinek van ismerőse aki lefestené a kocsimat? Nyáron esedékes.
Szerintem minden sarkon van fényező.
De jól járni melyikkel lehet, az már más kérdés.
Úgyis végig kell hallgatni, hogy gömbölyű autót nagyon nehéz, meg hogy a régi vasakat nem is érdemes, mert nem lehet rendesen előkészíteni, ha szerencséd van, ajánl egyet valamelyik szomszéd, olyat, akinek még nincs nagy híre, vagy még nem túl régen űzi az ipart, ezáltal lehet, hogy még lelkiismeretből, normálisan dolgozik, nem arcból, szarul, vagy lehet, hogy jól, de aranyáron...
De Te már csináltad, nem?

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50896 Dátum: 2011 Január 02, 09:38:48 »

Hol és mennyiért festenek bogarat? Kivül belül kéne. Valakinek van ismerőse aki lefestené a kocsimat? Nyáron esedékes.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50895 Dátum: 2011 Január 01, 00:26:30 »

Ha le is fogják, akkor is biztos, hogy nem e miatt.
de igen, ez miatt.
egyszer végighallgattam egy autentikus gokartos előadást.
videókkal, képekkel illusztrálva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50894 Dátum: 2011 Január 01, 00:25:29 »

MA még összerakom. Ha bírom. Kis habzó meg nem habzó bor után... Grin
Az autóba később rakom be. Egy stílusos kétállású kapcsolót nyúlok le apám készletéből, plusz egy-egy csappantyút még le kellene gyártanom hozzá...
Egyébként BUÉK!!
most jut eszembe, hogy van egy csecse 2 állású kapcsolóm.
azt is becsomagolhattam volna.
mármindegy...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #50893 Dátum: 2010 December 31, 20:53:27 »

a gokartos versenyzőbuzik is lefogják a hosszú egyenes végén a szívócsövet, hasonló okokból.
Ha le is fogják, akkor is biztos, hogy nem e miatt.
Max arra gondolok, hogy a hűtés miatt esetleg. 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50892 Dátum: 2010 December 31, 20:45:33 »

ezek szerint tegnap nem végeztetek.
hajárhajrá
MA még összerakom. Ha bírom. Kis habzó meg nem habzó bor után... Grin
Az autóba később rakom be. Egy stílusos kétállású kapcsolót nyúlok le apám készletéből, plusz egy-egy csappantyút még le kellene gyártanom hozzá...
Egyébként BUÉK!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 738 739 740 741 742 [743] 744 745 746 747 748 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.